quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef IrCute het volgende:
TK:
Project Gotham racing 4
Viva pinata (sealed)
Lego Indiana Jones + Kung fu Panda in 1 (sealed)
Gezocht:
Left 4 dead
Interesse in een combo van de onderstaande games?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
Ik heb Far Cry 2 te ruil aangeboden.
Mag geruild worden tegen.Left 4 Dead Shaun White Snowboarding Fallout 3
Of een setje goedkopere games zoals:Dead Rising Bioshock Alone in The Dark Stuntman: Ignition
Je mag ook wel andere games bieden
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
Of een setje goedkopere games zoals:Dead Rising Bioshock Alone in The Dark Stuntman: Ignition
Hmm zit niet veel bijzonders tussen, verder niks?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Interesse in een combo van de onderstaande games?
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Alleen R6V2 spreekt mij een beetje aan, heb jij ook niets ander?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kijk maar eens of er iets voor je bij zit.
Gears of War 2
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Saints Row 2
Rainbow Six: Vegas 2
Mortal Kombat vs DCU
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Dragonball Z: Burst Limit
Daarom gaan ze ook wegquote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Michiel. het volgende:
[..]
Hmm zit niet veel bijzonders tussen, verder niks?
Viking voor Midnight Club?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef ROFLOL het volgende:
TR:
Midnight Club LA
Crackdown
Saints Row 1 Classic
Oa op zoek naar Spiderman Web Of Shadows, James Bond Quantum Of Solace, Kane & Lynch Dead Men, Tomb Raider Underworld.
SR 1 reeds in bezit, helaas...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:23 schreef ROFLOL het volgende:
Midnight Club is al weg! Crackdown + SR1 voor Viking dan ?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok ok,
Ik gooi naast Fifa Street 3 ook Viking Battle for Asgard de ruilmarkt op.
Wie o wie heeft er een leuke ruil voor me?
Ruilen ? Emjeej @ Gmail . com (zonder spatie)quote:[b]
Civilization Revolution
ik zoek:
Elder Scrolls 4: Oblivion
quote:
Hey lelijkerd.... Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Viro het volgende:
Ben op zoek naar:
• Fallout 3
• Fable 2
• Tomb Raider Underworld
Heb Tomb Raider te koop, 30 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Viro het volgende:
Ben op zoek naar:
• Fallout 3
• Fable 2
• Tomb Raider Underworld
PMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb Tomb Raider te koop, 30 euro
Jij hebt ook een PMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hey lelijkerd.... Wat doe jij hier?
nee dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ruilen tegen Sega SuperstarTennis en FearFiles ?
27,50 incl verzendkosten is i voor jouw!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Cid het volgende:
Een beetje een long shot maar goed, wie weet.
Ik ben op zoek naar GTA IV voor de 360. Opzich heb ik niets te ruil, alleen de PS3 versie van GTA IVDus als iemand hem compleet en netjes heeft, laat je prijs even weten. Als ik kan ruilen tegen de PS3 versie is het helemaal mooi!
Uiteraard is mijn versie zoals nieuw.
ik heb nu precies hetzelfde probleem, xbox leest SOMMIGE spellen na een uur spelen ineens niet meer. En het lijkt me moeilijk te bewijzen, hij wordt wel opgestuurd binnekort. Wat heb jij meegemaakt dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Heb hier een Xbox 360 (core) liggen die de schijfjes niet meer goed leest. Verder is hij prima in orde. Heb zelf een nieuwe gekocht, omdat ik geen zin had om op te gaan sturen en een welles/nietes spelletje met MS te gaan spelen (helaas spreek ik uit ervaring..).
Console is compleet met draadloze controller, aansluitkabel, adapter en de doos + boekjes.
Bieden vanaf 75 euro.
MS vertelt doodleuk dat ik met de console heb gelopen en dat daarom de disc's niet meer goed worden geleden. Xbox heeft altijd keurig in een audio-rack gestaan, dus daar is echt niets mee gebeurd! Hoop dat ze bij jou wat coulanter zijn..quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:39 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
ik heb nu precies hetzelfde probleem, xbox leest SOMMIGE spellen na een uur spelen ineens niet meer. En het lijkt me moeilijk te bewijzen, hij wordt wel opgestuurd binnekort. Wat heb jij meegemaakt dan?
Als ze dat zouden zeggen zou ik ze keihard uitlachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
MS vertelt doodleuk dat ik met de console heb gelopen en dat daarom de disc's niet meer goed worden geleden. Xbox heeft altijd keurig in een audio-rack gestaan, dus daar is echt niets mee gebeurd! Hoop dat ze bij jou wat coulanter zijn..
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:13 schreef Michiel. het volgende:
ruilen tegen Ninja Gaiden 2, Unreal Tournament, GRID of Prince of Persia??quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef pluisje81 het volgende:
Ik heb in de aanbieding NFS Undercover te koop of te ruil
Ik heb wel interesse in Ninja Gaiden 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ruilen tegen Ninja Gaiden 2, Unreal Tournament, GRID of Prince of Persia??
heb je m nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
27,50 incl verzendkosten is i voor jouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kane & lynch heb ik dubbel, daarom mag hij weg
"Try before you cry"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |