Ik heb geen kinderen en ben te rationeelquote:
Ja maar morgen moet ik ook andere dingen, hmpf, lastigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh! Mag dat dan morgen?![]()
Trouwens he, HEMA heeft satijnen dekbedden (ook wit) in de aanbieding. 21 euro. En ze hadden nog iets dat jij wilde in de aanbieding, maar ik ben vergeten wat dat ook alweer was.
Ik ga trainen, doei
Geen satijnen dekbedden (check net ff op de site), maar katoenen dekbedden die 'Satijn' hetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh! Mag dat dan morgen?![]()
Trouwens he, HEMA heeft satijnen dekbedden (ook wit) in de aanbieding. 21 euro. En ze hadden nog iets dat jij wilde in de aanbieding, maar ik ben vergeten wat dat ook alweer was.
Ik ga trainen, doei
Natuurlijk mag die nog een keertje! http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htmquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Plaatste jij nu een (aantal?) topic(s) geleden een linkje van een kookwinkel? Mag die nog een keertje?
Satijn is de naam van de manier waarop het geweefd is. Kan dus wel van katoen gemaakt zijn, en niet alleen van zijde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen satijnen dekbedden (check net ff op de site), maar katoenen dekbedden die 'Satijn' heten(vraag me niet waarom
hoezo misleidend?)
O?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Satijn is de naam van de manier waarop het geweefd is. Kan dus wel van katoen gemaakt zijn, en niet alleen van zijde.
Dat die vent ziek in z'n kop is, is wel duidelijk. Dat je op mensen (baby's nota bene) gaat lopen insteken is al niet normaal en dat je dat dan ook nog eens met een geschminkte smoel doet, overtuigt mij er wel van dat je rijp bent voor het gesticht. Wat dacht 'ie nou helemaal?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Pffff. Zo een begeleidster staat voor je en dan haal je arm naar voren en steek je. Maar zo een baby ligt in een box of ergens op en dan moet je sowieso 100 keer moeite doen en dan ook nog bij >3 baby'sFakking ziek
Ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
geweefd?
hmmm, ik denk nou weer aan geweven of toch gewoven
Ik ben import NL-er, dus daar verschuil ik mij maar achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Gaan nu twee neerlandici hier de mist in? Dan geven we onze universiteit wel een slechte naam
.
Nu je het zegt denk ik dat het 'gewoven' moet zijn.
http://nl.wiktionary.org/wiki/weven/vervoegingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik zou 'geweven' zeggen
Wil niet zeggen dat het goed is, maar dat klinkt me het meest logisch
Nooit afgaan op wat je logisch vindt klinken. Dan kun je nog wel eens bedrogen uit komenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Die link van mij hierboven klopt dan voor geen meter volgens mij!
Ik zou ook zeggen dat het zoals Adelante zegt (en ik op het gehoor ook het meest logisch vond klinken) zou zijn.
In België gebeuren wel vaak zieke dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat die vent ziek in z'n kop is, is wel duidelijk. Dat je op mensen (baby's nota bene) gaat lopen insteken is al niet normaal en dat je dat dan ook nog eens met een geschminkte smoel doet, overtuigt mij er wel van dat je rijp bent voor het gesticht. Wat dacht 'ie nou helemaal?!
Ah! Dat winkeltje ken ik wel, de url deed me denken dat het een mij onbekende kookwinkel zou zijn. Ik mag de opperdame daar wel. Beetje streng, haha.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk mag die nog een keertje! http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htm
Mooie winkel. Ik vond het alleen wel een beetje vervelend dat ze drie keer kwamen vragen of ze ergens mee konden helpen, terwijl ik de eerste keer al duidelijk had gezegd alleen rond te willen kijken.
In dit geval was het goed. Dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit afgaan op wat je logisch vindt klinken. Dan kun je nog wel eens bedrogen uit komen.
Die gebeuren hier ook bolletje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In België gebeuren wel vaak zieke dingen
Schiet je ff op? X-factor komt straks!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Adelante het volgende:
Is net als met wijven, ook niet te vervoegen
en nu ben ik sporten
Geweven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Gaan nu twee neerlandici hier de mist in? Dan geven we onze universiteit wel een slechte naam
.
Nu je het zegt denk ik dat het 'gewoven' moet zijn.
nog ziek?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
niets
ben gewoon blijeiks
lekker thuis! Eten staat te pruttelen en mn vent zat op me te wachtenwat wil je nog meer?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In België gebeuren wel vaak zieke dingen
'Gewoven' geeft anders meer resultaten op Google dan 'geweven'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat Viev zegt. Dat weet zelfs een ingenieurtje nog wel
Ik zou die vent kapot maken en naast mijn kind gaan liggen.quote:
Hou op hoor, zelfs ik heb zitten snotterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou die vent kapot maken en naast mijn kind gaan liggen.
Oh, ik wil er gewoon niet eens over nadenken. Die onschuldige kijkende oogjes die alleen nog maar goeds verwachten van de wereld en dan komt zo'n gek...![]()
Niet zo negatief hee! Alles gaat beter worden: je gewicht, je humeur, je toekomstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Mirjam het volgende:
aloha
de kogel is door de kerk, ik moet echt drastisch gaan afvallen.she
is een dieet voor me aan het samenstellen, waar ik me zo goed mogelijk aan ga houden, ga het wel moeilijk vinden denk ik
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hee! Alles gaat beter worden: je gewicht, je humeur, je toekomst![]()
Embrace it!
Pas maar op anders krijg je een ass-whooping van SHEquote:
Oh ik ga ook kijken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Carice en Halina komen zo over Valkyrie en Tom Cruise praten bij DWDD.
Eens kijken of Carice nu echt omhooggevallen is.
Je kan ook crossposten! Dat doet Kwak ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
ik ben verhuisd naar de dieetclub, volgens mij hoor ik daar?
Daarom postte ik het ook, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga ook kijken!
En luisteren of ze weer 'hughughug' zegt
ok, kijk ik gewoon in allebeiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook crossposten! Dat doet Kwak ook.
En wij zijn keigezellig!
*danst enthousiast mee*quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*danst enthousiast mee*
Boom, bebbeh!![]()
![]()
![]()
Afvallen is kei-leuk, jeweets!![]()
Harhar. Positive vibes!
*trekt Muis en Mirjam mee in woeste rondedans met shaking buttocks GALORE*
Carice heeft enge tandjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga ook kijken!
En luisteren of ze weer 'hughughug' zegt
En vanochtend was ik erachter dat mijne behoorlijk aan de maat is!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I like big butts and I cannot lie!
nu niet, want zit met een hernia thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
MissyMirjam, succesGa je ook sporten/bewegen?
Klein gloriemomentje: ik pas mijn stagespijkerbroek weerToegegeven, aan het einde van mijn stage zat ie nog wel wat losser
Maar toen ik 'm anderhalve maand geleden even aantrok spande 'ie om m'n bovenbenen en had ik zo'n flubber buikvet erover (KIM, help snel, welk woord zoek ik?) en nu zit 'ie gewoon OK
Het is echt een rafelig oud lor, trouwensMisschien moet ik 'm weggooien
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes opquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Welkom Mirjam!
Ik duik ff onder met de nieuwe Grey's Anatomy!
Beterschaap!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes op
en ik ga lekker rustig aan doen en vroeg naar bed vanavond![]()
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Die 4 musici die tijdens de inauguratie van Obama het muzikaal intermezzo verzorgden, hebben niet eens live gespeeld
Het is 2 dagen eerder opgenomen want ze waren bang dat de snaren op hun instrumenten zouden breken door de kou.
Wat triestben daar dan gewoon meteen eerlijk over.
NEE.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
ik ben verhuisd naar de dieetclub, volgens mij hoor ik daar?
Okquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes op
en ik ga lekker rustig aan doen en vroeg naar bed vanavond![]()
Oh you domestic goddess of awesomeness and tight jeans!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
ZEG!!Ik wil aandacht!! En complimenten voor mijn passende spijkerbroek
Anders ga ik een cheesecake bakken, hoor
doe maar foto dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje Maria, bij jou ben ik wel heel benieuwd of je in het echt net zo bent als op Fok!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh you domestic goddess of awesomeness and tight jeans!![]()
Nee serieus, awesome!Had er overheen gelezen geloof ik
Doe maar stukkie cake dan. Ook lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, ik doe nog steeds niet aan foto's, zelfs niet van mijn bips. En die cheesecake komt er alsnog. Met pure chocolade en sinaasappel en blitse gemarmerde chocoflinters
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemeltje Maria, bij jou ben ik wel heel benieuwd of je in het echt net zo bent als op Fok!Het zou me hogelijk verbazen als je een heel verlegen meisje met een zacht stemmetje bent
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
MissyMirjam, succesGa je ook sporten/bewegen?
Klein gloriemomentje: ik pas mijn stagespijkerbroek weerToegegeven, aan het einde van mijn stage zat ie nog wel wat losser
Maar toen ik 'm anderhalve maand geleden even aantrok spande 'ie om m'n bovenbenen en had ik zo'n flubber buikvet erover (KIM, help snel, welk woord zoek ik?) en nu zit 'ie gewoon OK
Het is echt een rafelig oud lor, trouwensMisschien moet ik 'm weggooien
*geeft SHE een dikke knuffel* Vod ees thees nauw!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef SHE het volgende:
wat een deprimerende post.
Scuzi. Slaat nergens op.
Dat heb ik ook gedaan in je afwezigheid!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk dat je terug bent. En kinderen zijn wel verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff leeft nog!!
Goedenavond dames!
Dieeten gaat dubbelslecht, maar ben er wel achtergekomen dat kindjes helemaal niet verschrikkelijk zijn, al hoef ik ze niet te krijgen. En ik heb 3 (!!!) weken vakantie
Muffin Top bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Eh, hoofdrol? Muffin Top? Vetlellen? Waarom weet ik dat?.
Lekker zijn ze hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan in je afwezigheid!.
En hooray voor de spijkerbroek!
En hoe is het dan in het noorden? Al een droombaan gevonden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:Leuk dat je je 'gezicht' weer even laat zien, Mevrouw Puff
.
Ik las vandaag ergens:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent. En kinderen zijn wel verschrikkelijk, alleen eigen kinderen zijn leuk en zelfs die niet altijd
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens:
Kinderen zijn net scheten, die van jezelf zijn net te verdragen en die van een ander zijn niet te harden.
Niet dat ik ooit scheten laat natuurlijk...
Als ik je negeer, krijg ik dan cheesecake?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe was de Greys episode? Ik zit driftig op F5 te rammen bij subscene.comquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het niet tot Muis het zei anders
Twas toch een boobie-bureau, maar dan classy?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
viev, wat voor bureau ga jij nu beginnen met SHE??
Geweldig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe was de Greys episode? Ik zit driftig op F5 te rammen bij subscene.com
Ohhhh vet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig!
Hou de zakdoeken wel bij de hand! Het is echt een ik-jank-bijna-non-stop-maar-goh-dat-lucht-lekker-op-aflevering!![]()
Waar kun je je inschrijven?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twas toch een boobie-bureau, maar dan classy?
Iets in de zorg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
viev, wat voor bureau ga jij nu beginnen met SHE??
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnDie zegt hier af en toe iets over appels en yoghurt om als eerste op de hoogte te kunnen zijn van de smeuigste Fok!-roddels
Nope, ik was er vanmiddagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar morgen moet ik ook andere dingen, hmpf, lastig![]()
Oooh tof!! Zag je die op de website?
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnDie zegt hier af en toe iets over appels en yoghurt om als eerste op de hoogte te kunnen zijn van de smeuigste Fok!-roddels
Dit is allemaal codetaal! Als we het hebben over de HEMA dan bedoelen we crosstrainers, en "cheesecake" betekent "gezonde salade"!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaat
Wel lief dat je je gaat verdedigen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaat
Ja dat wil ik ook wel weten! Ik heb het aan mijn linkerscheenbeen en het doet flink pijn af en toe.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Wat te doen met: pijn aan scheenbeen, beide kanten even erg. Oorzaak: paar keer flink moeten doorlopen om mijn trein te halen, niet rennen maar snelwandelen, halverwege voelde ik het al verkrampen. Nu doet het pijn als ik
a. de trap af loop
b. mijn tenen richting mn neus buig (dus enkel naar voren)
c. mijn tenen juist van me af beweeg, mn enkel 'strek'.
Hoe kom je hier zo snel mogelijk van af zonder stil te zitten?Gevalletje overbelasting vrees ik.
Vooral niet te veel belasten, rusten en normaal je ding doen. In geen geval gaan hardlopen, want dan vererger je het.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Wat te doen met: pijn aan scheenbeen, beide kanten even erg. Oorzaak: paar keer flink moeten doorlopen om mijn trein te halen, niet rennen maar snelwandelen, halverwege voelde ik het al verkrampen. Nu doet het pijn als ik
a. de trap af loop
b. mijn tenen richting mn neus buig (dus enkel naar voren)
c. mijn tenen juist van me af beweeg, mn enkel 'strek'.
Hoe kom je hier zo snel mogelijk van af zonder stil te zitten?Gevalletje overbelasting vrees ik.
Ik doe sowieso niet aan hardlopen vanwege een knieblessurequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vooral niet te veel belasten, rusten en normaal je ding doen. In geen geval gaan hardlopen, want dan vererger je het.
ahh wat lief!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over schattige zusjes gesproken![]()
[ afbeelding ]
Dit kaartje heb ik een tijdje terug van m'n zus gehad, en iedere keer als ik hem zie denk ik 'D'awww"
Zoiets als;quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kaartje heb ik een tijdje terug van m'n zus gehad, en iedere keer als ik hem zie denk ik 'D'awww"
Aaaaahwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Oh vet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb hele toffe schoenen geziengroene, glimmende en mss ga k ze wel halen
Dan moet ik meteen aan de Gestaltpsychologen denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zoiets als;
Liefde is onwiskundig - om het te vermenigvuldigen moet je het delen!
Jaaa he! Ze zei, "Kijk dat waren wij toen we klein waren!"quote:
Vind jij dat blonde jurymens ook zo'n naar kreng?quote:
Was het leuker dan vorige week?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh vet!
Dat past mooi bij de groene glimmende handtas die ik wil gaan halen.
Doen dus! Wij zijn trendsetters plenkske.
Die voetjes zijn zo schattig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa he! Ze zei, "Kijk dat waren wij toen we klein waren!"(nou hebben we serieus knuffelfoto's van toen we klein waren
*modelkindjes BV*)
Ik vond de tekst alleen een loop (op z'n Engels: loop) - want je kan joy hebben als je het deelt, maar als je het niet deelt heb je niks en kan je dus niet delen!
Maar okee, ik analyseer teveel![]()
Maar de foto is zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |