Wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:14 schreef post01man het volgende:
Gears of war 2 te koop of te ruil!
Liefst tegen streetfighter 4!
nee is niet mijn spelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef SolidRock het volgende:
JC_7: Zou je Fifa 09 willen ruilen voor mijn Left 4 Dead?
nee sorry vind ik te duurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:43 schreef JC_7 het volgende:
[..]
35 incl. stuur ik hm vandaag nog op!
Helaas die heb ik hier ook al liggen... mocht je nog wat leuks hebben en willen ruilen kun je altijd een PM sturen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Alleen nog Halo 3, de andere FPS's die ik nog heb speel ik nog te vaak om weg te doen
Je hebt PMquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Niemand?
Hij mag voor 35 euro weg
Wat heb je voor mequote:
ehm... whehe... ik kijk vanavond even in mijn kast, ok?quote:
Had ik mijn interesse in GRID al bij jou aangegeven? Zo nee: bij deze. Ruilen is helaas geen optie voor mij, tenzij Saints Row1 aan de wens voldoet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb te RUIL:
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Saints Row 2
Rainbow Six: Vegas 2
Mortal Kombat vs DCU
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Dragonball Z: Burst Limit
Ik ZOEK:
Skate 2
Fallout 3
Bioshock
James Bond Quantum of Solace
Left 4 Dead
Ik wil jouw Left 4 Dead wel ruilen tegen mijn Far Cry 2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef SolidRock het volgende:
JC_7: Zou je Fifa 09 willen ruilen voor mijn Left 4 Dead?
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topicquote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Wouter36 het volgende:
Silent Hill: Homecoming (Ongebruikt) heb ik te koop of te ruil tegen een ongebruikte PS3 game, doe een bod of bied een ongebruikte PS3 game aan om te ruilen
Ogh er is geen cross-platform ruil topic dus best gepast hierquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic
Oke...:)quote:Op zondag 1 maart 2009 13:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehm... whehe... ik kijk vanavond even in mijn kast, ok?
Hij is overigens ook gewoon te koopquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic
heb hem nieuw voor 35 gevonden , sorryquote:
Ruil je dat spel van die halve euro echt niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef wijnhonderd het volgende:
Te koop:
50 cent: Blood in the Sand (nieuw in seal)
Te ruil:
Kane & Lynch: Dead Man
Het is een promo versie, maar wel ongebruikt en groot hoesje en geen boekje (van prijsvraag).. Bij intresse maak ik er een foto van.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Wouter36 het volgende:
Silent Hill: Homecoming (Ongebruikt) heb ik te koop of te ruil tegen een ongebruikte PS3 game, doe een bod of bied een ongebruikte PS3 game aan om te ruilen
Helaas, alleen verkoop.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:35 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Ruil je dat spel van die halve euro echt niet?
Anders wil ik hem wel ruilen tegen Far Cry 2
Heuj,quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Had ik mijn interesse in GRID al bij jou aangegeven? Zo nee: bij deze. Ruilen is helaas geen optie voor mij, tenzij Saints Row1 aan de wens voldoet.
Helaas fifa is niet mijn spel, liever pro evo en halo 3 heb ik al!quote:
eeuh fifa? ik bied PES2008 aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef post01man het volgende:
[..]
Helaas fifa is niet mijn spel, liever pro evo en halo 3 heb ik al!
Dus mensen nog steeds in de aanbieding Gears of War 2
Doe je ook aan 'te geef'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef PP. het volgende:
te ruil/koop/whatever...
Conan
Mass Effect
Crackdown
Marvel: ultimate alliance
Viva Pinata 2: TIP
Unreal Tournament 3
50 cent verkocht.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef wijnhonderd het volgende:
Te koop:
50 cent: Blood in the Sand (nieuw in seal)
Te ruil:
Kane & Lynch: Dead Man
Die heb je toch niet bij FRS weg he ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef wijnhonderd het volgende:
[..]
50 cent verkocht.
Heb trouwens ook nog mirror's edge te koop, maar die gaat alleen weg bij een erg goed bod
Zijn van een vriend die zijn 360 verkocht heeft. 50 cent is niet echt mijn spel, en mirror's Edge had ik alquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die heb je toch niet bij FRS weg he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |