En hoe is het dan in het noorden? Al een droombaan gevonden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:Leuk dat je je 'gezicht' weer even laat zien, Mevrouw Puff
.
Ik las vandaag ergens:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent. En kinderen zijn wel verschrikkelijk, alleen eigen kinderen zijn leuk en zelfs die niet altijd
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens:
Kinderen zijn net scheten, die van jezelf zijn net te verdragen en die van een ander zijn niet te harden.
Niet dat ik ooit scheten laat natuurlijk...
Als ik je negeer, krijg ik dan cheesecake?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
ZEG!!Ik wil aandacht!! En complimenten voor mijn passende spijkerbroek
Anders ga ik een cheesecake bakken, hoor
Hoe was de Greys episode? Ik zit driftig op F5 te rammen bij subscene.comquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het niet tot Muis het zei anders
Twas toch een boobie-bureau, maar dan classy?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
viev, wat voor bureau ga jij nu beginnen met SHE??
Geweldig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe was de Greys episode? Ik zit driftig op F5 te rammen bij subscene.com
Ohhhh vet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig!
Hou de zakdoeken wel bij de hand! Het is echt een ik-jank-bijna-non-stop-maar-goh-dat-lucht-lekker-op-aflevering!![]()
Waar kun je je inschrijven?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twas toch een boobie-bureau, maar dan classy?
Iets in de zorg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
viev, wat voor bureau ga jij nu beginnen met SHE??
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnDie zegt hier af en toe iets over appels en yoghurt om als eerste op de hoogte te kunnen zijn van de smeuigste Fok!-roddels
Nope, ik was er vanmiddagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar morgen moet ik ook andere dingen, hmpf, lastig![]()
Oooh tof!! Zag je die op de website?
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Adelante is echt zoooooo niet aan de lijnDie zegt hier af en toe iets over appels en yoghurt om als eerste op de hoogte te kunnen zijn van de smeuigste Fok!-roddels
Dit is allemaal codetaal! Als we het hebben over de HEMA dan bedoelen we crosstrainers, en "cheesecake" betekent "gezonde salade"!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaat
Wel lief dat je je gaat verdedigen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe wel een beetje het HE dieet, maar sport te veel om te hoeven lijnen, het idee is meer om minder suikers tot me te nemen. En alsof het hier 80% over afvallen gaat
Ja dat wil ik ook wel weten! Ik heb het aan mijn linkerscheenbeen en het doet flink pijn af en toe.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Wat te doen met: pijn aan scheenbeen, beide kanten even erg. Oorzaak: paar keer flink moeten doorlopen om mijn trein te halen, niet rennen maar snelwandelen, halverwege voelde ik het al verkrampen. Nu doet het pijn als ik
a. de trap af loop
b. mijn tenen richting mn neus buig (dus enkel naar voren)
c. mijn tenen juist van me af beweeg, mn enkel 'strek'.
Hoe kom je hier zo snel mogelijk van af zonder stil te zitten?Gevalletje overbelasting vrees ik.
Vooral niet te veel belasten, rusten en normaal je ding doen. In geen geval gaan hardlopen, want dan vererger je het.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Wat te doen met: pijn aan scheenbeen, beide kanten even erg. Oorzaak: paar keer flink moeten doorlopen om mijn trein te halen, niet rennen maar snelwandelen, halverwege voelde ik het al verkrampen. Nu doet het pijn als ik
a. de trap af loop
b. mijn tenen richting mn neus buig (dus enkel naar voren)
c. mijn tenen juist van me af beweeg, mn enkel 'strek'.
Hoe kom je hier zo snel mogelijk van af zonder stil te zitten?Gevalletje overbelasting vrees ik.
Ik doe sowieso niet aan hardlopen vanwege een knieblessurequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vooral niet te veel belasten, rusten en normaal je ding doen. In geen geval gaan hardlopen, want dan vererger je het.
ahh wat lief!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over schattige zusjes gesproken![]()
[ afbeelding ]
Dit kaartje heb ik een tijdje terug van m'n zus gehad, en iedere keer als ik hem zie denk ik 'D'awww"
Zoiets als;quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kaartje heb ik een tijdje terug van m'n zus gehad, en iedere keer als ik hem zie denk ik 'D'awww"
Aaaaahwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Oh vet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb hele toffe schoenen geziengroene, glimmende en mss ga k ze wel halen
Dan moet ik meteen aan de Gestaltpsychologen denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zoiets als;
Liefde is onwiskundig - om het te vermenigvuldigen moet je het delen!
Jaaa he! Ze zei, "Kijk dat waren wij toen we klein waren!"quote:
Vind jij dat blonde jurymens ook zo'n naar kreng?quote:
Was het leuker dan vorige week?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh vet!
Dat past mooi bij de groene glimmende handtas die ik wil gaan halen.
Doen dus! Wij zijn trendsetters plenkske.
Die voetjes zijn zo schattig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa he! Ze zei, "Kijk dat waren wij toen we klein waren!"(nou hebben we serieus knuffelfoto's van toen we klein waren
*modelkindjes BV*)
Ik vond de tekst alleen een loop (op z'n Engels: loop) - want je kan joy hebben als je het deelt, maar als je het niet deelt heb je niks en kan je dus niet delen!
Maar okee, ik analyseer teveel![]()
Maar de foto is zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |