1-4. En kolkend wordt 't wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
2-1 morgen in een kolkende Euroborg.
Ik niet. Ik wil 3 punten.quote:
Mooie droom trouwensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
ik droomde vannacht dat de spelersbus van ajax explodeerde.
Speciaal daarvoor geregistreerd op het FCG Forum?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef Rumille het volgende:
Nou jongens, veel plezier vanmiddag. En onthoud, fun only!
Hou ik je aanquote:
Voorspel dan een positieve uitslagquote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef detulp050 het volgende:
Ik vreesoorspel een 3-2 en de laatste tijd zit er akelig vaak bij in de buurt
Ik wil graag de volgende elf in het veld (mits fit) en de posities zijn even ad random binnen de linie.
Luciano
Cahais Sankoh Granqvist Stenman
Van de Laak, Lovre, Andersson, Levchenko
Pedersen, Berg.
Ondanks de weinige Nederlanders zie ik het liefst deze elf
We hebben gewoon verloren van AZ hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
Een gelijkspel zou ook al mooi zijn, dan hebben we dit jaar weer een handje gehad in het mislopen van een kampioenschap.
Ja, maar...quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Voorspel dan een positieve uitslag.
Die mogen dan ook best kampioen wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
We hebben gewoon verloren van AZ hoor.
Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die mogen dan ook best kampioen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Dat hoort erbij, kijk naar ajax.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.
Ach, anders doet de media het wel. De afgelopen jaren bewijzen dat er maar topclub in Nederland is.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, straks denken ze nog dat ze een topclub zijn daar.
Hopelijk wint Ajax, anders krijgen we namelijk problemen in ons mod-team.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
Op naar de Borg, alwaar ik ter lering ende vermaeck een wedstrijdje om den bal zal aanschouwen.
Veel plezierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
Op naar de Borg, alwaar ik ter lering ende vermaeck een wedstrijdje om den bal zal aanschouwen.
Ik voorzie juist problemen als Ajax wint.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hopelijk wint Ajax, anders krijgen we namelijk problemen in ons mod-team.
Doe dan maar een puntendeling, lijkt me een win/win-situatie in alle opzichtenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik voorzie juist problemen als Groningen wint.
Serieus??quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
lekker zonnetje. Dus toch nog iets te genieten. Verder hoorde ik net dat het contract van matthijs niet verlengd zal worden.
Ere wie ere toekomt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ] YES WE CAN!! [ afbeelding ]
Een man een man, een woord een woordquote:Op zondag 25 januari 2009 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hou ik je aan
Suc7 vanmiddag
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelijkspel was meer op zijn plaats geweest maar goed in de eerdere ontmoeting mochten we ook niet klagen.
Congrats boys.
Minor detail.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Enige minpuntje is de blessure van Andersson.
Gelukkig maar, hoop dat hij er volgende week gewoon bij is.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
andersson liep bij het rondje al weer mee. Valt mee hoop ik. Trouwens, onze backs waren best goed vandaag. Terwijl ik daar de meeste angst voor had. Stenman heeft meerdere tegenstanders gehad en allemaal min of meer onder controle.
Daarmee zit je best heul wel veel mis. Wel een prachtige bonus, winnen van Ajax.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten. Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?
Congratz.
Wedstrijd van het jaar bepaal ik pas na afloop van het seizoen. Maar deze staat alvast in de top 3.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
De wedstrijd van het jaar winnen afgesloten. Zo voelt dat toch bij jullie, of zit ik mis?
Congratz.
Don't flatter yourself.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef El-Salvador het volgende:
1-0quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
Trouwens, onze backs waren best goed vandaag. Terwijl ik daar de meeste angst voor had. Stenman heeft meerdere tegenstanders gehad en allemaal min of meer onder controle.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
YES THEY CAN !
Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scorenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar bepaal ik pas na afloop van het seizoen. Maar deze staat alvast in de top 3.
Wat een spanning.
Lucky Groningen.quote:
Ik heb de hele 2e helft zitten duimen voor een solide defensie, ik voelde zo ongeveer de 1-1 aankomen. Maar ik zat dan ook aan de overkant en dan is het wat moeilijker te overzien.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scoren
Ik wel, maar ik kijk dan vanuit Groningenperspectief. Zou het wel heel typisch vinden dat in een moment van verslapping zo opeens de goal voor Ajax valt. Ajax was dan ook 3 keer heel dichtbij in de slotfase.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spanning? Ik had totaal niet het gevoel dat Ajax nog ging scoren
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat een kansen kregen wij via de flanken, als Hiariej die ene kans er wel in ramt zeg, goeiedag.
Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.quote:
Het schiet me alweer te binnen ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.
Dat was niet echt een 100% kans hoor, meer een halve doelpoging in mijn beleving.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerste helft, 2e keer dat Schilder nergens te vinden is, bal gaat rechts over de verdediging de 16 in, waar eerder Lovre opdook en net mistte, neemt Hiariej nu wel vrij aan en haalt vol uit. Vermaelen kan er net een voetje tussen krijgen.
Nee, was ook geen 100% kans, maar als Vermaelen niet het voetje er tussen krijgt, dat was het volgens mij een behoorlijk gevaarlijk schot geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was niet echt een 100% kans hoor, meer een halve doelpoging in mijn beleving.
Maar goed, je hebt wel gelijk als je zegt dat Groningen een aantal keren gevaarlijk kon opkomen via de zijkanten.
Ook, Stenman had ze allemaal onder controle en zelfs Hiariej stond supercontroleerd te spelen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef Kerol het volgende:
Volgens mij was het koppel Suarez/Sulejmani zo slecht omdat er gewoon ernstig goed verdedigd werd door Groningen
Die stond inderdaad vooral te geinen met Sankoh, bijzonder grappig om te zien.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:35 schreef venomsnake het volgende:
Zag hem vaak een beetje lopen dollen met FC spelers.
Zelfs het Sankoh-tje was uiteindelijk niet echt gevaarlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
De hele defensie. Sankoh en Luciano maakten ook allebei maar één dom blundertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |