Gaan ze maar op therapeutische basis enveloppen likken bij het UWV ofzo, werken kan je altijd, kwestie van willen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en uiteindelijk een stuk drukker in de WAO
Jouw droomstaat, alle neuzen dezelfde kant op, een staat die voorschrijft hoe je moet denken en leven, en die keihard handhaaft. Alleen de islam moet vervangen worden door sociaal-democratische uitgangspunten, maar dat is slechts een kwestie van invulling.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
In Saoedi-Arabië pakken ze roken nog net iets anders aan
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)agen-voor-roker.html
Quote dan ook de enige en zeer zinvolle reactie die er staat:quote:Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom het rookverbod eigenlijk geen issue zou moeten zijn:
http://www.missethoreca.n(...)steRokersruimtes.htm
Genoeg mogelijkheden om op een comfortabele manier al rokend van je biertje in het uitgaansleven te genieten.
Nee, alleen gedoogbeleid.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
ach onzin, rokers kunnen nu uit naar genoeg horeca, daar is een uitzonderingsregel nergens voor nodig.
Wat is dat nou voor een krom argument. Volgens mij kunnen niet-rokers ook uit naar genoeg plekken. Dus dan maakt het toch ook geen reet uit dat het rookverbod wordt opgeheven in een aantal kleine kroegjesquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
ach onzin, rokers kunnen nu uit naar genoeg horeca, daar is een uitzonderingsregel nergens voor nodig.
toch grappig, de niet roker werd geachte altijd naar die ene rookvrije kroeg in schubbekutterveen, nu hebben jullie nog meer dan zat plaatsen om indoor je sigaretje te doen en dan is het toch niet genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een krom argument. Volgens mij kunnen niet-rokers ook uit naar genoeg plekken. Dus dan maakt het toch ook geen reet uit dat het rookverbod wordt opgeheven in een aantal kleine kroegjes
Zo'n schraal rookhok mag je lekker in je reet steken. Ik zit toch een tikkeltje liever gewoon aan de bar mn sigaret te roken. En ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is middels een ontheffing voor kleine kroegen. Net of de niet-rokers ooit komen in die kleine buurtcafe's.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch grappig, de niet roker werd geachte altijd naar die ene rookvrije kroeg in schubbekutterveen, nu hebben jullie nog meer dan zat plaatsen om indoor je sigaretje te doen en dan is het toch niet genoeg
De anti-rokers konden zelf een rookloze kroeg beginnen maar dat was niet genoeg. Ze moesten hun onzin aan anderen opdringen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch grappig, de niet roker werd geachte altijd naar die ene rookvrije kroeg in schubbekutterveen, nu hebben jullie nog meer dan zat plaatsen om indoor je sigaretje te doen en dan is het toch niet genoeg
roomruimte mét bar!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n schraal rookhok mag je lekker in je reet steken. Ik zit toch een tikkeltje liever gewoon aan de bar mn sigaret te roken. En ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is middels een ontheffing voor kleine kroegen. Net of de niet-rokers ooit komen in die kleine buurtcafe's.
Nog 1 stapje en we hebben een kroeg waar je kan roken.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
roomruimte mét bar!![]()
[ afbeelding ]
en nou niet meer zeuren
Knap als een heel kleine kroeg zo'n rookhok bouwt. Wacht eens.....als hij het roken gewoon toestaat dan heb je precies hetzelfde resultaat. Dat zou natuurlijk wel het eerlijkst zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
roomruimte mét bar!![]()
[ afbeelding ]
en nou niet meer zeuren
Wat een venijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Proficiat, de alinea tussen de smilies is je meest inhoudelijke tot nu toe.
Welk gedeelte van "nou niet meer zeuren" snapte je precies niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog 1 stapje en we hebben een kroeg waar je kan roken.
Ik snapte het niet vanaf het moment dat mensen gingen roepen dat ze "het recht" hadden om in een kroeg te zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "nou niet meer zeuren" snapte je precies niet?
Voor iemand die eigenlijk het roken helemaal wil verbieden ben je behoorlijk bezig met pot, ketel enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jij kunt dat helemaal niet met cijfers hardmaken. Dus wat lul je?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
alle rokers in dit topic kiezen er voor om zichzelf dood te roken,
Dat is inderdaad belachelijk, ik denk dat er een stukje opvoeding nodig is. Mensen moeten weten dat ze nog steeds het recht hebben om in een kroeg te zitten, maar dat ze er alleen niet meer mogen roken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snapte het niet vanaf het moment dat mensen gingen roepen dat ze "het recht" hadden om in een kroeg te zitten.
Ik heb hier nog 0 reacties gelezen van rokers die eigenlijk graag zouden stoppen, maar eerlijk toegeven dat dat niet lukt omdat het een kutverslaving is. Maar ik lees natuurlijk niet alles, dus als jij een linkje hebt wat mijn ongelijk bewijst hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kunt dat helemaal niet met cijfers hardmaken. Dus wat lul je?
Misschien zijn er ook gewoon mensen die helemaal geen zin hebben om te stoppen omdat de situatie zoals die is hen gewoon prima bevalt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 0 reacties gelezen van rokers die eigenlijk graag zouden stoppen, maar eerlijk toegeven dat dat niet lukt omdat het een kutverslaving is. Maar ik lees natuurlijk niet alles, dus als jij een linkje hebt wat mijn ongelijk bewijst hou ik me aanbevolen.
Je beweert ernaast dat elke roker (in ieder geval in dit topic) zal overlijden door de gevolgenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 0 reacties gelezen van rokers die eigenlijk graag zouden stoppen, maar eerlijk toegeven dat dat niet lukt omdat het een kutverslaving is. Maar ik lees natuurlijk niet alles, dus als jij een linkje hebt wat mijn ongelijk bewijst hou ik me aanbevolen.
Er is zeker opvoeding nodig. Mensen nemen hun eigen beslissingen en anderen hebben niet per definitie het recht om zich daarmee te bemoeien.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk, ik denk dat er een stukje opvoeding nodig is.
Niet per definitie, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is zeker opvoeding nodig. Mensen nemen hun eigen beslissingen en anderen hebben niet per definitie het recht om zich daarmee te bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |