Ah! Dat winkeltje ken ik wel, de url deed me denken dat het een mij onbekende kookwinkel zou zijn. Ik mag de opperdame daar wel. Beetje streng, haha.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk mag die nog een keertje! http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htm
Mooie winkel. Ik vond het alleen wel een beetje vervelend dat ze drie keer kwamen vragen of ze ergens mee konden helpen, terwijl ik de eerste keer al duidelijk had gezegd alleen rond te willen kijken.
In dit geval was het goed. Dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit afgaan op wat je logisch vindt klinken. Dan kun je nog wel eens bedrogen uit komen.
Die gebeuren hier ook bolletje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In België gebeuren wel vaak zieke dingen
Schiet je ff op? X-factor komt straks!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Adelante het volgende:
Is net als met wijven, ook niet te vervoegen
en nu ben ik sporten
Geweven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Gaan nu twee neerlandici hier de mist in? Dan geven we onze universiteit wel een slechte naam
.
Nu je het zegt denk ik dat het 'gewoven' moet zijn.
nog ziek?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
niets
ben gewoon blijeiks
lekker thuis! Eten staat te pruttelen en mn vent zat op me te wachtenwat wil je nog meer?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In België gebeuren wel vaak zieke dingen
'Gewoven' geeft anders meer resultaten op Google dan 'geweven'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat Viev zegt. Dat weet zelfs een ingenieurtje nog wel
Ik zou die vent kapot maken en naast mijn kind gaan liggen.quote:
Hou op hoor, zelfs ik heb zitten snotterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou die vent kapot maken en naast mijn kind gaan liggen.
Oh, ik wil er gewoon niet eens over nadenken. Die onschuldige kijkende oogjes die alleen nog maar goeds verwachten van de wereld en dan komt zo'n gek...![]()
Niet zo negatief hee! Alles gaat beter worden: je gewicht, je humeur, je toekomstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Mirjam het volgende:
aloha
de kogel is door de kerk, ik moet echt drastisch gaan afvallen.she
is een dieet voor me aan het samenstellen, waar ik me zo goed mogelijk aan ga houden, ga het wel moeilijk vinden denk ik
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hee! Alles gaat beter worden: je gewicht, je humeur, je toekomst![]()
Embrace it!
Pas maar op anders krijg je een ass-whooping van SHEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |