Jij weet veel publiek op de Been te brengen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Schwalboinenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef Longmen het volgende:
PSV nu op NOS, wordt er echt gehuild?
[ afbeelding ]
Geintje, ze is niet fictief, maar ik zou gestoord zijn als ik hier foto's zou posten van haar tedere kopje en ietwat vochtige mondje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh zette je me daar toch op het verkeerde been. [ afbeelding ]
Ik kijk nu al uit naar Ajax-Feyenoord. Al ik Van Basten was zou ik geen keeper en verdediging opstellen, maar gewoon een dubbele aanvalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef TAV74 het volgende:
poeh, belangrijk punt. Ze stonden al met één been in de nacompetitie
Pas maar op dat we jullie niet in gaan halen.quote:
quote:
Waarom moet je dan nou zeggen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pas maar op dat we jullie niet in gaan halen.
al zou ajax zonder aanvallers spelen, ze zouden nog steeds minimaal een goal maken tegen dit feyenoordquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar Ajax-Feyenoord. Al ik Van Basten was zou ik geen keeper en verdediging opstellen, maar gewoon een dubbele aanval
Wie zijn dat? De G'tjes?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax Z 11tal wint van dit Feyenoord zelf
En het treurige is: niet alleen DIT Feyenoord, maar ook het Feyenoord van het seiezoen daarvoor, en daarvoor, etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef buddyb het volgende:
[..]
al zou ajax zonder aanvallers spelen, ze zouden nog steeds minimaal een goal maken tegen dit feyenoord
Leer typen josti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |