Ja en stop jij eens even met je anonieme geruchten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Transferprijs: 250 000
Vond het sowieso al veel geld voor Den Bosch, laat staan voor Emmoquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh, wij kunnen niet eens een speler van 250 euro kopen.
Tja, je moet iets als je het eerste niet kan verslaan hèquote:
wij winnen toch de 22stequote:
Pfff, waar zijn die mee bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef JLSB het volgende:
Voormalig publiekslieveling Van loenhout scoort de 1-1 voor Dordt in de Koel..
En Dordt speelde al een tijd met 10 manquote:
Ik ben wel fan van El Gaaouri eigenlijk..niet allemaal even soepel vaak maar hij krijgt stiekem veel voor elkaar...goed voorbeeld daarvan was die goal van Honda tegen ons waarbij hij uiteindelijk dus geblesseerd raakte. Schaken is nog niet zo belangrijk als hij zou moeten zijn maar brengt toch wel wat extra's, dat vind ik van Ofrany wat minder en hoewel Dadda het wel in zich lijkt te hebben (van wat ik heb gezien en dat is niet veel) lijkt hij nog wat te grillig. Hij was wel indrukwekkend in de heenwedstrijd tegen TOP in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef JLSB het volgende:
Zoals ik al vertelde, missen hardheid. Normaal duwen Leemans en Van Kouwen de boel aan.. verder vind ik Ofrany niet veel minder als El Gaaouri. En Schaken is de laatste tijd ook niet echt subliem...
912 vorige keer, en dan moet Fortuna waar tegen Excelsior 7000 man zaten eruit of fuserenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef JLSB het volgende:
Omniworld vandaag 856 toeschouwers, dat schiet toch ook niet op...
Halen al een tijd de 1000 niet meer...het begon allemaal zo ambitieusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:09 schreef JLSB het volgende:
Omniworld vandaag 856 toeschouwers, dat schiet toch ook niet op...
Tja, het is geen geheim natuurlijk dat je technische ploegen met agressief duel kan afbluffen, je moet het nog steeds op een goede manier uitvoeren daarna alleen..het kan je ook de kop kosten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Adothehague het volgende:
Zo, nu weet iedereen hoe je VVV kan bestrijden.
Top En Dort hebben het perfect voorgedaan.
Dan lees je mijn post toch echt verkeerd. Ik zeg alleen dat er meer voor nodig is dan alleen hard spel en dat de uitvoering van het voetballende deel ook nog altijd goed moet zijn om te stunten tegen een ploeg als VVV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:33 schreef DRD het volgende:
Tim86, ga je nu zeuren over agressief spel van Dordt?
VVV heeft GEEN ENEKEL recht om te zeuren over de scheidsrechter of harde tackels.
Als Ofrany ooit voor mij op het zebrapad loopt, geef ik extra gas, daarna achteruit erover en nog een keer vooruit om het af te maken........
Preciesquote:
Allemaal rood ja en dan heb je een scheidsrechter nodig die het aandurft de thuisploeg / favoriet / koploper ook een kaart te geven en dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan lees je mijn post toch echt verkeerd. Ik zeg alleen dat er meer voor nodig is dan alleen hard spel en dat de uitvoering van het voetballende deel ook nog altijd goed moet zijn om te stunten tegen een ploeg als VVV.
Het duel was spijkerhard van beide kanten en beide teams hadden rood moeten krijgen, 2 voor Dordt (Ramos die hem kreeg en Coster die op schandalige wijze expres met 2 benen inspringt op de rug van Mampuya) en 1 voor VVV (Ofrany die spijkerhard doorging op van der Sloot) en misschien zelfs een 2e toen Timisela diezelfde van der Sloot toch ook wel erg hard van achteren aanpakte.
Ik vind het opzich dan ook typisch dat de KNVB constant verteld dat het niveau van de Jupiler League omhoog moet, maar als je in deze competitie goed voetbal speelt wordt je dat door het harde spel van tegenstanders vrijwel onmogelijk gemaakt. De scheidsrechters komen van de KNVB af, dan zeg ik, doe daar maar eens wat aan i.p.v. van kleine clubjes pesten zoals dat bij Eindhoven gebeurt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:46 schreef DRD het volgende:
[..]
Allemaal rood ja en dan heb je een scheidsrechter nodig die het aandurft de thuisploeg / favoriet / koploper ook een kaart te geven en dat zijn er niet veel.
Voetballend waren jullie niet erg spectaculair, zeker niet in de eerste helft. Heb het wel beter gezien in ieder geval.
Wat een Duitsers zijn we toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |