Je herkent het? Ohoh.quote:
Geen zin in.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De grote vraag van het leven, Noel. En jij mag 'm beantwoorden middels een paint.
Mijn idee, wat doe je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie maakt midernachtmidernacht, middagmiddag, overdagoverdag etc?
Okee dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
Vul het reservoir met lauw water schuif de Colt Anal Douche voorzichtig in je anus en knijp het reservoir helemaal leeg. Pers nu al het vocht uit je anus. Nu ben je anaal helemaal gereinigd. Geniet nu zorgeloos van heerlijk anaal plezier.
Whehe!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat je nog steeds een ban krijgt als je een foto van crane post?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat je nog steeds een ban krijgt als je een foto van crane post?
Als je dat ding er niet meer af krijgt ben je letterlijk de lul.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ervaring met dit ding
Mag ik het uitprinten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat het een rekbaar bandje isquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je dat ding er niet meer af krijgt ben je letterlijk de lul.
Je moet je UI nog veranderen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
Bloepatih
Het mongloïde broertje van.
[ afbeelding ]
Wat was de uitslag danquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet je UI nog veranderen!
Wallie walliequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
Bloepatih
Het mongoloïde broertje van.
[ afbeelding ]
Nee niet die andere, dat maakt je irritantquote:
Want? Ik blijf toch gewoon even irritant als altijd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee niet die andere, dat maakt je irritant.
Dat poppetje kijkt zo zeikerig en dat maakt je reacties ook meteen zeikerigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Ik blijf toch gewoon even irritant als altijd?
Pff, alsof ik door jouw avatar opeens ga denken dat je eigenlijk tóch wel lief bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat poppetje kijkt zo zeikerig en dat maakt je reacties ook meteen zeikerig.
Yes yes.
Nee, post je vindingen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dude! Dit is kunst!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, ik pwn paint:
[ afbeelding ]
Deze UI is ook om mensen te misleidenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Pff, alsof ik door jouw avatar opeens ga denken dat je eigenlijk tóch wel lief bent.
Koetsiekoetsie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze UI is ook om mensen te misleiden. Hihi.
Die ga ik niet uitprinten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, ik pwn paint:
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
moet je ff aan jos vragen, die weet het wel.
quote:Zijn Amsterdammers rijp voor het nieuwe koffie drinken? Het lijkt erop, want in de ruim zeven jaar dat Coffee Company de Amsterdamse markt van de luxe koffie aanboorde, zag directeur Dick de Kock de exploitatiemogelijkheden groeien. Ook voor de concurrent. Maar van kannibalisme is voorlopig geen sprake.
Het geluid van het cappuccinoapparaat klinkt hard uit de piepkleine koffiebar aan de Leidsestraat. Dick de Kock, de 51-jarige directeur van de Coffee Company, plant zijn rode vouwfiets tegen de winkelruit en stapt naar binnen. Hij gaat op een van de stalen barkrukken zitten en bestelt de drank die zijn leven beheerst: koffie. Op de muur achter hem prijkt de tekst: “It’s not the amount of coffee that counts in your life, it’s the amount of life in your coffee.”
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bestaat ie dan echt ? Ik dacht dat het Jos wasquote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:
Je hebt echt geen gevoel voor kleur hequote:
Ik zie er de teloorgang van het mensdom in, dat verwikkeld in een strijd tussen liefde en haat ten onder gaat aan de verboden lusten van het leven, daarbij uiteindelijk vergezeld door de verpersoonlijking van het kwaad. Maar ja, zo ben ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat laat me denken aan backgammon, maar dan met drugs ofzo.
Ik hoor 'm zeggen:quote:
Dan moet je minder vaak naar de McDonalds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie er de teloorgang van het mensdom in, dat verwikkeld in een strijd tussen liefde en haat ten onder gaat aan de verboden lusten van het leven, daarbij uiteindelijk vergezeld door de verpersoonlijking van het kwaad. Maar ja, zo ben ik.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat laat me denken aan backgammon, maar dan met drugs ofzo.
nu ff wel, word goddomme elke dag dag om 0600 wakker geschreeuwd door apen, nee geen negers, apen...serieus WTF!!!quote:
Wat is het wachtwoord ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geef me je wachtwoord eens, dat verander ik je UI wel. Je snapt het duidelijk niet.
Geen neger ? Je moedertje is een albino ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nu ff wel, word goddomme elke dag dag om 0600 wakker geschreeuwd door apen, nee geen negers, apen...serieus WTF!!!
Koeienvlees maakt me gek, ja, zegt de dokter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak naar de McDonalds.
Nee dat is te moeilijk voor ons, leg eens uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
En deze titel ik: Eendagsvliegjes op weg naar een betere wereld![]()
denk daar maar eens over na.
[ afbeelding ]
Het zijn eendagsvliegjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is te moeilijk voor ons, leg eens uit.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Dick de Kock, dat is toch kankergrappig
Wat diep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn eendagsvliegjesze leven maar een dag.
En toch denken ze dat het gras groener is aan de overkant en gaan ze hun spaarzame tijd verspillen aan het zoeken van die plaats.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Waarom staan KB en ik op elkaar?quote:
kb hangt aan je beentjes , want meisjes zijn klein.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom staan KB en ik op elkaar?
Waarom hang ik daar onder?quote:
Als jij daar vliegen in ziet dan ben je gestoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
En deze titel ik: Eendagsvliegjes op weg naar een betere wereld![]()
denk daar maar eens over na.
[ afbeelding ]
Oh jeetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn eendagsvliegjesze leven maar een dag.
En toch denken ze dat het gras groener is aan de overkant en gaan ze hun spaarzame tijd verspillen aan het zoeken van die plaats.
Hahaha het ziet er wel heeel lief uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kb hangt aan je beentjes , want meisjes zijn klein.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kb hangt aan je beentjes , want meisjes zijn klein.
Ik ben de kleinstequote:
Is 'ie echt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze heet streep en kost 1,5 miljoen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik hou Bt'tje vast.En heb zicht op Kb's inkijk (mits ze een ander shirtje aantrekt
)
Waarom zit BP in een boom ?quote:
Dat staat symbool voor de wederkerigheid van het groen aan de bomen net als broekpaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Stel die eens in.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets grote ogen in m'n avatar (ook in die andere, ja).
Het moet 'kanker' zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
OMG! ZIE MIJ EENS KENKERIRRITANT ZIJN!!!!!
goed zo je hoort erbijquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat staat symbool voor de wederkerigheid van het groen aan de bomen net als broekpaling.
Je kan het ook zien als een grote bruine lul met een groen bosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een grote bruine lul met een groen bosje
Hahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Het moet 'kanker' zijn.'Kenker' is geen Nederlands.
Je kan het ook alleen maar over je idool hebben, hè.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je UI kijkt een beetje als Hans (Billie Turf) de VVD'er.
[ afbeelding ]
Omg is geen hollandsquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Omg nu moet ik heel goed op m'n spelling letten
.
Ik kan niet iedereen pleasen, S_a.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond die andere usericon veel leuker.
Zou hij een fanclub hebben?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan het ook alleen maar over je idool hebben, hè.Doe er wat mee/aan, Krent.
Verklaart meteen waarom ik zo nodig deze UI moest van jou.
Wat is het dan, nederlands ofzo ?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Wtf, zelfs in Afrika zijn ze fan van Oasis
[ afbeelding ]
Zolang je de vrouwen maar puhleasetquote:
Nederlands. Met hoofdletter, Nederlands.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is het dan, nederlands ofzo ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel een hyve.![]()
http://hansvanbaalen.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Ik wil je, Krentje. Rrrrrrrrrr!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zolang je de vrouwen maar puhleaset
Nee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Misschien moet ik ook maar een hyves aanmaken dan!
![]()
Niet? Dat is baalen man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joahquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef iszinloos het volgende:
Zal ik een topic openen in onzin met mijn paint.?![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet? Dat is baalen man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand kent ons daar. Of wil ons niet kennen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef iszinloos het volgende:
Zal ik een topic openen in onzin met mijn paint.?![]()
Dat geloof ik niet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
Op mijn comp staat geen Paint.... die zat niet bij mijn[s] illegale Windows.. weet iemand waar je hem kan downloaden ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je huidige UI verkiezen boven die tieten dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Niemand kent ons daar. Of wil ons niet kennen.
Ik niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Braziliaanse artsen hebben de handen en voeten van een model moeten amputeren nadat was gebleken dat zij een levensbedreigende infectie had. De 20-jarige Mariana Bridi da Costa stond in de finale om Brazilië te vertegenwoordigen op de Miss World-verkiezing.
Bridi ging eind vorig jaar naar de dokter. De artsen dachten dat ze nierstenen had, maar ze bleek een bacteriële infectie te hebben. De enige manier om verspreiding van de infectie tegen te gaan, was amputatie.
Bridi stond tot twee keer toe in de finaleronde van Miss Brazilië.
HAHAHA, ik moest echt keihard lachen
Het is wel erg, natuurlijk. Maar, ik schoot ineens in de lachquote:
Ik wil eigenlijk een apparaatje met zo'n grote rode knop en dat geluidje hebben.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Braziliaanse artsen hebben de handen en voeten van een model moeten amputeren nadat was gebleken dat zij een levensbedreigende infectie had. De 20-jarige Mariana Bridi da Costa stond in de finale om Brazilië te vertegenwoordigen op de Miss World-verkiezing.
Bridi ging eind vorig jaar naar de dokter. De artsen dachten dat ze nierstenen had, maar ze bleek een bacteriële infectie te hebben. De enige manier om verspreiding van de infectie tegen te gaan, was amputatie.
Bridi stond tot twee keer toe in de finaleronde van Miss Brazilië.
HAHAHA, ik moest echt keihard lachen
Ja, god. Het gaat heus niet minder slecht met d'r als ik er niet om lach. Het zal goed met haar komen, en komt een kans dat ze ander talent krijgt, en die kans moet ze met beide handen beetpakken.quote:
Oké, nu moest ik wel lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, god. Het gaat heus niet minder slecht met d'r als ik er niet om lach. Het zal goed met haar komen, en komt een kans dat ze ander talent krijgt, en die kans moet ze met beide handen beetpakken.
Aaah je bedoelt Nedelands !quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nederlands. Met hoofdletter, Nederlands.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Tssss krentenbol. Die tieten waren leuker.
Hihi ik kijk Jambers op youtube.![]()
Niet met haar voeten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, god. Het gaat heus niet minder slecht met d'r als ik er niet om lach. Het zal goed met haar komen, en komt een kans dat ze ander talent krijgt, en die kans moet ze met beide handen beetpakken.
Krentenbol. is volgens mij stille wateren, diepe gronden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik vond de tieten ook leuker.
Krentenbol. is gewoon preuts.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whoohoohooooquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Krentenbol. is volgens mij stille wateren, diepe gronden.![]()
Nee, dan zeggen ze dat je aan het trollen bentquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Daarom juist.
Hoi hier van de klb sc![]()
we are so happy togehter.![]()
En jullie zijn trieste fuckers
wheheh, nu moest ik kankerhard lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Krentenbol. is volgens mij stille wateren, diepe gronden.![]()
Nietes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik vond de tieten ook leuker.
Krentenbol. is gewoon preuts.
Link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:17 schreef iszinloos het volgende:
Mijn prachtige topic is niet populair
Fame in Amsterdam?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Even kijken waar ik jerry springer dvd's kan kopen. Hoe hilarisch.
When you're with mequote:
KEN JIJ DIE UITDRUKKING NIET?quote:
Niet echt handig, nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je geen handen en voeten, kun je ook geen handschoenen aan, weet je hoe kut.
Of heb je jeuk op je rug, kun je niet krabben.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat wel handig is, is als je iemand wilt slaan, dat je dan met je stompje slaat en dat kan best hard aankomen.
Bol heeft ze niet, das wel klote. Vraag me af of Fame het wel heeft, ik denk dat ik ze wel gewoon op Ebay bestel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fame in Amsterdam?
Die hebben veel series
Jawel, maar wist even niet waar jullie het ineens over hadden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
KEN JIJ DIE UITDRUKKING NIET?
Kun je meisjes penetreren met je beenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en je been lijkt dan een vet grote pik, aangezien er geen voet op zit.
Haha, het ene been in de poes, de andere anaalquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je meisjes penetreren met je been
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, het ene been in de poes, de andere anaal
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, dat kan je dan ook niet meer, straf schoppenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Strafschoppen zijn trouwens kankerspannend
Niet als het Nederlands elftal meedoet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Strafschoppen zijn trouwens kankerspannend
Ja mang, ten rouwelaar heeft drie penalties gestopt al in totaalquote:
Gelukkig lopen er bij Groningen alleen maar Scandinaviërs en bij NAC alleen maar Marokkanenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet als het Nederlands elftal meedoet.
Daar heb je een knie voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
Dan moet je je benen wel heel raar krom houden.![]()
of je gebruikt ze om jezelf te neukenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beide teams doen me niet veel, vind het alleen wel vet dat de keeper matchwinnaar wordt.quote:
Dan wacht ik daar nog heel even op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een PM sturen.![]()
Ik wil ook zulke interessante pm's dat je er voor op zou blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan wacht ik daar nog heel even op.
Even zoeken nog.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan wacht ik daar nog heel even op.
Die geluid maaktquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
Heey ik heb een groene lul, en jullie staan allemaal op mijn enorm grote langgerekte rood-gestipte eikel![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha kb, wtfik wist dat het bestond
maar toch
Niet zo geniepig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen.
Helaas is het niet meer uitwisbaar.
Noem jij het Cognac?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je voelt die Cognac gewoon naar beneden glijden
en dan ?quote:
Heeft ze het doorgestuurd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Ik zei het toch: stille wateren, diepe gronden.
Is Smart_ass jarig, jwzquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen.
Helaas is het niet meer uitwisbaar.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]inderdaad!
En smart_ass, alvast gefeliciteerdveel plezier morgen enzovoorts
!
En de rest een fijne nachtrust!
Dankjewel! Slaaplekker jij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]inderdaad!
En smart_ass, alvast gefeliciteerdveel plezier morgen enzovoorts
!
En de rest een fijne nachtrust!
Mijne is al bijna om.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn laatste jaar als tiener, hihi.
Ben jij 19 pas dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijne is al bijna om.
Die van IQM al decennia geleden!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef Acinonyx het volgende:
Damn, wat zijn jullie allemaal oud zeg
Ik weet niet, ik had je wel een stuk ouder geschat.quote:
Komt door deze foto:quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had je wel een stuk ouder geschat.Geen idee waarom eigenlijk.
Wat en waar studeer jij eigenlijk?
Iedereen schat me oud de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had je wel een stuk ouder geschat.Geen idee waarom eigenlijk.
Wat en waar studeer jij eigenlijk?
Ik zal de volgende keer niet zo weinig make-up op doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komt door deze foto:
[ afbeelding ]
wat een kutkop :/ wie is datquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komt door deze foto:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
Nee want die foto stond er eerst nog niet, dus die zie ik net pas voor 't eerst.Maar niet alleen de foto's, gewoon zoals in sc enzo.
Morticia Adamsquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komt door deze foto:
[ afbeelding ]
Su.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Krentenbol gedraagt zich ook zooo volwassen.
Op die foto heeft ze iets weg van die gastjes uit i-robotquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komt door deze foto:
[ afbeelding ]
Ja, jij zag er lekker uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een kutkop :/ wie is dat
www.eur.nlquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen schat me oud de laatste tijd.
Ik studeer gezondheidswetenschappen in ********
Ook? Nou dank je wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, zelf heb ik ook een kankerkop hoor
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
www.eur.nl
Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) in Rotterdam. Gezondheidswetenschappen: voltijd, deeltijd.
Adres corrigeren www.unimaas.nl
Universiteit Maastricht (UM) in Maastricht. Gezondheidswetenschappen: voltijd.
Adres corrigeren www.utwente.nl
Universiteit Twente in Enschede. Gezondheidswetenschappen: voltijd.
Adres corrigeren www.vu.nl
Vrije Universiteit Amsterdam (VU) in Amsterdam. Gezondheidswetenschappen: voltijd.
Adres corrigeren
http://www.gobnet.nl/opleiding.php?id=26&p=9
Waar vertel het ons.![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook niet al 7 keer gequote ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komt door deze foto:
edit:
Ga maar in haar fobo kijken![]()
Hoe kom je aan die negerlippen ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, zelf heb ik ook een kankerkop hoor
duh maar als ie gequote word moet je er op clicken net als de fobo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij is ook niet al 7 keer gequote ofzo
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje!!!
Hee je zegt proficiat, misschien dan toch Maastricht?
Dat is gewoon Nederlands zover ik weet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje!!!
Hee je zegt proficiat, misschien dan toch Maastricht?
True truequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
duh maar als ie gequote word moet je er op clicken net als de fobo.
Ik vind het iets Brabants, meestal zeggen ze gewoon gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is gewoon Nederlands zover ik weet?
Boven de rivieren zeggen we dat niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is gewoon Nederlands zover ik weet?
Dat is mijn tong, jawelquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die negerlippen ?![]()
http://fotoboek.fok.nl/sh(...)18706_5e7205f4dd.jpg
Rotterdam ligt bijna in Brabant.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het iets Brabants, meestal zeggen ze gewoon gefeliciteerd.
Kan ik net zo goed uit Roosendaal komen en in Rotterdam studeren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Boven de rivieren zeggen we dat niet.![]()
Alleen mijn NB familie zegt dat als ik jarig ben.![]()
Je bent een onder de rivieren mensch!
Proficiat is zo'n kak-woordquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Rotterdam ligt bijna in Brabant.
Noorsbloed is familie van je?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik kom uit het Gooi. Kakkerig hè.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Proficiat is zo'n kak-woord![]()
Feliciteerd is beter
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noorsbloed is familie van je?
Vraag ook even hoe het met Mirre gaatDe baby is geboren , maar ze ligt nog in coma en is weer zwanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Uit het Goowiejquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom uit het Gooi. Kakkerig hè.
Ik opperde slechts een mogelijkheid. Já tóch? Niettán?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Klacht: krentenbol woont in de buurt en komt nooit langs.![]()
We waren nog wel zo happy together.
Serieus .quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom uit het Gooi. Kakkerig hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |