haha wat een grap zegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef buddyb het volgende:
''we richten ons nu op europees voetbal''
ik zat tenenkrommend te kijken. Het leek de EC-finale welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
die beelden van feyenoord supporters na het doelpunt
Wat zei 'ie?quote:
Niks, dat is het probleem.quote:
NECquote:Piet Velthuizen
Paul Verhaegh (C)
Civard Sprockel
Frank van der Struijk
Nicky Kuiper
Claudemir (Bra)
Sébastien Sansoni (Fra)
Nick Hofs
Rogier Molhoek
Mads Junker (Den)
Ricky van Wolfswinkel
quote:Gábor Babos (Hon)
Daní Fernández (Spa)
Patrick Pothuizen
Youssef El-Akchaoui (C) (Mar)
Bas Sibum
Dominique Kivuvu
Lasse Schöne (Den)
Lorenzo Davids
Dennis Rommedahl (Den)
Jhonny van Beukering
Rachid Bouaouzan
Dat lijkt me sterk, de rest klinkt vrij plausibel. 4 goals voor Ajax bij Groningen lijkt me ook wat overdreven maar Ajax wint denk ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef detulp050 het volgende:
Hmm, lastig. Ik zou het geweldig vinden als Vitesse degradeert, maar NEC is een concurrent. Een gelijkspel dan maar.
Hierbij nog even mijn totootje:
Vitesse - NEC (2) 0-1
FCG - Ajax (2) 1-4
FC Utrecht - Sparta (2) 0-3
FC Volendam - ADO (2) 1-2
Heracles - FCT (2) 0-2
Allemaal uitoverwinningen dus
heul nietquote:Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Je had beter je geld in de put kunnen gooien tulp.
Opbokken met die plee rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Hertog, de Afrikaanse vecht arend van Vitesse!
[..]
Opbokken met die plee rol![]()
.
Opzouten met die ADHD trommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Opzouten met die ADHD trommel
Deze trommel is veel leuker dan die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Vind het alleen zo vreend dat dat blijkbaar alleen in derby's en andere beladen wedstrijden kan.quote:
Misschien van geluk..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Venom, zul je niet huilen straks?
Geen geld ingezet hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Je had beter je geld in de put kunnen gooien tulp.
De z-side bleef was vorig jaar bij Groningen-Ajax ook leegquote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs bij deze wedstrijd zit het stadion niet vol in Arnhem..
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
De z-side bleef was vorig jaar bij Groningen-Ajax ook leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |