quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Mirror's edge, helemaal nieuw, voor 30 euro.
Lips ruilen tegen Mirror's Edge of Fable 2?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef Santello het volgende:
LIPS + 2 mics, gewonnen, 1 keer gebruikt uit nieuwsgierigheid.
Ik heb ook Madden 09 te ruil!!
Ruilen tegen GoW 2, Saints Row2, Fallout 3, PES09, 50 cent BLood,
Sorry niet mijn type games, vooral edge niet wat een bagger zegquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lips ruilen tegen Mirror's Edge of Fable 2?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Sorry niet mijn type games, vooral edge niet wat een bagger zeg
call of duty ruilen tegen iets uit mijn lijstje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil:
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Rainbow Six: Vegas 2
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Dragonball Z: Burst Limit
Far Cry 2
Burnout Paradise
Call Of Duty 4
Ruilen voor Mirror's Edge (eventueel met bijbetaling) ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef SolidRock het volgende:
Nog altijd Left 4 Dead te ruil. (nieuwstaat)
ik heb perfect dark wel te ruil, maar hou niet echt van sportspellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef EvilG het volgende:
Ik heb het volgende te ruil:
- top spin 2
- tony hawks project 8
- fifa 08
- Project gotham racing 3
- 2006 fifa world cup
- nba street homecourt
Ben op zoek naar shooters en actie spellen. Bv Perfect Dark Zero, Soldier of Fortune, Far Cry of andere vergelijkbare spellen
Dus als iemand nog iets heeft liggen dan hoor ik het graag.
Heb alleen nog originele xbox spellen liggen. Weet niet of dit interessant voor je is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb perfect dark wel te ruil, maar hou niet echt van sportspellen.
hehe kungfu panda en lego indiana jones heb ik gister net gehaaldquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef EvilG het volgende:
[..]
Heb alleen nog originele xbox spellen liggen. Weet niet of dit interessant voor je is?
En ook nog de combipack lego indiana jones / kunfu panda. Maar voor deze wil ik dan 2 spellen.
Kan je er wat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |