Laten we het hopen. Maar een goal voor Vitesse hangt meer in de lucht. Er is nog geen fatsoenlijke aanval van NEC geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Pritt het volgende:
El Acka gaat weer in de blessuretijd de winnende scoren met een vrije trap/strafschop.
2 weken geleden nog een ban gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
Nee, jij brengt sfeer hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
quote:
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing Grunn - Ajax op NL1 nu.
Ja erg leukquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.
Net als vroeger
Woonplaats: Arnhemquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zullen de Groningen boertje hun eigen stadion weer in de fik steken?
Nederlands was je slechtste vak ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
Kom op he, die gast drukt voor bija alles op 'nieuw topic' ipv 'reageren' maja dat jij zn holmaat bent wist ik al
Ik moet als Nijmegenaar toch eerder "NECquote:
Leuk idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
Heerljik als een puber het over vroeger heeftquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |