abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:03:20 #101
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_103371634
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2009 01:25 schreef snoezelewoepsie het volgende:

[..]

Ik heb jaren in die wijk gewoond, ik denk dat ik ze ook bijna allemaal wel ken, had als kind vaak al zonder reden ruzie met ze :')

En als we de wetten hadden gehad die we in de 16e eeuw hadden, had het probleem allang opgelost geweest :P
Dit dus ^O^
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:05:18 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_103371736
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103389175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je hebt nooit van ironie gehoord en dit topic niet doorgelezen.

Heb agenten geattendeerd op criminelen postte ik al eerder. Mijn broer zei achteraf dat ik uit moest kijken door dat te doen.

Wat had je gewild dat ik zelf op onderzoek was uitgegaan mijn superman pakje aantrekken en weg vliegen als ik een groep Marokkanen heb aangesproken op hun gedrag ?

:P
Nja, dat je er bang voor bent zegt al genoeg. Kom zelf uit hedel en heb daar genoeg familie zitten. Ik kan je een ding zeggen: zaltbommel heeft zoveel kutvolk daar word je bang van.. en dan praat ik niet over murken of marrokanen. Die zijn overal vervelend, maar vergis je ook niet wat daar woont. Ken er wel Eeh paar die standaard gewapend rondlopen.. (zijn nederlanders dan).
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:03:32 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_103390721
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Nja, dat je er bang voor bent zegt al genoeg. Kom zelf uit hedel en heb daar genoeg familie zitten. Ik kan je een ding zeggen: zaltbommel heeft zoveel kutvolk daar word je bang van.. en dan praat ik niet over murken of marrokanen. Die zijn overal vervelend, maar vergis je ook niet wat daar woont. Ken er wel Eeh paar die standaard gewapend rondlopen.. (zijn nederlanders dan).
Ach Hedel wordt niet voor niets Heil genoemd wegens het oorlogsverleden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103459495
Ik ben opgegroeid in Zaltbommel en het is een prachtig stadje met een interessante geschiedenis maar ik zou hier in de toekomst niet willen wonen.. puur om de criminaliteit (lees: De Mocro's). Wie kent bijvoorbeeld het verhaal van de kluisroof in huize Breukhoven? Die marokkaanse vriend van Constanza (de geadopteerde dochter van Conny) is hier de schuldige.. Moet je maar eens raden waar hij vandaan komt.. Juist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')