Nja ik gebruik soms Windows Live Messengerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, da's dat programma dat iedereen heeft en waarmee je gratis kan communiceren met vrienden. Ideaal!
doe nu niet happen joh, dat wil hij juistquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax gaan ze al eerder weg bij elke thuiswedstrijd dat ze 10 minuten voor tijd achterstaan, dat is iets anders dan na de zoveelste thuisnederlaag geen zin hebben om weer met afgrijzen de laatste minuten te aanschouwen. Echt totaal niet vergelijkbaar. 2008 had het hoogste bezoekersgemiddelde in 30 jaar ofzo, terwijl het het slechtste jaar qua aantal punten was.
Tsja, het blijven ajacieden héquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax gaan ze al eerder weg bij elke thuiswedstrijd dat ze 10 minuten voor tijd achterstaan, dat is iets anders dan na de zoveelste thuisnederlaag geen zin hebben om weer met afgrijzen de laatste minuten te aanschouwen. Echt totaal niet vergelijkbaar. 2008 had het hoogste bezoekersgemiddelde in 30 jaar ofzo, terwijl het het slechtste jaar qua aantal punten was.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Flink wat volk op de been voor het Maasgebouw.
Die kan al bijna op eigen Benen staan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Biseswar had zo een lid kunnen zijn van de Jacksson 5.²
Topic is nog lang, kan ik hem een paar keer citeren als het nodig is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
doe nu niet happen joh, dat wil hij juist
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Flink wat volk op de been voor het Maasgebouw.
Het is nog waar ookquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh tong die TT wat een dolle jongen ben je toch!!!1
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Topic is nog lang, kan ik hem een paar keer citeren als het nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |