abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65652577
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en uiteindelijk een stuk drukker in de WAO
Gaan ze maar op therapeutische basis enveloppen likken bij het UWV ofzo, werken kan je altijd, kwestie van willen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65653422
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
In Saoedi-Arabië pakken ze roken nog net iets anders aan

Bron: http://www.depers.nl/opme(...)agen-voor-roker.html
Jouw droomstaat, alle neuzen dezelfde kant op, een staat die voorschrijft hoe je moet denken en leven, en die keihard handhaaft. Alleen de islam moet vervangen worden door sociaal-democratische uitgangspunten, maar dat is slechts een kwestie van invulling.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:49:32 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65654846
Waarom het rookverbod eigenlijk geen issue zou moeten zijn:

http://www.missethoreca.n(...)steRokersruimtes.htm

Genoeg mogelijkheden om op een comfortabele manier al rokend van je biertje in het uitgaansleven te genieten.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65657055
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom het rookverbod eigenlijk geen issue zou moeten zijn:

http://www.missethoreca.n(...)steRokersruimtes.htm

Genoeg mogelijkheden om op een comfortabele manier al rokend van je biertje in het uitgaansleven te genieten.
Quote dan ook de enige en zeer zinvolle reactie die er staat:

Mooi hoor! Zo gastvrij voor rokers kan het dus ook. En nu nog de kleine café's die geen ruimte hebben om een rookruimte te maken zelf laten beslissen of er wel of niet gerookt mag worden, hebben we de keus en wordt het weer gezellig in de horeca.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:00:25 #180
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65657200
ach onzin, rokers kunnen nu uit naar genoeg horeca, daar is een uitzonderingsregel nergens voor nodig.

edit; ach gut. Die reactie is van Dinie, dat is die fundamentalistische roker die gestopt is met werken omdat ze niet meer mocht roken op haar werkplek, gestopt is met vrijwilligerswerk in het bejaardentehuis omdat ze niet meer mocht roken in het bejaardentehuis en gestopt is met kroegbezoek omdat ze niet meer mag roken in de kroeg en daar nu s nachts van wakker ligt want haar hele sociale leven is de nek omgedraaid...

Met het vliegtuig naar spanje kan nog wel, daar heeft ze dan weer een supersmoker voor
[..]
  maandag 2 februari 2009 @ 15:02:40 #181
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65657310
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
ach onzin, rokers kunnen nu uit naar genoeg horeca, daar is een uitzonderingsregel nergens voor nodig.
Nee, alleen gedoogbeleid.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_65659859
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MikeyMo het volgende:

Wat is dat nou voor een krom argument. Volgens mij kunnen niet-rokers ook uit naar genoeg plekken. Dus dan maakt het toch ook geen reet uit dat het rookverbod wordt opgeheven in een aantal kleine kroegjes
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 februari 2009 @ 16:38:01 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65661100
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een krom argument. Volgens mij kunnen niet-rokers ook uit naar genoeg plekken. Dus dan maakt het toch ook geen reet uit dat het rookverbod wordt opgeheven in een aantal kleine kroegjes
toch grappig, de niet roker werd geachte altijd naar die ene rookvrije kroeg in schubbekutterveen, nu hebben jullie nog meer dan zat plaatsen om indoor je sigaretje te doen en dan is het toch niet genoeg
[..]
pi_65661462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

toch grappig, de niet roker werd geachte altijd naar die ene rookvrije kroeg in schubbekutterveen, nu hebben jullie nog meer dan zat plaatsen om indoor je sigaretje te doen en dan is het toch niet genoeg
Zo'n schraal rookhok mag je lekker in je reet steken. Ik zit toch een tikkeltje liever gewoon aan de bar mn sigaret te roken. En ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is middels een ontheffing voor kleine kroegen. Net of de niet-rokers ooit komen in die kleine buurtcafe's.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:50:19 #185
pi_65661546
quote:

[..]

De anti-rokers konden zelf een rookloze kroeg beginnen maar dat was niet genoeg. Ze moesten hun onzin aan anderen opdringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 02-02-2009 17:05:30 ]
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 2 februari 2009 @ 16:50:50 #186
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65661563
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo'n schraal rookhok mag je lekker in je reet steken. Ik zit toch een tikkeltje liever gewoon aan de bar mn sigaret te roken. En ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is middels een ontheffing voor kleine kroegen. Net of de niet-rokers ooit komen in die kleine buurtcafe's.
roomruimte mét bar!

en nou niet meer zeuren
[..]
pi_65661665
En speciaal voor jou deze ruimte:

maandag 2 februari 2009 @ 17:39:01 #188
pi_65663207
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

roomruimte mét bar!

[ afbeelding ]

en nou niet meer zeuren
Nog 1 stapje en we hebben een kroeg waar je kan roken.
pi_65664489
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

roomruimte mét bar!

[ afbeelding ]

en nou niet meer zeuren
Knap als een heel kleine kroeg zo'n rookhok bouwt. Wacht eens.....als hij het roken gewoon toestaat dan heb je precies hetzelfde resultaat. Dat zou natuurlijk wel het eerlijkst zijn.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:20:38 #190
242 Pinball
Electric Monk
pi_65674786
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Proficiat, de alinea tussen de smilies is je meest inhoudelijke tot nu toe.
Wat een venijn. Ik zeg gewoon dingen die jij niet wilt horen, dat is heel wat anders.

Jij kan toch ook best binnen een uur stoppen? Als je zou willen dan hè?
Dat is het enige wat ik in deze topics lees. Keuzevrijheid en vrije wil, alle rokers in dit topic kiezen er voor om zichzelf dood te roken, "want ik vind het lekker".
Geen één roker hier die eigenlijk dolgraag zou stoppen maar niet kan. Dat staat in schril contrast met alle cijfers over mislukte stoppogingen, en met de miljoenenomzetten in de nicotinepleisters en kauwgom.
Dus óf de rokers in dit topic zijn totaal niet representatief voor rokend Nederland, of ze zitten te liegen over de lol die ze beleven aan roken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:23:05 #191
242 Pinball
Electric Monk
pi_65674906
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nog 1 stapje en we hebben een kroeg waar je kan roken.
Welk gedeelte van "nou niet meer zeuren" snapte je precies niet?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:34:34 #192
pi_65675420
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Welk gedeelte van "nou niet meer zeuren" snapte je precies niet?
Ik snapte het niet vanaf het moment dat mensen gingen roepen dat ze "het recht" hadden om in een kroeg te zitten.
pi_65675769
quote:

[..]

Voor iemand die eigenlijk het roken helemaal wil verbieden ben je behoorlijk bezig met pot, ketel enzo.
pi_65675862
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef Pinball het volgende:

[..]

alle rokers in dit topic kiezen er voor om zichzelf dood te roken,
Jij kunt dat helemaal niet met cijfers hardmaken. Dus wat lul je?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:45:27 #195
242 Pinball
Electric Monk
pi_65675883
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik snapte het niet vanaf het moment dat mensen gingen roepen dat ze "het recht" hadden om in een kroeg te zitten.
Dat is inderdaad belachelijk, ik denk dat er een stukje opvoeding nodig is. Mensen moeten weten dat ze nog steeds het recht hebben om in een kroeg te zitten, maar dat ze er alleen niet meer mogen roken.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:52:07 #196
242 Pinball
Electric Monk
pi_65676182
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij kunt dat helemaal niet met cijfers hardmaken. Dus wat lul je?
Ik heb hier nog 0 reacties gelezen van rokers die eigenlijk graag zouden stoppen, maar eerlijk toegeven dat dat niet lukt omdat het een kutverslaving is. Maar ik lees natuurlijk niet alles, dus als jij een linkje hebt wat mijn ongelijk bewijst hou ik me aanbevolen.
pi_65676375
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik heb hier nog 0 reacties gelezen van rokers die eigenlijk graag zouden stoppen, maar eerlijk toegeven dat dat niet lukt omdat het een kutverslaving is. Maar ik lees natuurlijk niet alles, dus als jij een linkje hebt wat mijn ongelijk bewijst hou ik me aanbevolen.
Misschien zijn er ook gewoon mensen die helemaal geen zin hebben om te stoppen omdat de situatie zoals die is hen gewoon prima bevalt.

Toegegeven, het is behoorlijk pittig om van het roken af te komen, maar als jij echt wil dan lukt het zonder al teveel moeite. Maar goed, zoals ik aangeef, niet iedereen wil stoppen.
pi_65676637
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Je beweert ernaast dat elke roker (in ieder geval in dit topic) zal overlijden door de gevolgen
van roken. Dat klopt niet.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:16:11 #199
pi_65677281
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is inderdaad belachelijk, ik denk dat er een stukje opvoeding nodig is.
Er is zeker opvoeding nodig. Mensen nemen hun eigen beslissingen en anderen hebben niet per definitie het recht om zich daarmee te bemoeien.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:57:24 #200
242 Pinball
Electric Monk
pi_65681782
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is zeker opvoeding nodig. Mensen nemen hun eigen beslissingen en anderen hebben niet per definitie het recht om zich daarmee te bemoeien.
Niet per definitie, dat ben ik helemaal met je eens.
Alleen vind ik dat de gevolgen van meeroken ernstig genoeg zijn om daar wèl wetgeving over te maken.

En dan kan jij wel weer gaan roepen dat meeroken onschadelijk is ( ), maar die 'discussie' is voor mij echt afgedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')