Je herkent het? Ohoh.quote:
Geen zin in.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De grote vraag van het leven, Noel. En jij mag 'm beantwoorden middels een paint.
Mijn idee, wat doe je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie maakt midernachtmidernacht, middagmiddag, overdagoverdag etc?
Okee dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
Vul het reservoir met lauw water schuif de Colt Anal Douche voorzichtig in je anus en knijp het reservoir helemaal leeg. Pers nu al het vocht uit je anus. Nu ben je anaal helemaal gereinigd. Geniet nu zorgeloos van heerlijk anaal plezier.
Whehe!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat je nog steeds een ban krijgt als je een foto van crane post?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat je nog steeds een ban krijgt als je een foto van crane post?
Als je dat ding er niet meer af krijgt ben je letterlijk de lul.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ervaring met dit ding
Mag ik het uitprinten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat het een rekbaar bandje isquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je dat ding er niet meer af krijgt ben je letterlijk de lul.
Je moet je UI nog veranderen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
Bloepatih
Het mongloïde broertje van.
[ afbeelding ]
Wat was de uitslag danquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet je UI nog veranderen!
Wallie walliequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
Bloepatih
Het mongoloïde broertje van.
[ afbeelding ]
Nee niet die andere, dat maakt je irritantquote:
Want? Ik blijf toch gewoon even irritant als altijd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee niet die andere, dat maakt je irritant.
Dat poppetje kijkt zo zeikerig en dat maakt je reacties ook meteen zeikerigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Ik blijf toch gewoon even irritant als altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |