M'n moeder is vorige maand overvallenquote:
Je woont nog bij je moeder?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n moeder is vorige maand overvallen
Dat is we
Serieus?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is we
Newbie...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Jonkowise het volgende:
Waarom zet je danonder aan je bericht?
Die zie je alleen als het donker isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Baltzommel! Was ik onlangs nog. Ging er keihard doorheen en heb geen Marokkaan gezien.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Jonkowise het volgende:
06 302030quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef GizartFRL het volgende:
Daar heb ik mijn telefoonnummer gekocht.
Dat is alleen in de wijk 'De Vergt', of in de volksmond wordt deze wijk al sinds ik mij kan herinneren (20+ jaar) De Balkan genoemdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Baltzommel! Was ik onlangs nog. Ging er keihard doorheen en heb geen Marokkaan gezien.
Ik heb jaren in die wijk gewoond, ik denk dat ik ze ook bijna allemaal wel ken, had als kind vaak al zonder reden ruzie met zequote:Op zondag 25 januari 2009 01:19 schreef Tism het volgende:
Best wel grappig eigenlijk dat Zaltbommel zich wel 2 keer succesvol kon verdedigen tegen de belegering van de Spanjaarden anno 1574 en 1599, en dat 't anno 2009 +/- 40 Marokkaantjes wel lukt om de (vesting)stad in hun greep te houden!..
Leukquote:
Komt zij wel buiten en zit ze niet de hele dag achter de PC dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is we
Ma had een pc maar kon er niet mee overwegquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komt zij wel buiten en zit ze niet de hele dag achter de PC dan?
Jij kunt er iets te goed mee overweg.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma had een pc maar kon er niet mee overweg
Nou ik trek nog steeds de stekker eruit als ie iets niet goed doetquote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij kunt er iets te goed mee overweg.
De Burgemeester heeft er wel degelijk iets van gezegd. Heeft ook maatregelen genomen tegen de overlast. Met als gevolg bedreigingen en brandstichting in zijn huis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
nederlandse bommelaren stellen niks voor in zaltbommel durven ook niks te zeggen en houden hun bek dicht als ze en marokaan zien alleen wat jullie nederlanders goed in zijn is zeiken op internet tegen elkaar en in de krant heb nog nooit en kaaskop bij en marokaan zien vechtten of weet ik veel wat als trotse bommelse marokaan wil k zeggen dat julllie niks er over te zeggen hebben en als jullie zo stoer zijn op internet te schrijven ga dan in protest op straat in zaltbommel en kijk wat er met jullie gebeurt
ja hij heeft er wat van gezegt maar schuilt zich in zijn huis met cameras en er zijn geen maatregelen genomen woon mijn hele leven hier en er is niks veranderd zelfs de politie heeft er geen zin meer in en heeft de hoop opgegeven jullie zien niks achter de schermen ..quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Burgemeester heeft er wel degelijk iets van gezegd. Heeft ook maatregelen genomen tegen de overlast. Met als gevolg bedreigingen en brandstichting in zijn huis.
Ik kan me goed voorstellen dat jij het van fysiek geweld moet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
nederlandse bommelaren stellen niks voor in zaltbommel durven ook niks te zeggen en houden hun bek dicht als ze en marokaan zien alleen wat jullie nederlanders goed in zijn is zeiken op internet tegen elkaar en in de krant heb nog nooit en kaaskop bij en marokaan zien vechtten of weet ik veel wat als trotse bommelse marokaan wil k zeggen dat julllie niks er over te zeggen hebben en als jullie zo stoer zijn op internet te schrijven ga dan in protest op straat in zaltbommel en kijk wat er met jullie gebeurt
Ze hebben mijn oude school, jullie ontmoetingscentrum gesloopt omdat er criminele activiteiten plaatsvonden. Ze hebben in de binnenstad en bij winkelcentra bewakingscamera's geïnstalleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
ja hij heeft er wat van gezegt maar schuilt zich in zijn huis met cameras en er zijn geen maatregelen genomen woon mijn hele leven hier en er is niks veranderd zelfs de politie heeft er geen zin meer in en heeft de hoop opgegeven jullie zien niks achter de schermen ..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn oude school, jullie ontmoetingscentrum gesloopt omdat er criminele activiteiten plaatsvonden. Ze hebben in de binnenstad en bij winkelcentra bewakingscamera's geïnstalleerd.
Er zijn extra Marokkaanse mensen ingezet als wijk toezichthouders.
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat jij het van fysiek geweld moet hebben.
ja vlakbij goldentulp voetbal veld presies het zelfde 2 km is ook wel weer overdreven ... kaasjes doen alles overdrijven maar ja recht op spreken heeft iedereeen als het maar geen onzin is of onwetenhijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef tong80 het volgende:
Vlakbij Gulden Tulip ? Ik dacht dat je een echte Bommelaar was ? Het is naast mijn voetbalclub in de kantine van het failliet gegane VV Zaltbommel. Dat is 2 kilometer van Golden Tulip vandaan.
Ik heb jarenlang in een fabriek gewerkt. Moest om 7 uur beginnen, en het was zwaar werk. Heb ik nu wel recht van spreken ?
Dus omdat wij zo aardig zijn geweest om Turkse en Marokkaanse arbeiders werk te verschaffen hebben we er nu problemen van? Ik zie de logica er niet van in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
[..]
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal niet
haha juist het buurthuis maar we hebben en nieuwe vlakbij golden tulp ??? das tog raar word gesloten maar toch en andere geopend bij het voetbal veld .. blijkt dat de gemeente zaltbommel toch niet te veel kan doen ///
Ik spreek uit ervaring en onzin post ik in een ander forum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef ellanor20 het volgende:
kaasjes doen alles overdrijven maar ja recht op spreken heeft iedereeen als het maar geen onzin is of onwetenhijd
is toch beter berbers ben er trots ook op en zie dat helemaal niet erg als je ons zo noemt want dat zijn wij ook berbers .. en ja jullie zijn gewoon jullie niks ergs aan toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 05:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat wij zo aardig zijn geweest om Turkse en Marokkaanse arbeiders werk te verschaffen hebben we er nu problemen van? Ik zie de logica er niet van in.
Oja, ik vind kaaskoppen/kaasjes een beetje discriminerend. Wij (of in ieder geval ik) noemen jullie toch ook geen berbers?
ervaring..? welkequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring en onzin post ik in een ander forum.
Industrieterrein of omgeving courtine zeker? Anders ogen opendoen, binnenstad sterft het ervan en de vergt is al helemaal een derdewereldland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef shifto het volgende:
LOL ik werk daar, nog nooit een mocro gezien.
We vechten niet met mocro's omdat we geen hele families achter ons aan willen hebben. Mocht je graag vechtende mocro's en blanken willen zien verwijs ik je door naar den Bosch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
In Culemborg kwam de Molukse gemeenschap wel in het verweer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef Vstark het volgende:
[..]
We vechten niet met mocro's omdat we geen hele families achter ons aan willen hebben. Mocht je graag vechtende mocro's en blanken willen zien verwijs ik je door naar den Bosch.
hoebedoel je niet zitten op havo vwo dat is zeker echt boolshit mijn 2 zusjes zitten op havo :s en ik heb heel veel familie leden die gewoon op havo vwo hbo en zelfs uni zitten ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Vstark het volgende:
Ik woon ook in deze rasechte ghetto. Maar niet heus. Alleen de Vergt en de Binnenstad zijn doordrenkt met de Midden-Oosterse "Cultuur". Verder is het vrij plezant dat al de in het artikel genoemde ratten niet op Havo/Vwo/Tl zitten maar natuurlijk gewoon op een VMBO school!
Je scheert zelf alle autochtone Nederlanders over één kam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef ellanor20 het volgende:
we hebben het nu even over zaltbommel en niet omgeving ...kan je ook doorverwijden naar de walle als je wilt :p
1. Wij zijn allemaal Nederlanders, met een eigen leventje ja, maar dat wil niet zeggen dat we dan niet met elkaar (respect vol) kunnen omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
[..]
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal niet
haha juist het buurthuis maar we hebben en nieuwe vlakbij golden tulp ??? das tog raar word gesloten maar toch en andere geopend bij het voetbal veld .. blijkt dat de gemeente zaltbommel toch niet te veel kan doen ///
Is dat zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef kwaliteit. het volgende:
3. Het was de bedoeling om de buitenlanders daarna weer terug te sturen,
Het plan was om goedkope gastarbeiders te laten komen en ze daarna weer weg te sturen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo
Het is wel zo dat de Marokkanen die naar Nederland kwamen amper onderwijs hadden genoten.
Volgens mij zet de topicstarter deze traditie voort gezien zijn grammatica.
Ze hadden toch de mogelijkheid zelf weer weg te gaan. Of was er een wet die dat tegenhield ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Het plan was om goedkope gastarbeiders te laten komen en ze daarna weer weg te sturen.
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden toch de mogelijkheid zelf weer weg te gaan. Of was er een wet die dat tegenhield ?
Dus dat ze mijn moeder bestolen hoort bij de islamitische samenleving ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.
Maar het probleem is dat een West-Europese en een Islamitische samenleving gewoon niet bij elkaar passen. En daarom krijg je ook zoveel conflicten.
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Nw York staat bekend als the melting pot. Daar lukt het wel.
Behalve die kut rappers. Maar die schieten elkaar dood.
Op de TL/Havo/Vwo afdeling van het Cambium zaten vorig jaar welgeteld 12 allochtonen. En 900+ autochtonen. Op de VMBO afdeling is het andere koek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
hoebedoel je niet zitten op havo vwo dat is zeker echt boolshit mijn 2 zusjes zitten op havo :s en ik heb heel veel familie leden die gewoon op havo vwo hbo en zelfs uni zitten ..
ik denk dat je een foutje maakt of dat je gewoon geen ene reet ervan weet ..?
Vergeet de Cubanen in California niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.
Het past niet bij elkaar omdat Nederland vol zit met domme, kortzichtige, pvv-stemmende tokkies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.
Maar het probleem is dat een West-Europese en een Islamitische samenleving gewoon niet bij elkaar passen. En daarom krijg je ook zoveel conflicten.
Industrieterrein idd. Maar kom wel eens bij de albertheijn daar om lunch te halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:39 schreef Vstark het volgende:
[..]
Industrieterrein of omgeving courtine zeker? Anders ogen opendoen, binnenstad sterft het ervan en de vergt is al helemaal een derdewereldland.
Heb daar een maand geleden nog de politie geholpen bij het aangeven van een signalement.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Industrieterrein idd. Maar kom wel eens bij de albertheijn daar om lunch te halen.
uhm...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo
Het is wel zo dat de Marokkanen die naar Nederland kwamen amper onderwijs hadden genoten.
Volgens mij zet de topicstarter deze traditie voort gezien zijn grammatica.
quote:
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus dat ze mijn moeder bestolen hoort bij de islamitische samenleving ?
En het enorme aantal geweldsdelicten. En de getto's. Vergeet ook nog de armoede niet!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Nw York staat bekend als the melting pot. Daar lukt het wel.
Behalve die kut rappers. Maar die schieten elkaar dood.
Maar Tong, als we dat nou eens in Nederland zouden doen. Wat gebeurd er als een Nederlandse wijk ruzie krijgt met een Marrokaanse?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.
En dat ging gelukkig geheel geweldloos en de Indianen mochten gewoon blijven wonen + hun cultuur behouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef tong80 het volgende:
Maar de blanken zijn toch mooi geïntigreerd in het land van de indianen ?
Ik hoop dat je het niet over mij hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Foutje
Je begrijpt hoop ik wie ik bedoelde
Weet ik, maar stiekum reageer ik er wel op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik was sarcastisch bij mijn laatste posts. Of noem het Ironisch
Is dat zo raar. Je kent Zaltbommel duidelijk niet. Het heet niet voor niets de Bommelerwaard. En is de Sint Maartens kerk niet voor niets één van de mooiste gebouwen van Nederland.quote:
in marokko geven we ze en tientje vriend en dan is het klaar als je niet veel weet ... moet je beter mondje houdenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:59 schreef Cadmiumsoep het volgende:
Echt dieptriest dat er nog mensen in Nederland opgroeien, iedereen, ongeacht sociale afkomst, heeft toegang tôt onderwijs. Toch zijn er mensen die het voor elkaar krijgen om enorme spelfouten te maken.
Maar om ontopic te blijven, hard aanpakken dat tuig zoals het hoort. In Marokko durven ze niet zo stoer te doen, want daar slaat politie nog. En spreek je agenten beleefd aan, dat idee is aan het vervagen in Nederland.
Dat is toch nog sneuer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
in marokko geven we ze en tientje vriend en dan is het klaar als je niet veel weet ... moet je beter mondje houden
tuurlijk niet idioot ken je doen wat je wilt rij je te hard geef je vijf euro .. beter dan een acceptgiro thuis net als hierquote:
En als de agent dat nou in z'n eigen broekzak steekt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
tuurlijk niet idioot ken je doen wat je wilt rij je te hard geef je vijf euro .. beter dan een acceptgiro thuis net als hier
Je dat is een geweldig systeem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
tuurlijk niet idioot ken je doen wat je wilt rij je te hard geef je vijf euro .. beter dan een acceptgiro thuis net als hier
"kom maar efkes wisselen Pietertje...gaat steeds beter"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Jonkowise het volgende:
Voor slachtofferloze overtredingen/misdaden kwam je hier tot een aantal jaar geleden weg. Agenten waren vaak arm en verdienden te weinig om hun gezin te onderhouden. "rijke" Marokkanen uit Nederland maakten hier veel misbruik van. Maar nu is dat niet meer zo, laat staan als mensen lastig valt, dan treden agenten met alle liefde hard op. Daar hebben ze leuke knuppeltjes voor uitgevonden. Maar mede door Marokkaantjes zoals jou hebben we in Nederland Geert Wilders uitgevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
in marokko geven we ze en tientje vriend en dan is het klaar als je niet veel weet ... moet je beter mondje houden
Vind je het gek ? Ik durf niet naar buiten met die Marokkanen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef mafkees10 het volgende:
Hoe kan jij dat nou weten? Jij zit de hele dag op fok..
ja deuhhh steekt hij het in zijn zak :s idioot joh snap j t nog steeds niet bijv je rijd 200 wout komt achter je aan geef je m vijf of tien euro rij je door :s beter dan en boete betalen van 70 euro :|quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
En als de agent dat nou in z'n eigen broekzak steekt?
Wie is hier nou de idioot.
ahahah :pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het gek ? Ik durf niet naar buiten met die Marokkanen.
ben jij en marokaan dan :s???..kom je daar elke jar 3 keer of zo ..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef Cadmiumsoep het volgende:
[..]
Voor slachtofferloze overtredingen/misdaden kwam je hier tot een aantal jaar geleden weg. Agenten waren vaak arm en verdienden te weinig om hun gezin te onderhouden. "rijke" Marokkanen uit Nederland maakten hier veel misbruik van. Maar nu is dat niet meer zo, laat staan als mensen lastig valt, dan treden agenten met alle liefde hard op. Daar hebben ze leuke knuppeltjes voor uitgevonden. Maar mede door Marokkaantjes zoals jou hebben we in Nederland Geert Wilders uitgevonden.
Je snapt mijn p unt toch wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
is toch beter berbers ben er trots ook op en zie dat helemaal niet erg als je ons zo noemt want dat zijn wij ook berbers .. en ja jullie zijn gewoon jullie niks ergs aan toch ?
en ja jullie zijn niet zo aardig geweest om ons hier te brengen vriend was alleen maar voor julie eigen troep en rotzooi om overal opteruimen .. en ja tijden veranderen en de nieuwe generatie gaat niet schoonmaken of in een fabriek werken voor en paar euro centjes en dat is de logica ..
Je bent dus net zo'n held in het echte leven als op fok..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het gek ? Ik durf niet naar buiten met die Marokkanen.
Hier is nog maar 1 reactie voor mogelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
ja deuhhh steekt hij het in zijn zak :s idioot joh snap j t nog steeds niet bijv je rijd 200 wout komt achter je aan geef je m vijf of tien euro rij je door :s beter dan en boete betalen van 70 euro :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe that anything you can imagine, you can make real.
Ik kom nooit op de Noordpool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:33 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
ben jij en marokaan dan :s???..kom je daar elke jar 3 keer of zo ..
Je hebt nooit van ironie gehoord en dit topic niet doorgelezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Je bent dus net zo'n held in het echte leven als op fok..arme jongen...
Dit dusquote:Op zondag 25 januari 2009 01:25 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Ik heb jaren in die wijk gewoond, ik denk dat ik ze ook bijna allemaal wel ken, had als kind vaak al zonder reden ruzie met ze
En als we de wetten hadden gehad die we in de 16e eeuw hadden, had het probleem allang opgelost geweest
quote:
Nja, dat je er bang voor bent zegt al genoeg. Kom zelf uit hedel en heb daar genoeg familie zitten. Ik kan je een ding zeggen: zaltbommel heeft zoveel kutvolk daar word je bang van.. en dan praat ik niet over murken of marrokanen. Die zijn overal vervelend, maar vergis je ook niet wat daar woont. Ken er wel Eeh paar die standaard gewapend rondlopen.. (zijn nederlanders dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nooit van ironie gehoord en dit topic niet doorgelezen.
Heb agenten geattendeerd op criminelen postte ik al eerder. Mijn broer zei achteraf dat ik uit moest kijken door dat te doen.
Wat had je gewild dat ik zelf op onderzoek was uitgegaan mijn superman pakje aantrekken en weg vliegen als ik een groep Marokkanen heb aangesproken op hun gedrag ?
Ach Hedel wordt niet voor niets Heil genoemd wegens het oorlogsverleden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Nja, dat je er bang voor bent zegt al genoeg. Kom zelf uit hedel en heb daar genoeg familie zitten. Ik kan je een ding zeggen: zaltbommel heeft zoveel kutvolk daar word je bang van.. en dan praat ik niet over murken of marrokanen. Die zijn overal vervelend, maar vergis je ook niet wat daar woont. Ken er wel Eeh paar die standaard gewapend rondlopen.. (zijn nederlanders dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |