abonnement Unibet Coolblue
pi_65304727








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] We liggen uit de beker, strafschoppen serie verloren in Breda
    [*] Femi en Berg zijn geen vriendjes


    Download hier de OP!

    En we gaan winnen van Ajax:



    YES WE CAN!!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 22 januari 2009 @ 00:52:17 #2
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65304750
    Eén ding is zeker: geen beker.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_65304767
    Wederom geen beker, cupfighter zullen we nooit worden. Dit jaar was de kans nog groter, geen topclub meer over.
    Maar ja.. buitenkansjes laten wij altijd liggen.
    pi_65304794
    Dit jaar was de kans geweest om de finale eens te halen.
    Hoewel er nog steeds wel een paar aardige teams in de beker zitten, NEC, Heerenveen, AZ bijvoorbeeld.

    Maar goed, proberen om toch europees voetbal halen is waar we nu vol voor moeten gaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65304859
    Nu zondag nog verliezen en vanaf dan mogen jullie weer gaan schitteren.

    DEAL!
    pi_65304993
    Mooie TT.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 januari 2009 @ 01:12:00 #7
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_65305022
    no, you didn't
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_65305156
    Time for change.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      donderdag 22 januari 2009 @ 01:32:28 #9
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_65305255
    Jammer jongens, maar het kan niet altijd mee zitten.
    pi_65305279
    Zit de laatste wedstrijden zowieso niet mee (twente, h'veen, nac) ......
      donderdag 22 januari 2009 @ 01:54:34 #11
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65305429
    Jammerr
      donderdag 22 januari 2009 @ 02:00:27 #12
    122102 blonchi
    Blauwgilborgel
    pi_65305472
    Obama erbij betrekken. Hoe pathetisch kun je zijn?

    Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
    Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
    pi_65306303
    Het is weer klap na klap na klap. Nou, zondag nog even incasseren en dan hopelijk wat beter nieuws.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65306495
    oh bama, oh oh
    pi_65306558
    Ohh... ik heb het meest interessante van de avond gemist

    Voor de verlenging ben ik mijn bed ingekropen. Na 10 minuten nog even gecheckt op mn iPhone; 2-1 voor Nac, dus ik trok de conclusie dat het hem niet meer ging worden. Dom dom dom
    Nouja.. maar even op zoek gaan naar een samenvatting dus.
    pi_65307497
    Berg
    Garcia
    Metaj

    Wat speelden deze spelers slecht zeg, jezus. Ook Sankoh speelde fuking slecht. Aldoor die lange passes naar voren, vantevoren weet je wel dat Penders en Zwaanswijk die bal wel wegkoppen maar Sankoh blijft het keer op keer herhalen. Enige die ik goed vond spelen was Granqvist en misschien Luciano. Berg had die bal die voorlangs ging zeker in moeten tikken en die penalty even later MOET erin. Godver de godver wat ben ik chagrijnig.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65308199
    quote:
    'Het heeft geen zin dat Koç langer in Eindhoven blijft'

    Nu het voortbestaan van FC Eindhoven aan een zijden draadje hangt wil FC Groningen spits Serhat Koç zo snel mogelijk naar de Euroborg te halen. Dat meldt algemeen directeur Hans Nijland donderdag in het Dagblad van het Noorden. De overeenkomst met Koç gaat pas in bij het begin van het volgende seizoen.

    De Groningers probeerden in de winterstop tevergeefs de achttienjarige aanvaller binnen te hengelen, maar de leiding van FC Eindhoven wilde hem niet tussentijds laten vertrekken. De club uit Eindhoven dreigt haar proflicentie te verliezen omdat het voor het derde jaar op rij de financiën niet op orde heeft. De club had daar beroep tegen aangetekend, maar de licentie-commissie van de KNVB wees dit beroep af.

    "Het heeft nu geen zin meer dat Koç nog langer bij Eindhoven blijft", vertelt Nijland in het regionale medium. "Wat ons betreft komt hij vandaag al naar FC Groningen. Wij hebben daarover ook al contact gehad met zijn zaakwaarnemer en met de beleidsbepalers van Eindhoven." Koç (18) debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht en maakte dit seizoen na 22 speeldagen in de Jupiler League al vijftien doelpunten.

    Zou mooi zijn..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65308564
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65308970
    Ik had het Grunn wel gegund. Zondag nog een keer verliezen, dan mogen jullie weer winnen.
    pi_65310158
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef Kerol het volgende:
    Berg
    Garcia
    Metaj
    Ik vond ze helemaal niet zo slecht, kan me eigenlijk geen gevaar van Kolkka herinneren, dus Metaj moet het dan wel aardig gedaan hebben. Garcia zet steeds zijn actie net te ver door, maar zorgt wel voor gevaar. Berg was matig, maar wel gevaarlijk. Ik vond het nou niet bepaald slecht.
    pi_65310552
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou mooi zijn..
    Waar bemoeit Nijland zich in godsnaam mee. "Het heeft nu geen zin meer dat Koc in Eindhoven blijft".
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_65310600
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef zjroentje het volgende:

    [..]

    Waar bemoeit Nijland zich in godsnaam mee. "Het heeft nu geen zin meer dat Koc in Eindhoven blijft".
    Geleerd van van Geel.
    pi_65310745
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Geleerd van van Geel.
    Ik zie de connectie met Ajax (daar ga ik dan maar vanuit) hier niet, maar goed.

    Maar het slaat toch ook gewoon nergens op. Zo zou elke club wel in de winterstop kunnen zeggen over een speler die eigenlijk pas in de zomer komt, terwijl zijn club nu al nergens meer voor speelt: "Het heeft nu toch geen zin meer dat speler X bij club Y blijft, kom maar gezellig hierheen".
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_65310808
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik vond ze helemaal niet zo slecht, kan me eigenlijk geen gevaar van Kolkka herinneren, dus Metaj moet het dan wel aardig gedaan hebben. Garcia zet steeds zijn actie net te ver door, maar zorgt wel voor gevaar. Berg was matig, maar wel gevaarlijk. Ik vond het nou niet bepaald slecht.
    Verdedigend was Metaj ok, maar aanvallend een drama. Zijn voorzetten kwamen nooit aan, kan me zelfs een voorzet herinneren die 20 meter over het doel ging.
    Garcia wil alles te mooi doen, altijd met hakjes passen en nooit eens een normale pass. Berg had haast nooit de bal en wanneer hij de bal kreeg was hij hem direct weer kwijt. Hij had 2 a 3 100% kansen die er in MOETEN als spits maar hij miste ze.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65311026
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:16 schreef zjroentje het volgende:

    [..]

    Ik zie de connectie met Ajax (daar ga ik dan maar vanuit) hier niet, maar goed.

    Maar het slaat toch ook gewoon nergens op. Zo zou elke club wel in de winterstop kunnen zeggen over een speler die eigenlijk pas in de zomer komt, terwijl zijn club nu al nergens meer voor speelt: "Het heeft nu toch geen zin meer dat speler X bij club Y blijft, kom maar gezellig hierheen".
    Dude... Eindhoven gaat FAILLIET.
    De verkeerde ploeg, maar toch.
    Dat is wel wat anders als wat jij omschrijft.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65311180
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:16 schreef zjroentje het volgende:

    [..]

    Ik zie de connectie met Ajax (daar ga ik dan maar vanuit) hier niet, maar goed.
    "Het heeft geen zin meer dat Suarez voor Groningen speelt, wij weten dat Suarez naar Groningen wil."

    aldus van Geel in augustus 2007
    pi_65311184
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Dude... Eindhoven gaat FAILLIET.
    Zolang dat nog niet 100% zeker is moet Nijland even geduldig zijn. Het is niet sjiek om bij een club die dreigt te verdwijnen nog even na te trappen.
    pi_65311258
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Zolang dat nog niet 100% zeker is moet Nijland even geduldig zijn. Het is niet sjiek om bij een club die dreigt te verdwijnen nog even na te trappen.
    Als ze hem nu verkopen kunnen ze nog wat aan de schuldeisers geven.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65311294
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    "Het heeft geen zin meer dat Suarez voor Groningen speelt, wij weten dat Suarez naar Groningen wil."

    aldus van Geel in augustus 2007
    O'rly?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_65311316
    Met deze backs (Hieriej & Metaj) verlies je zowat van iedereen in de eredivisie. Gewoon verhuren aan 1e divisie clubje.
    pi_65311374
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef M.Melandri het volgende:
    Met deze backs (Hieriej & Metaj) verlies je zowat van iedereen in de eredivisie. Gewoon verhuren aan 1e divisie clubje.
    Ze verhuren kan Groningen ook niet maken, wie moet je anders bij een blessure van Roover of Stenman in het veld zetten?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65311379
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef M.Melandri het volgende:
    Met deze backs (Hieriej & Metaj) verlies je zowat van iedereen in de eredivisie. Gewoon verhuren aan 1e divisie clubje.
    Zijn allebei stand-in.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65311436
    Die blessures zijn ook gewoon ruk. Hoe lang is De Roover er al wel niet uit?
    Nu Stenman ook weer geblesseerd, dan Andersson nog. Heck, zelfs de nieuwe aanwinst is nog niet wedstrijd fit. Gelukkig is Lev er dan wel weer bij.

    Zou mooi zijn als tegen Ajax iedereen weer fit is. Ook Koc bij de selectie aub .
    Dan heb je toch wat meer mogelijkheden, en staat er eigenlijk een heel ander elftal.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 22 januari 2009 @ 11:42:08 #34
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_65311641
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef M.Melandri het volgende:
    Met deze backs (Hieriej & Metaj) verlies je zowat van iedereen in de eredivisie. Gewoon verhuren aan 1e divisie clubje.
    Daarom zie ik het zondag ook somber in voor jullie, met de beste aanval van het land.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_65311718
    Ik ben wel benieuwd hoe Koç het bij jullie gaat doen
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_65311988
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    "Het heeft geen zin meer dat Suarez voor Groningen speelt, wij weten dat Suarez naar Groningen wil."

    aldus van Geel in augustus 2007
    Ah, dat wist ik niet. Ook niet netjes natuurlijk.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_65312218
    Sneu voor Krohne.
      donderdag 22 januari 2009 @ 11:59:22 #38
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65312273
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef Grunner het volgende:
    Sneu voor Krohne.
    Een schamele troost is dan nog in ieder geval dat hij niet de enige was. Die penalty van Garcia was wel heel erg dramatisch ingeschoten trouwens.
      donderdag 22 januari 2009 @ 12:08:28 #39
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65312569
    Met Metaj en Hiariej wordt het zondag sowieso niks. Die maken teveel fouten en tegen ajax gaat ons dat dan zeker de kop kosten.
    Ik hoop dan ook echt dat Stenman en Sepp weer fit zijn. Femi mag ook wel weer basis, hoewel Holla het niet heel slecht deed gister.
    --------------------Luciano--------------------
    De Roover--Sankoh--Granqvist--Stenman
    -------------------Ol'Femert--------------------
    v.d.Laak---------------------------Levchenko
    ---------------------Lovre----------------------
    ----------------Berg------Andersson--------
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65312686
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef Grunner het volgende:
    Sneu voor Krohne.
    Inderdaad, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen.
    Aanvoerder (ik neem aan nu niet meer) Matthijs had die pingel gewoon moeten nemen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65312752
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou mooi zijn..
    Wat een onzin zeg. Hij is niet van Groningen . Hij is pas na de zomer van Groningen. Ik snap dus niet waar om die Nijland zich met de interne situatie bemoeit.
    pi_65312920
    Om dat zo in de pers te roepen is niet erg netjes nee, zal ie wel van V Geel geleerd hebben.
    Neemt niet weg dat ik Koc er graag nog deze winter bij zou willen hebben.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65313042
    pedderson zondag er maar in
    Twinning = boring
      donderdag 22 januari 2009 @ 12:40:53 #44
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65313621
    Pedersen zal zondag wel bij de selectie zitten. Blijft de gehele wedstrijd op de bank. Tegen Den Haag mag hij dan 10 minuten meedoen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_65313647
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:12 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Inderdaad, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen.
    Aanvoerder (ik neem aan nu niet meer) Matthijs had die pingel gewoon moeten nemen.
    Nee, dat doe ik dan ook niet.

    Had Matthijs die penal wel mógen nemen? Hebben ze na die eerste vijf niet opnieuw een lijstje in moeten leveren? En dat Matthijs daarop de laatste was. Geen idee. Of mochten ze in willekeurige volgorde naar voren lopen?
      donderdag 22 januari 2009 @ 12:49:20 #46
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65313905
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:41 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Nee, dat doe ik dan ook niet.

    Had Matthijs die penal wel mógen nemen? Hebben ze na die eerste vijf niet opnieuw een lijstje in moeten leveren? En dat Matthijs daarop de laatste was. Geen idee. Of mochten ze in willekeurige volgorde naar voren lopen?
    Lev was ook de laatste van de eerste serie, kan me voorstellen dat Matthijs ook als laatste stond aangegeven.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65314031
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:41 schreef Grunner het volgende:
    Had Matthijs die penal wel mógen nemen? Hebben ze na die eerste vijf niet opnieuw een lijstje in moeten leveren? En dat Matthijs daarop de laatste was. Geen idee. Of mochten ze in willekeurige volgorde naar voren lopen?
    Na de eerste vijf mag je ad hoc beslissen wie de volgende neemt.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65314342
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef venomsnake het volgende:
    Om dat zo in de pers te roepen is niet erg netjes nee, zal ie wel van V Geel geleerd hebben.
    Neemt niet weg dat ik Koc er graag nog deze winter bij zou willen hebben.
    Nah dat heeft ie van zichzelf . Eigen gedrag moet je niet bij anderen in de schoen schuiven.
    pi_65315424
    Niet netjes van Nijland om zoiets in de pers te roepen. Neigt mijns inziens naar lijkenpikkerij.

    Ajacieden die nu wel veroordelend zijn, maar in de tijd van Suarez' transfer Ajax' handelswijze juist vonden hebben bij deze boter op hun hoofd.
    pi_65316866
    gerucht dat Dries Mertens naar Groningen gaat
    pi_65317091
    Wie?
      donderdag 22 januari 2009 @ 14:24:45 #52
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_65317291
    Levchenko er weer bij scheelt een hoop. Als De Roover er weer bij is, en voorin nog een versterking (of Pedersen fit) zullen er nog genoeg punten gehaald worden. Plaatsje voor de play-offs uefa-cup moet er wel inzitten denk ik.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_65317316
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 14:18 schreef MaxPower het volgende:
    Wie?
    Twinning = boring
      donderdag 22 januari 2009 @ 15:03:47 #54
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65318640
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
    gerucht dat Dries Mertens naar Groningen gaat
    Dat zou mooi zijn Ben ik wel fan van.
      donderdag 22 januari 2009 @ 15:21:47 #55
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65319241
    Rechtsbenige middenvelder lees ik, hebben wie die dan wel nodig?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 22 januari 2009 @ 15:38:10 #56
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65319815
    Nou het is wel een van de grootste talenten van de eerste divisie, dus ik zou hem gewoon halen. Spelverdeler van AGOVV, nu 7 doelpunten en vorig jaar een totaal van 15.
      donderdag 22 januari 2009 @ 15:42:18 #57
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65319923
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
    Nou het is wel een van de grootste talenten van de eerste divisie, dus ik zou hem gewoon halen. Spelverdeler van AGOVV, nu 7 doelpunten en vorig jaar een totaal van 15.
    'Gewoon' halen voor 1,2 miljoen? Lijkt me niet echt de bedoeling als we Andersson, v.d. Laak en Lovre hebben (volgens mij kan Garcia ook op '10' spelen).
    Koop dan voor dat geld een linkerflank speler.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65320411
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:35 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Ze verhuren kan Groningen ook niet maken, wie moet je anders bij een blessure van Roover of Stenman in het veld zetten?
    Om aan te geven dat deze selectie veel en veel te smal is. Ipv dat ze mooi kunnen meedraaien in 1e divisie spelen ze bij ons in de basis
    pi_65324938
    Boe...
    Stomme Metaj...stomme penals...stomme keeper die al bij het achteruitlopen van de tegenstander in een hoek gaat liggen (schuif hem er maar in!)...stomme passes (ga voetballen!)..alles stom, zo!

    Als Matthijs gewoon een penal had mogen nemen, dan issie nog een grotere lafbek dan ie al was. Respect voor Krohne, die gaat er tenminste staan.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 22 januari 2009 @ 23:18:47 #60
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65334060
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    'Gewoon' halen voor 1,2 miljoen? Lijkt me niet echt de bedoeling als we Andersson, v.d. Laak en Lovre hebben (volgens mij kan Garcia ook op '10' spelen).
    Koop dan voor dat geld een linkerflank speler.
    Ach ik ben fan. Gewoon halen dus
    pi_65337417
    Ik ken hem niet. Maar om nu nog een middenvelder te halen lijkt me geen goed plan, ook gezien de prijs van die kerel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 januari 2009 @ 11:36:58 #62
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_65338703
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef zjroentje het volgende:

    [..]

    Waar bemoeit Nijland zich in godsnaam mee. "Het heeft nu geen zin meer dat Koc in Eindhoven blijft".
    In het Eindhovens Dagblad stond vandaag een artikel dat Koc zelf nu ook graag naar Groningen zou willen. Het erge is alleen dat veel spelers nu denk ik weg willen, waardoor er wellicht een leegloop ontstaat. Dit zal de leiding van Eindhoven natuurlijk willen voorkomen. Op zich vindt ik het niet zo erg als Koc weggaat, maar dan wel een fatsoenlijke prijs neergelegd moeten worden, waarbij er voor eindhoven zicht is op voortbestaan (want die 2 ton is natuurlijk een lachertje, dankzij die knvb). Helaas heeft voortbestaan nu een hogere prioriteit dan sportieve verbetering.
    Accept you're dead and start living
    pi_65338712
    quote:
    Koç wil nu zo snel mogelijk naar Groningen

    Het contract is al ondertekend, maar de afspraak is dat Serhat Koç pas na dit seizoen de overstap zal maken van FC Eindhoven van FC Groningen. De malaise rond de Brabantse Eerstedivionist kunnen er echter wel eens aan bijdragen dat de jonge spits al veel eerder de overstap maakt naar het noorden des lands.

    Eindhoven kreeg vorige week te horen dat het onder curatele blijft staan van de KNVB, waardoor een faillissement zeer dichtbij lijkt. Koç heeft geen trek om de situatie af te wachten, en heeft bij de clubleiding aangegeven het liefst zo snel mogelijk hogerop te willen. “Deze omgeving is niet langer ideaal voor hem”, zegt zaakwaarnemer Kees Ploegsma.

    In het Eindhovens Dagblad laat de belangenbehartiger weten dat een vervroegde transfer zich waarschijnlijk na de zomerstop uit zal betalen. “Heel vervelend voor FC Eindhoven, maar de situatie is nu dusdanig onzeker en rommelig dat Serhat zich beter in alle rust bij FC Groningen kan voorbereiden op volgend seizoen."

    Volgens de regionale krant is Koç niet de enige die zich zorgen maakt over zijn nabije toekomst. “Dat is een logisch gevolg van het bericht van de KNVB”, zegt bestuurslid technische zaken Marcel Wouterse. “Binnen een paar dagen hebben we meer zicht op het traject dat we als club gaan volgen. Tot die tijd wachten we even af en houden we contact met de jongens over de ontwikkelingen.”
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65338852
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef bramos-elvis het volgende:

    [..]
    Op zich vindt ik het niet zo erg als Koc weggaat, maar dan wel een fatsoenlijke prijs neergelegd moeten worden, waarbij er voor eindhoven zicht is op voortbestaan (want die 2 ton is natuurlijk een lachertje, dankzij die knvb). Helaas heeft voortbestaan nu een hogere prioriteit dan sportieve verbetering.
    Om hoeveel geld gaat het dan ongeveer?

    Lijkt me trouwens verschikkelijk als je eigen club zo in de problemen zit, sterkte!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 januari 2009 @ 12:13:00 #65
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_65340249
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Om hoeveel geld gaat het dan ongeveer?

    Lijkt me trouwens verschikkelijk als je eigen club zo in de problemen zit, sterkte!
    Het gaat om het bedrag dat Eindhoven zou krijgen van de gemeente zou krijgen (verkoop van lichtmasten aan de gemeente) en de kwijtschelding van 'schuld' door philips sv. Deze zaken waren geregeld en zouden worden ge-effectueerd worden als Eindhoven naar categorie 2 zou gaan. De knvb wil echter niet meedenken en heeft aangegeven dat eindhoven die gelden nog niet heeft en daarom in cat I (onder curatele) moet blijven.

    Nu moet EVV dus weer met de gemeente en philips om tafel om die cat II voorwaarde te schrappen. Bij philips lijkt me dit niet moeilijk, bij een einde van EVV is philips dat geld toch kwijt. En bij de gemeente heb ik er toch ook hoop op. En dan is het afwachten of de knvb niet weer met iets nieuws op de proppen komt.

    Maar het gaat volgens mij om een bedrag van rond de 600.000 euro.

    bedankt voor je steunbetuiging, zijn zware tijden. Kan me eigenlijk nog geen voorstelling maken van een leven zonder DE club. Maar er is nog hoop, en hoop doet leven....
    Accept you're dead and start living
    pi_65343507
    Jeetje, wat een gedoe zeg..
    KNVB .

    Overigens denk ik niet dat Groningen er nog 6 ton bij gaat doen.
    Heb een beetje het idee dat het geld zo'n beetje op is..
    Pas als dure jongens als Meerdink en Cahais vertrekken komt er weer wat vrij denk ik.

    Hoop trouwens dat Cahais dit seizoen gewoon afmaakt in Groningen, vind het een prima speler.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 januari 2009 @ 13:49:49 #67
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_65343874
    Laat Cahais zondag maar starten in plaats van Sko.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 14:02:46 #68
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65344294
    quote:
    FC Groningen wil serie thuisnederlagen doorbreken

    23/01/2009 11:45

    FC Groningen verloor zijn laatste drie thuiswedstrijden in de Eredivisie. De ploeg van trainer Ron Jans hoopt die reeks zondag tegen Ajax te doorbreken. VI.nl brengt een statistische voorbeschouwing op het duel.

    Thuisvorm FC Groningen
    FC Groningen begon het Eredivisieseizoen sterk met zes thuiszeges op rij waarbij het maar één doelpunt tegen kreeg. De laatste drie competitieduels voor eigen publiek gingen echter verloren: tegen AZ (0-2), FC Twente (1-4) en SC Heerenveen (2-3).

    Mondt ook de ontmoeting met Ajax uit in een nederlaag, dan komt een negatief clubrecord in de Eredivisiehistorie van de club wel heel dichtbij. Dat stamt uit de jaren 1972 en 1993, toen FC Groningen vijf keer op rij verloor op eigen veld.

    Uitvorm Ajax
    In de negen uitwedstrijden sinds de competitiestart kwam Ajax alleen op bezoek bij AZ (2-0) niet tot scoren. De overige acht duels op vreemde bodem waren goed voor 22 Amsterdamse treffers. Daarmee mag Ajax zich dit seizoen voorlopig de productiefste ploeg in uitwedstrijden noemen.
    De laatste tien duels in Groningen

    Seizoen Uitslag Seizoen Uitslag
    1996/97 1-1 2003/04 1-3
    1997/98 2-4 2004/05 0-4
    2000/01 3-3 2005/06 3-2
    2001/02 1-4 2006/07 2-3
    2002/03 1-3 2007/08 1-2

    Historie
    Het duel FC Groningen-Ajax stond in de Eredivisie 29 keer eerder op het programma. De onderlinge balans is overduidelijk in het voordeel van de Amsterdammers, die 21 zeges boekten. Vier keer werd er gelijkspeeld. In de 29 wedstrijden tussen beide clubs in Groningen vielen tot dusverre 110 doelpunten: 34 van FC Groningen en 76 van Ajax.
    pi_65344374
    quote:
    Pedersen maakt opwachting bij selectie

    Nicklas Pedersen maakt aanstaande zondag bij het thuisduel tegen Ajax voor het eerst zijn opwachting in de selectie van FC Groningen. De Deense aanwinst werd in de winterstop aangetrokken. Ook Fredrik Stenman is er weer bij. Of Petter Andersson aansluit, wordt zaterdag duidelijk.

    Pedersen was naar FC Groningen gekomen met een lichte conditionele achterstand, maar is in de afgelopen weken opgetraind en is nu inzetbaar. Stenman is hersteld van de griep, die hem een week aan de kant hield. Diezelfde ‘Zweedse’ griep speelt Andersson nog altijd parten. Zaterdag wordt bekeken of laatstgenoemde kan aansluiten.
    Jeroen Veldmate (lies), Brian van Loo (enkel) en Sepp De Roover (lies) zijn nog altijd niet inzetbaar.

    Ondersteunen
    Trainer Ron Jans blikt vooruit op het duel: “De situatie is wel behoorlijk gewijzigd ten opzichte van wedstrijd die wij in de ArenA nipt verloren (1-0, red.). Zij zijn inmiddels een stuk stabieler. Ik hoop dat de wedstrijd van vandaag in een fantastische entourage wordt gespeeld waarbij het publiek zich vooral richt op het ondersteunen van de eigen ploeg. Op die manier kunnen we het thuisvoordeel maximaal uitbuiten.”

    “Verder wil ik nog opmerken dat ik persoonlijk erg trots ben dat Bruno Silva en Luis Suárez bij FC Groningen hebben gespeeld. Het enige waarmee ik niet blij ben, is de manier waarop Silva zijn overgang heeft afgedwongen. We hebben dat achteraf uitgepraat en is ben er overheen gestapt. Toen ze bij ons speelden, waren het immers populaire spelers waaraan we veel plezier hebben beleefd. Vooropgesteld dat iedereen vrij is in zijn gedrag op de tribunes mits hij of zij zich fatsoenlijk gedraagt, nodig ik iedereen van harte uit mij te volgen.”

    Debuut
    Trainer Marco van Basten maakt zijn debuut in Euroborg. “Het is een nieuw en modern stadion en de supporters van FC Groningen zijn trouw, dat is volgens mij een goede combinatie. Ik zal het zondag zelf ervaren. Ik hoop op een goede wedstrijd. FC Groningen is sterk als team. Het elftal is een hechte groep spelers. Groningen is uit, maar vooral thuis een geduchte tegenstander. De kans is groot dat het een interessant duel wordt. De afgelopen jaren waren de ontmoetingen altijd spannend en met veel doelpunten.”

    FC Groningen
    Jans weer met zijn geblaat over S&S .

    Anyway, kloten dat De Roover er weer niet bij is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65344413
    Sepp De Roover (lies)
    Nog niet inzetbaar !!!! Hoelang is hij al wel niet geblesseerd??
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 23 januari 2009 @ 14:07:03 #71
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65344420
    verdammo, wat is dat nou met deRoover, die zou na zijn operatie toch in Januari weer gewoon inzetbaar zijn?
    pi_65344471
    Hebben die zweden met zijn allen in dezelfde sauna gezeten ofzo? Elm ook al griep.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 14:10:26 #73
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65344517
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Jans weer met zijn geblaat over S&S .
    Gewoon doodzwijgen, maar nee.. elke keer als we tegen Ajax moeten, even weer wat in dat oud zeer porren.
    pi_65347319
    Hij moet er gewoon niet steeds over beginnen. Publiek roept toch wel wat het denkt, daar gaat Jans met zijn pietpraat niets aan veranderen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65348176
    Oh wee als jullie weer de boel in de fik steken. Ik heb geen zin om wederom een half uur in een sports bar te zitten staren naar een brandje!
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_65348229
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
    Oh wee als jullie weer de boel in de fik steken. Ik heb geen zin om wederom een half uur in een sports bar te zitten staren naar een brandje!
    Grow up.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65348436
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Grow up.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_65348504
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
    Oh wee als jullie weer de boel in de fik steken. Ik heb geen zin om wederom een half uur in een sports bar te zitten staren naar een brandje!
    Ik vond het anders best entertaining. We hebben ons helemaal scheel gelachen toen
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 16:16:21 #79
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_65348560
    quote:
    Ik hoop zondag op 3 doden, en 8 gewonden aan de kant van de ** joden. Niks minder.
    pi_65348569
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Ik vond het anders best entertaining. We hebben ons helemaal scheel gelachen toen
    Idd. Ook wel heel amuserend om mensen voor hun leven te zien rennen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 23 januari 2009 @ 16:31:23 #81
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65348869
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Sef het volgende:

    [..]
      vrijdag 23 januari 2009 @ 16:54:48 #82
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65349282
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Idd. Ook wel heel amuserend om mensen voor hun leven te zien rennen.
    Het zegt voldoende over hen.
    pi_65349922
    Dramaqueens

    Er stonden wat groningers voor lul op het veld in hun fuck ajax shirtje, meer is er niet gebeurd.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 17:22:26 #84
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65350046
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef BB-boy het volgende:
    Dramaqueens

    Er stonden wat groningers voor lul op het veld in hun fuck ajax shirtje, meer is er niet gebeurd.
    20 gewonden, waarvan een aantal langer dan een dag in het ziekenhuis heeft moeten liggen. Ik heb zelf iemand naar buiten gesleept omdat die geen in elkaar zakte wegens zuurstof gebrek, die gozer heeft reanimatie gehad en zat daarna alleen maar zwarte rotzooi op te hoesten, ik ben mijn jongste broertje 10 minuten kwijt geweest in de paniek, niemand wist wat er precies er allemaal aan de hand was.

    flikker toch op
      vrijdag 23 januari 2009 @ 17:26:39 #85
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65350154
    De dappere joodjes komen het topic weer verzieken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65350272
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    20 gewonden, waarvan een aantal langer dan een dag in het ziekenhuis heeft moeten liggen. Ik heb zelf iemand naar buiten gesleept omdat die geen in elkaar zakte wegens zuurstof gebrek, die gozer heeft reanimatie gehad en zat daarna alleen maar zwarte rotzooi op te hoesten, ik ben mijn jongste broertje 10 minuten kwijt geweest in de paniek, niemand wist wat er precies er allemaal aan de hand was.

    flikker toch op
    En iemand nog z'n enkel gebroken, het is allemaal wat...

    Gelukkig was er nog wel tijd voor provocaties richting het uitvak.



    Mag ik hier niet om lachen?
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 17:36:29 #87
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_65350380
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:31 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    En iemand nog z'n enkel gebroken, het is allemaal wat...

    Gelukkig was er nog wel tijd voor provocaties richting het uitvak.

    [ afbeelding ]

    Mag ik hier niet om lachen?
    zeg dan niet meer is er niet gebeurd
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_65350832
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Gewoon doodzwijgen, maar nee.. elke keer als we tegen Ajax moeten, even weer wat in dat oud zeer porren.
    Fun Only !!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 januari 2009 @ 18:02:00 #89
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65351016
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 17:31 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    En iemand nog z'n enkel gebroken, het is allemaal wat...

    Gelukkig was er nog wel tijd voor provocaties richting het uitvak.

    [ afbeelding ]

    Mag ik hier niet om lachen?
    Daar wel om, dat is gewoon triest, maar zo deed je het niet voorkomen beste meneer.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 19:19:57 #90
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65353185
    Van de 20 gewonden waren dus niet 15 geschrokken vrouwmensen?
      vrijdag 23 januari 2009 @ 20:12:31 #91
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65354990
    Koç heeft er na 2 minuten al weer eentje in liggen voor Eindhoven in en tegen Emmen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_65357097
    Lama komen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 januari 2009 @ 21:38:24 #93
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65358153
    Öztürk heeft er ook 1 inliggen voor Veendam.

    Edit: 2 inmiddels .

    [ Bericht 41% gewijzigd door Bullet-tooth op 23-01-2009 21:46:42 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 23 januari 2009 @ 22:06:22 #94
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65359222
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Öztürk heeft er ook 1 inliggen voor Veendam.

    Edit: 2 inmiddels .
    Laat Berg maar gaan, volgend jaar de Koran-connectie voorin.
    pi_65367282
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65368313
    quote:
    woehoe

    ...and we're back..
    pi_65368678
    We gaan voor de verandering morgen weer eens winnen: 3-1.
    pi_65371348
    Yeah right

    Kweet niet hoor. Ik zal heel verbaasd zijn als ik morgen terugfiets met drie of 1 pnt in de knip. Ow en maak jullie niet druk, Pedersen en Andersson blijven op de bank hoor, Jans zal eens risico nemen of goed wisselen...
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zaterdag 24 januari 2009 @ 22:58:33 #99
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65371355
    2-1 morgen in een kolkende Euroborg.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65371415
    Een overwinning maakt ALLES goed . 3-2 Grunn zeg en hoop ik. Ik heb er best wel vertrouwen in.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 24 januari 2009 @ 23:46:48 #101
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65372825
    ik droomde vannacht dat de spelersbus van ajax explodeerde. We kregen in eerste instantie een 3-0 overwinning omdat de tegenstander niet kwam opdagen. daar ging Jans niet mee akkoord.
    Bij de inhaalwedstrijd een week later, want de competitie moet doorgaan, wonnen we met 7-0. We zongen het uitvak toe met 'waar is suarez nou?' en 'silva wou een puzzel zijn'
    Na tijd waren er rellen, die we wonnen met 4-1

    Vannacht ga ik voor een betere droom.
      zaterdag 24 januari 2009 @ 23:47:51 #102
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65372872
    Silva wou een puzzel zijn .
    Die ga ik morgen inzetten .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 25 januari 2009 @ 00:28:01 #103
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_65374027
    Morgen wel even winnen van Ajax aub... succes!
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      zondag 25 januari 2009 @ 00:29:19 #104
    134625 Lamzak_
    FC Twente!
    pi_65374071
    Komop grunn!
    Enschede, onze stad! ons domein!
      zondag 25 januari 2009 @ 01:17:49 #105
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65375002
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
    2-1 morgen in een kolkende Euroborg.
    1-4. En kolkend wordt 't wel.

    't Duurt nog even, maar de FC komt nog wel terug...
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65375192
    Ik heb er geen vertrouwen in.. de wedstrijd leeft totaal niet in huize Dolledingo, terwijl ik vorig jaar erg naar de 13 april toeleefde, ondanks de nare afloop, het was wel een heerlijke heksenketel..
    pi_65375452
    Ik weet zeker dat als de boel niet in de fik was gevlogen vorig jaar, we die wedstrijd gewonnen hadden.
    Weken lang naar die wedstrijd toe geleefd, en er hing een lekker agressief sfeertje. Was een enorme heksenketel geworden. Die Fun-Only wedstrijd daarna was gewoon kut.

    Ik weet niet was ik van morgen moet denken.. Weet wel dat ik me dood erger aan die woorden van Jans over S&S. Laat de supporters gewoon met rust en doe je werk denk ik dan.

    Kan alle kanten op morgen denk ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65375981
    Ik teken voor een puntje.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 25 januari 2009 @ 02:25:48 #109
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65376031
    Ik hoop dat Groningen verliest
    #FreeHat
    pi_65376048
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Ik teken voor een puntje.
    Ik niet. Ik wil 3 punten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 02:32:48 #111
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_65376133
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik niet. Ik wil 3 punten.
    En zo hoort het. Gewoon lekker aanvallen en in het mes van Ajax lopen.
    pi_65376912
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik niet. Ik wil 3 punten.
    Je kan wel meer willen, maar krijgen doe je ze niet
    pi_65377823
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
    ik droomde vannacht dat de spelersbus van ajax explodeerde.
    Mooie droom trouwens
    pi_65378141
    Nou jongens, veel plezier vanmiddag . En onthoud, fun only!
    pi_65378998
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef Rumille het volgende:
    Nou jongens, veel plezier vanmiddag . En onthoud, fun only!
    Speciaal daarvoor geregistreerd op het FCG Forum?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 25 januari 2009 @ 11:18:26 #116
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65379080
    Toto ziet het net als ik wel 2-1 worden:
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65379244
    Pedersen gaat de winnende maken
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 11:40:34 #118
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65379526
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef venomsnake het volgende:
    Pedersen gaat de winnende maken
    Hou ik je aan

    Suc7 vanmiddag
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 25 januari 2009 @ 12:10:40 #119
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65380236
    Ik vrees een 3-2 en de laatste tijd zit er akelig vaak bij in de buurt

    Ik wil graag de volgende elf in het veld (mits fit) en de posities zijn even ad random binnen de linie.

    Luciano
    Cahais Sankoh Granqvist Stenman
    Van de Laak, Lovre, Andersson, Levchenko
    Pedersen, Berg.

    Ondanks de weinige Nederlanders zie ik het liefst deze elf

    [ Bericht 0% gewijzigd door detulp050 op 25-01-2009 12:16:39 ]
    pi_65380273
    Stelletje negatievelingen..

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 12:12:26 #121
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65380281
    Een gelijkspel zou ook al mooi zijn, dan hebben we dit jaar weer een handje gehad in het mislopen van een kampioenschap.
      zondag 25 januari 2009 @ 12:12:50 #122
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65380294
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef detulp050 het volgende:
    Ik vreesoorspel een 3-2 en de laatste tijd zit er akelig vaak bij in de buurt

    Ik wil graag de volgende elf in het veld (mits fit) en de posities zijn even ad random binnen de linie.

    Luciano
    Cahais Sankoh Granqvist Stenman
    Van de Laak, Lovre, Andersson, Levchenko
    Pedersen, Berg.

    Ondanks de weinige Nederlanders zie ik het liefst deze elf
    Voorspel dan een positieve uitslag .
    En Cahais rechtsachter, lijkt me niet echt een positie voor een stijve linkspoot.

    WIJ GAAN WINNEN!

    [ Bericht 0% gewijzigd door Bullet-tooth op 25-01-2009 12:51:42 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 25 januari 2009 @ 12:13:19 #123
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65380305
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
    Een gelijkspel zou ook al mooi zijn, dan hebben we dit jaar weer een handje gehad in het mislopen van een kampioenschap.
    We hebben gewoon verloren van AZ hoor.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 25 januari 2009 @ 12:16:23 #124
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65380381
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Voorspel dan een positieve uitslag .
    Ja, maar...
    Nou, vooruit dan maar
      zondag 25 januari 2009 @ 12:42:11 #125
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65381106
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    We hebben gewoon verloren van AZ hoor.
    Die mogen dan ook best kampioen worden
    pi_65381357
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Die mogen dan ook best kampioen worden
    Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 12:52:10 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65381400
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.
    Dat hoort erbij, kijk naar ajax.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 25 januari 2009 @ 12:52:16 #128
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65381402
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.
    Ach, anders doet de media het wel. De afgelopen jaren bewijzen dat er maar topclub in Nederland is.

    FC Groningen natuurlijk
    pi_65381781
    Zoals ze in Amsterdam zeggen:
    Maar dat is logisch .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 13:04:36 #130
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65381795
    Op naar de Borg, alwaar ik ter lering ende vermaeck een wedstrijdje om den bal zal aanschouwen.
    pi_65381850
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
    Op naar de Borg, alwaar ik ter lering ende vermaeck een wedstrijdje om den bal zal aanschouwen.
    Hopelijk wint Ajax, anders krijgen we namelijk problemen in ons mod-team.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_65381915
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
    Op naar de Borg, alwaar ik ter lering ende vermaeck een wedstrijdje om den bal zal aanschouwen.
    Veel plezier .

    Moge de beste winnen.
    FC Groningen dus.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 13:10:32 #133
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65381984
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:06 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Hopelijk wint Ajax, anders krijgen we namelijk problemen in ons mod-team.
    Ik voorzie juist problemen als Ajax wint.
      zondag 25 januari 2009 @ 13:11:26 #134
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65382016
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik voorzie juist problemen als Groningen wint.
    Doe dan maar een puntendeling, lijkt me een win/win-situatie in alle opzichten
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_65382031
    Ik stap ook maar eens op de fiets.. het zonnetje schijnt, hopelijk geen gekoukleum.
      zondag 25 januari 2009 @ 13:48:13 #136
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65383189
    lekker zonnetje. Dus toch nog iets te genieten. Verder hoorde ik net dat het contract van matthijs niet verlengd zal worden.
      zondag 25 januari 2009 @ 14:01:22 #137
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65383627
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
    lekker zonnetje. Dus toch nog iets te genieten. Verder hoorde ik net dat het contract van matthijs niet verlengd zal worden.
    Serieus??
    pi_65383655
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Serieus??
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 14:17:40 #139
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65384196
    de jong en schilder in de basis bij ajax. Niet ongunstig lijkt me.
      zondag 25 januari 2009 @ 14:29:26 #140
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65384597
    ajax supporters die tijdens het ynwa voor een overleden medewerkerster hun eigen lied inzetten.
    pi_65385954
      zondag 25 januari 2009 @ 15:13:04 #142
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_65385984
      zondag 25 januari 2009 @ 15:57:26 #143
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65387504
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65387682
    pi_65388685
    Gefeliciteerd .
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_65388690
    YES WE CAN!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65388730
    Gefeliciteerd jongens, terecht
    pi_65388831
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ] YES WE CAN!! [ afbeelding ]
    Ere wie ere toekomt.

    Kudo's Rumille.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 25 januari 2009 @ 16:29:07 #149
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65388864
    YES THEY CAN !
    pi_65388873
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
    YES THEY CAN !
    Oh god
      zondag 25 januari 2009 @ 16:30:04 #151
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65388904
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Hou ik je aan

    Suc7 vanmiddag
    Een man een man, een woord een woord
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 25 januari 2009 @ 16:30:48 #152
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_65388937
    Lekker mensen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_65388942
    goede zege jongens.
      zondag 25 januari 2009 @ 16:30:59 #154
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65388948
    wat waren we moe he van woensdag! Deed suarez ook mee?

    Woohoo! Wat een heerlijke 2e helft zeg. Wat een spanning. Rode kaart, van basten terecht naar de tribune. Heerlijk.
      zondag 25 januari 2009 @ 16:33:11 #155
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65389028
    Lekker hoor
      zondag 25 januari 2009 @ 16:33:12 #156
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65389029
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 25 januari 2009 @ 16:33:16 #157
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65389032
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Rumille het volgende:

    [..]

    Oh god
    Die had een rust dag
    pi_65389035
    het is ze gegund na de nederlaag tegen NAC afgelopen week, binnenkort Twente op nummer 2
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_65389063
    YES, INDEED WE CAN

    maar ik was allang niet origineel meer
    pi_65389145
    Gefeliciteerd
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_65389275
    Gelijkspel was meer op zijn plaats geweest maar goed in de eerdere ontmoeting mochten we ook niet klagen.

    Congrats boys.
      zondag 25 januari 2009 @ 16:40:44 #162
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65389401
    vlammen in de euroborg! Al die toiletrollen mogen naar amsterdam, voor de traantjes.

    Mooi moment was mijn achterbuurman die brak bij het eindsignaal. Janken, niet normaal, alles van vorig jaar kwam naar buiten.
    pi_65389417


    YES WE CAN

    Ik vond Berg echt heel sterk spelen vandaag.
    Zou echt heerlijk zijn als hij blijft tot de zomer.

    Granqvist ook goed.
    Luciano met een geweldige sliding vs Suarez .

    Man, wat ben ik blij..
    Enige minpuntje is de blessure van Andersson.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 16:43:23 #164
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65389512
    andersson liep bij het rondje al weer mee. Valt mee hoop ik. Trouwens, onze backs waren best goed vandaag. Terwijl ik daar de meeste angst voor had. Stenman heeft meerdere tegenstanders gehad en allemaal min of meer onder controle.
    pi_65389546
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
    Gelijkspel was meer op zijn plaats geweest maar goed in de eerdere ontmoeting mochten we ook niet klagen.

    Congrats boys.
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Enige minpuntje is de blessure van Andersson.
    Minor detail.

    En gefeliciteerd!
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65389849
    De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten . Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?

    Congratz.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_65389959
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
    andersson liep bij het rondje al weer mee. Valt mee hoop ik. Trouwens, onze backs waren best goed vandaag. Terwijl ik daar de meeste angst voor had. Stenman heeft meerdere tegenstanders gehad en allemaal min of meer onder controle.
    Gelukkig maar, hoop dat hij er volgende week gewoon bij is.
    Lovre liep er ook niet al te fris bij .

    Man man, wat een uber heerlijke overwinning.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65389972
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
    De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten . Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?

    Congratz.
    Daarmee zit je best heul wel veel mis. Wel een prachtige bonus, winnen van Ajax.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:12:44 #169
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65390635
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
    De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten . Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?

    Congratz.
    Wedstrijd van het jaar bepaal ik pas na afloop van het seizoen. Maar deze staat alvast in de top 3.
    Wat een spanning.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:13:15 #170
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65390653
    Gefeliciteerd, jullie waren een stuk gretiger dan wij waren.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_65390765
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
    De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten . Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?
    Don't flatter yourself.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:16:32 #172
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_65390783
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
    Trouwens, onze backs waren best goed vandaag. Terwijl ik daar de meeste angst voor had. Stenman heeft meerdere tegenstanders gehad en allemaal min of meer onder controle.
    1-0
      zondag 25 januari 2009 @ 17:18:05 #173
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_65390843
    Mazzel pikken.
    pi_65390877
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
    YES THEY CAN !
    _!

    Gefeliciteerd Groningers!
    Hopelijk maat AZ nog wat foutjes.
    pi_65390934
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Wedstrijd van het jaar bepaal ik pas na afloop van het seizoen. Maar deze staat alvast in de top 3.
    Wat een spanning.
    Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scoren
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      zondag 25 januari 2009 @ 17:21:04 #176
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65390950
    Ontzettend dom -vanuit Ajax standpunt- van van Basten om het veld op te lopen, kostte Ajax zeker 3 minuten speeltijd.
    En het rood voor Vertonghen zo nodig nog dommer.

    Het speelde ons uitstekend in de kaart, want oh oh oh, wat hadden we het moeilijk en die dekselse leonardo scoorde ook nog bijna.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:22:03 #177
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_65390987
    Suarez ook nog een geinige schwalbe op't end.
    pi_65391016
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Adidah het volgende:
    Mazzel pikken.
    Lucky Groningen.

    Zo echt driemaal flink billenknijpen. Gelukkig was Suarez totaal uit vorm vandaag, bleef Vermaelen niet cool en was Sarpong niet scherp.

    Ik had ook meer van Sulejmani verwacht eigenlijk. Had je volgens mij beter Urby kunnen laten staan. Die vond ik zo slecht nog niet.
    pi_65391040
    Vond wel dat Hiariej aardig stond te spelen tegen die rappe Leonardo.



    .

    Man, kon ik maar lekker naar het stadion. Wat zag dat feestje er lekker uit na afloop!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 17:24:11 #180
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391052
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scoren
    Ik heb de hele 2e helft zitten duimen voor een solide defensie, ik voelde zo ongeveer de 1-1 aankomen. Maar ik zat dan ook aan de overkant en dan is het wat moeilijker te overzien.

    Wel grappig trouwens. Iedereen dacht dat de backs het zwakste deel van vandaag zouden vormen, ik had alleen niet gedacht dat het aan Ajax kant zou zijn. Wat een kansen kregen wij via de flanken, als Hiariej die ene kans er wel in ramt zeg, goeiedag.
    pi_65391140
    JAAAAA GRONINGEN
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65391166
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scoren
    Ik wel, maar ik kijk dan vanuit Groningenperspectief. Zou het wel heel typisch vinden dat in een moment van verslapping zo opeens de goal voor Ajax valt. Ajax was dan ook 3 keer heel dichtbij in de slotfase.
    pi_65391178
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Wat een kansen kregen wij via de flanken, als Hiariej die ene kans er wel in ramt zeg, goeiedag.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:29:54 #184
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391252
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]
    Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.
    pi_65391335
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.
    Het schiet me alweer te binnen ja.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:33:06 #186
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65391365
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.
    Dat was niet echt een 100% kans hoor, meer een halve doelpoging in mijn beleving.
    Maar goed, je hebt wel gelijk als je zegt dat Groningen een aantal keren gevaarlijk kon opkomen via de zijkanten.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_65391393
    Gefeliciteerd heren,
    Geweldige inzet van jullie kant. Alhoewel Ajax meer verdiende en de scheids een drama was heeft Groningen wel laten zien strijdlustig te zijn.
    pi_65391444
    Suarez was wel erg lief, matig afronden en verder ook niet best spelen. Zag hem vaak een beetje lopen dollen met FC spelers.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65391571
    Volgens mij was het koppel Suarez/Sulejmani zo slecht omdat er gewoon ernstig goed verdedigd werd door Groningen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 25 januari 2009 @ 17:39:41 #190
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65391605
    Bedankt Grunn!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65391624
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65391658
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:40 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 25 januari 2009 @ 17:40:50 #193
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391659
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:33 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Dat was niet echt een 100% kans hoor, meer een halve doelpoging in mijn beleving.
    Maar goed, je hebt wel gelijk als je zegt dat Groningen een aantal keren gevaarlijk kon opkomen via de zijkanten.
    Nee, was ook geen 100% kans, maar als Vermaelen niet het voetje er tussen krijgt, dat was het volgens mij een behoorlijk gevaarlijk schot geweest.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:41:19 #194
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391677
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef Kerol het volgende:
    Volgens mij was het koppel Suarez/Sulejmani zo slecht omdat er gewoon ernstig goed verdedigd werd door Groningen
    Ook, Stenman had ze allemaal onder controle en zelfs Hiariej stond supercontroleerd te spelen.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:41:49 #195
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391697
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:35 schreef venomsnake het volgende:
    Zag hem vaak een beetje lopen dollen met FC spelers.
    Die stond inderdaad vooral te geinen met Sankoh, bijzonder grappig om te zien.
    pi_65391720
    Stenman speelde echt heel goed inderdaad.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65391778
    De hele defensie. Sankoh en Luciano maakten ook allebei maar één dom blundertje.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65391785
    Gefeliciteerd
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 25 januari 2009 @ 17:45:12 #199
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391836
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
    De hele defensie. Sankoh en Luciano maakten ook allebei maar één dom blundertje.
    Zelfs het Sankoh-tje was uiteindelijk niet echt gevaarlijk.
    pi_65391881
    Er waren spandoeken in beslag genomen hoorde ik, iemand meer info?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      zondag 25 januari 2009 @ 17:47:34 #201
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65391932
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:46 schreef denthemen het volgende:
    Er waren spandoeken in beslag genomen hoorde ik, iemand meer info?
    Van welke kant?
    pi_65391976
    Ik vond alle spelers supergoed spelen aan de kant van Groningen, alleen Lovre viel me niet echt op maar dat kan aan mij gelegen hebben.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 25 januari 2009 @ 17:49:57 #203
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65392037
    Lovre speelde echt weer goed hoor. Garcia was in mijn ogen de minste, maar ook gewoon een dikke 7. Streed lekker mee, maar was af en toe ongelukkig.
    Lovre heeft zich wederom de longen uit het lijf gelopen, van links naar rechts, van voor naar achter. Die man moet gewoon snel een nieuw contract
    pi_65392193
    Lovre miste wel een enorme kans zeg. Ik telde hem al .

    Ik vond Berg erg goed spelen. Liep steeds goed de ruimtes in, was gevaarlijk, en had een prachtige actie in de 2e helft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65392217
    Overigens is Berg geschorst tegen ADO als ik het goed heb.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65392242
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:46 schreef denthemen het volgende:
    Er waren spandoeken in beslag genomen hoorde ik, iemand meer info?
    Van Ajax-zijde? Ze doen tegenwoordig heel erg moeilijk omtrent spandoeken. Je krijgt alleen je doek mee naar binnen als je er een certificaat (brandveilig) bij hebt
      zondag 25 januari 2009 @ 17:58:42 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65392330
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef Kerol het volgende:
    Overigens is Berg geschorst tegen ADO als ik het goed heb.
    Pedersen viel goed in, dus dat komt wel goed.
    pi_65392363
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Pedersen viel goed in, dus dat komt wel goed.
    Daar maak ik mij ook geen zorgen over
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      Trouwste user 2022 zondag 25 januari 2009 @ 17:59:50 #209
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_65392369
    Ik baal als een stekker maar gefeliciteerd.

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_65392694
    Kreeg ik even gigantisch ongelijk Heerlijk

    Holla vond ik goed. Stenman ook prima. Zelfs Tom deed het goed. Dit was eindelijk weer eens Groningen waardig, strijd. Ze gingen ervoor. Heerlijke overwinning, hopen dat ze nu weer een beetje vertrouwen krijgen.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 25 januari 2009 @ 18:15:28 #211
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      zondag 25 januari 2009 @ 18:18:14 #212
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65392935
    Wat een feest

    Was ook wel nodig na zo'n slechte reeks. Wegereef floot een periode heel slecht, maar werd vrij consequent op een gegeven moment. Rode kaart heb ik niet goed gezien, dus vanavond even terugkijken.
      zondag 25 januari 2009 @ 18:20:41 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65393019
    Ingooi voor Groningen, Vertonghen is het daar niet mee eens en gaat als een dolle stier op de grensrechter af. Wegereef greep direct naar het borstzakje, omdat Schilder hem tegen wilde houden, kreeg die ook nog een prent gepresenteerd. Twee domme gele kaarten omdat men het niet eens is met een ingooi.
      zondag 25 januari 2009 @ 18:24:57 #214
    134625 Lamzak_
    FC Twente!
    pi_65393136
    Die ballenjongen op dat gifje

    Feli grunn! En bedankt!
    Enschede, onze stad! ons domein!
      zondag 25 januari 2009 @ 18:27:27 #215
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65393209
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 18:24 schreef Lamzak_ het volgende:
    Die ballenjongen op dat gifje

    Feli grunn! En bedankt!
    HAHA, ja inderdaad. Die ballenjongen werd in de 2e helft trouwens nog vermanend toegesproken door Wegereef omdat hij een bal voor Luciano (intrap) naar de hoekvlag gooide.

    weer 1 minuut erbij, oh oh oh, wat heb ik een hekel aan tijdrekken, maar wat kreeg met name Stekelenburg even een koekje van eigen deeg.
    pi_65393694
    quote:
    Holla: ‘Niet nadenken en schieten’

    Het was een echte voetbalkraker zondagmiddag in Euroborg. De 1-0 overwinning van FC Groningen op Ajax zal voor Nicklas Pedersen en Danny Holla lang in hun gedachten blijven. De Deen maakte zijn debuut terwijl de Holla met zijn doelpunt zeer belangrijk was voor FC Groningen.

    “Niet nadenken en schieten,” zo beschreef de jonge middenvelder zijn goal. Holla vond de 1-0 overwinning op de Amsterdammers echter een ware teamprestatie. “Iedereen heeft keihard geknokt voor dit resultaat en voor iedere meter gelopen.”

    Geluk
    “De eerste helft stonden we heel goed en compact,” concludeerde Holla. “De tweede helft begonnen zij wat te drukken, maar dan is het mooi dat we de nul konden houden. Ik moet zeggen dat we wel geluk hebben gehad. Een bal onderkant lat en ook nog één tegen de paal. De laatste weken hadden we dat geluk niet.”

    De wedstrijd leverde niet alleen drie punten op, maar ook een hoop vertrouwen voor het team. “Dit is heel belangrijk,” zegt Holla. “Vandaag moest het gebeuren. Sparta-uit hadden we moeten winnen en door het bekerverlies kregen we ook een tik. Ik denk dat we hier veel vertrouwen uit kunnen halen.”

    Debuut
    Niet alleen Holla zal de wedstrijd tegen Ajax nog wel even blijven herinneren. Ook voor Nicklas Pedersen was het een bijzonder treffen. De Deense winteraankoop maakte zijn debuut voor FC Groningen. “Fantastisch, het publiek was echt geweldig,” aldus Pedersen na afloop van de wedstrijd. “Mijn eerste weken hier waren prima en het is altijd mijn grootste droom geweest om in zo’n stadion te mogen voetballen.”

    De aanvaller kreeg in de minuten die hij speelde geen echte kansen meer. “Nee, ik heb geen kans gekregen om te scoren, maar denk dat ik niet onaardig ben ingevallen. Het was een lastige wedstrijd. Op het moment dat ik inviel, lag het tempo heel hoog. Ajax was behoorlijk aan het drukken. Toch vind ik onze overwinning zeker verdiend.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65393829
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65393846
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Van welke kant?
    Groningen kant
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_65394045
    quote:
    Jans wint 100 euro van Suarez
    GRONINGEN - Luis Suarez verloor zondag niet alleen met Ajax van zijn oude club FC Groningen (1-0). De aanvaller, zaterdag 22 jaar oud geworden, moest ook nog de beurs trekken voor de winnende trainer Ron Jans. Suarez had een weddenschap verloren van de oefenmeester.

    Jans verklaarde aan het begin van het seizoen namelijk dat de aanvaller dit seizoen meer dan vijf kaarten zou krijgen. Suarez kreeg in de eerste seizoenshelft al acht prenten.

    “Ik heb het geld netjes gekregen”, zei Jans. “Ik zal het bedrag maandag meteen op het gironummer van Spieren voor Spieren overmaken.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_65394232
    .
    Nu houdt ie wel zijn woord he, rat..
    quote:
    Jans: ‘Een engeltje op de lat’

    Trainer Ron Jans had vooraf al heel veel zin in de wedstrijd en ook zijn team straalde dat uit. “Er was een prima spirit en met steun van het publiek hebben we geknokt en geknokt.” Zijn collega Van Basten, debuterend in Euroborg, had er de pee in. “Helaas hebben wij de kansen niet benut, maar ook dat hoort erbij in voetbal.”

    Marco van Basten: “We hebben een belangrijke wedstrijd verloren in de jacht op het kampioenschap. Daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Ik vond dat wij op basis van de tweede helft recht hadden op iets meer. Maar de kansen hebben wij helaas niet benut. En ook dat hoort erbij in het voetbal. De eerste helft ging het gelijk op en kwam Groningen op voorsprong door een goed afstandsschot van Holla. In de tweede helft zijn we met Suárez in de spits gaan spelen, met drie aanvaller en vier middenvelders. En uiteindelijk nog met Thomas Vermaelen in de spits. We hebben er alles aan gedaan om de nederlaag te voorkomen. We hebben veel strijd geleverd en met name Suárez in een één tegen één met de keeper en Vermaelen met zijn schot tegen de lat waren dichtbij de gelijkmaker.”

    “In de slotfase werd Jan Vertonghen volkomen onterecht uit het veld gestuurd. Ik wilde hiertegen protesteren en werd ook nog van het veld gestuurd. Het wordt er allemaal niet beter van. Vorige week kregen we ook al een onterechte rode kaart. Ik probeerde iets duidelijk te maken en vervolgens werd daarin de regels goed toegepast, door mij ook weg te sturen.”

    Ron Jans: “Ik ben het met Marco eens dat we de eerste helft gelijkwaardig waren. Buiten de beginfase waarin Siem de Jong veel mogelijkheid kreeg de bal aan te nemen, had Ajax het vrij moeilijk. Wij hielden de bal zelf ook moeizaam in de ploeg. Op de momenten dat dit wel lukte, werden we vaak wel meteen gevaarlijk. Danny Holla zette ons met een lekker streep op voorsprong. De tweede helft deed me denken aan die in Amsterdam. Een ploeg op achterstand die steeds meer ruimte weggaf aan de ploeg die voorstond. Wij hebben gespeeld met een prima spirit en met steun van het publiek hebben we geknokt en nog meer geknokt. Deze zege is weer lekker om mee door te gaan. De enige domper is de knieblessure van Andersson. De komende dagen zullen we weten hoe ernstig het met hem is.”

    “Behalve de genoemde kansen van Ajax, kregen wij natuurlijk ook nog een grote kans met Goran Lovre die over schoot. Maar die van Vermaelen was een stuk groter. Voor de wedstrijd hebben we stilgestaan bij het overlijden van Hetty van den Berg, één van ons servicemedewerksters. Zij liet vlak voor haar overlijden weten dat Groningen toch hoger moet eindigen in het linkerrijtje dan die zevende plaats. Bij de kans van Vermaelen hadden wij een engeltje op de lat. En misschien kijkt ze wel mee!”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 19:02:11 #221
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65394354
    http://www.ah.nl/acties/a(...)ticle.eredivisielive
    Voor 1,99 een dvd en twee maanden eredivise live
      zondag 25 januari 2009 @ 19:02:56 #222
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      zondag 25 januari 2009 @ 19:07:19 #223
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_65394498
    Nu de rest van de thuiswedstrijden nog!

    Ik vestig al mijn vertrouwen op jullie.
      zondag 25 januari 2009 @ 19:17:51 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65394855
    Nou moeten we dit wel gaan volhouden natuurlijk. Als je volgende week verliest van ADO, dan was deze wedstrijd gewoon een van de velen, als je volgende week punten pakt, dan was dit een deel van de wederopstanding. (of zoiets)
    pi_65395611
    Eerst maar eens kijken wie er allemaal geschorst cq geblesseerd zijn volgende week.

    Ik was net zo blij dat bijna iedereen weer terug was.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65396106
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 19:54:06 #227
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65396171
    Berg is toch geschorst voor ADO?
    Andersson en De Roover zijn er volgens mij niet bij.
      zondag 25 januari 2009 @ 20:18:28 #228
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65397106
    quote:
    Was nog wel mooi na afloop in supportershome, van de Laak vertelde me nog dat ie hem zeven kleuren stront scheet in de laatste paar minuten.
      zondag 25 januari 2009 @ 20:22:15 #229
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65397229
    Eindelijk weer eens een ouderwetse Euroborg-wedstrijd. Deze sfeer werd toch wel gemist dit seizoen. Hopelijk is dit ook de ommekeer voor de rest van het seizoen.

    Pedersen viel heel aardig in, goede spits. Verder speelde Garcia erg sterk. Uiteraard lukt niet alles maar hij hield heel veel ballen vast voorin.

    En natuurlijk een geweldig doelpunt van Holla. Van waar ik stond op Noord wist ik meteen dat het een goal zou worden. Met zoveel snelheid, goed in de hoek en Stekelenburg als doelman.

    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_65397316
    Trouwens, ik vond Jans vandaag voor de verandering eens goed wisselen. Ook op de goede momenten.
    Garcia zat er (zoals wel vaker) in de 2e helft op den duur doorheen, Jans wisselt hem voor pedersen (aanvaller). Prima, want de laatste tijd wisselde hij dan verdedigend, Matthijs..

    Andere twee wissels waren noodzaak. Lovre <--> Andersson en Stenman <--> Metaj.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65397459
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    waar slaat dat op?
      zondag 25 januari 2009 @ 20:35:31 #232
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65397635
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef toma het volgende:

    [..]

    waar slaat dat op?
    Op de cultuuromslag binnen de club. Het feit dat men er alles aan doen om "het liefste jongetje van de klas" te worden.
      zondag 25 januari 2009 @ 20:36:19 #233
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65397660
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
    Trouwens, ik vond Jans vandaag voor de verandering eens goed wisselen.
    Ik moest sowieso al hard lachen toen ik vanmiddag Ajax reacties las waarin men het had over de tactische winst van Jans.
      zondag 25 januari 2009 @ 20:39:42 #234
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65397765
    Jans deed het dan ook gewoon goed vandaag. Beter dan die verwende kleuter die bij Ajax op de bank zit.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 25 januari 2009 @ 21:00:59 #235
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65398509
    Als ik me niet vergis, was dit onze eerste overwinning op een linkerrijtje club dit seizoen.
    pi_65398572
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Op de cultuuromslag binnen de club. Het feit dat men er alles aan doen om "het liefste jongetje van de klas" te worden.
    Hoezo? Ik snap het niet?
    pi_65398699
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef toma het volgende:

    [..]

    Hoezo? Ik snap het niet?
    Mensen willen dat FC Groningen, FC Groningen blijft en niet een slap aftreksel van SC Heerenveen / AZ oid gaat worden.
    Dus geen spandoeken die verwijderd worden, spreekkoren die niet mogen en meer van dat soort klote ragels. Gewoon een volksclub blijven dus, en geen braaf "Fun Only" clubje.

    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 25-01-2009 21:22:00 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65398846
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 25 januari 2009 @ 21:13:39 #239
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65398938
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef toma het volgende:

    [..]

    Hoezo? Ik snap het niet?
    Ik denk dat het ook moeilijk te begrijpen is als je niet in het Oosterpark hebt gezeten. Is ook moeilijk uit te leggen. Men is het er wel mee eens dat hooligans e.d. buiten de deur moeten blijven. Maar Groningen is een rauwe volksclub, hardstyle, hardrock en een opgeladen aggressief sfeertje. Maar met allerlei acties lijkt het alsof men ook dat buiten de deur wil houden. Alsof men tegen Ajacieden gaat zeggen dat men de bravoure buiten de deur wil houden, dat je niet meer in je blote body op vak410 (of wat dat dan nu ook is) mag ronddansen, dat het AFCA spandoek met de doodskop niet meer in het stadion mag hangen.
    Agressieve uitingen e.d. moeten wegblijven, maar we moeten geen TROS-club worden.

    Ik hoop dat het zo ietsje duidelijker is (aangezien het aan de buitenstaander moeilijk uit te leggen is, het wordt te snel verkeerd geintepreteerd).
    pi_65399113
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik denk dat het ook moeilijk te begrijpen is als je niet in het Oosterpark hebt gezeten. Is ook moeilijk uit te leggen. Men is het er wel mee eens dat hooligans e.d. buiten de deur moeten blijven. Maar Groningen is een rauwe volksclub, hardstyle, hardrock en een opgeladen aggressief sfeertje. Maar met allerlei acties lijkt het alsof men ook dat buiten de deur wil houden. Alsof men tegen Ajacieden gaat zeggen dat men de bravoure buiten de deur wil houden, dat je niet meer in je blote body op vak410 (of wat dat dan nu ook is) mag ronddansen, dat het AFCA spandoek met de doodskop niet meer in het stadion mag hangen.
    Agressieve uitingen e.d. moeten wegblijven, maar we moeten geen TROS-club worden.

    Ik hoop dat het zo ietsje duidelijker is (aangezien het aan de buitenstaander moeilijk uit te leggen is, het wordt te snel verkeerd geintepreteerd).
    Ja ik snap het wel. Het bestuur ziet liever een soft stelletje AZ supporters dan een fanatieke aanhang vergelijkbaar met die van Feyenoord of Ajax. Dat snap ik wel maar het bestuur moet niet denken daar iets aan te kunnen veranderen. Supportersgroepen zijn wie ze zijn en zullen ook niet veranderen. Dat moet het bestuur accepteren.
    pi_65399114
    Een degelijk FC Groningen gezien, waarbij het vooral organisatorisch goed stond. Een compliment voor de spelers en de trainer.

    Hopelijk is dit het begin van een goede reeks, hoewel het me niet eens zoveel zal verbazen als het volgende week weer nergens op lijkt...
    pi_65399156
    Ik hoop echt dat die blessure van Andersson meevalt.
    Maar vrees het ergste..

    Lovre liep er ook maar mank bij.. Nu kun je Garcia nog wel op zijn (Lovre) plek zetten tegen ADO. Maar als Berg geschorst is en Andersson ook nog geblesseerd gaat het weer krap worden.

    Laat Koc deze week maar komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 21:21:46 #243
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65399229
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef toma het volgende:

    [..]

    Ja ik snap het wel. Het bestuur ziet liever een soft stelletje AZ supporters dan een fanatieke aanhang vergelijkbaar met die van Feyenoord of Ajax. Dat snap ik wel maar het bestuur moet niet denken daar iets aan te kunnen veranderen. Supportersgroepen zijn wie ze zijn en zullen ook niet veranderen. Dat moet het bestuur accepteren.
    Precies, dat. En daarom dus even het protest tegen "Fun Only"
    Ik ben alleen bang dat het weer verkeerd uitgelegd gaat worden door velen.
    pi_65399422
    Ach, de leiding van de FC weet prima wat ermee bedoeld wordt.
    Maar goed. Het probleem is denk ik meer de KNVB. Je krijgt als club tegenwoordig bij het minste of geringste een straf. Het is voor de leiding van de FC ook lastig, je moet beiden tevreden zien te houden op één of andere manier.. Net als met die palen, ik vraag me af of dat idee echt van de FC af kwam, denk dat het eerder van de KNVB kwam en dat het tijdelijik moest om een straf te ontlopen.

    Die Fun Only shirtjes waren natuurlijk wel een verschikkelijk dom idee van de FC, net het verbieden van 110% anit shirtjes in het stadion. Waar bemoeien ze zich mee.
    Evenals dat "lieve" geleuter over de tegenstanders in de nieuwsbrieven en voorbeschouwingen. Zoals Jans gister weer met dat gelul over S&S.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 21:31:35 #245
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65399576
    Nijland heeft al toegegeven onder het genot van een biertje dat de palen meer onder druk van de KNVB was. Ze MOESTEN laten zien iets te doen.
      zondag 25 januari 2009 @ 21:33:00 #246
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65399630
    Heel mooi dat Groningen vanmiddag won van Ajax!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_65400450
    quote:
    Die twee transfers hebben de club een kleine vier ton opgeleverd. Overigens heeft FC Groningen zich inmiddels officieel bij de club gemeld om te praten over een vroegtijdig overgang van Koç. De kans dat de spits snel vertrekt, lijkt groot. FC Eindhoven zegt in ieder geval dat een nieuwe overeenkomst bespreekbaar is. "We stellen ons op zoals bij alle transfers", zegt Marcel Wouterse. Lees: FC Groningen zal een bod moeten doen en FC Eindhoven zal dat beoordelen.

    bron
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Prosac het volgende:
    Nijland heeft al toegegeven onder het genot van een biertje dat de palen meer onder druk van de KNVB was. Ze MOESTEN laten zien iets te doen.
    Bedoel ik.. De KNVB heeft ook gewoon een dikke vinger in de pap bij veel beslissingen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 22:16:29 #248
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65401245
    Heerlijke pot, lekker spannend .
    Holla hield z'n woord aan Martin om na z'n goal het 'vliegtuigje' te doen . Mooi om te zien dat Stenman ook weer laat zien hoe een linksachter hoort te spelen, wat een verademing ten opzichte van Metaj.

    Laat Pedersen maar mooi spelen tegen Ado, mag 'ie Powel even laten zien hoe het hoort.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65401322
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:

    Holla hield z'n woord aan Martin om na z'n goal het 'vliegtuigje' te doen .
    .
    Is ook zo..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 25 januari 2009 @ 22:20:07 #250
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_65401387
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Mooi om te zien dat Stenman ook weer laat zien hoe een linksachter hoort te spelen, wat een verademing ten opzichte van Metaj.
    Ook ten opzichte van de Stenman van dit seizoen. Alhoewel hij ook wel een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 25 januari 2009 @ 22:20:42 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65401418
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:

    Holla hield z'n woord aan Martin om na z'n goal het 'vliegtuigje' te doen
    Omdat het kan
    pi_65402124
    Nog heerlijk aan het nagenieten. De TT blijft geweldig.
    pi_65402524
    Nog gefeliciteerd met de driepunter.
      zondag 25 januari 2009 @ 23:37:59 #254
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65404510
    Blijdschap! En ook omdat ik ernaast zat.

    Mocht ook wel weer een keer.

    winnen, niet ernaast zitten
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 25 januari 2009 @ 23:54:38 #255
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65405067
    Gefeliciteerd met de overwinning.Niet helemaal terecht vandaag maar met de wedstrijd in Amsterdam erbij wel verdiend.
    #FreeHat
      maandag 26 januari 2009 @ 00:26:24 #256
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65406281
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
    Als ik me niet vergis, was dit onze eerste overwinning op een linkerrijtje club dit seizoen.
    FC Utrecht staat sinds vandaag weer linkerrijtje
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_65406535
    Wat is jullie indruk van Holla, als Groningers zijnde? Als ik hem zie spelen valt hij me altijd positief op, prima traptechniek (vandaag ook te zien helaas).

    20 jaar ook pas (zou je hem niet geven), groot talent volgens jullie?
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      maandag 26 januari 2009 @ 00:39:19 #258
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65406654
    Ik denk niet dat het een grote gaat worden om heel eerlijk te zijn. Maar is lastig te zeggen; zijn rol is meestal voor de wat meer ervaren voetballers; hij is op de goede weg in ieder geval.
    pi_65406715
    Hij zal wat aan zijn snelheid moeten gaan werken en in bepaalde situaties gewoon nog wat slimmer moeten worden, vooral bij het omschakelen. Maar ik vind het wel een jongen met potentie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65407048
    quote:
    "Hij kreeg een klap en het gevoel is dat het helemaal niet goed ging. Petter dacht onmiddellijk daarna dat er iets ernstig mis zou kunnen zijn, hoewel het nog een beetje te vroeg is om dat zeker te weten, "zei team mate Fredrik Stenman.
    Onze naprapater (?) en het medische team waren ook ongerust. Zijn knie zwol aan en Petter moest krukken gebruiken omdat hij niet op zijn been kon steunen,"zegt Stenman.
    Het is wachten op de MRI-scan in het ziekenhuis.
    Maandag hebben we duidelijkheid. De stemming in de kleedkamer was behoorlijk gedrukt.
    Aldus Zweedse media..

    Nu maar hopen dat ie zijn knieband(en) niet heeft afgescheurd..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 26 januari 2009 @ 08:36:21 #261
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65410060
    wat een heerlijke maandag. Zouden we gisteren gewonnen hebben?
    pi_65410883
    Hij was fijn gisteren.

    Ingang 1 blijft wel kut trouwens.
    pi_65411609
    quote:
    FC Groningen vreest ernstige blessure voor Andersson

    De knieblessure van Petter Andersson was een flinke smet op de thuiszege van FC Groningen op Ajax. Ontwikkelingen in Eindhoven bieden mogelijk uitkomst.

    FC Groningen-trainer Ron Jans noemde het uitvallen van Andersson in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen Ajax (1-0) 'een domper'. De coach vreest de Zweedse middenvelder voorlopig kwijt te zijn. 'Het ziet er niet goed uit. Ik verwacht hem lange tijd kwijt te zijn,'

    Andersson ondergaat maandag extra onderzoek, die duidelijkheid moet verschaffen over de ernst van de blessure en daarmee ook de lengte van de herstelperiode.

    Voor FC Groningen zijn de ontwikkelingen bij FC Eindhoven mogelijk een oplossing voor smalle selectie wat betreft spitsen. Serhat Koç, die sowieso komende zomer naar Euroborg komt, meldt zich mogelijk al eerder in Groningen.

    FC Eindhoven is bereid alsnog mee te werken aan een tussentijdse overgang van de aanvaller. De Brabantse club, die wordt bedreigd in haar bestaan, ziet in de verkoop van spelers een oplossing voor de licentieproblemen. Met de directe transfer van Koç kan de Eerstedivisionist een extra vergoeding tegemoet zien.

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 26 januari 2009 @ 10:21:24 #264
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65411944
    das mooi kut. Het lag ook het helemaal niet aan zijn actie op die ajacied. Hij bleef vlak daarvoor met zijn voet hangen in de grasmat en kwam daardoor zo hard tegen die man aan. Bijzonder ongelukkig. Maar zo ontstaan dit soort blessures altijd.
      maandag 26 januari 2009 @ 10:27:06 #265
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65412088
    Het zag er niet prettig uit. Zuur voor Petter dat hij er nu weer waarschijnlijk lang naast staat.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 26 januari 2009 @ 10:46:54 #266
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65412619
    Dat artikel is enkel gebaseerd op de uitspraak van Jans direct na de wedstrijd. Geen nieuw inhoudelijk nieuws. Ik wacht vandaag even het nieuws af. Zou wel zonde zijn hem kwijt te zijn. Eén van de sterkere spelers.
    pi_65412730
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef MaxPower het volgende:
    Hij was fijn gisteren.

    Ingang 1 blijft wel kut trouwens.
    Waar zat je op Noord??
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_65412758
    Hij vreest zelf ook het ergste:
    http://www.fotbollsexpres(...)-det-bara-small-till

    Zou me niets verbazen als we hem de rest van het seizoen kwijt zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 26 januari 2009 @ 10:53:21 #269
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65412833
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
    Hij vreest zelf ook het ergste:
    http://www.fotbollsexpres(...)-det-bara-small-till

    Zou me niets verbazen als we hem de rest van het seizoen kwijt zijn.
    GRRRRRRR.

    Kan het nou nooit een keer normaal gaan, zonder dat we de topspelers langere tijd kwijt zijn aan blessures?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65413114
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef clauwheee het volgende:

    Waar zat je op Noord??
    Tweede ring. Ga natuurlijk niet naast jou staan.
    pi_65413567
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 26 januari 2009 @ 11:28:04 #272
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_65413809
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]


      maandag 26 januari 2009 @ 12:37:37 #273
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_65415886
    Gefeliciteerd nog .
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      maandag 26 januari 2009 @ 12:38:33 #274
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65415911
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef venomsnake het volgende:
    Leuk filmpje

    [ afbeelding ]

    Wel redelijk geniaal idd
    pi_65415925
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef venomsnake het volgende:
    Leuk filmpje

    [ afbeelding ]



    Die Luis toch.
    pi_65419030
    quote:
    Contract Matthijs niet verlengd

    FC Groningen heeft besloten het aflopende contract van Paul Matthijs niet te verlengen. De 32-jarige middenvelder en aanvoerder speelt, met uitzondering van één seizoen, al vanaf 1992 bij de Trots van het Noorden. Matthijs heeft bijna driehonderd officiële wedstrijden namens FC Groningen achter zijn naam staan.

    De leiding van FC Groningen realiseert zich welke staat van dienst Matthijs heeft en welke waarde hij tot nu toe heeft gehad voor de club. Manager technische zaken Henk Veldmate spreekt dan ook van een lastige boodschap. “In het geval van Matthijs spreek je niet van een zakelijk besluit. Paul heeft grote verdienste gehad voor de club en hoe hij momenteel met zijn positie binnen de selectie van FC Groningen omgaat, verdient ook een groot compliment. Wij hebben onze beslissing vooral op basis van voetbaltechnische argumenten genomen.”

    Verdedigende middenvelder
    Veldmate licht verder toe: “Wij vinden dat Matthijs het beste tot zijn recht komt op de positie van verdedigende middenvelder. Als je kijkt naar de samenstelling van de groep, dan hebben wij die positie met Danny Holla en Oluwafemi Ajilore goed bezet en ook naar volgend seizoen toe al op die manier ingevuld. Wij denken daarom dat Paul niet aan veel speelminuten zal toekomen en dan is het voor beide partijen wenselijk om naar een betere invulling te zoeken.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65419118
    Hij verdient wel een fatsoenlijk afscheid vind ik.
      maandag 26 januari 2009 @ 14:21:48 #278
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_65419301
    Dat zeker, maar vind het niet heel erg dat hij 'stopt' bij de FC. Hopelijk is hij binnen en kan hij nu iets anders gaan doen (iets technisch bij FCG?), want het lijkt me niet echt leuk voor hem om nu de ervaren man bij een Telstar of Veendam te worden
      maandag 26 januari 2009 @ 14:36:20 #279
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65419814
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:

    [..]




    Een gedenkwaardige dag, maandag 26 januari

    En nogmaals... 't zal een toffe vent zijn, maar that's not the point, is it.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 26 januari 2009 @ 14:47:35 #280
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_65420165
    Paul moet gewoon assistent worden van Jans. Als iemand de jongens mentaliteit mee kan geven, is hij het wel.
    pi_65420169
    De beste oplossing voor beide partijen. Hopelijk vindt ie nog een leuke club, ik gun het hem wel.
    pi_65420422
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef detulp050 het volgende:
    Hopelijk is hij binnen en kan hij nu iets anders gaan doen (iets technisch bij FCG?), want het lijkt me niet echt leuk voor hem om nu de ervaren man bij een Telstar of Veendam te worden
    Het is geen liefdadigheidsinstelling!
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 26 januari 2009 @ 14:58:18 #283
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65420507
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:47 schreef TvhN het volgende:
    De beste oplossing voor beide partijen. Hopelijk vindt ie nog een leuke club, ik gun het hem wel.
    Hij kan prima afbouwen bij clubs als Veendam of zo.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 26 januari 2009 @ 15:16:30 #284
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_65421119
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Hij kan prima afbouwen bij clubs als Veendam of zo.
    Precies en anders bij een 4e klasser
    pi_65421165
    Bloed kruipt waar het niet gaan kan, hoop stiekem wel dat hij naar Veendam oid zal gaan, voor Gal kan hij denk ik nog wel het e.e.a. betekenen.

    Assistent van Jans klinkt leuk, maar meer als een soort troostprijs, en vanuit zakelijk perspectief weet ik ook niet of dat de juiste plek voor hem zal zijn.

    Bedankt voor de mooie jaren, maar ben toch blij dat hij straks weg is.
    pi_65421357
    Andersson rest van het seizoen uitgeschakeld.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_65421557
    Bron?
    pi_65421635
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 15:29 schreef CylonNL het volgende:
    Bron?
    fcgroningen.nl
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_65421918
    quote:
    Kruisbandletsel maakt einde aan seizoen Andersson

    FC Groningen kan de rest van het seizoen geen beroep meer doen op Petter Andersson. De verdediger heeft zondagmiddag aan het thuisduel met Ajax (1-0) zwaar knieletsel opgelopen. "De voorste kruisband van de linkerknie is afgescheurd en de mediale band is beschadigd. Andersson moet geopereerd worden en is maandenlang uitgeschakeld", zo luidt de officiële verklaring van de Groningers.

    Andersson kwam in de slotfase van het duel in botsing met een tegenstander en raakte zwaar geblesseerd. De Zweed moest na het laatste fluitsignaal per brancard van het veld worden gedragen. Maandag kwam uit een MRI-scan de erst van de kwetsuur aan het licht. Coach Ron Jans spreekt van 'een grote tegenslag' en 'en lange revalidatie'.

    De Scandinaviër zelf is zwaar aangeslagen. “Ik wist al meteen dat het niet goed zat”, haalt hij de situatie uit de slotfase van de wedstrijd terug voor ogen. “Mijn knie was direct stijf, kon hem niet meer bewegen en ik had veel pijn. Ik heb nauwelijks geslapen. Uit de scan is gebleken dat de voorste kruisband kapot is. Dat was eigenlijk geen verrassing voor me. Je wilt echter positief blijven en je hoopt dat het niet is wat je voelt en dat het misschien alleen kniebandletsel is. Helaas was het niet zo."

    Andersson verwijt het zichzelf. “Ik wil de tegenstander blokken, maar kom met mijn passen verkeerd uit. Daarom zet ik met mijn verkeerde been de tackle in. Ik ben dom geweest, maar het is nu eenmaal gebeurd. De komende dagen ga ik met mensen uit mijn omgeving overleggen over de operatie en het revalidatieproces. We gaan een chirurg zoeken en dan een plan opstellen", aldus de Zweedse mandekker.
    Het zag er ook niet best uit op het eerste gezicht.
      maandag 26 januari 2009 @ 15:43:54 #290
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_65422115
    Tjongejongejongejongejonge
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_65422267
    Aiiii Sterke Petter, pff.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 26 januari 2009 @ 15:49:57 #292
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65422364
    Dat is een flinke tegenvaller voor jullie FC (en Andersson zelf uiteraard)

    Wat een waardeloze bron trouwens, 'De verdediger heeft..', '..aldus de Zweedse mandekker'
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_65422449
    Pff sjemig, das echt kloten. Was zo blij dat ie er weer bij was. Dikke dikke pech voor die jongen...
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_65422536
    Zeer slecht nieuws.

    Het is nu maar te hopen dat Serhat Koç zo snel mogelijk komt.
      maandag 26 januari 2009 @ 16:00:39 #295
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65422760
    Da's mooi kut .

    Matthijs gaat trouwens niet naar de Jupiler League, maar wat ik heb gehoord zijn er gesprekken met Gronitas geweest.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65422944
    Daar was ik al bang voor.. Mooi kut
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65425866
    Is Berg nu wel of niet geschorst tegen ADO?
    Oh, en Lovre zag er ook niet best uit.. Als we die ook nog missen....

    Ben benieuwd hoe we dan gaan spelen:

    Zoiets dan maar:

    ---------------------------Luciano
    --Hiariej-------Sankoh-------Granqvist---------Stenman
    ---------------------------Holla-------------------------------
    -------VD Laak--------------------------Levchenko-----
    --------------------------Garcia----------------------------
    ----------------Koc--------------------Pedersen----------

    .

    Lijkt me echt noodzaak dat Koc gehaald wordt nu Andersson eruit ligt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65425932
    Of iemand anders. Ik zag Joshua John gisteren weer een sublieme assist maken. Kopen!
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 26 januari 2009 @ 17:20:26 #299
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_65425985
    Berg is inderdaad geschorst, venom.
    Lovre heb ik nog niks over gehoord, het is te hopen dat hij kan spelen.
    En zou de Roover nog steeds niet kunnen spelen?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_65426136
    Garcia kan ook als tweede spits en dan met een iets verdedigender middenveld.

    Femi ipv Koc eigenlijk, met Holla in een meer voetballende rol dan normaal. (Als Lovre niet fit is)
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_65426241
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')