M'n moeder is vorige maand overvallenquote:
Je woont nog bij je moeder?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n moeder is vorige maand overvallen
Dat is we
Serieus?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is we
Newbie...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Jonkowise het volgende:
Waarom zet je danonder aan je bericht?
Die zie je alleen als het donker isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Baltzommel! Was ik onlangs nog. Ging er keihard doorheen en heb geen Marokkaan gezien.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Jonkowise het volgende:
Waarom zet je danonder aan je bericht?
06 302030quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef GizartFRL het volgende:
Daar heb ik mijn telefoonnummer gekocht.
Dat is alleen in de wijk 'De Vergt', of in de volksmond wordt deze wijk al sinds ik mij kan herinneren (20+ jaar) De Balkan genoemdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Baltzommel! Was ik onlangs nog. Ging er keihard doorheen en heb geen Marokkaan gezien.
Ik heb jaren in die wijk gewoond, ik denk dat ik ze ook bijna allemaal wel ken, had als kind vaak al zonder reden ruzie met zequote:Op zondag 25 januari 2009 01:19 schreef Tism het volgende:
Best wel grappig eigenlijk dat Zaltbommel zich wel 2 keer succesvol kon verdedigen tegen de belegering van de Spanjaarden anno 1574 en 1599, en dat 't anno 2009 +/- 40 Marokkaantjes wel lukt om de (vesting)stad in hun greep te houden!..
Leukquote:
Komt zij wel buiten en zit ze niet de hele dag achter de PC dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is we
Ma had een pc maar kon er niet mee overwegquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komt zij wel buiten en zit ze niet de hele dag achter de PC dan?
Jij kunt er iets te goed mee overweg.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma had een pc maar kon er niet mee overweg
Nou ik trek nog steeds de stekker eruit als ie iets niet goed doetquote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij kunt er iets te goed mee overweg.
De Burgemeester heeft er wel degelijk iets van gezegd. Heeft ook maatregelen genomen tegen de overlast. Met als gevolg bedreigingen en brandstichting in zijn huis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
nederlandse bommelaren stellen niks voor in zaltbommel durven ook niks te zeggen en houden hun bek dicht als ze en marokaan zien alleen wat jullie nederlanders goed in zijn is zeiken op internet tegen elkaar en in de krant heb nog nooit en kaaskop bij en marokaan zien vechtten of weet ik veel wat als trotse bommelse marokaan wil k zeggen dat julllie niks er over te zeggen hebben en als jullie zo stoer zijn op internet te schrijven ga dan in protest op straat in zaltbommel en kijk wat er met jullie gebeurt
ja hij heeft er wat van gezegt maar schuilt zich in zijn huis met cameras en er zijn geen maatregelen genomen woon mijn hele leven hier en er is niks veranderd zelfs de politie heeft er geen zin meer in en heeft de hoop opgegeven jullie zien niks achter de schermen ..quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Burgemeester heeft er wel degelijk iets van gezegd. Heeft ook maatregelen genomen tegen de overlast. Met als gevolg bedreigingen en brandstichting in zijn huis.
Ik kan me goed voorstellen dat jij het van fysiek geweld moet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
nederlandse bommelaren stellen niks voor in zaltbommel durven ook niks te zeggen en houden hun bek dicht als ze en marokaan zien alleen wat jullie nederlanders goed in zijn is zeiken op internet tegen elkaar en in de krant heb nog nooit en kaaskop bij en marokaan zien vechtten of weet ik veel wat als trotse bommelse marokaan wil k zeggen dat julllie niks er over te zeggen hebben en als jullie zo stoer zijn op internet te schrijven ga dan in protest op straat in zaltbommel en kijk wat er met jullie gebeurt
Ze hebben mijn oude school, jullie ontmoetingscentrum gesloopt omdat er criminele activiteiten plaatsvonden. Ze hebben in de binnenstad en bij winkelcentra bewakingscamera's geïnstalleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
ja hij heeft er wat van gezegt maar schuilt zich in zijn huis met cameras en er zijn geen maatregelen genomen woon mijn hele leven hier en er is niks veranderd zelfs de politie heeft er geen zin meer in en heeft de hoop opgegeven jullie zien niks achter de schermen ..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn oude school, jullie ontmoetingscentrum gesloopt omdat er criminele activiteiten plaatsvonden. Ze hebben in de binnenstad en bij winkelcentra bewakingscamera's geïnstalleerd.
Er zijn extra Marokkaanse mensen ingezet als wijk toezichthouders.
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat jij het van fysiek geweld moet hebben.
ja vlakbij goldentulp voetbal veld presies het zelfde 2 km is ook wel weer overdreven ... kaasjes doen alles overdrijven maar ja recht op spreken heeft iedereeen als het maar geen onzin is of onwetenhijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef tong80 het volgende:
Vlakbij Gulden Tulip ? Ik dacht dat je een echte Bommelaar was ? Het is naast mijn voetbalclub in de kantine van het failliet gegane VV Zaltbommel. Dat is 2 kilometer van Golden Tulip vandaan.
Ik heb jarenlang in een fabriek gewerkt. Moest om 7 uur beginnen, en het was zwaar werk. Heb ik nu wel recht van spreken ?
Dus omdat wij zo aardig zijn geweest om Turkse en Marokkaanse arbeiders werk te verschaffen hebben we er nu problemen van? Ik zie de logica er niet van in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
[..]
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal niet
haha juist het buurthuis maar we hebben en nieuwe vlakbij golden tulp ??? das tog raar word gesloten maar toch en andere geopend bij het voetbal veld .. blijkt dat de gemeente zaltbommel toch niet te veel kan doen ///
Ik spreek uit ervaring en onzin post ik in een ander forum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef ellanor20 het volgende:
kaasjes doen alles overdrijven maar ja recht op spreken heeft iedereeen als het maar geen onzin is of onwetenhijd
is toch beter berbers ben er trots ook op en zie dat helemaal niet erg als je ons zo noemt want dat zijn wij ook berbers .. en ja jullie zijn gewoon jullie niks ergs aan toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 05:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat wij zo aardig zijn geweest om Turkse en Marokkaanse arbeiders werk te verschaffen hebben we er nu problemen van? Ik zie de logica er niet van in.
Oja, ik vind kaaskoppen/kaasjes een beetje discriminerend. Wij (of in ieder geval ik) noemen jullie toch ook geen berbers?
ervaring..? welkequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring en onzin post ik in een ander forum.
Industrieterrein of omgeving courtine zeker? Anders ogen opendoen, binnenstad sterft het ervan en de vergt is al helemaal een derdewereldland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef shifto het volgende:
LOL ik werk daar, nog nooit een mocro gezien.
We vechten niet met mocro's omdat we geen hele families achter ons aan willen hebben. Mocht je graag vechtende mocro's en blanken willen zien verwijs ik je door naar den Bosch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef ellanor20 het volgende:
In Culemborg kwam de Molukse gemeenschap wel in het verweer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef Vstark het volgende:
[..]
We vechten niet met mocro's omdat we geen hele families achter ons aan willen hebben. Mocht je graag vechtende mocro's en blanken willen zien verwijs ik je door naar den Bosch.
hoebedoel je niet zitten op havo vwo dat is zeker echt boolshit mijn 2 zusjes zitten op havo :s en ik heb heel veel familie leden die gewoon op havo vwo hbo en zelfs uni zitten ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Vstark het volgende:
Ik woon ook in deze rasechte ghetto. Maar niet heus. Alleen de Vergt en de Binnenstad zijn doordrenkt met de Midden-Oosterse "Cultuur". Verder is het vrij plezant dat al de in het artikel genoemde ratten niet op Havo/Vwo/Tl zitten maar natuurlijk gewoon op een VMBO school!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |