Voor 5 incl. stuur ik 'm op!quote:
Maak er 10 van en we hebben een dealquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef ForrestX het volgende:
Fugees, Marvin Gaye en Prodigy voor ¤ 9,- incl.
En voor 30 euro incl. hebben ook wij een deal! (het zijn tenslotten pakketkosten)quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef MuseFan het volgende:
AL Star One
Evergrey - Recreation Day
Fates Warning - Disconnected
Hollenthon
Derek Sherinian
Winds (beide cd's)
25,- incl?
Ik neem verder aan dat de cd's in goede staat zijn
mmm, oke deal, ik pm jjequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Voor 5 incl. stuur ik 'm op!
[..]
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer, alles dat ik leuk vind in je lijstje heb ik al.
PM me je gegevens maar...ik ga ervan uit dat alles in goede staat is zoals ook hierboven al genoemd?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Maak er 10 van en we hebben een deal
[..]
Yep, alle cd's zijn in goede staat. Ik PM je!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef ForrestX het volgende:
[..]
PM me je gegevens maar...ik ga ervan uit dat alles in goede staat is zoals ook hierboven al genoemd?
Ik ga wel nog even kijken of die ToT cd's nog iets voor me zijn. Ik heb er tot nu toe alleen 2 EP-tjes van. Die zijn aardig, maar even kijken of ik een (of meerdere) compleet album de moeite vind.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
En het écht leuke spul (voor mij althans) dat staat hier uiteraard nog in de kast.
Je hebt soms van die klassiekers die je niet kunnen bekoren. Dit zijn er 2 uit mijn collectie. Het kan me maar niet boeien...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga wel nog even kijken of die ToT cd's nog iets voor me zijn. Ik heb er tot nu toe alleen 2 EP-tjes van. Die zijn aardig, maar even kijken of ik een (of meerdere) compleet album de moeite vind.
Van Depeche Mode en Marillion snap ik niet dat je ze verkoopt trouwens, klassiekers die mij waarschijnlijk nooit gaan vervelen.
Eurootje erbij en ze gaan vanmiddag op de postquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:29 schreef Prosac het volgende:
royksopp en chemical brothers voor 7 euro incl?
het lijkt me handig dat je je gegevens even via PM naar me stuurtquote:
Om precies te zijn:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:23 schreef DimebagDennis het volgende:
Wat staat er op de 2de disc van W.A.S.P. - The Crimson Idol?
De Fugees zijn al weg, dus dat wordt moeilijk. Prosac heeft Chemical Brothers 'gereserveerd' maar daar heb ik tot nu toe nog niks van gehoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:29 schreef spanks het volgende:
Wolfmother, beide van prince, chemical brothers en de fugees voor 15?
Ruilen hoeft niet, en voor 6,50 stuur ik 'm op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:05 schreef DimebagDennis het volgende:
Voor ¤5 inc. wil ik die wel.
Ruilen mag ook, laat maar weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |