Oh ik ga ook kijken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Carice en Halina komen zo over Valkyrie en Tom Cruise praten bij DWDD.
Eens kijken of Carice nu echt omhooggevallen is.
Je kan ook crossposten! Dat doet Kwak ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
ik ben verhuisd naar de dieetclub, volgens mij hoor ik daar?
Daarom postte ik het ook, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga ook kijken!
En luisteren of ze weer 'hughughug' zegt
ok, kijk ik gewoon in allebeiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook crossposten! Dat doet Kwak ook.
En wij zijn keigezellig!
*danst enthousiast mee*quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*danst enthousiast mee*
Boom, bebbeh!![]()
![]()
![]()
Afvallen is kei-leuk, jeweets!![]()
Harhar. Positive vibes!
*trekt Muis en Mirjam mee in woeste rondedans met shaking buttocks GALORE*
Carice heeft enge tandjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga ook kijken!
En luisteren of ze weer 'hughughug' zegt
En vanochtend was ik erachter dat mijne behoorlijk aan de maat is!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I like big butts and I cannot lie!
nu niet, want zit met een hernia thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
MissyMirjam, succesGa je ook sporten/bewegen?
Klein gloriemomentje: ik pas mijn stagespijkerbroek weerToegegeven, aan het einde van mijn stage zat ie nog wel wat losser
Maar toen ik 'm anderhalve maand geleden even aantrok spande 'ie om m'n bovenbenen en had ik zo'n flubber buikvet erover (KIM, help snel, welk woord zoek ik?) en nu zit 'ie gewoon OK
Het is echt een rafelig oud lor, trouwensMisschien moet ik 'm weggooien
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes opquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Welkom Mirjam!
Ik duik ff onder met de nieuwe Grey's Anatomy!
Beterschaap!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes op
en ik ga lekker rustig aan doen en vroeg naar bed vanavond![]()
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Die 4 musici die tijdens de inauguratie van Obama het muzikaal intermezzo verzorgden, hebben niet eens live gespeeld
Het is 2 dagen eerder opgenomen want ze waren bang dat de snaren op hun instrumenten zouden breken door de kou.
Wat triestben daar dan gewoon meteen eerlijk over.
NEE.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef Mirjam het volgende:
ik ben verhuisd naar de dieetclub, volgens mij hoor ik daar?
Okquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn maag is nog niet optimaal, maar heb toch twee wrapjes op
en ik ga lekker rustig aan doen en vroeg naar bed vanavond![]()
Oh you domestic goddess of awesomeness and tight jeans!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
ZEG!!Ik wil aandacht!! En complimenten voor mijn passende spijkerbroek
Anders ga ik een cheesecake bakken, hoor
doe maar foto dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje Maria, bij jou ben ik wel heel benieuwd of je in het echt net zo bent als op Fok!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh you domestic goddess of awesomeness and tight jeans!![]()
Nee serieus, awesome!Had er overheen gelezen geloof ik
Doe maar stukkie cake dan. Ook lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, ik doe nog steeds niet aan foto's, zelfs niet van mijn bips. En die cheesecake komt er alsnog. Met pure chocolade en sinaasappel en blitse gemarmerde chocoflinters
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemeltje Maria, bij jou ben ik wel heel benieuwd of je in het echt net zo bent als op Fok!Het zou me hogelijk verbazen als je een heel verlegen meisje met een zacht stemmetje bent
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
MissyMirjam, succesGa je ook sporten/bewegen?
Klein gloriemomentje: ik pas mijn stagespijkerbroek weerToegegeven, aan het einde van mijn stage zat ie nog wel wat losser
Maar toen ik 'm anderhalve maand geleden even aantrok spande 'ie om m'n bovenbenen en had ik zo'n flubber buikvet erover (KIM, help snel, welk woord zoek ik?) en nu zit 'ie gewoon OK
Het is echt een rafelig oud lor, trouwensMisschien moet ik 'm weggooien
*geeft SHE een dikke knuffel* Vod ees thees nauw!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef SHE het volgende:
wat een deprimerende post.
Scuzi. Slaat nergens op.
Dat heb ik ook gedaan in je afwezigheid!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk dat je terug bent. En kinderen zijn wel verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff leeft nog!!
Goedenavond dames!
Dieeten gaat dubbelslecht, maar ben er wel achtergekomen dat kindjes helemaal niet verschrikkelijk zijn, al hoef ik ze niet te krijgen. En ik heb 3 (!!!) weken vakantie
Muffin Top bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Eh, hoofdrol? Muffin Top? Vetlellen? Waarom weet ik dat?.
Lekker zijn ze hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan in je afwezigheid!.
En hooray voor de spijkerbroek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |