abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:27:32 #101
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65348773
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

Klopt de weerloze onschuld, maar aan de andere kant staat zo'n begeleidster die is vermoord midden in haar leven en is die klap misschien nog zwaarder als van een kindje dat je net 6 maanden hebt. Oke, dit is misschien ook wat cru, maar bij wijze van dan.
En die 9 maanden ervoor, waarin je het voelde groeien in je buik .

Ik ga nog liever zelf dood dan dat mijn kind iets overkomt. Over het verlies van mijn ouders en partner zou ik eventueel wel heenkomen, over het verlies van mijn kind nooit meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65348779
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Doet me denken aan 'Het Schervengericht' van A.F. Th. van der Heijden: Charles Manson (moordenaar van Polanski's vrouw) en Polanski in dezelfde gevangenis .
Dat is nog niet eens ondenkbaar ook; zodra hij voet op amerikaanse bodem zet wordt hij gearresteerd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:28:28 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65348799
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar hij is er toch wel voor veroordeeld? *slingert Wikipedia aan
Ik krijg altijd buikpijn van die foto van Sharon Tate, van een dag voor de moord
Welke foto?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:28:36 #104
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65348805
En dat terwijl ik haar nog niet eens een jaar heb, kan je nagaan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65348870
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke foto?
pi_65348905
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En die 9 maanden ervoor, waarin je het voelde groeien in je buik .

Ik ga nog liever zelf dood dan dat mijn kind iets overkomt. Over het verlies van mijn ouders en partner zou ik eventueel wel heenkomen, over het verlies van mijn kind nooit meer .
Kun je idd nagaan, de moeder van de dader Die heeft hem ook 9 maanden in haar buik gehad en uitgekeken naar zijn komst
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 16:45:45 #107
163650 Greys
pi_65349080
Edit: dubbel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 16:45:56 #108
163650 Greys
pi_65349082
Er is er alweer eentje dood
En mijn collega las net voor dat de meeste van de kindjes (allen tussen nul en drie jaar) in zeer kritieke toestand of in levensgevaar zijn, dus het dodenaantal zal helaas nog wel oplopen

Is Fok bij jullie trouwens ook zo hoerig traag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:48:51 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65349133
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
En mijn collega las net voor dat de meeste van de kindjes (allen tussen nul en drie jaar) in zeer kritieke toestand of in levensgevaar zijn, dus het dodenaantal zal helaas nog wel oplopen

Is Fok bij jullie trouwens ook zo hoerig traag?
Nog één?
Leidster en 3 baby's toch? Of 4 baby's inmiddels?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:49:30 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65349151
En ja Fok! is hier ook hoerig traag, maar hij doet het tenminste... .
Niet meer actief op Fok!
pi_65349179
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Weet je dat zeker?
Want het overlijden van de derde baby is zojuist gerectificeerd, waarmee het dodental weer op 3 (2 baby's en een begeleidster) zou komen?

http://hln.be/hln/nl/957/(...)ij-Dendermonde.dhtml
pi_65349241
ColdFeet? Weet jij waarom ik volgens mijn ene kookboek muffins gewoon met bloem kan maken en volgens mijn andere dat per se met zelfrijzend bakmeel moet doen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 16:57:42 #113
163650 Greys
pi_65349359
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Want het overlijden van de derde baby is zojuist gerectificeerd, waarmee het dodental weer op 3 (2 baby's en een begeleidster) zou komen?

http://hln.be/hln/nl/957/(...)ij-Dendermonde.dhtml
HIER staat dat twee babies en een volwassene direct dood waren en dat het dodenaantal nu vier is, omdat er een baby in het ziekenhuis aan de verwondingen is bezweken.
Dus of ik het zeker weet vind ik een enge vraag want zeker natuurlijk niet, maar het staat nu in de Telegraaf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65349384
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
ColdFeet? Weet jij waarom ik volgens mijn ene kookboek muffins gewoon met bloem kan maken en volgens mijn andere dat per se met zelfrijzend bakmeel moet doen? .
Alleen bloem? Geen bakpoeder?

Ik maak ze altijd met bloem + bakpoeder, maar dat is ongeveer hetzelfde als zelfrijzend bakmeel
Ik denk dat met enkel bloem, zonder bakpoeder, ze vrij compact worden. En dat wil je natuurlijk niet
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:58:29 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65349397
Het is voor iedereen dieptriest. Voor de dader die met zijn daad moet leven, de moeder, broer, zus, vader, tante oma etc van het slachtoffer, de moeder, broer, zus, vader, tante, oma etc van de dader, de mensen in de omgeving, de getuigen, de mensen die herinnert worden aan nare gebeurtenissen, vaders en moeders die net zelf een kind hebben gekregen......

Leed kan je niet vergelijken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65349410
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
HIER staat dat twee babies en een volwassene direct dood waren en dat het dodenaantal nu vier is, omdat er een baby in het ziekenhuis aan de verwondingen is bezweken.
Dus of ik het zeker weet vind ik een enge vraag want zeker natuurlijk niet, maar het staat nu in de Telegraaf.
Dat is gelukkig herroepen en zal ook wel bij de Telegraaf verdwijnen.
Drie doden en de rest is buiten levensgevaar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 17:00:39 #117
163650 Greys
pi_65349465
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat is gelukkig herroepen en zal ook wel bij de Telegraaf verdwijnen.
Drie doden en de rest is buiten levensgevaar.
Wat ontzettend belachelijk dan van de Telegraaf, sorry
De rest buiten levensgevaar? De Telegraaf zegt juist dat een woordvoerder van het ziekenhuis zegt dat alle gewonden ernstig gewond zijn of in levensgevaar verkeren.

Begrijp me niet verkeerd, beter dat het NIET zo is, maar dat hele artikel van de Telegraaf, die hele update slaat dus nergens op en het omgekeerde is dus juist waar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:02:27 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65349520
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
Het is voor iedereen dieptriest. Voor de dader die met zijn daad moet leven, de moeder, broer, zus, vader, tante oma etc van het slachtoffer, de moeder, broer, zus, vader, tante, oma etc van de dader, de mensen in de omgeving, de getuigen, de mensen die herinnert worden aan nare gebeurtenissen, vaders en moeders die net zelf een kind hebben gekregen......

Leed kan je niet vergelijken.
Erg waar.

Bareuh
(Las net dat Marilyn Manson zich had vernoemd naar Charles Manson Daar snap ik dus ook geen drol van; leuk, shockeren! Vet cult, die Charles! De wereld is echt gestoord soms Bah.)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65349637
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Erg waar.

Bareuh
(Las net dat Marilyn Manson zich had vernoemd naar Charles Manson Daar snap ik dus ook geen drol van; leuk, shockeren! Vet cult, die Charles! De wereld is echt gestoord soms Bah.)
Er is echt een hele Manson-cult ontstaan joh. Allemaal mensen die met manson-shirts gingen lopen en naar zijn muziek gingen luisteren enzo
Van Marilyn Manson had ik sowieso al niet zo'n hoge dunk
pi_65349650
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Alleen bloem? Geen bakpoeder?

Ik maak ze altijd met bloem + bakpoeder, maar dat is ongeveer hetzelfde als zelfrijzend bakmeel
Ik denk dat met enkel bloem, zonder bakpoeder, ze vrij compact worden. En dat wil je natuurlijk niet
Ja, alleen bloem. Voor m'n biscuitdeeg bloem en maizena, maar bakpoeder heb ik nog nooit gebruikt!
pi_65349713
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, alleen bloem. Voor m'n biscuitdeeg bloem en maizena, maar bakpoeder heb ik nog nooit gebruikt!
Biscuitdeeg doe ik idd altijd met bloem en maizena, ik heb een keer een recept gepost in dat baktopic dat bij mij echt foolproof is gebleken.

Nou, eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het wordt als je enkel bloem gebruikt en geen bakpoeder. Ga ik 's proberen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:11:30 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65349741
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Er is echt een hele Manson-cult ontstaan joh. Allemaal mensen die met manson-shirts gingen lopen en naar zijn muziek gingen luisteren enzo
Van Marilyn Manson had ik sowieso al niet zo'n hoge dunk
Nee ik vind die hele Marylin Manson ook niets Maar ik las net Wikipedia (nadat jullie het over Tate en Manson hadden wou ik ook weten hoe dat nou zat) en toen las ik dat, ook over Manson's populariteit enzo inderdaad Serieus, wat de hel! Nouja, er zijn wel meer dingen die ik nooit zal snappen.

On the positive side: *luistert Alain Clark - Father and Friend* Ik hou nie zo van R&B ofzo maar deze is wel leuk *bounced op stoel*
pi_65349793
Blegh. Het giet verschrikkelijk en ik zit hier lekker te werken in mijn warme atelier met sloffen aan en badstof slobberbroek, en nu moet ik me gaan mooimaken en optuigen en naar het Concertgebouw rijden Luxeproblemen, ik ben er dol op
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:18:02 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65349914
Mijn kippensoep was onverwachts lekker!

Dit keer wel met kipfilet gedaan, boillonblokje, veel groente, bosuitje erover... beetje ketjap en zoete chilisaus erin.
Heerlijk was ie. Nu ben ik vol na 3 grote bakken vol
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65350002
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Biscuitdeeg doe ik idd altijd met bloem en maizena, ik heb een keer een recept gepost in dat baktopic dat bij mij echt foolproof is gebleken.

Nou, eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het wordt als je enkel bloem gebruikt en geen bakpoeder. Ga ik 's proberen
M'n muffins vallen altijd goed in de smaak, maar misschien is dat omdat de mensen aan wie ik ze voer ook geen culinaire wonderen zijn. .

M'n biscuitdeeg was pretty perfect de vorige keer!
pi_65350007
tjee wat een drukte de hele tijd op het werk.. heb amper nog tijd hier mee te lezen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65350158
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n muffins vallen altijd goed in de smaak, maar misschien is dat omdat de mensen aan wie ik ze voer ook geen culinaire wonderen zijn. .

M'n biscuitdeeg was pretty perfect de vorige keer!
Mmm, geef maar een receptje, dan. Ik bak graag muffins; is leuk als je logees hebt, om ze bij het ontbijt te serveren
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:33:50 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65350315
tvp..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:37:05 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65350393
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Hoe ist nu met joe, Nynke?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:44:25 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65350549
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoe ist nu met joe, Nynke?
met mie is het wel okay. Nog een beetje vermoeid van alle stress. Maar, dozen uitgepakt en kamer ingericht. Wel gek, in een van m'n dozen vond ik een kaartje dat ik aan m'n oma had geadresseerd, en nog niet gestuurd. Nu geen zin meer natuurlijk, maar wel heel vreemd..

Hoe is het hier? Heb ik heel veel gemist?
pi_65350696
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mmm, geef maar een receptje, dan. Ik bak graag muffins; is leuk als je logees hebt, om ze bij het ontbijt te serveren
Ik typ het rechtstreeks over uit m'n kookboek hoor! Zelf recepten verzinnen is nog ver weg. .

200 gr zachte boter
200 gr bloem
200 gr fijne tafelsuiker
1/4 theelepel zout
4 eieren

Oven voorverwarmen op 150 graden. Boter, suiker en zout mixen tot romige massa, 1 voor 1 de eieren toevoegen. Bloem zeven boven de kom, luchtig doorspatelen. In de vormpjes scheppen. Ongeveer 25 minuten bakken (bij mij duurde dit alleen wel langer, maar we hebben een zevendehands over van marktplaats, dus dat is altijd een beetje gokken. Ik kan niet wachten tot we een eigen huisje en dus eigen keuken hebben...).

Ik maak meestal trouwens maar de helft, omdat ik anders veel te veel muffins eet. . Dan heb ik genoeg beslag voor ongeveer 6 muffins.
pi_65350701
Goeieavond allemaal . Wat een ziekenhuis/huisarts leed allemaal zeg. Mijn ouders zitten allebei in gezondheidszorg/medicijnen, en zodra ik ook maar een kwaaltje heb dat ergens op lijkt, sturen ze me naar de huisarts. Wat een echte goedzak is die altijd luistert, en ook bereid is te luisteren naar je eigen idee. Op die manier ben ik al doorverwezen naar de fysio, dietiste en bloedonderzoek.

Oh en ik ben nergens allergisch voor . Heb eindelijk de uitslag maar eens opgehaald.

Hey Nynke, welcome back en .

SHE, de Tuinen verkoopt ook L-Tyrosine, huismerk. Zou voor mij makkelijker zijn dan online kopen. Is dat spul ook betrouwbaar? 500 mg per capsule.

Zo, ik geloof dat ik straks ga ontploffen. Opeens kan ik niet meer zoveel eten en zit ik snel vol . En ik hoorde van iemand dat er misschien wedstrijden zijn over een maandje . Dat betekent dat ik 1. heel hard moet gaan trainen, het loopt een beetje stroef (en shit, vrijdag moet ik ook al missen door een tentamen) en 2. dat ik onder de 63 moet zijn. Op zijn minst. Gezond eten en bikkelen met training, here I come .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:51:21 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65350728
*knuffelt Nynke* Gekke dingen allemaal maar

Oh er is hier altijd iets met iemand, samenvatting van enkele dingen die me nu te binnen springen:
* Muis hoeft nog maar 9 keer bestraald!
* Anos heeft maandag een tweede gesprek, belangrijke shizzle.
* Vik en Moblo zijn ziek en meerdere mensen kwakkelen een beetje
* Greys is heel stoer aan het stoppen met roken en houdt het nu al bijna een week vol!
* ColdFeet is terug!
* Vivi wacht op uitslag van een dokterstest
* De spruit van Kim gaat goed met d'r bolletje, de roze Helm helpt!
* PFje gaat op kamers! En vindt dat erg spannend
* Chico voelde zich niet zo lekker de laatste tijd maar gaat nu weer kick-ass alles op de rails krijgen!

Wie wil me aanvullen?
pi_65350806
Je bent jezelf vergeten in de samenvatting

En ik heb geen voedselallergie . Zoooo blij mee.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:55:58 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65350844
* Maria was afgelopen dagen een ongestelde stresskip en gaat nu ook weer ass-kicken en misschien een huisje kopen met vriendlief als de makelaar eindelijk belt dat het okee is

En yay, geen voedselallergie! Da's goed!

Ik ben alleen allergisch voor plakspul van o.a. pleisters En voor oorbellen, schijnbaar.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:56:22 #136
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65350854
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knuffelt Nynke* Gekke dingen allemaal maar

Oh er is hier altijd iets met iemand, samenvatting van enkele dingen die me nu te binnen springen:
* Muis hoeft nog maar 9 keer bestraald!
* Anos heeft maandag een tweede gesprek, belangrijke shizzle.
* Vik en Moblo zijn ziek en meerdere mensen kwakkelen een beetje
* Greys is heel stoer aan het stoppen met roken en houdt het nu al bijna een week vol!
* ColdFeet is terug!
* Vivi wacht op uitslag van een dokterstest
* De spruit van Kim gaat goed met d'r bolletje, de roze Helm helpt!
* PFje gaat op kamers! En vindt dat erg spannend
* Chico voelde zich niet zo lekker de laatste tijd maar gaat nu weer kick-ass alles op de rails krijgen!

Wie wil me aanvullen?
das een heleboel idd in een paar dagen! voor iedereen die ziek is, maar vooral voor Vivi, moet wel heel spannend zijn. (heb hier en daar iets opgevangen..)..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:58:37 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65350927
She heaaard it through the grapevine!

Oh en ik hoor dat ik shoarma eet ipv hutspot, want Maarten z'n zus eet ook mee en die lust geen hutspot Maar goed dat ik de rest van de dag superbraaf ben geweest
pi_65350984
Maria, kipshoarma? Want dat spul is echt zo superlekker! En er dan een sausje bij maken van light mayo/yoghurt (50/50) en versgeperste knof! Hmmmmm . Oh ja, en de sla erbij doen in je broodje!

Weekend . En ik hoef niets te doen. Verslag is af, tentamen is vrijdag pas. Oh ja, mn moeder viert dr verjaardag, maar dat kan ik wel ontvluchten .
pi_65351127
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben alleen allergisch voor plakspul van o.a. pleisters En voor oorbellen, schijnbaar.
Ik eet eigenlijk nooit pleisters en oorbellen . Dus dat is niet uit de test gekomen. Oorbellen ontsteken wel altijd meteen, maar dat hoeft geen allergie te zijn .

Waarom is het zo rustig . Ik verveel me en ga pas over halfuur naar training.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:09:31 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65351196
Nee volgens mij heeft maarten zn mams geen kipshoarma gehaald En de saus is ook standaard. Helaasch. Ach kan het altijd nog met rode saus eten ipv knof
Gefelie met je mams!

Hehe pleistertagliatelle Ewww.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:18:43 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65351442
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:

Waarom is het zo rustig . Ik verveel me en ga pas over halfuur naar training.
Omdat het etenstijd is misschien? .

Ik verveel me ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_65351487
Hier is het nog lang geen etenstijd maar ik ben van alles aan het wegen met m'n nieuwe keukenweegschaal. .
pi_65351564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat het etenstijd is misschien? .

Ik verveel me ook .
Oh echt niet! Ik eet altijd om 17.00, dus dat is etenstijd . Net zoals mijn grootouders vroeger.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:23:55 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65351565
Zo! Het is weer weekend. Zojuist aangekomen bij mijn ouders, nu even heel snel een momentje voor mezelf omdat ik op de douche moet wachten en daarna douchen en op naar een meeting waar ik eigenlijk om 18 uur al had moeten zijn...

De afgelopen drie dagen heb ik gewoon keihard fysiek gewerkt! Alle meubels van mijn oude baas afgeschuurd, gebeitst en gelakt en vandaag is er een beschermlaan overheen gegaan. Het is wel mooi geworden. Ondertussen zijn alle bouwvakkers ook nog bezig en ik kan misschien maandag na 't examen nog een paar uur draaien, dinsdag evt. ook nog Scheelt want dan heb ik écht vakantie.

23 uur in 3 dagen is niet slecht eigenlijk Toch weer een beetje onder de 200 euro verdient wat volgende week of de week erna op mijn rekening staat.

Und und und! Na zoveel inspanningen, bellen, stress en andere meuk heb ik eindelijk STUFI! Jawel! Ok met aftrek van wat zooi van de IB maar ik krijg weer centen, ik heb weer een inkomen
En 't werk van de Uni (semi-wit) gaat over een paar weekjes van start, 10x10euro p/u wekelijks. Zou het dan toch allemaal goed komen?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65351621
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier is het nog lang geen etenstijd maar ik ben van alles aan het wegen met m'n nieuwe keukenweegschaal. .
Leuk is dat he
Ik heb net een BigMacmenu op Ik had écht geen zin om te koken, witlof...beueueh.
En nu moet ik vanavond naar een verjaardag, een uur in de auto.... zoooo geen zin.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:28:03 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65351670
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

Klopt de weerloze onschuld, maar aan de andere kant staat zo'n begeleidster die is vermoord midden in haar leven en is die klap misschien nog zwaarder als van een kindje dat je net 6 maanden hebt. Oke, dit is misschien ook wat cru, maar bij wijze van dan.
Euh..zo werkt het niet hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65351999
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Plaatste jij nu een (aantal?) topic(s) geleden een linkje van een kookwinkel? Mag die nog een keertje ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65352000
Thuis en helemaal nat en verkleumd

(huis papa mama)

Geen verf uitgezocht wegens tijdgebrek
pi_65352060
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Thuis en helemaal nat en verkleumd

(huis papa mama)

Geen verf uitgezocht wegens tijdgebrek
Oeh! Mag dat dan morgen?

Trouwens he, HEMA heeft satijnen dekbedden (ook wit) in de aanbieding . 21 euro. En ze hadden nog iets dat jij wilde in de aanbieding, maar ik ben vergeten wat dat ook alweer was.

Ik ga trainen, doei
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:42:49 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65352087
Waarom zit ik de hele tijd een wazig spelletje te doen waarmee je brugjes moet bouwen zodat Finn MacCool naar zn vrouw toe kan? *nuttig*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')