Ik heb die krengen op 228 gekocht! Ze waren duur en nu zo goed als dood...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
Tja das idd wel een risico als je er zo dicht op zit.. ik zat vorige week met shorts260, waren wel wat duur maar met een rally zoals deze heb je nog wat speling...
Ik bel Wouter zo even, of ik ook voor een kapitaalinjectie in aanmerking kom.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bel Wouter zo even, of ik ook voor een kapitaalinjectie in aanmerking kom.
Ik word aan 2 kanten genaaid, als aandeelhouder van sprinters short en als belastingbetaler.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Of je belt je vriendjes uit amerika even of ze willen kappen met persen
Tja je had als belastingbetaler vanmorgen nog kunnen profiteren...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik word aan 2 kanten genaaid, als aandeelhouder van sprinters short en als belastingbetaler.
Die premier taait alleen maar af omdat ie slokdarmkanker heeft hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef Llotyhy het volgende:
Ik begin zo langzamerhand bijna in de revolutionaire gemoedstoestanden te komen. Ik vind het ronduit schandalig wat Wouter Bos nu weer doet. In IJsland hebben ze de regering al weg gekregen door te demonstreren, het begint hier zo langzamerhand ook eens tijd te worden!
Neehoor, nu is de hele regering per direct weg.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die premier taait alleen maar af omdat ie slokdarmkanker heeft hoor.
Ah! Okee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, nu is de hele regering per direct weg.
Kees is boos, en terecht.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef pberends het volgende:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?url=http://streaming.bnr.nl/csStreamingAudio/columns/y2009/m01/d26/kort_20090126.mp3&title=Kees+de+Kort
Kees de Kort vandaag.
Met andere woorden: niet te hebberig worden als we al enorm gedaald zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef lammegiraf het volgende:
heerlijk...722 eurotjes down op de SS245...gelukkig vorige week een kleine 1000 winst gepakt maar toch uitermate jammer natuurlijk.
Omdat jij ING helptquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Waarom AL die financials zo hoog nu? Aegon, Fortis EN ING.
Dank, nu voel ik me weer beter. Het heeft mij maar 579 euro gekostquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef lammegiraf het volgende:
heerlijk...722 eurotjes down op de SS245...gelukkig vorige week een kleine 1000 winst gepakt maar toch uitermate jammer natuurlijk.
Ik kost de staat nu alleen maar geld (student)quote:
Hehe, mij ook stufi en ING rendementje vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik kost de staat nu alleen maar geld (student)Laten we het maar niet over later hebben
En terecht dat hij boos is!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef pberends het volgende:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?url=http://streaming.bnr.nl/csStreamingAudio/columns/y2009/m01/d26/kort_20090126.mp3&title=Kees+de+Kort
Kees de Kort vandaag.
Inderdaad. Dat is juist het risico van beleggen.. je kan zomaar je geld verliezen.. maar nee, wij moeten ervoor opdraaien voor een aantal jaar en de aandeelhouders ontspringen de dans..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
En terecht dat hij boos is!![]()
Het is regelrecht schandalig wat hier gebeurt! De goed volgorde moet zijn: Eerst de aandeelhouder, dan de obligatiehouder, en veel later pas de belastingbetaler. Niet andersom dat gelijk de belastingbetaler er voor moet opdraaien en de aandeelhouder niks hoeft te doen! Nog al wiedes dat zij dan lopen te juichen, ze komen er gewoon gratis mee weg! En wat een belabberde deal heeft Bos afgesloten zeg, en met miljarden en nog 'ns miljarden belasting geld. Wie gaat dat de komende tientallen jaren betalen? Worden we nu allemaal deeleigenaar van ING?
Hehe als ze dit nog terugdraaien spant Tom Muller wel een rechtzaak aan namens de aandeelhoudersquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef pberends het volgende:
Moet die ING deal niet nog door de 2e kamer? Lijkt me sterk dat ze hiermee akkoord gaan.
Is weer wat anders dan een rechtzaak tegen Tom Muller zelf.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hehe als ze dit nog terugdraaien spant Tom Muller wel een rechtzaak aan namens de aandeelhouders
Zelfde geldt wmb. voor de Icesave beleggers.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is juist het risico van beleggen.. je kan zomaar je geld verliezen.. maar nee, wij moeten ervoor opdraaien voor een aantal jaar en de aandeelhouders ontspringen de dans..
Icesave was een spaarrekening, geen belegging. Met bijbehorende voorwaarden.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zelfde geldt wmb. voor de Icesave beleggers.
Jullie zetten het op een vage bank omdat je er meer rente trekt? Prima, moet je ook de risico's willen pakken.
Kortom, in mijn ogen zijn aandeelhouders van het type Fortis net zo erg en kansloos als de Icesave-spaarders.
Inderdaad.. ik bedoel, hoe fucking dom en naief ben je als je al het studiegeld van je kinderen in een beleggingsfonds gooit en hoopt dat je dan 30% winst pakt?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zelfde geldt wmb. voor de Icesave beleggers.
Jullie zetten het op een vage bank omdat je er meer rente trekt? Prima, moet je ook de risico's willen pakken.
Kortom, in mijn ogen zijn aandeelhouders van het type Fortis net zo erg en kansloos als de Icesave-spaarders.
Ja, maar voorzover ik weet staat er nergens in die voorwaarden dat je altijd tot onbeperkt bedrag terugkrijgt als de toko failliet gaat. Dat mensen een bank unsinkable (riepen ze ook van de Titanic!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Icesave was een spaarrekening, geen belegging. Met bijbehorende voorwaarden.
Had ik vorige week met Heijmans. Verkooporder op 6,50. Tikt ie net 6,48 aanquote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef M.Melandri het volgende:
Hehe mensen die verkooporder op 7,00 gezet hebben bij ING zijn zuur
waren er nog 300000 verlkopers op 6,49 en 6,5quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had ik vorige week met Heijmans. Verkooporder op 6,50. Tikt ie net 6,48 aan. *faal*.
Ja, meer dan 20.000 / 40.000 was gewoon dom.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar voorzover ik weet staat er nergens in die voorwaarden dat je altijd tot onbeperkt bedrag terugkrijgt als de toko failliet gaat. Dat mensen een bank unsinkable (riepen ze ook van de Titanic!En die deed niet eens aan dubieuze beleggingsconstructies en verschafte ook geen onrealistische leningen en hypotheken.) achten en gewoon rustig op 1 rekening meer dan 20K wegzetten is gewoon dom. Net als aandelen kopen op een moment dat een bank bijna failliet is met de verwachting dat het wel weer goed komt, en zodra overheden de tent proberen te redden aan komen zetten met rechtszaken
.
Serieus ja?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef henkway het volgende:
[..]
waren er nog 300000 verlkopers op 6,49 en 6,5
Checkquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, meer dan 20.000 / 40.000 was gewoon dom.
Maar mensen die gingen beleggen in de bijna failliete bank ING, hebben anders wel goed geboerd.
Ik ben al Tweede Kamerleden aan het mailen met een oproep om hier een stokje voor te steken. Ik roep ook iedereen op dit te doen, deze deal kan echt zoveel gunstiger voor de belastingbetaler.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef pberends het volgende:
Moet die ING deal niet nog door de 2e kamer? Lijkt me sterk dat ze hiermee akkoord gaan.
putsquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij hebt puts of sprinters short?
Nog een halve punt hoger in de veiling, bizar.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef pberends het volgende:
AEX Index
247,8800 17:35
+/- 13,7400 5,87%
ja hoor
quote:Amerikaanse huizenverkopen onverwacht sterk gestegen
26-01-2009 16:41:30
Brussel (tijd) - De verkopen van bestaande woningen in de VS zijn in december onverwacht fors gestegen. De woningprijzen blijven wel dalen. Dat blijkt uit cijfers van de Amerikaanse vereniging voor vastgoedmakelaars. Economen waarschuwen voor overdreven optimisme.
De verkopen van bestaande woningen in de VS stegen vorige maand met 6,5 procent tot 4,74 miljoen stuks op jaarbasis. Economen rekenden op een daling van de verkopen met 2 procent tot 4,40 miljoen. Wall Street, dat licht hoger van start ging, koerst na een klein uur handel tot 2,5 procent hoger op het nieuws.
Economen waarschuwen voor overdreven optimisme. 'De trend is nog altijd negatief. De goedkope waarderingen trekken kopers, maar ik denk niet dat de huizenmarkt nu al echt heropleeft', zei een econoom aan het persagentschap Bloomberg.
De woningprijzen blijven immers in een neerwaartse spiraal zitten. Jaar-op-jaar zakte de prijs voor een bestaande woning met 15,3 procent tot 175.400 dollar. De stijging in december volstaat ook niet om de daling van november ongedaan te maken. Het cijfer voor november werd naar beneden bijgesteld tot 4,45 miljoen, een daling met 8,6 procent.
Wel positief is dat de voorraad onverkochte woningen zakte. De voorraden voor december hebben in de huidige context 9,3 maanden nodig om weggewerkt te worden. De Amerikaanse huizenmarkt wordt voor circa 85 procent in beslag genomen door bestaande huizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |