Flauwquote:
* iszinloos geeft een knuffelquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ofwel; mezelf met m'n kankerkop in slaap huilen.![]()
Krijg een trema vuile medeklinker.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vermoed geen een, ik plaats eigenlijk nooit positieve notesquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn notes he, hoeveel zijn er positief?
Het is een mening van een FOK!ker, niks waard dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermoed geen een, ik plaats eigenlijk nooit positieve notes
Mwehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermoed geen een, ik plaats eigenlijk nooit positieve notes
moet ie wel ff hier posten, anders moet ik 'm op gaan zoeken en daar ben ik nu te lui voor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag De_Ananas een positieve, ik mocht 50 euro van hem lenen
Hehequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet ie wel ff hier posten, anders moet ik 'm op gaan zoeken en daar ben ik nu te lui voor.
Op zich is het ook wel eens leuk om een note positief te benaderen. Vanaf nu ga ik iedere dag in KLB één positieve note uitdelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe
"Ik vind deze user een voorbeeldige user.
Hier moeten meer users een voorbeeld aan nemen"
En dan tien euro betalen om dat te kunnen zien
Alvast bedankt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel eens leuk om een note positief te benaderen. Vanaf nu ga ik iedere dag in KLB één positieve note uitdelen
Ja right, geloof je het zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel eens leuk om een note positief te benaderen. Vanaf nu ga ik iedere dag in KLB één positieve note uitdelen
Another 45 miles...quote:
Jij moet nog even je best doen om er voor in aanmerking te komen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja right, geloof je het zelf?
Ik doe nooit iets verkeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij moet nog even je best doen om er voor in aanmerking te komen.
Ik wacht met smart!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt ook iedere week een nieuwe avatar, ik kan het niet meer volgen.quote:
Ik zat te kijken naar een dubbele ontkenning, maar nee, niet gelezen.quote:
Dat doe ik dan ook expres. Binnenkort zal je in ieder geval een poos geen last meervan me hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt ook iedere week een nieuwe avatar, ik kan het niet meer volgen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar een dubbele ontkenning, maar nee, niet gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Wat ga je doen? Moet je nog een straf uitzitten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook expres. Binnenkort zal je in ieder geval een poos geen last meervan me hebben
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar een dubbele ontkenning, maar nee, niet gelezen.
Neen, ze gaan me naar rijndam deporteren, waar ik drie maanden intern ga "revalideren"quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Moet je nog een straf uitzitten?
?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, ze gaan me naar rijndam deporteren, waar ik drie maanden intern ga "revalideren"
Of stage, kan natuurlijk ookquote:
Neen. Ik ben al langdurig ziek, en nu zien ze interne opname in een revalidatiekliniek als de enige oplossing dienog rest.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
Wat NG zegt?
Krijgen we straks weer van die NoorsBloed topics of is het wat anders?
Ah, oke, wist ik niet. Wat heb je dan, of zeg je dat liever niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik ben al langdurig ziek, en nu zien ze interne opname in een revalidatiekliniek als de enige oplossing dienog rest.
Denk je dat ik voor mijn plezier 24/7 op Fok! zit
Dat is enkel omdat ik mijn bed nauwelijks uitkan.
Neen. Laten we het bij chronische hoofdpijn houden. Ik twijfelde al of ik het wel hier zou melden, door al dat NB gezeik is het tegenwoordig lastig in dit soort dingenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, oke, wist ik niet. Wat heb je dan, of zeg je dat liever niet?
Andere verplichtingen, wellicht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
Wat is dit toch, slaapt iedereen zo vroeg?
Hou je bagger hier.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
Wat is dit toch, slaapt iedereen zo vroeg?
Ja, ik ben al aan het oefenenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
RemlofAl klaar voor om op de meet een goudgele rakker soldaat te maken?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
It's the sterfdisco, coming to you, tonight.
Met je recalcitrante gedrag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
It's the sterfdisco, coming to you, tonight.
Nee gewoon frustratiesquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb je haatdragende gevoelens naar iemand toe?
En je collectie kloons dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee gewoon frustraties. Ik zou eigenlijk een R&Ptopic willen openen maar ja daar word je je hele fokcarriere dan mee geconfronteerd
.
Daar weten sommige mensen van dat ik 't benquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je collectie kloons dan?
Hoiquote:
Ik heb geen idee van users met kloons.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar weten sommige mensen van dat ik 't ben. Ach morgen ben ik wel weer te pas denk ik
.
quote:
Ja, echt tof man, voel me er nog steeds verkankerd door, echt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:34 schreef gers het volgende:
wel grappig![]()
iemand die weinig om Oasis geeft heeft ze eerder gezien dan onze diehard oasisfan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kwam er om 17.15 aan maar toen was de fanshop al dicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij staat niet meer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ken je de mop van gers die binnekort dood in z'n uitgebrande studentwoning ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup hup, aan het werk jijquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef IQM het volgende:
Ik ben samen met Postbank Buddy de enige die online is op msn.
Het is goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat heeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef IQM het volgende:
En daarna kekker interneppen op kantokkel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
GoeiemoggelKloffie vool transploft
Nou ja, er moet ook nog wat serieus' gedaan worden vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarna kekker interneppen op kantokkel.
Het doet me goed dat poppetje weer te zien ipv die tieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef IQM het volgende:
Hij weet je saldo en je laatste bij- en afschrijvingen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het doet me goed dat poppetje weer te zien ipv die tieten.
Maarre, postbank buddy?
Pics aub.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Muisknop het volgende:
Hey.
quote:
Het is wel aan jullie over te laten om nieuwe SCers te verwelkomen he...quote:
Dat wist je toch al lang?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Het is wel aan jullie over te laten om nieuwe SCers te verwelkomen he...
Anne Marieke, 17 18 jaar uit Riethoven, uit de buurt van Eindhoven.quote:
Ik ebn ondertussen al 18.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anne Marieke, 17 jaar uit Riethoven, uit de buurt van Eindhoven.
Hoi Muisknop.
Ah okee. Is je naam nog wel hetzelfde?quote:
Alsof jij daar problemen mee hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
Het begint hier op de Tina of Hitkrant SC te lijken met al die chicks
Net alsof jij dat erg vind, heb je je pedopas voor 2009 al ontvangen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
Het begint hier op de Tina of Hitkrant SC te lijken met al die chicks
Nou, de gesprekken gaan tegenwoordig vaker over tampons en make-up dan over jailbait en bierquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Is je naam nog wel hetzelfde?
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt.
?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een cursus Nederlands heb je nog steeds niet gevolgd
De bedoeling is dat jij daar wat van opsteekt Florian, zodat je een wat hechtere band (nee geen maandverband) krijgt met het andere geslacht omdat je dan meer van ze af weet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, de gesprekken gaan tegenwoordig vaker over tampons en make-up dan over jailbait en bier
Doe er wat aan, werkschuwe schavuitquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, de gesprekken gaan tegenwoordig vaker over tampons en make-up dan over jailbait en bier
Daarbij is de jailbait live aanwezig. Ik zie je probleem dus niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Let niet op jitzzzze.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Zozo, jij maakt nooit typfouten?
Nee, nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Negeer hem. Heeft je moeder je nooit geleerd dat je mensen met een banaan in hun oor niet serieus moet nemen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin. Ik kom hier juist om mijn hart te luchten en te ontsnappen aan de sleur!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij daar wat van opsteekt Florian, zodat je een wat hechtere band (nee geen maandverband) krijgt met het andere geslacht omdat je dan meer van ze af weet.
Typo, ook goed.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Let niet op jitzzzze.Die kan zelf niet eens Nederlands.
En oh, het is 'typefouten'.
Ik kan prima in de Nederlandsche taal communiceren, schavuitquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Let niet op jitzzzze.Die kan zelf niet eens Nederlands.
En oh, het is 'typefouten'.
Mensen met een imaginary girlfriend in het buitenland ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Negeer hem. Heeft je moeder je nooit geleerd dat je mensen met een banaan in hun oor niet serieus moet nemen?
Een smiley heeft dezelfde betekenis als een punt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Doe dan je zinnen eens afsluiten met een punt.
Een banaan lijkt ook op een appel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een smiley heeft dezelfde betekenis als een punt.
Je begon heel aardig, maar dit slaat echt nergens opquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Een banaan lijkt ook op een appel.
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef cultheld het volgende:
Onlangs verkozen zwarte senator van Illinois, die al z'n tegenstanders mijlenver achter zich wist te laten, zou wel eens de presidentskandidaat van de democraten voor de verkiezingen van 2008 kunnen worden. Is zoon van een Keniaanse immigrant en heeft erg goede, liberale, ideeën over onderwijs, gezondheidszorg en justitie die in de harten van zowel blank, zwart als latino Illinois is gesloten en wellicht over 4 jaar ook in de harten van heel Amerika zal worden gesloten.
Zou hij de eerste zwarte president van de Verenigde Staten kunnen worden?
Voor meer informatie, zie: http://www.obamaforillinois.com
cultheld is FOK!s eigen Nostradamus.quote:Op maandag 27 september 2004 17:53 schreef cultheld het volgende:
Het zal blijken, dat dit de domste verkoop van PSV óóit is. Want Huntelaar is namelijk een Ajacied net als z'n broertje en die hele familie. Als Ajax over een jaar aan de poort rammelt zie ik hem nog bij Ajax tekenen en dan opeens aan de lopende band scoren
Pardon?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen met een imaginary girlfriend in het buitenland ook niet
Dat is toch het idee achter FOK!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je begon heel aardig, maar dit slaat echt nergens op
Je hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:10 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Dat is toch het idee achter FOK!?
Gaan we zo beginnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jouw vriendin is één groot verzinsel. Net als NB en zijn complete leven
Dat dus, anders verspreiden we het gerucht dat het nep is en je al maanden met stella neuqtquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu BobbyB, tietenpics van je vriendin aub
Nee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu BobbyB, tietenpics van je vriendin aub
Ja, maar jullie hebben geen bewijzen, die waren er van NB wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van de NB hoax naar de BB hoax is een kleine stap
Weinig extra typewerk
fuck.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, anders verspreiden we het gerucht dat het nep is en je al maanden met stella neuqt
nóg niet, op beide fronten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee?![]()
[..]
Ja, maar jullie hebben geen bewijzen, die waren er van NB wel.
We maken zelf wel bewijzenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee?![]()
[..]
Ja, maar jullie hebben geen bewijzen, die waren er van NB wel.
Ja, alsof ik daadwerkelijk tietenpics van mijn vriendin ga posten.quote:
Ja, wel jammer dat je dan foto's van die van mij postquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daadwerkelijk tietenpics van mijn vriendin ga posten.
Omdat je heul geen vriendin hebtquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daadwerkelijk tietenpics van mijn vriendin ga posten.
Dat is ook een royal sadness opmerkingquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat je dan foto's van die van mij post
Jij zuigt je kantoorverhalen ook uit je duim, je zit gewoon op een sociale werkplaats pallets te sorteren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je heul geen vriendin hebt
Toen ik nog voorzien was had je er ook geen gekregen hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Touché!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zuigt je kantoorverhalen ook uit je duim, je zit gewoon op een sociale werkplaats pallets te sorteren.
Ja, achter een computer. Virtuele pallets zeker?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zuigt je kantoorverhalen ook uit je duim, je zit gewoon op een sociale werkplaats pallets te sorteren.
De echte vertrouwen ze je nog niet toe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, achter een computer. Virtuele pallets zeker?
Nee, jij bent gewoon zo'n luie donder die andere het werk laat doen en zelf de hele tijd zit te internetten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, achter een computer. Virtuele pallets zeker?
Dan vragen we het wel als je weer terug bent. Het is toch je ex.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ik nog voorzien was had je er ook geen gekregen hoor
En nu ga ik er weer vandoor, dus vragen ompics van mijn ex heeft ook geen zin
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De echte vertrouwen ze je nog niet toe.
Pallet sorteer simulator 2009quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
Neen, jitzzzze deed iets met rapporten
En een geile pijpsmoel? nee toch?! want ik deel niet graag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin.
Ik weet der naam nog niet, maar ze heeft cup d superslank en heeft een dikke kont, o ja en ze heeft getrainde bekkenspieren
Whehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En een geile pijpsmoel? nee toch?! want ik deel niet graag.
Is dit jouw webcam?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb spijt dat ik zo'n camfilmpje van een ex heb weggegooid een tijdje geleden
Goeie ondertitel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
Soms denk ik weleens '' Kan ik niet beter naar school gaan ipv elke dag op Fok! hangen'' waarna ik mezelf bekijk, mijn potenties inschat, kankerhard moet lachen en een topic open
Dé slet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En een geile pijpsmoel? nee toch?! want ik deel niet graag.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb 14 Fok!ers op msn, maar lang niet alle eckte bazen![]()
Wie mag ik toevoegen?pijp me?
[ afbeelding ]
Hahaha, zie jou hetzelfde denken als ik maar er veel eerlijker voor uitkomenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahaha, zie jou hetzelfde denken als ik maar er veel eerlijker voor uitkomen
Ik voeg je alleen toe als je mij mod maaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Als iemand toch de behoefte heeft om me toe te voegen mag dat mijn email is: forum@fok.nl
Heb ik alquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Als iemand toch de behoefte heeft om me toe te voegen mag dat mijn email is: forum@fok.nl
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik voeg je alleen toe als je dagdag mod maakt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Je mag mij toevoegen als ik mod wordquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb er 14quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb helemaal niemand van Fok! op msn'. Just me and my postbank buddy
Open dan ook een keer een kwaliteitstopicquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
Soms denk ik weleens '' Kan ik niet beter naar school gaan ipv elke dag op Fok! hangen'' waarna ik mezelf bekijk, mijn potenties inschat, kankerhard moet lachen en een topic open
Ik had NB, maar die kwam maar één keer online om over Mirre te pratenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb helemaal niemand van Fok! op msn'. Just me and my postbank buddy
En m`n hele imago verkankeren? nee dankjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Open dan ook een keer een kwaliteitstopic![]()
Je moet paints erbij doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En m`n hele imago verkankeren? nee dankje
Na-aperquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je mag mij toevoegen als ik mod word
Klinkt als een gezellige bedoelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had NB, maar die kwam maar één keer online om over Mirre te praten
En Zotheid, maar die is er nooit. Ananas, maar die heb ik al 2 jaar ofzo, en Pleun
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
Ik moest even werkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
Zijn alle SC'ers overleden aan aids en zelfdoding ofzo?
Ik moest even wakker wordenquote:
Goedemorgen, heb je al leuke cadeau's gehad?quote:
Jaja, en dan zitten er ook nog bazen als NG, AFCAJos, Jordeeeh, BT, Reetveter, D_A en Kali-Mist1 bij.quote:
Congratsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had al rijlessen gekregen, dus ik heb niets meer gekregen.
Alleen magneetverf omdat ik nog iets over moet schilderen, haha.
Heb jij BT in je msnquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jaja, en dan zitten er ook nog bazen als NG, AFCAJos, Jordeeeh, BT, Reetveter, D_A en Kali-Mist1 bij.
Wat is magneetverf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had al rijlessen gekregen, dus ik heb niets meer gekregen.
Alleen magneetverf omdat ik nog iets over moet schilderen, haha.
Jo. Obama belde me net om te vertellen dat hij boos is dat alle wereldleiders in je MSN lijst staan en hij nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jaja, en dan zitten er ook nog bazen als NG, AFCAJos, Jordeeeh, BT, Reetveter, D_A en Kali-Mist1 bij.
Jij bent de enige hier die dat niet heeft denk ik.quote:
Zeg hem maar dat ik eerst m`n ¤10,- terugwil en dat we dan verder praten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jo. Obama belde me net om te vertellen dat hij boos is dat alle wereldleiders in je MSN lijst staan en hij niet
Hallo, ik ben geen knutselaar, alleen goed met mijn hoofd (en mijn tongquote:
Ahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou verf waar magneten op blijven plakken zeg maar!
Ik wel, alleen echt actief maak ik er geen gebruik vanquote:
Er zitten nu 3 lagen op, maar die foto's blijven nog niet echt hangen.quote:
Oh, viel me nu pas opquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Smart_ass het volgende:
Scaurus is alweer een tijdje terug toch?
Ik heb BT alleen anaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb BT alleen op hyves
Ik beide nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier BT op msn en hyves
Ik had de keuze uit 4 stageplekkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef Gupje het volgende:
Kut me stage heeft me niet aangenomengaat er weer 2 weken over heen om een nieuwe te zoeken
![]()
Ik faal echt de laatste weken
Ik niet! Ik hoef Bt niet op MSN en ik hoef überhaupt geen hyvesquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Noh man, alleen msn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef afcajos het volgende:
Ja weetikveel zij wilde het.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Gupje het volgende:
Wat zou je met BT op msn of hyves moeten
Moest niet naar school maar zit er welquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik moest om 9 uur op school zijn, maar ik ben net wakker
Vast.quote:
Waarom wil je m'n msn?quote:
Het is dat ik geen pm's mag posten.quote:
quote:
Wel doorsturenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pm's mag posten.
De enige echte...en ik lag ook een tijdje in coma jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is dit de zelfde skaff-a die ik ken? Want ik dacht dat je dood was![]()
![]()
Jouwe nietquote:
gersquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
De enige echte...en ik lag ook een tijdje in coma jatot ik de geur van verse bloemen rook
Bosje gekregen t.w.v. ¤40,-
Van een Fok! user!!!!
![]()
Enig idee wie?
Faja shit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef Skaff-a het volgende:
Het is wel kk lang geleden dat ik een lapo had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |