quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Suijk het volgende:
Hup Omniworld. Nog 1x scoren, gewoon om TR te kloten.
jinxed itquote:
quote:
Waren inderdaad de lampen, inmiddels 2-1 voor Telstar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef leonnekes het volgende:
Telstar - VVV ligt stil
Zullen de lampen het weer hebben begeven ?
Pletquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef groenen het volgende:
[..]
Waren inderdaad de lampen, inmiddels 2-1 voor Telstar.
Het is ze gegundquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Dos37 het volgende:
Eindhoven goed bezig ondanks alle problemen
Ja, ze dachten "Nou, als hij Fortuna niet direct kan naaien, dan maar indirect!"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef Evertje het volgende:
Is het trouwens normale gang van zaken dat een scheidsrechter die is aangesteld voor een wedstrijd, naar een andere wedstrijd wordt gezet als zijn eigen is afgelast.
Van Meenen (die Fortuna al paar keer genaaid heeft) stond voor Cambuur-Fortuna op. Ik zei vorige week al: wedden dat de KNVB Van Meenen op onze wedstrijd zet! En nu mag ie opeens Zwolle fluiten en geeft een lullige penalty aan ZWolle.
Hoezo voetbalbond Maffia??
quote:
Van Meenen heeft ons echt big time genaaid vrijdag, wat een drama is die man toch elke keer weer. Terwijl idd tot vrijdagmiddag Haverkort op onze wedstrijd stond. Die gisteravond opeens weer Eredivisie floot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef Evertje het volgende:
Is het trouwens normale gang van zaken dat een scheidsrechter die is aangesteld voor een wedstrijd, naar een andere wedstrijd wordt gezet als zijn eigen is afgelast.
Van Meenen (die Fortuna al paar keer genaaid heeft) stond voor Cambuur-Fortuna op. Ik zei vorige week al: wedden dat de KNVB Van Meenen op onze wedstrijd zet! En nu mag ie opeens Zwolle fluiten en geeft een lullige penalty aan ZWolle.
Hoezo voetbalbond Maffia??
Rust 0-1quote:
9 punten los, 15 wedstrijden te gaan..quote:
en afgelopen.quote:
Het is nog niet afgelopen he... het doelsaldo is beter dan Zwolle en die laten misschien nog wel wat puntjes liggen in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:10 schreef Omnifacer het volgende:
Toch zonde voor Fortuna, hoor. Dit was de laatste kans ooit om nog eens iets te winnen
Ploegen rond plek 8,9 kijken ook gespannen naar Fortuna. Weer een play off plek die naar de tering gaat als zij het redden (na telstar).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:10 schreef Omnifacer het volgende:
Toch zonde voor Fortuna, hoor. Dit was de laatste kans ooit om nog eens iets te winnen
Die was inderdaad geweldig.... Andere supporters hadden wel aangeboden om het over te nemen van em, maar ze waren bang dat bij het overpakken van de schroevendraaier het licht uit zou gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Las trouwens dit:
Storingsmonteur Nuon redt Telstar
HOOFDDORP - Het is maar goed dat supporter Gerrit de Rijk voor de wedstrijd Telstar-VVV niet werd gefouilleerd, anders had de storingsmonteur bij Nuon niet kunnen optreden als reddende engel voor zijn club.
Met de schroevendraaier die hij bij zich droeg was hij in staat om de uitgevallen lichtmast op Schoonenberg te repareren. Daardoor kon de wedstrijd worden uitgespeeld en bleef Telstar een vrijwel zekere boete en puntenaftrek bespaard.
Vlak voor de tweede helft begaf een van de lichtmasten het. Het ultimatum was duidelijk: als de panne niet binnen twintig minuten kon worden opgelost, zou de scheidsrechter de wedstrijd staken. De Rijk zag direct wat loos was in de elektraruimte. Een kapotte tijdklok in een van de schakelaars was de oorzaak van de lichtuitval. ''Tijd om die te vervangen was er natuurlijk niet. Er was maar één oplossing: indrukken met een schroevendraaier.''
Zo gezegd, zo gedaan. De Rijk stond een uur in het schakelhok. Doodstil. Bij een beetje beweging zou de lamp weer uitvallen en dan was het létterlijk einde wedstrijd. Het was er gelukkig lekker warm.
Van een afstand was De Rijk getuige van de overwinning van zijn club. Vier minuten na rust scoorde Glynor Plet de winnende treffer tegen de lijstaanvoerder van de eerste divisie. Iedereen juichte, behalve de reddende engel. Hij stond in het metalen hok, met gestrekte arm. Als hij zou juichen, had de rest kunnen janken.
Bron: Het Parool
HELD!![]()
Telstar is anders toch aan een lekkere serie bezig de laatste tijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ploegen rond plek 8,9 kijken ook gespannen naar Fortuna. Weer een play off plek die naar de tering gaat als zij het redden (na telstar).
iets met fusie perikelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De beslissende wedstrijd voor de periode tussen Cambuur en Zwolle van vanavond is opnieuw afgelast.
Politie-stakingen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar zeker naar de koel, afgelopen jaar werd het afgelast (weet niet meer waarom)
Zeker zeg! En Vink en Fernandez die hun goals meepikken, goed voor hun vertrouwen.quote:
Papa doet altijd 1x zijn best en dan gaat hij pas sjokken. Vorige week bij zijn debuut kwam hij het veld in, speelde 2 man uit en zette met een steekpass iemand alleen voor de keeper (wel gemist helaas) en nu ditquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker zeg! En Vink en Fernandez die hun goals meepikken, goed voor hun vertrouwen.
Dordt draait toch echt stukken beter met Lopes, die gewoon maar weer even scoort. Wat een rentree voor hem!
En die gekke Papa Sanou toch, leuke invalbeurt voor hem. Hij sjokte toch min of meer het veld in en dan loopt ie pardoes tegen de bal aan.
quote:Cambuur-Zwolle voor derde maal op losse schroeven
Een nieuwe afgelasting dreigt voor het duel tussen SC Cambuur-Leeuwarden en FC Zwolle. Het duel staat voor dinsdagavond op de rol, maar voor die tijd wordt opnieuw zware regenval verwacht in de Friese hoofdstad.
Verder is het veld bij de zuidtribune nog bevroren, doordat er op dat punt van de grasmat nauwelijks zon komt. Waarschijnlijk zal dinsdag de knoop definitief doorgehakt worden over het al dan niet laten doorgaan van het duel.
Het treffen tussen Cambuur en Zwolle bezorgt de KNVB veel hoofdbrekens. Het is een cruciaal duel in de strijd om de vierde periode, maar werd al twee keer eerder afgelast. Zowel vorige week dinsdag als de vrijdag daarvoor waren de omstandigheden in Leeuwarden niet toereikend.
quote:SC Cambuur - FC Zwolle afgelast
10-02-2009
De wedstrijd van vanavond tussen SC Cambuur en FC Zwolle is voor de 3e keer afgelast. Vanwege de sneeuwval van vannacht en vanmorgen is het veld onbespeelbaar.
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat het een complot van de KNVB is tegenover Fortuna inzake de fusie. Als Cambuur het daluk weer niet kan organiseren zal de KNVB de wedstrijd omzetten in een forfeit lost voor Cambuur. Hierdoor krijgt Zwolle automatisch de 3 punten en dus het periodekampioenschap.
Wat denken jullie?
quote:Veendam krijgt drie punten aftrek door externe blunder
Datum: 11-feb-2009 12:01
BV Veendam heeft van de KNVB drie punten in mindering gekregen, omdat de jaarrekening van de club niet tijdig werd voorzien van een handtekening van een externe huisaccountant. De club reageert via een persbericht verbolgen: ‘De sanctie is zuur nu de oorzaak blijkt te liggen in de handelwijze van een door BV Veendam ingeschakelde professionele adviseur, terwijl van de zijde van BV Veendam alles in het werk is gesteld om tijdig aan haar verplichtingen te kunnen voldoen.’
De KNVB is echter niet te vermurwen nu blijkt dat de schuld niet bij de club ligt, maar bij de huisaccountant. ‘Dat is een omstandigheid die voor rekening en risico van Veendam komt,’ aldus de beroepscommissie licentiezaken van de KNVB.
Veendam is door de KNVB ingedeeld in categorie I, wat inhoudt dat een overtreding automatisch lijdt tot een aftrek van drie punten. ‘Het sanctiesysteem van de KNVB is wat dat betreft even simpel als onverbiddelijk. Voor een goed begrip, de positief afgesloten jaarcijfers waren door BV Veendam reeds op voorhand wel tijdig aan de KNVB overgelegd,’ besluit het persbericht. (LvS)
Da's wel heel stom van veendam natuurlijk; ze zijn zelf verantwoordelijk ervoor aangezien ze zelf de externe accountant uitkiezen. Als ze dan met zn kwabbernoot in zee gaan die zn zaakjes niet op tijd af heeft moet je niet bij de KNVB gaan klagen maar bij je accountant... niet dat die 3 punten terug kan geven natuurlijk, maar als club zijnde hoefde hij bij mij iig geen teen meer over de drempel te zettenquote:
pfff, da's wel heel ver gezocht imho... waarom zou de KNVB dat doen?? Elke keer dat het werd afgelast was er toch echt wel een goede reden voor dacht ik....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat het een complot van de KNVB is tegenover Fortuna inzake de fusie. Als Cambuur het daluk weer niet kan organiseren zal de KNVB de wedstrijd omzetten in een forfeit lost voor Cambuur. Hierdoor krijgt Zwolle automatisch de 3 punten en dus het periodekampioenschap.
Wat denken jullie?
Ajax, Vitesse of FC Groningen had deze aftrek nooit gekregen hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef kroegtijger het volgende:
Da's wel heel stom van veendam natuurlijk; ze zijn zelf verantwoordelijk ervoor aangezien ze zelf de externe accountant uitkiezen. Als ze dan met zn kwabbernoot in zee gaan die zn zaakjes niet op tijd af heeft moet je niet bij de KNVB gaan klagen maar bij je accountant... niet dat die 3 punten terug kan geven natuurlijk, maar als club zijnde hoefde hij bij mij iig geen teen meer over de drempel te zetten
Dat denk ik niet. Bovendien kon Cambuur er in alle gevallen niks aan doen. En automatisch verliezen vanwege sneeuwval lijkt me wat ver gezocht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat denken jullie?
Wil net zeggen, Vitesse had al lang zes divisies teruggezet moeten zijn als die elke keer puntenaftrek hadden gekregen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ajax, Vitesse of FC Groningen had deze aftrek nooit gekregen hoor.
Helmond Sport ook in de rust.quote:
1-1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef Dos37 het volgende:
1-2 Cambuur gaat het nog spannend worden.
Mag ook wel tegen Omniworld he.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Cambuur bazen!
Eerste uitoverwinning voor TOP
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef PabloLopez het volgende:
Haarlem 5e haha, laagste begroting wat een stunt
Ach kijk naar de ranglijst en je ziet dat ze ook zo weer 10e kunnen staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef PabloLopez het volgende:
Haarlem 5e haha, laagste begroting wat een stunt
Zet vol zijn been op de knie van Van Guldener. Ongelooflijk dat de scheids daar niets in zag. Al zag die wel meer niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb de beelden niet gezien, wat deed die Van Boxel?
Heel erg vervelend zulke dingen maar ik kan me niet voorstellen dat de KNVB het hierdoor OPNIEUW gaat uitstellen..Vrijdag was Ditewig er zelf ook al niet bij..quote:Aangeslagen Veendam wil duel met Omniworld uitstellen
Door Carlo Willemsen
Zondag, 15 februari 2009, 14:48
BV Veendam wil de inhaalwedstrijd tegen FC Omniworld uitstellen. Omdat doelman Barry Ditewig met trieste familieomstandigheden kampt, die de hele selectie heeft aangegrepen, voelen de Groningers zich niet in staat om te voetballen. De club gaat snel met de KNVB om de tafel om tot een oplossing te komen.
De wedstrijd tussen Veendam en Omniworld staat voor komende dinsdag op het programma. De confrontatie is vanwege de slechte weersomstandigheden al driemaal verschoven.
Durf ik niet te zeggen, maar dan nog.... Die hadden die aftrek ook moeten krijgen dan natuurlijk. Dr zijn nu eenmaal regels waar je je aan moet houden; doe je dat niet, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen en moet je het niet afschuiven op een externe partij terwijl je zelf die partij gekozen hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ajax, Vitesse of FC Groningen had deze aftrek nooit gekregen hoor.
Tja, als 't binnen het programma nog past zullen ze denk ik wel mee willen werken, maar om het hele programma ervoor overhoop te halen denk ik dat de KNVB dat wat te ver vindt gaan....quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel erg vervelend zulke dingen maar ik kan me niet voorstellen dat de KNVB het hierdoor OPNIEUW gaat uitstellen..Vrijdag was Ditewig er zelf ook al niet bij..
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef Tim86 het volgende:
het gaat om de dochter van Ditewig die is overlleden. Wedstrijd is uitgesteld, ook in overleg met Omniworld.
Den Bosch was dat niet die subsidieclub van de Gemeente Den Bosch? ik ou ook janken als ik onder H'lem zou staan! Veel s6 verder nog!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach kijk naar de ranglijst en je ziet dat ze ook zo weer 10e kunnen staan.
Elke BVO ontvangt subsidie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef PabloLopez het volgende:
Den Bosch was dat niet die subsidieclub van de Gemeente Den Bosch? ik ou ook janken als ik onder H'lem zou staan! Veel s6 verder nog!
Dolf Kerklaan op doel .quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Rucebo het volgende:
Zwolle heeft schijnbaar een reservekeeper van 40, met 1 duel ervaring in het betaald voetbal
Kerklaan aan rood ontsnaptquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dolf Kerklaan op doel .
Heeft 0,0 ervaring dus het zal een wonder zijn als ze de 0 weten te houden.
Zo zie je maar, ervaring is een PRE om als keeper in het doel te staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kerklaan aan rood ontsnapt...
Wel penalty!
1-1![]()
Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ervaring is een PRE om als keeper in het doel te staan.
Die Kerklaan is trouwens geen 40 maar 22 jaar.
Maar hij heeft 2 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld.
Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...
Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.
Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallen. Snap er ook niks van...
Echt genieten vandaag..wat waren we goedquote:
Toen de stand werd opgelezen een luid applaus in het Cambuur Stadionquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten vandaag..wat waren we goed
Ik proef enige frustratie....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
Ik hoop het wel.quote:
Moet je wel capabele jeugdspelers hebben. 2e elftal en jeugd is in de Jupiler League vaak maar wat opvulsel. Met een beetje geluk een paar aardige spelers, voor de rest 13 in een dozijn voetballers omdat je nu eenmaal toch met 11 spelers moet beginnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.
Maar het getuigt naar buiten toe nou niet alsof je als club je zaken op orde heb.
Normaal geef je in zo'n situatie naar mijn mening de jeugd een kans.
De jeugd is immers de toekomst.
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vond Güvenç in de samenvatting toch best aardig spelen bij TOP Oss. Leuke aanwinst voor ze!
Dordt na een goede eerste en mindere tweede helft toch weer gewonnen en nu van Helmond Sport. Gaan ze echt meedoen voor de periode?
RBC verlengt contract Boddaert
Was vorig jaar bij Fortuna ook mijn favoriete speler, die jongen ziet dat spelletje wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
guvenc staat in de belangstelling van de graafschap.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
juiste samenvatting...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Guvenc is dat die kabouter?
Tja..scouten..op dit niveau draait het allemaal om contacten. Die jongens komen min of meer binnenwaaien eigenlijk..trainen dan een tijdje mee en dan zien we wel verder. Guvenc is in ieder geval echt een aanwinst.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
TOP scout leuk.... Guvenc... Sanou (wie had hem nog op het netvlies???)
Papa Sanou is in eigen land een soort grootheid, want hij is familie van een koning of stammenhoofd ofzo. Wel grappig, als hij daar komt wordt hij op handen gedragen. Eigenlijk is het een beetje een norse man, zeggen ex-medespelers van hem, ondanks zijn status in zijn thuisland.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
TOP scout leuk.... Guvenc... Sanou (wie had hem nog op het netvlies???)
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.htmlquote:Telstar bestraft door licentiecommissie
ZEIST - De licentiecommissie van de voetbalbond KNVB heeft Telstar een sanctie opgelegd. De club uit de Jupiler League krijgt een publieke waarschuwing omdat het zich niet heeft gehouden aan de gemaakte afspraken in verband met de personeelskosten over het seizoen 2008-2009.
Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrekquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.html
Wat een onzin weer... Telstar is een van de weinige clubs met een sluitende begroting en dan gaan ze dit soort grappen weer tegen Telstar uithalen... treurig
Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrek
Ik was ook doodserieusquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....
Ik hoorde dat AZ hem wilde halen in het geval van een transfer van de Zeeuw of Schaarsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Transferprijs: 250 000
Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciële afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was ook doodserieus
Het komt op mij ook aardig onzinnig over...als de rest van de club gezond is hoef je je ook niet druk te maken om personeelskosten die hoger uitvallen..dan is er blijkbaar op iets anders bezuinigd..
En Sjaak Polak kan de eerste tegentreffer van zijn carrière bijschrijvenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef fanneke het volgende:
En de 1e uitoverwinning van het seizoen voor Omniworld is daar: 2-0 bij Veendam.
Maar ze blijven natuurlijk wel afgetekend laatste.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef JLSB het volgende:
[..]
Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciële afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...
mwoch, zoveel hebben ze er niet bij hoor... een aantal kleintjes, maar niets groots.... 't tata steel stadium is nou niet direct een voetbal-tempel van formaat waar je je zakenrelaties mee naartoe neemt voor een avondje in de sky-boxquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef borisz het volgende:
Telstar heeft juist een hoop nieuwe sponsors erbij, waarmee ze in de vaker het linkerrijtje gaan halen. Nieuwe tribunes. Gaat de KNVB dit doen.
Gratis weggelopen bij Fortunaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Ja en stop jij eens even met je anonieme geruchten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Vond het sowieso al veel geld voor Den Bosch, laat staan voor Emmoquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh, wij kunnen niet eens een speler van 250 euro kopen.
Tja, je moet iets als je het eerste niet kan verslaan hèquote:
wij winnen toch de 22stequote:
Pfff, waar zijn die mee bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef JLSB het volgende:
Voormalig publiekslieveling Van loenhout scoort de 1-1 voor Dordt in de Koel..
En Dordt speelde al een tijd met 10 manquote:
Ik ben wel fan van El Gaaouri eigenlijk..niet allemaal even soepel vaak maar hij krijgt stiekem veel voor elkaar...goed voorbeeld daarvan was die goal van Honda tegen ons waarbij hij uiteindelijk dus geblesseerd raakte. Schaken is nog niet zo belangrijk als hij zou moeten zijn maar brengt toch wel wat extra's, dat vind ik van Ofrany wat minder en hoewel Dadda het wel in zich lijkt te hebben (van wat ik heb gezien en dat is niet veel) lijkt hij nog wat te grillig. Hij was wel indrukwekkend in de heenwedstrijd tegen TOP in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef JLSB het volgende:
Zoals ik al vertelde, missen hardheid. Normaal duwen Leemans en Van Kouwen de boel aan.. verder vind ik Ofrany niet veel minder als El Gaaouri. En Schaken is de laatste tijd ook niet echt subliem...
912 vorige keer, en dan moet Fortuna waar tegen Excelsior 7000 man zaten eruit of fuserenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef JLSB het volgende:
Omniworld vandaag 856 toeschouwers, dat schiet toch ook niet op...
Halen al een tijd de 1000 niet meer...het begon allemaal zo ambitieusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef JLSB het volgende:
Omniworld vandaag 856 toeschouwers, dat schiet toch ook niet op...
Tja, het is geen geheim natuurlijk dat je technische ploegen met agressief duel kan afbluffen, je moet het nog steeds op een goede manier uitvoeren daarna alleen..het kan je ook de kop kosten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Adothehague het volgende:
Zo, nu weet iedereen hoe je VVV kan bestrijden.
Top En Dort hebben het perfect voorgedaan.
Dan lees je mijn post toch echt verkeerd. Ik zeg alleen dat er meer voor nodig is dan alleen hard spel en dat de uitvoering van het voetballende deel ook nog altijd goed moet zijn om te stunten tegen een ploeg als VVV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:33 schreef DRD het volgende:
Tim86, ga je nu zeuren over agressief spel van Dordt?
VVV heeft GEEN ENEKEL recht om te zeuren over de scheidsrechter of harde tackels.
Als Ofrany ooit voor mij op het zebrapad loopt, geef ik extra gas, daarna achteruit erover en nog een keer vooruit om het af te maken........
Preciesquote:
Allemaal rood ja en dan heb je een scheidsrechter nodig die het aandurft de thuisploeg / favoriet / koploper ook een kaart te geven en dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan lees je mijn post toch echt verkeerd. Ik zeg alleen dat er meer voor nodig is dan alleen hard spel en dat de uitvoering van het voetballende deel ook nog altijd goed moet zijn om te stunten tegen een ploeg als VVV.
Het duel was spijkerhard van beide kanten en beide teams hadden rood moeten krijgen, 2 voor Dordt (Ramos die hem kreeg en Coster die op schandalige wijze expres met 2 benen inspringt op de rug van Mampuya) en 1 voor VVV (Ofrany die spijkerhard doorging op van der Sloot) en misschien zelfs een 2e toen Timisela diezelfde van der Sloot toch ook wel erg hard van achteren aanpakte.
Ik vind het opzich dan ook typisch dat de KNVB constant verteld dat het niveau van de Jupiler League omhoog moet, maar als je in deze competitie goed voetbal speelt wordt je dat door het harde spel van tegenstanders vrijwel onmogelijk gemaakt. De scheidsrechters komen van de KNVB af, dan zeg ik, doe daar maar eens wat aan i.p.v. van kleine clubjes pesten zoals dat bij Eindhoven gebeurt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:46 schreef DRD het volgende:
[..]
Allemaal rood ja en dan heb je een scheidsrechter nodig die het aandurft de thuisploeg / favoriet / koploper ook een kaart te geven en dat zijn er niet veel.
Voetballend waren jullie niet erg spectaculair, zeker niet in de eerste helft. Heb het wel beter gezien in ieder geval.
Wat een Duitsers zijn we toch.quote:
Wel dikverdiend.quote:
quote:FC Zwolle bevestigt: Everse op non-actief
FC Zwolle heeft maandagmiddag bevestigd dat het trainer Jan Everse per direct op non-actief heeft gesteld. Niet de sportieve prestaties, maar 'misdraging gepaard gaande met fysiek contact jegens een collega van FC Zwolle' is hier de aanleiding voor.
Het voorval zou afgelopen vrijdag na afloop van het competitieduel met BV Veendam hebben plaatsgevonden. Het bestuur van de club meent dat er door het optreden van Everse een onwerkbare situatie is ontstaan. Daardoor heeft het besloten de oefenmeester per direct op non-actief te stellen.
Ook in het verleden werd Everse al verschillende keren aangesproken op zijn gedrag en, zo valt te lezen in een persbericht dat de club verstrekte, 'zijn communicatie en negatieve opmerkingen over de club en degenen die daarbij betrokken zijn'.
Aanleiding voor het ontslag van Everse is volgens Voetbal International een incident met een zoon van een Zwolle-bestuurder. Hij stuurde de vrouw van Everse voorafgaand aan het duel met BV Veendam van de tribune, omdat zij op de verkeerde stoel zat. Toen Everse na afloop van de wedstrijd verhaal haalde bij de zoon, escaleerde de situatie.
Volgens de club zou de hoofdtrainer een voorbeeldfunctie moeten vervullen vanwege zijn leidende positie. Daar is volgens het bestuur geen sprake van geweest. De clubleiding wil het contract met de oefenmeester dan ook ontbinden.
Everse staat sinds 2006 onder contract in Zwolle. De oud-speler van onder meer Ajax en Feyenoord stond eerder als trainer voor de groep bij Sparta. Met de Jupiler League-club maakt Everse een goed seizoen door. De overwinning op BV Veendam van afgelopen vrijdag 3-2 deed de club, die ook al een periodetitel won, stijgen tot plek vijf.
haarlem heeft als 't zo door gaat niet eens meer spelers en een stadion nodig, alleen een faillisementsverklaring ontbreekt nogquote:
Er staat morgen een groot stuk in de VI. Vreemd dat RBC en RKC genoemd worden, bij beide is de bezettingsgraad niet bijster hoog, waren er laatst nog financiële problemen en liggen ze ten slotte in een qua voetbalclubs drukbezet gebied. Maar laten we het artikel van morgen afwachten...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Aardig schokkend nieuws gister in VI: veel clubs zijn op sterven na dood. De enige gezonde clubs met goede bedrijfsvoering zijn RBC, RKC en VVV!
quote:'Van Ginkel spant zich niet meer in voor Zwolle'
Henk van Ginkel heeft de samenwerking met FC Zwolle verbroken. De spelersmakelaar, die veel van zijn spelers bij de eerstedivisionist stalde, heeft dit naar aanleiding van het ontslag van trainer Jan Everse besloten, meldt RTV Oost.
Everse werd maandag op non-actief gesteld vanwege vermeend 'onbeschaafd gedrag' richting een medewerker van de club. Van Ginkel, die nauw samenwerkte met de oefenmeester, besloot hierop zijn conclusies te trekken.
De zaakwaarnemer zal zijn inspanningen om een Engelse investeerder binnen te halen per direct neerleggen en wil geen van zijn spelers meer bij FC Zwolle stallen. De afgelopen jaren bracht hij vooral veel Zuid-Amerikaanse spelers bij de club.
Beetje onzinnig bericht is 't eigenlijk van VI... 't is ten eerste niets nieuws, en ten tweede eigenlijk op niets gebaseerd.... de vraag is meer wat de kosten zijn en wat ze zouden kunnen gaan worden dan wat de opbrengsten zijn. Als je (zoals bijvoorbeeld telstar) je budget redelijk kunt drukken met amateurspelers en toch leuk kan meekomen (periodetitel), wat is dan het probleem?? Het is juist de charme van de eerste divisie dat de clubs het zwaar hebben, rare trucs moeten uithalen voor hun bestaan etc en toch elke week weer spectacel op de mat leggen (imho meer dan de eredivisie) en strijd leveren, vaak ook nog uit pure clubliefde (zie weer het stukje van de amateurs). De KNVB, de media etc lijken de laatste tijd wel erg hard bezig om de divisie de nek om te draaien met bijna wel verplichte fuseringen, rare straffen aan clubs op te leggen, en nu weer dit soort berichten (doet 't leuk bij de sponsors...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:03 schreef methodmich het volgende:
Bossman heeft het verbruid bij Telstar
Wel apart verhaal van VI. Geloof nooit dat de Vogels met 1,2 miljoen werken. Maar goed, de financiële problemen bij veel clubs waren al bekend natuurlijk, dat is niet nieuw.
Zag trouwens dat Cuco Martina had gespeeld bij RBC vrijdag. Geinig!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel knap van Top Oss. Maar ongunstig voor ons
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel knap van Top Oss. Maar ongunstig voor ons
Terecht? Ik vond de twee rode kaarten juist niet terecht, en de gele kaart die hij trok voor van Dijk had rood moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:51 schreef borisz het volgende:
Makkelie trekt voor de verandering opeens terecht de rode kaart. Alleen durft hij de reservekeeper van Excelsior dan weer niet weg te sturen
.
Bij de eerste rode kaart was Fernandez er doorheen. Dan is het rood. Die tweede rode kaart was een domme actie van de keeper maar had nu ik het nog eens terug zie ook met geel afgedaan kunnen worden. Die 'derde' actie had wel rood moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Terecht? Ik vond de twee rode kaarten juist niet terecht, en de gele kaart die hij trok voor van Dijk had rood moeten zijn.
Aan de ene kant zou het niet zo moeten zijn, maar aan de andere kant weet je dat je de wedstrijd in de meeste gevallen verpest als scheidsrechter en dat je het daarna zwaar gaat krijgen. In de eerste 20-25 minuten liep Makkelie daardoor op zijn tenen en floot hij voot alles wat los en vastzat..meestal in het voordeel van TOP. Voelde toen alsof hij iets goed wilde maken..quote:Op zondag 8 maart 2009 10:12 schreef Mindlight het volgende:
Ja klopt, was Makkelie. Maar we zijn het dus eens dat de eerste 2 eigenlijk geen rode kaarten waren. Overigens vind ik dat het moment waarop zoiets gebeurt in een wedstrijd er niet toe doet.
je zegt het en er worden er 3 gescoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:29 schreef TLC het volgende:
Het regent doelpunten vanavond in de Jupiler League
Ik heb magische krachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
je zegt het en er worden er 3 gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |