quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:11 schreef wijnhonderd het volgende:
Kane & Lynch nogsteeds te ruil !
Lijstje van de spellen die hier al heb liggen:K heb Spiderman 3 voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kane & lynch heb ik dubbel, daarom mag hij wegBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
En nou heb ik hem te koop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Cabela's Big Game Hunter te koop!
Voor als je eens een keer op dieren wilt jagen/schieten
bully ruilen voor Fifa Street 3?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
- Bully Scholarship Edition
- Quantum Of Solace Promo versie
quote:
Solace tegen Spiderman 3quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
Bij mediamarkt zijn witte controllers in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een controllermet of zonder draad.
Ik heb FIFA 09 hier liggen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef SolidRock het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik heb gister avond Left 4 Dead gekocht en na een half uurtje kwam ik er achter dat het niet mijn game is..
Dus ik wil hem graag ruilen! Hij ruikt nog nieuw en is in perfecte staat.
Ik wil Fifa 09 nog hebben, maar andere aanbiedingen zijn ook welkom.
Je hebt PM!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef ROFLOL het volgende:
Burst Limit tegen Bioshock Tincase ? Beelzebub
Nog wat leuks gevonden ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Solace tegen Spiderman 3![]()
@wijnhonderd; vanavond kijk ik even of ik nog iets heb liggen
Ik heb FIFA09 en Gears of War 2.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:46 schreef SolidRock het volgende:
Ik heb te ruil:
Left 4 Dead (perfecte staat)
Ik zoek:
Fifa 09
Gears of War 2
Mirror's Edge
nieuwste PoP
Oja, ik zou kijkenquote:
bully ruilen tegen iets uit mijn lijstje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil
- Crackdown
- Bioshock Tin Case
- Saints Row 1 Classic
GTA IV heb ik nog hier liggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef gers het volgende:
gezocht
GTA IV
beautiful katamari
Shaun White
sorry, verkopen doe ik niet (meer)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef littlefrankie het volgende:
Schunckelstar hoeveel wil je voor BIoshock hebben?
wat wil je er voor hebben ?quote:
Eigenlijk heb ik Bully niet meer te ruil omdat hij hier en daar wat krasjes heeft. Game is wel gewoon speelbaar, heb interesse in Mass Effect. Lijkt het je wat of niet ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bully ruilen tegen iets uit mijn lijstje?
hmm, nee.. dan laat maar zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik Bully niet meer te ruil omdat hij hier en daar wat krasjes heeft. Game is wel gewoon speelbaar, heb interesse in Mass Effect. Lijkt het je wat of niet ?
25 incl ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef JC_7 het volgende:
FIFA 09 is verkocht!!
[..]
Wat wil je ervoor geven?
30 incl ?quote:
Alleen nog Halo 3, de andere FPS's die ik nog heb speel ik nog te vaak om weg te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef wijnhonderd het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever een FPS zoals Medal of Honor Airnborn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |