Je scheert zelf alle autochtone Nederlanders over één kam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef ellanor20 het volgende:
we hebben het nu even over zaltbommel en niet omgeving ...kan je ook doorverwijden naar de walle als je wilt :p
1. Wij zijn allemaal Nederlanders, met een eigen leventje ja, maar dat wil niet zeggen dat we dan niet met elkaar (respect vol) kunnen omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
[..]
nee helemaal niet hoor maar die nederlanders moeten zich niet zo aanstellen en zich bemoeien met hun eigen wereld leventje eigen schuld jullie zeggen toch dat jullie vroeger marokaanen en turken lieten komen voor het vuile werk .. en nu hebben jullie er last van eigen schuld dikke bult zegge ze tog ?? dan moeste jullie maar de handen uit de mouw steken en in fabrieken gaan werken hadden jullie deze gekloot allemaal niet
haha juist het buurthuis maar we hebben en nieuwe vlakbij golden tulp ??? das tog raar word gesloten maar toch en andere geopend bij het voetbal veld .. blijkt dat de gemeente zaltbommel toch niet te veel kan doen ///
Is dat zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef kwaliteit. het volgende:
3. Het was de bedoeling om de buitenlanders daarna weer terug te sturen,
Het plan was om goedkope gastarbeiders te laten komen en ze daarna weer weg te sturen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo
Het is wel zo dat de Marokkanen die naar Nederland kwamen amper onderwijs hadden genoten.
Volgens mij zet de topicstarter deze traditie voort gezien zijn grammatica.
Ze hadden toch de mogelijkheid zelf weer weg te gaan. Of was er een wet die dat tegenhield ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Het plan was om goedkope gastarbeiders te laten komen en ze daarna weer weg te sturen.
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden toch de mogelijkheid zelf weer weg te gaan. Of was er een wet die dat tegenhield ?
Dus dat ze mijn moeder bestolen hoort bij de islamitische samenleving ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.
Maar het probleem is dat een West-Europese en een Islamitische samenleving gewoon niet bij elkaar passen. En daarom krijg je ook zoveel conflicten.
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Nw York staat bekend als the melting pot. Daar lukt het wel.
Behalve die kut rappers. Maar die schieten elkaar dood.
Op de TL/Havo/Vwo afdeling van het Cambium zaten vorig jaar welgeteld 12 allochtonen. En 900+ autochtonen. Op de VMBO afdeling is het andere koek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
hoebedoel je niet zitten op havo vwo dat is zeker echt boolshit mijn 2 zusjes zitten op havo :s en ik heb heel veel familie leden die gewoon op havo vwo hbo en zelfs uni zitten ..
ik denk dat je een foutje maakt of dat je gewoon geen ene reet ervan weet ..?
Vergeet de Cubanen in California niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.
Het past niet bij elkaar omdat Nederland vol zit met domme, kortzichtige, pvv-stemmende tokkies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ze hadden ook die mogelijkheid, graag zelfs (na een tijdje). Maar ze wouden niet weg. Als ze weg wouden hadden we nu ook geen multi-culturele samenleving.
Maar het probleem is dat een West-Europese en een Islamitische samenleving gewoon niet bij elkaar passen. En daarom krijg je ook zoveel conflicten.
Industrieterrein idd. Maar kom wel eens bij de albertheijn daar om lunch te halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:39 schreef Vstark het volgende:
[..]
Industrieterrein of omgeving courtine zeker? Anders ogen opendoen, binnenstad sterft het ervan en de vergt is al helemaal een derdewereldland.
Heb daar een maand geleden nog de politie geholpen bij het aangeven van een signalement.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Industrieterrein idd. Maar kom wel eens bij de albertheijn daar om lunch te halen.
uhm...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo
Het is wel zo dat de Marokkanen die naar Nederland kwamen amper onderwijs hadden genoten.
Volgens mij zet de topicstarter deze traditie voort gezien zijn grammatica.
quote:
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus dat ze mijn moeder bestolen hoort bij de islamitische samenleving ?
En het enorme aantal geweldsdelicten. En de getto's. Vergeet ook nog de armoede niet!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Nw York staat bekend als the melting pot. Daar lukt het wel.
Behalve die kut rappers. Maar die schieten elkaar dood.
Maar Tong, als we dat nou eens in Nederland zouden doen. Wat gebeurd er als een Nederlandse wijk ruzie krijgt met een Marrokaanse?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Tong, daar heb je Chinatown enzo. De Italianen, Chinezen en Mexicanen hebben hun eigen wijken.
En dat ging gelukkig geheel geweldloos en de Indianen mochten gewoon blijven wonen + hun cultuur behouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef tong80 het volgende:
Maar de blanken zijn toch mooi geïntigreerd in het land van de indianen ?
Ik hoop dat je het niet over mij hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Foutje
Je begrijpt hoop ik wie ik bedoelde
Weet ik, maar stiekum reageer ik er wel op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik was sarcastisch bij mijn laatste posts. Of noem het Ironisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |