quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En vervolgens wijzen de niet-rokers je er wat cryptisch op dat die sigaret geen echte genotsbeleving is. Het hoogtepunt speelt zich nog steeds aan tafel af. Alleen de rokers haasten zich om daarna een koude douche te nemen door de heerlijke smaak van het eten meteen weg te paffen.
Zuipkeet-razzia'squote:Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
De vaste toko van PV is in het nieuws:
[..]
ben je die kwijt dan? Is er iemand die je dat verbiedt?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Het sigaretje na het eten is veruit de lekkerste peuk van de dag, dat zal elke roker beamen. Mijn god, wat mis ik die sigaret
Ik ben nog steeds bezig met stoppen. En hoewel ik een ontheffing heb tijdens avondjes stappen ga ik niet na elke maaltijd een peuk roken, hoe verleidelijk ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ben je die kwijt dan? Is er iemand die je dat verbiedt?
En dat probeerde ik dus duidelijk te maken, maar je moet en zal het volgens de regels van de niet-rokers moeten doen. Zij vinden dat je na het eten niet gelijk mag roken, dus moet iedereen zo zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Het sigaretje na het eten is veruit de lekkerste peuk van de dag, dat zal elke roker beamen. Mijn god, wat mis ik die sigaret
Mja, dat is dus een kwestie van smaakquote:Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Stivoro adverteert in ons topic.
Het gaat er niet per se om of het mag of niet. Eerder in hdit topic roept iemand dat rokers de heerlijke smaak van hun eten vergallen door direct een peuk te roken. Hoe kun je dat nou weten als niet-roker?
Dat kan best, maar daar heb je als roker geen weet van dus dan hindert het ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mja, dat is dus een kwestie van smaak
Overigens is het wel een feit dat roken je smaak(beleving) aantast
ja, maar soms is het net of anderen voor jou bepalen wat lekker is. Zo wordt er ook beweerd dat roken niet lekker is, omdat je eerste sigaret ook nooit lekker is. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mja, dat is dus een kwestie van smaak
Overigens is het wel een feit dat roken je smaak(beleving) aantast
Mja maar ergens wel begrijpelijk. Roken is volgens mij dan ook niet wat smaak betreft lekker, maar lekker omdat je honger naar nicotine wordt gevoed. Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Casos het volgende:
[..]
ja, maar soms is het net of anderen voor jou bepalen wat lekker is. Zo wordt er ook beweerd dat roken niet lekker is, omdat je eerste sigaret ook nooit lekker is. Smaken verschillen nu eenmaal.
Deze reactie is dus precies wat ik bedoel. Ik heb die drang niet, om iedere keer als iemand die iets lekker vindt, direct te moeten melden dat dat niet lekker kan zijn, ik dat niet lekker vind en hij het alleen lekker vindt, doordat een nicotinebehoefte wordt gevoed.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mja maar ergens wel begrijpelijk. Roken is volgens mij dan ook niet wat smaak betreft lekker, maar lekker omdat je honger naar nicotine wordt gevoed. Honger maakt rauwe bonen zoet.
nee, maar niemand vindt de eerste sigaret lekker, pas na stug doorroken raakt men er aan gewend en begint het lichaam de nicotine nodig te hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind hutspot ook niet te vreten, dat betekent toch niet dat de rest van de wereld ook niet lekker vindt.
Dat weet jij, hoe precies? Heb je ooit gerookt dan? Of heb je soms een enquete gehouden onder rokers?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, maar niemand vindt de eerste sigaret lekker, pas na stug doorroken raakt men er aan gewend en begint het lichaam de nicotine nodig te hebben
ik heb ook wel eens trekkie genomen en het is algemeen bekend dat zowat iedereen dat eerste rokertje al hoestend, sproestend en allebehalve genietend ondergaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat weet jij, hoe precies? Heb je ooit gerookt dan? Of heb je soms een enquete gehouden onder rokers?
Ah! Roken is dus voor ontwikkelde mensen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
Laten we het dan op een acquired taste houden
Ik vond mijn eerste peuk heerlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, maar niemand vindt de eerste sigaret lekker, pas na stug doorroken raakt men er aan gewend en begint het lichaam de nicotine nodig te hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens trekkie genomen en het is algemeen bekend dat zowat iedereen dat eerste rokertje al hoestend, sproestend en allebehalve genietend ondergaan
De mensen die er geen talent voor hebben misschien, maar verder is het een kwestie van dosering. Ik zeg die kinderen van die scholen bij mij in de buurt altijd dat ze voorzichtig een klein trekje moeten nemen, en zeker geen hele sigaret in hun eentje moeten oproken. Dan blijft het lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb ook wel eens trekkie genomen en het is algemeen bekend dat zowat iedereen dat eerste rokertje al hoestend, sproestend en allebehalve genietend ondergaan
jij begeleidt ze met liefde naar een leven vol in de kou staan onder werktijd, naar rookruimtes toegestuurd worden en vele sessies met pleisters om de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan bij stoppogingen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De mensen die er geen talent voor hebben misschien, maar verder is het een kwestie van dosering. Ik zeg die kinderen van die scholen bij mij in de buurt altijd dat ze voorzichtig een klein trekje moeten nemen, en zeker geen hele sigaret in hun eentje moeten oproken. Dan blijft het lekker.
Ach, hoe vaak hoor je wel niet dat je wijn moeten leren drinken? Zelfde geldt voor bier. Of vind je die ook pas lekker als je lichaam er aan gewend is en de alcohol nodig begint te hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |