Ik heb geen kinderen en ben te rationeelquote:
Ja maar morgen moet ik ook andere dingen, hmpf, lastigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh! Mag dat dan morgen?![]()
Trouwens he, HEMA heeft satijnen dekbedden (ook wit) in de aanbieding. 21 euro. En ze hadden nog iets dat jij wilde in de aanbieding, maar ik ben vergeten wat dat ook alweer was.
Ik ga trainen, doei
Geen satijnen dekbedden (check net ff op de site), maar katoenen dekbedden die 'Satijn' hetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh! Mag dat dan morgen?![]()
Trouwens he, HEMA heeft satijnen dekbedden (ook wit) in de aanbieding. 21 euro. En ze hadden nog iets dat jij wilde in de aanbieding, maar ik ben vergeten wat dat ook alweer was.
Ik ga trainen, doei
Natuurlijk mag die nog een keertje! http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htmquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Plaatste jij nu een (aantal?) topic(s) geleden een linkje van een kookwinkel? Mag die nog een keertje?
Satijn is de naam van de manier waarop het geweefd is. Kan dus wel van katoen gemaakt zijn, en niet alleen van zijde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen satijnen dekbedden (check net ff op de site), maar katoenen dekbedden die 'Satijn' heten(vraag me niet waarom
hoezo misleidend?)
O?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Satijn is de naam van de manier waarop het geweefd is. Kan dus wel van katoen gemaakt zijn, en niet alleen van zijde.
Dat die vent ziek in z'n kop is, is wel duidelijk. Dat je op mensen (baby's nota bene) gaat lopen insteken is al niet normaal en dat je dat dan ook nog eens met een geschminkte smoel doet, overtuigt mij er wel van dat je rijp bent voor het gesticht. Wat dacht 'ie nou helemaal?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Pffff. Zo een begeleidster staat voor je en dan haal je arm naar voren en steek je. Maar zo een baby ligt in een box of ergens op en dan moet je sowieso 100 keer moeite doen en dan ook nog bij >3 baby'sFakking ziek
Ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
geweefd?
hmmm, ik denk nou weer aan geweven of toch gewoven
Ik ben import NL-er, dus daar verschuil ik mij maar achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Gaan nu twee neerlandici hier de mist in? Dan geven we onze universiteit wel een slechte naam
.
Nu je het zegt denk ik dat het 'gewoven' moet zijn.
http://nl.wiktionary.org/wiki/weven/vervoegingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik zou 'geweven' zeggen
Wil niet zeggen dat het goed is, maar dat klinkt me het meest logisch
Nooit afgaan op wat je logisch vindt klinken. Dan kun je nog wel eens bedrogen uit komenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Die link van mij hierboven klopt dan voor geen meter volgens mij!
Ik zou ook zeggen dat het zoals Adelante zegt (en ik op het gehoor ook het meest logisch vond klinken) zou zijn.
In België gebeuren wel vaak zieke dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat die vent ziek in z'n kop is, is wel duidelijk. Dat je op mensen (baby's nota bene) gaat lopen insteken is al niet normaal en dat je dat dan ook nog eens met een geschminkte smoel doet, overtuigt mij er wel van dat je rijp bent voor het gesticht. Wat dacht 'ie nou helemaal?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |