Blijft opmerkelijk..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef Superheld het volgende:
Verre van vol zelfs...
Omdat Vitesse nooit het stadion heeft volgekregen. Hoogstens misschien in de tijd van Ten Cate in het begin, toen zat het nog wel aardig vol geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een draaken waarom zit in godsnaam het stadion niet vol? Doet erg af aan de sfeer, die legen plekken
Ik weet niet of het vol zit, NEC kreeg max 900 kaarten geloof ik en die zijn allemaal verkocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:23 schreef Neleos het volgende:
Hup Twente
Zit het uitvak bij Vitesse wel vol dan of ook niet?
Hij schijt 7 kleurenquote:
Gelredome en vol, ja als Marco speelt misschienquote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een draaken waarom zit in godsnaam het stadion niet vol? Doet erg af aan de sfeer, die legen plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:33 schreef TvhN het volgende:
Ik ga ook maar eens naar het stadion.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Laten we het hopen. Maar een goal voor Vitesse hangt meer in de lucht. Er is nog geen fatsoenlijke aanval van NEC geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Pritt het volgende:
El Acka gaat weer in de blessuretijd de winnende scoren met een vrije trap/strafschop.
2 weken geleden nog een ban gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
Nee, jij brengt sfeer hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
quote:
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing Grunn - Ajax op NL1 nu.
Ja erg leukquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.
Net als vroeger
Woonplaats: Arnhemquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zullen de Groningen boertje hun eigen stadion weer in de fik steken?
Nederlands was je slechtste vak ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
Kom op he, die gast drukt voor bija alles op 'nieuw topic' ipv 'reageren' maja dat jij zn holmaat bent wist ik al
Ik moet als Nijmegenaar toch eerder "NECquote:
Leuk idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
Heerljik als een puber het over vroeger heeftquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |