quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef Devz het volgende:
Ik heb Skate 2 hier nieuw in plastic liggen. Mag weg voor 50 euro. Vaste prijs (dus niet onderhandelbaar) en ruilen doe ik niet aan.
Graag PM bij interesse of vragen![]()
Als je snel bent kan de game morgen al bij je op de mat liggen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog steeds TK/TR:
Gears of War 2 + mappack code
Gezocht: CoD5
(kan een modje deze centraal maken?)quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:35 schreef SteelDogg het volgende:
TK/TR:
- FIFA 08
- Gears of War
- Far Cry 2
Ik zoek nog: FIFA 09! Fallout 3
Tegen Virtua Tennis 3 lijkt mij prima.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef post01man het volgende:
interesse om table tennis te ruilen tegen quake4, viva pinata, virtua tennis 3 of tiger woods 07?
Shaun white 22 inc ?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Pure 20,-
TNA iMPACT 22,50
Prince of Persia 32,50
EndWar 27,50
Banjo Kazooie Nuts & Bolts 30,-
Shaun White Snowboarding 30,-
Viva Pinata 2 20,-
Tomb Raider Underworld 35,-
25 incl ?quote:
nieuw is ie namelijk 23 pondquote:Op maandag 26 januari 2009 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Nee ik vind dat ik al behoorlijk laag zit
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef Reneuh het volgende:
Te koop:Unreal Tournament III: 25,- Guitar Hero: Aerosmith 25,- GTA 4 25,- The Orange Box 18,- PGR 3 7,- Tom Clancy's Rainbox Six Vegas 1 10,- Saints Row 1 7,- Fifa 06: Road to Fifa World Cup 5,- Call of Duty 2 10,-
Of doe een goed bod
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Pure 20,-
TNA iMPACT 22,50
Prince of Persia 32,50
EndWar 27,50
Banjo Kazooie Nuts & Bolts 30,-
Shaun White Snowboarding 30,-
Viva Pinata 2 20,-
Tomb Raider Underworld 35,-
Ik zie nog geen PM, maar ik ga wel akkoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef post01man het volgende:
[..]
¤27,50 incl voor Banjo & Kazooie
Zie pm
Ik heb Prince of Persiaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek Prince of Persia!
Ik heb nix te ruil ( Misschien wel Gears 2 over een aantal dagen)
Far cry 2 tegen Civilization Revolutin?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef Rossdale het volgende:
TR (1 van deze games tegen 1 GEZ)
Brothers in Arms: Hell's Highway
Far Cry 2
Star Wars: The Force Unleashed
TR (2 van deze games tegen 1 GEZ)
Gears of War
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Crackdown
Cars
Over G Fighters
Saints Row
Stranglehold
Fuzion Frenzy 2
Fifa 06: Road to Fifa World Cup
Rainbow Six Vegas 1
GEZ
FIFA 09
James Bond: Quantum of Solace
Left 4 Dead
Mercenaries 2
Saint's Row 2
Shaun White Snowboarding
Civilization Revolution
Dat heb je me al vaker gevraagd, zie PM'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Far cry 2 tegen Civilization Revolutin?
Oh ik dacht dat jij iets van mij wilde kopenquote:
Wat mot je voor alleen de Bobblehead?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Sjotime het volgende:
[TK] Xbox 360 collectors edition games
Indien losse verkoop, heb ik wel interesse in de lunchboxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat mot je voor alleen de Bobblehead?(even m'n stats opkrikken)
Oooh sorry, was je helemaal vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb je me al vaker gevraagd, zie PM's
Enige leuke spel wat ik te ruil heb is assassin creedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef post01man het volgende:
GTA IV heb ik voor je, wat heb jij voor mij?
Ik heb hem ook, wat heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat mot je voor alleen de Bobblehead?(even m'n stats opkrikken)
Tientje inc.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, wat heb je ervoor over?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:06 schreef CaseyCopa het volgende:
gezocht: COD4
sorry heb net een 360 gekocht, ik heb alleen forza motorsport 2 wil je dat? anders gewoon kopen?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel liggen voor je. Ruilen tegen?
dan kijk ik nog even rondquote:
Eventueel ook interesse in ruilen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:17 schreef Reneuh het volgende:
Guitar Hero: Aerosmith 25,- PGR 3 7,- Fifa 06: Road to Fifa World Cup 5,- Unreal Tournament III: 25,-
Samen voor ¤45,- inclusief verzending!
Niet echt wat voor mij, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Reneuh het volgende:
En ook Guitar Hero: Aerosmith verkocht.
Nog over: PGR3 en Fifa 06 samen voor 10,- inclusief verzending!
@ MrManiak: Heb nog maar 2 spellen over nu. Nog interesse?
Ik heb GTA IV voor jequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:49 schreef f4TaLNL het volgende:
Ben op zoek naar:
Geld
Dead Space
GTA IV
Dead Rising (geen classic)
Fifa ruilen tegen twee van mijn games?quote:
nee k doe ze alleen verkopen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:30 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Fifa ruilen tegen twee van mijn games?
Unreal Tournament, Ninja Gaiden 2, Far Cry 2, Prince of Persia, Burnout Paradise
Het zijn allemaal klassiekertjes mensen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
TK: Arcade disc met daarop 5 XBLA spelletjes!
5 Arcade games: Pac-Man Championship Edition, Boom Boom Rocket, UNO, Luxor 2 and Feeding Frenzy (nieuw)
Je hebt PMquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:34 schreef Lunar het volgende:
Ik heb: Shaun White Snowboarding
Ik wil: PURE
Iemand?
Ik wil Bully wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef SkyChat het volgende:
Te Koop! Te Ruil!
Assassin's Creed -¤22
Army of Two - ¤20
LEGO: Indiana Jones + Kung Fu Panda -¤43
Gears of War + Project Gotham Racing 4 -¤35
Bully: Scholarship Edition -¤13
* SkyChat zoekt:
Fallout 3
Bioshock
Dead Space
Burnout Paradise
Reageer ff op mijn Pm over die Arcade disk! Ik moet er vanafquote:
Volgende week ja!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Reageer ff op mijn Pm over die Arcade disk! Ik moet er vanaf
Ik zie nog NIXquote:
Niemand?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef w00h00 het volgende:
[TK/TR]The Godfather Poker 2 all in Fifa 2007
COD 5 of een sniper spel.
15 euro incl. voor fear.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef f4TaLNL het volgende:
Te Koop!
Voor de Xbox 360
F.E.A.R. 2: Project Origin (Promo)
Shaun White Snowboarding (Promo)
Assassin's Creed (Promo)
Het gaat hier om een promotional copy's met een gele streep op de voorkant en zonder boekje, maar veder gewoon het zelfde als de winkel versie!
quote:te koop/te ruil:
Mass Effect
Crackdown
Marvel: ultimate alliance
Viva Pinata 2: TIP
Unreal Tournament 3
Conan
Jawel hoor gewoon exact hetzelfde spel, ook met online enzo. Alleen het doosje en de disc zien er anders uit en je hebt geen boekje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:53 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
15 euro incl. voor fear.
Promo is geen achievements?
Updatequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef SkyChat het volgende:
Te Koop! Te Ruil!
Assassin's Creed -¤22
Army of Two - ¤20
LEGO: Indiana Jones + Kung Fu Panda -¤43
Gears of War + Project Gotham Racing 4 -¤35
Bully: Scholarship Edition -¤13
* SkyChat zoekt:
Fallout 3
Bioshock
Dead Space
Burnout Paradise
2009?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Cabela's Big Game Hunter te koop!
Voor als je eens een keer op dieren wilt jagen/schieten
2008!quote:
Game is verkocht!quote:
Ruilen tegen Far Cry 2?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef ROFLOL het volgende:
Heb nog steeds Midnight Club Los Angeles te ruil.
Tegen wat voor game wil je 't ruilen, of wacht je op een goed aanbodquote:
Ik zal even een lijstje posten van de spellen die ik heb:quote:Op zondag 15 februari 2009 09:56 schreef ROFLOL het volgende:
Slappehap: Far Cry 2 al gehad!
Wijnhonderd: Ruilen tegen Crackdown of Saints Row 1 Classic ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kane & lynch heb ik dubbel, daarom mag hij weg
"Try before you cry"
Hoeveel voor shaun? of eventueel op zoek naar een game?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef f4TaLNL het volgende:
Te Koop!
Voor de Xbox 360
F.E.A.R. 2: Project Origin (Promo)
Shaun White Snowboarding (Promo)
Assassin's Creed (Promo)
Het gaat hier om een promotional copy's met een gele streep op de voorkant en zonder boekje, maar veder gewoon het zelfde als de winkel versie!
Shaun White ruilen tegen 2 van de volgende games?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Nog te koop:
Shaun White
Pure
Tomb Raider Underworld
TNA Impact
Viva Pinata 2
Okidoquote:
40quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
Nog steeds 30 euro incl. voor Fifa09.
Wall-E is ook weg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Game is verkocht!
Heb nog wel Wall-E te koop!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef IrCute het volgende:
TK:
Project Gotham racing 4
Viva pinata (sealed)
Lego Indiana Jones + Kung fu Panda in 1 (sealed)
Gezocht:
Left 4 dead
Interesse in een combo van de onderstaande games?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
Ik heb Far Cry 2 te ruil aangeboden.
Mag geruild worden tegen.Left 4 Dead Shaun White Snowboarding Fallout 3
Of een setje goedkopere games zoals:Dead Rising Bioshock Alone in The Dark Stuntman: Ignition
Je mag ook wel andere games bieden
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
Of een setje goedkopere games zoals:Dead Rising Bioshock Alone in The Dark Stuntman: Ignition
Hmm zit niet veel bijzonders tussen, verder niks?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Interesse in een combo van de onderstaande games?
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Alleen R6V2 spreekt mij een beetje aan, heb jij ook niets ander?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kijk maar eens of er iets voor je bij zit.
Gears of War 2
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Saints Row 2
Rainbow Six: Vegas 2
Mortal Kombat vs DCU
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Dragonball Z: Burst Limit
Daarom gaan ze ook wegquote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Hmm zit niet veel bijzonders tussen, verder niks?
Viking voor Midnight Club?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef ROFLOL het volgende:
TR:
Midnight Club LA
Crackdown
Saints Row 1 Classic
Oa op zoek naar Spiderman Web Of Shadows, James Bond Quantum Of Solace, Kane & Lynch Dead Men, Tomb Raider Underworld.
SR 1 reeds in bezit, helaas...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:23 schreef ROFLOL het volgende:
Midnight Club is al weg! Crackdown + SR1 voor Viking dan ?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok ok,
Ik gooi naast Fifa Street 3 ook Viking Battle for Asgard de ruilmarkt op.
Wie o wie heeft er een leuke ruil voor me?
Ruilen ? Emjeej @ Gmail . com (zonder spatie)quote:[b]
Civilization Revolution
ik zoek:
Elder Scrolls 4: Oblivion
quote:
Hey lelijkerd.... Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Viro het volgende:
Ben op zoek naar:
• Fallout 3
• Fable 2
• Tomb Raider Underworld
Heb Tomb Raider te koop, 30 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Viro het volgende:
Ben op zoek naar:
• Fallout 3
• Fable 2
• Tomb Raider Underworld
PMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb Tomb Raider te koop, 30 euro
Jij hebt ook een PMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hey lelijkerd.... Wat doe jij hier?
nee dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ruilen tegen Sega SuperstarTennis en FearFiles ?
27,50 incl verzendkosten is i voor jouw!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Cid het volgende:
Een beetje een long shot maar goed, wie weet.
Ik ben op zoek naar GTA IV voor de 360. Opzich heb ik niets te ruil, alleen de PS3 versie van GTA IVDus als iemand hem compleet en netjes heeft, laat je prijs even weten. Als ik kan ruilen tegen de PS3 versie is het helemaal mooi!
Uiteraard is mijn versie zoals nieuw.
ik heb nu precies hetzelfde probleem, xbox leest SOMMIGE spellen na een uur spelen ineens niet meer. En het lijkt me moeilijk te bewijzen, hij wordt wel opgestuurd binnekort. Wat heb jij meegemaakt dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Heb hier een Xbox 360 (core) liggen die de schijfjes niet meer goed leest. Verder is hij prima in orde. Heb zelf een nieuwe gekocht, omdat ik geen zin had om op te gaan sturen en een welles/nietes spelletje met MS te gaan spelen (helaas spreek ik uit ervaring..).
Console is compleet met draadloze controller, aansluitkabel, adapter en de doos + boekjes.
Bieden vanaf 75 euro.
MS vertelt doodleuk dat ik met de console heb gelopen en dat daarom de disc's niet meer goed worden geleden. Xbox heeft altijd keurig in een audio-rack gestaan, dus daar is echt niets mee gebeurd! Hoop dat ze bij jou wat coulanter zijn..quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:39 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
ik heb nu precies hetzelfde probleem, xbox leest SOMMIGE spellen na een uur spelen ineens niet meer. En het lijkt me moeilijk te bewijzen, hij wordt wel opgestuurd binnekort. Wat heb jij meegemaakt dan?
Als ze dat zouden zeggen zou ik ze keihard uitlachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
MS vertelt doodleuk dat ik met de console heb gelopen en dat daarom de disc's niet meer goed worden geleden. Xbox heeft altijd keurig in een audio-rack gestaan, dus daar is echt niets mee gebeurd! Hoop dat ze bij jou wat coulanter zijn..
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
ruilen tegen Ninja Gaiden 2, Unreal Tournament, GRID of Prince of Persia??quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef pluisje81 het volgende:
Ik heb in de aanbieding NFS Undercover te koop of te ruil
Ik heb wel interesse in Ninja Gaiden 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ruilen tegen Ninja Gaiden 2, Unreal Tournament, GRID of Prince of Persia??
heb je m nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
27,50 incl verzendkosten is i voor jouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kane & lynch heb ik dubbel, daarom mag hij weg
"Try before you cry"
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:11 schreef wijnhonderd het volgende:
Kane & Lynch nogsteeds te ruil !
Lijstje van de spellen die hier al heb liggen:K heb Spiderman 3 voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kane & lynch heb ik dubbel, daarom mag hij wegBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
En nou heb ik hem te koop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Cabela's Big Game Hunter te koop!
Voor als je eens een keer op dieren wilt jagen/schieten
bully ruilen voor Fifa Street 3?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
- Bully Scholarship Edition
- Quantum Of Solace Promo versie
quote:
Solace tegen Spiderman 3quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
Bij mediamarkt zijn witte controllers in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een controllermet of zonder draad.
Ik heb FIFA 09 hier liggen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef SolidRock het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik heb gister avond Left 4 Dead gekocht en na een half uurtje kwam ik er achter dat het niet mijn game is..
Dus ik wil hem graag ruilen! Hij ruikt nog nieuw en is in perfecte staat.
Ik wil Fifa 09 nog hebben, maar andere aanbiedingen zijn ook welkom.
Je hebt PM!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef ROFLOL het volgende:
Burst Limit tegen Bioshock Tincase ? Beelzebub
Nog wat leuks gevonden ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Solace tegen Spiderman 3![]()
@wijnhonderd; vanavond kijk ik even of ik nog iets heb liggen
Ik heb FIFA09 en Gears of War 2.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:46 schreef SolidRock het volgende:
Ik heb te ruil:
Left 4 Dead (perfecte staat)
Ik zoek:
Fifa 09
Gears of War 2
Mirror's Edge
nieuwste PoP
Oja, ik zou kijkenquote:
bully ruilen tegen iets uit mijn lijstje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
GTA IV heb ik nog hier liggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef gers het volgende:
gezocht
GTA IV
beautiful katamari
Shaun White
sorry, verkopen doe ik niet (meer)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef littlefrankie het volgende:
Schunckelstar hoeveel wil je voor BIoshock hebben?
wat wil je er voor hebben ?quote:
Eigenlijk heb ik Bully niet meer te ruil omdat hij hier en daar wat krasjes heeft. Game is wel gewoon speelbaar, heb interesse in Mass Effect. Lijkt het je wat of niet ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bully ruilen tegen iets uit mijn lijstje?
hmm, nee.. dan laat maar zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik Bully niet meer te ruil omdat hij hier en daar wat krasjes heeft. Game is wel gewoon speelbaar, heb interesse in Mass Effect. Lijkt het je wat of niet ?
25 incl ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef JC_7 het volgende:
FIFA 09 is verkocht!!
[..]
Wat wil je ervoor geven?
30 incl ?quote:
Alleen nog Halo 3, de andere FPS's die ik nog heb speel ik nog te vaak om weg te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef wijnhonderd het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever een FPS zoals Medal of Honor Airnborn
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:14 schreef post01man het volgende:
Gears of war 2 te koop of te ruil!
Liefst tegen streetfighter 4!
nee is niet mijn spelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef SolidRock het volgende:
JC_7: Zou je Fifa 09 willen ruilen voor mijn Left 4 Dead?
nee sorry vind ik te duurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:43 schreef JC_7 het volgende:
[..]
35 incl. stuur ik hm vandaag nog op!
Helaas die heb ik hier ook al liggen... mocht je nog wat leuks hebben en willen ruilen kun je altijd een PM sturen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Alleen nog Halo 3, de andere FPS's die ik nog heb speel ik nog te vaak om weg te doen
Je hebt PMquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Niemand?
Hij mag voor 35 euro weg
Wat heb je voor mequote:
ehm... whehe... ik kijk vanavond even in mijn kast, ok?quote:
Had ik mijn interesse in GRID al bij jou aangegeven? Zo nee: bij deze. Ruilen is helaas geen optie voor mij, tenzij Saints Row1 aan de wens voldoet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb te RUIL:
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Saints Row 2
Rainbow Six: Vegas 2
Mortal Kombat vs DCU
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Dragonball Z: Burst Limit
Ik ZOEK:
Skate 2
Fallout 3
Bioshock
James Bond Quantum of Solace
Left 4 Dead
Ik wil jouw Left 4 Dead wel ruilen tegen mijn Far Cry 2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef SolidRock het volgende:
JC_7: Zou je Fifa 09 willen ruilen voor mijn Left 4 Dead?
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topicquote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Wouter36 het volgende:
Silent Hill: Homecoming (Ongebruikt) heb ik te koop of te ruil tegen een ongebruikte PS3 game, doe een bod of bied een ongebruikte PS3 game aan om te ruilen
Ogh er is geen cross-platform ruil topic dus best gepast hierquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic
Oke...:)quote:Op zondag 1 maart 2009 13:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehm... whehe... ik kijk vanavond even in mijn kast, ok?
Hij is overigens ook gewoon te koopquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic
heb hem nieuw voor 35 gevonden , sorryquote:
Ruil je dat spel van die halve euro echt niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef wijnhonderd het volgende:
Te koop:
50 cent: Blood in the Sand (nieuw in seal)
Te ruil:
Kane & Lynch: Dead Man
Het is een promo versie, maar wel ongebruikt en groot hoesje en geen boekje (van prijsvraag).. Bij intresse maak ik er een foto van.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Wouter36 het volgende:
Silent Hill: Homecoming (Ongebruikt) heb ik te koop of te ruil tegen een ongebruikte PS3 game, doe een bod of bied een ongebruikte PS3 game aan om te ruilen
Helaas, alleen verkoop.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:35 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Ruil je dat spel van die halve euro echt niet?
Anders wil ik hem wel ruilen tegen Far Cry 2
Heuj,quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Had ik mijn interesse in GRID al bij jou aangegeven? Zo nee: bij deze. Ruilen is helaas geen optie voor mij, tenzij Saints Row1 aan de wens voldoet.
Helaas fifa is niet mijn spel, liever pro evo en halo 3 heb ik al!quote:
eeuh fifa? ik bied PES2008 aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef post01man het volgende:
[..]
Helaas fifa is niet mijn spel, liever pro evo en halo 3 heb ik al!
Dus mensen nog steeds in de aanbieding Gears of War 2
Doe je ook aan 'te geef'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef PP. het volgende:
te ruil/koop/whatever...
Conan
Mass Effect
Crackdown
Marvel: ultimate alliance
Viva Pinata 2: TIP
Unreal Tournament 3
50 cent verkocht.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef wijnhonderd het volgende:
Te koop:
50 cent: Blood in the Sand (nieuw in seal)
Te ruil:
Kane & Lynch: Dead Man
Die heb je toch niet bij FRS weg he ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef wijnhonderd het volgende:
[..]
50 cent verkocht.
Heb trouwens ook nog mirror's edge te koop, maar die gaat alleen weg bij een erg goed bod
Zijn van een vriend die zijn 360 verkocht heeft. 50 cent is niet echt mijn spel, en mirror's Edge had ik alquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die heb je toch niet bij FRS weg he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |