En die 9 maanden ervoor, waarin je het voelde groeien in je buikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt de weerloze onschuld, maar aan de andere kant staat zo'n begeleidster die is vermoord midden in haar leven en is die klap misschien nog zwaarder als van een kindje dat je net 6 maanden hebt. Oke, dit is misschien ook wat cru, maar bij wijze van dan.
Dat is nog niet eens ondenkbaar ook; zodra hij voet op amerikaanse bodem zet wordt hij gearresteerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Doet me denken aan 'Het Schervengericht' van A.F. Th. van der Heijden: Charles Manson (moordenaar van Polanski's vrouw) en Polanski in dezelfde gevangenis.
Welke foto?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar hij is er toch wel voor veroordeeld? *slingert Wikipedia aan
Ik krijg altijd buikpijn van die foto van Sharon Tate, van een dag voor de moord
Kun je idd nagaan, de moeder van de daderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En die 9 maanden ervoor, waarin je het voelde groeien in je buik.
Ik ga nog liever zelf dood dan dat mijn kind iets overkomt. Over het verlies van mijn ouders en partner zou ik eventueel wel heenkomen, over het verlies van mijn kind nooit meer.
Nog één?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Er is er alweer eentje dood![]()
En mijn collega las net voor dat de meeste van de kindjes (allen tussen nul en drie jaar) in zeer kritieke toestand of in levensgevaar zijn, dus het dodenaantal zal helaas nog wel oplopen![]()
Is Fok bij jullie trouwens ook zo hoerig traag?
Weet je dat zeker?quote:
HIER staat dat twee babies en een volwassene direct dood waren en dat het dodenaantal nu vier is, omdat er een baby in het ziekenhuis aan de verwondingen is bezweken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Want het overlijden van de derde baby is zojuist gerectificeerd, waarmee het dodental weer op 3 (2 baby's en een begeleidster) zou komen?
http://hln.be/hln/nl/957/(...)ij-Dendermonde.dhtml
Alleen bloem? Geen bakpoeder?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
ColdFeet? Weet jij waarom ik volgens mijn ene kookboek muffins gewoon met bloem kan maken en volgens mijn andere dat per se met zelfrijzend bakmeel moet doen?.
Dat is gelukkig herroepen en zal ook wel bij de Telegraaf verdwijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
HIER staat dat twee babies en een volwassene direct dood waren en dat het dodenaantal nu vier is, omdat er een baby in het ziekenhuis aan de verwondingen is bezweken.
Dus of ik het zeker weet vind ik een enge vraag want zeker natuurlijk niet, maar het staat nu in de Telegraaf.
Wat ontzettend belachelijk dan van de Telegraaf, sorryquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is gelukkig herroepen en zal ook wel bij de Telegraaf verdwijnen.
Drie doden en de rest is buiten levensgevaar.
Erg waar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
Het is voor iedereen dieptriest. Voor de dader die met zijn daad moet leven, de moeder, broer, zus, vader, tante oma etc van het slachtoffer, de moeder, broer, zus, vader, tante, oma etc van de dader, de mensen in de omgeving, de getuigen, de mensen die herinnert worden aan nare gebeurtenissen, vaders en moeders die net zelf een kind hebben gekregen......
Leed kan je niet vergelijken.
Er is echt een hele Manson-cult ontstaan joh. Allemaal mensen die met manson-shirts gingen lopen en naar zijn muziek gingen luisteren enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Erg waar.
Bareuh![]()
(Las net dat Marilyn Manson zich had vernoemd naar Charles MansonDaar snap ik dus ook geen drol van; leuk, shockeren! Vet cult, die Charles! De wereld is echt gestoord soms
Bah.)
Ja, alleen bloem. Voor m'n biscuitdeeg bloem en maizena, maar bakpoeder heb ik nog nooit gebruikt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen bloem? Geen bakpoeder?
Ik maak ze altijd met bloem + bakpoeder, maar dat is ongeveer hetzelfde als zelfrijzend bakmeel
Ik denk dat met enkel bloem, zonder bakpoeder, ze vrij compact worden. En dat wil je natuurlijk niet
Biscuitdeeg doe ik idd altijd met bloem en maizena, ik heb een keer een recept gepost in dat baktopic dat bij mij echt foolproof is gebleken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, alleen bloem. Voor m'n biscuitdeeg bloem en maizena, maar bakpoeder heb ik nog nooit gebruikt!
Nee ik vind die hele Marylin Manson ook nietsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is echt een hele Manson-cult ontstaan joh. Allemaal mensen die met manson-shirts gingen lopen en naar zijn muziek gingen luisteren enzo![]()
Van Marilyn Manson had ik sowieso al niet zo'n hoge dunk
M'n muffins vallen altijd goed in de smaak, maar misschien is dat omdat de mensen aan wie ik ze voer ook geen culinaire wonderen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Biscuitdeeg doe ik idd altijd met bloem en maizena, ik heb een keer een recept gepost in dat baktopic dat bij mij echt foolproof is gebleken.
Nou, eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het wordt als je enkel bloem gebruikt en geen bakpoeder. Ga ik 's proberen
Mmm, geef maar een receptje, dan. Ik bak graag muffins; is leuk als je logees hebt, om ze bij het ontbijt te serverenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n muffins vallen altijd goed in de smaak, maar misschien is dat omdat de mensen aan wie ik ze voer ook geen culinaire wonderen zijn..
M'n biscuitdeeg was pretty perfect de vorige keer!
met mie is het wel okay. Nog een beetje vermoeid van alle stress. Maar, dozen uitgepakt en kamer ingericht. Wel gek, in een van m'n dozen vond ik een kaartje dat ik aan m'n oma had geadresseerd, en nog niet gestuurd. Nu geen zin meer natuurlijk, maar wel heel vreemd..quote:
Ik typ het rechtstreeks over uit m'n kookboek hoor! Zelf recepten verzinnen is nog ver weg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm, geef maar een receptje, dan. Ik bak graag muffins; is leuk als je logees hebt, om ze bij het ontbijt te serveren
das een heleboel idd in een paar dagen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knuffelt Nynke* Gekke dingen allemaal maar![]()
Oh er is hier altijd iets met iemand, samenvatting van enkele dingen die me nu te binnen springen:
* Muis hoeft nog maar 9 keer bestraald!
* Anos heeft maandag een tweede gesprek, belangrijke shizzle.
* Vik en Moblo zijn ziek en meerdere mensen kwakkelen een beetje
* Greys is heel stoer aan het stoppen met roken en houdt het nu al bijna een week vol!
* ColdFeet is terug!
* Vivi wacht op uitslag van een dokterstest
* De spruit van Kim gaat goed met d'r bolletje, de roze Helm helpt!
* PFje gaat op kamers! En vindt dat erg spannend![]()
* Chico voelde zich niet zo lekker de laatste tijd maar gaat nu weer kick-ass alles op de rails krijgen!
Wie wil me aanvullen?
Ik eet eigenlijk nooit pleisters en oorbellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben alleen allergisch voor plakspul van o.a. pleistersEn voor oorbellen, schijnbaar.
Omdat het etenstijd is misschien?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Waarom is het zo rustig. Ik verveel me en ga pas over halfuur naar training.
Oh echt niet! Ik eet altijd om 17.00, dus dat is etenstijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het etenstijd is misschien?.
Ik verveel me ook.
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier is het nog lang geen etenstijd maar ik ben van alles aan het wegen met m'n nieuwe keukenweegschaal..
Euh..zo werkt het niet hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt de weerloze onschuld, maar aan de andere kant staat zo'n begeleidster die is vermoord midden in haar leven en is die klap misschien nog zwaarder als van een kindje dat je net 6 maanden hebt. Oke, dit is misschien ook wat cru, maar bij wijze van dan.
Plaatste jij nu een (aantal?) topic(s) geleden een linkje van een kookwinkel? Mag die nog een keertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier is het nog lang geen etenstijd maar ik ben van alles aan het wegen met m'n nieuwe keukenweegschaal..
Oeh! Mag dat dan morgen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Thuis en helemaal nat en verkleumd
(huis papa mama)
Geen verf uitgezocht wegens tijdgebrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |