abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67956430
Vraagje is hardlopen beter/effectiever qua vet-verbranden dan spinning/mountainbike?
  zondag 12 april 2009 @ 20:20:14 #202
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67958350
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Ik doe altijd 5 minuutjes fietsen met flinke weerstand (behalve als ik benen moet gaan trainen) en 5 minuutjes roeien.

Maar hardlopen na het trainen? Ik vind het maar vreemd.
Intelligent, but fucked up.
pi_67992787
Ik ben sinds kort begonnen met het kweken van wat spieren, niet alleen voor het visuele maar ook om sterkere armen te krijgen, ik merk namelijk vaak dat ik minder kracht in mijn armen heb dan dat ik zou willen. Maar nu ben ik erg benieuwd naar de effecten van alcohol, en vooral bier! Ik heb namelijk een normaal gewicht (80kg/192cm/18 jaar) en toch heb ik last van een bierbuik(je). Maar wat zijn de effecten van bier (en alcohol) nog meer? Remmen ze de spiergroei? Met alle informatie op internet kan ik door de bomen het bos niet meer zien
"Your only limit is your imagination"
pi_67994448
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef Vertibird het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met het kweken van wat spieren, niet alleen voor het visuele maar ook om sterkere armen te krijgen, ik merk namelijk vaak dat ik minder kracht in mijn armen heb dan dat ik zou willen. Maar nu ben ik erg benieuwd naar de effecten van alcohol, en vooral bier! Ik heb namelijk een normaal gewicht (80kg/192cm/18 jaar) en toch heb ik last van een bierbuik(je). Maar wat zijn de effecten van bier (en alcohol) nog meer? Remmen ze de spiergroei? Met alle informatie op internet kan ik door de bomen het bos niet meer zien
Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:11:54 #205
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_67995887
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Het is wel behoorlijk inspannend, vooral omdat ik niet traag kan lopen

Of het echt nut heeft weet ik niet exact, maar het is beter dan niets doen en met dit weer is het wel lekker om een beetje in de buitenlucht te lopen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:15:41 #206
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_67995980
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is )
Ik heb een groot deel gezien, echt niet normaal die vrouwen En eigenlijk die hele scene is vrij ziek als je het mij vraagt. Je kan ook goed zien dat ze allemaal aan de anabolen zitten, er is weinig vrouw meer in te herkennen.
pi_68002483
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 04:00 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.
Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaar
pi_68003341
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is )
Staat deze ook op het internet?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_68005514
Nog niet gevonden.
Vermaak tot die tijd:
Supersize Me.
Supersize She.
pi_68011017
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Vertibird het volgende:

[..]

Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaar
Dat is zeker mooi nog even een tip: Mocht je creatine gebruiken, vermijd dan bier, Red Bull, koffie, cola en de rest waar Cafeïne in zit. Dit breekt creatine alleen maar af.
pi_68037686
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef 1517 het volgende:

[..]

Staat deze ook op het internet?
Nog steeds niet gevonden, maar op DBB vonden ze het geen geweldig programma.
  woensdag 15 april 2009 @ 13:29:19 #212
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68037866
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:52 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Dat is zeker mooi nog even een tip: Mocht je creatine gebruiken, vermijd dan bier, Red Bull, koffie, cola en de rest waar Cafeïne in zit. Dit breekt creatine alleen maar af.
Breekt creatine af?

Het is vochtafdrijvend en gaat daarom niet samen. Maar afbreken? Nooit van gehoord.
pi_68041126
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Breekt creatine af?

Het is vochtafdrijvend en gaat daarom niet samen. Maar afbreken? Nooit van gehoord.
Afbreken volgens mij ook niet. Omdat er minder vocht in het lichaam is, zal er dus minder vocht aan een creatine molecuul hangen.

Wat hij zegt is wel waar. Crea nooit in combi met vochtafdrijvende produkten ivm kramp en huiduitdroging
  woensdag 15 april 2009 @ 16:27:45 #214
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68043367
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:23 schreef devl1nsect het volgende:

Wat hij zegt is wel waar. Crea nooit in combi met vochtafdrijvende produkten ivm kramp en huiduitdroging
Dat weet ik

Ik gebruik sowieso nauwelijks creatine meer, al kun je er zeker profijt van hebben.
pi_68044555
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat weet ik

Ik gebruik sowieso nauwelijks creatine meer, al kun je er zeker profijt van hebben.
Tijdelijke profijt IMHO. Leuk om crea te gebruiken. Wanneer je het niet gebruikt, zul je het ook fysiek zien en merken aan je krachtinspanning.
pi_68047633
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Tijdelijke profijt IMHO. Leuk om crea te gebruiken. Wanneer je het niet gebruikt, zul je het ook fysiek zien en merken aan je krachtinspanning.
Heb ik geen last van hoor.
Ik word er ietsje sterker van, maar dat blijft na het stoppen ook gewoon.
  woensdag 15 april 2009 @ 19:21:39 #217
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68048577
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Mwah, als je tegen een plafond aanzit kan het je wel helpen er door heen te komen. Het verschilt per persoon, maar er zijn er die er qua kracht en uithoudingsvermogen op vooruit gaan.

Dat kan net het verschilletje maken natuurlijk.

Maar van constant gebruik zie ik het nut ook niet in eerlijk gezegd.
pi_68067643
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Mwah, als je tegen een plafond aanzit kan het je wel helpen er door heen te komen. Het verschilt per persoon, maar er zijn er die er qua kracht en uithoudingsvermogen op vooruit gaan.

Dat kan net het verschilletje maken natuurlijk.

Maar van constant gebruik zie ik het nut ook niet in eerlijk gezegd.
Ben het helemaal met je reactie eens. Hangt natuurlijk van de persoon af. Dan zal het een verschilletje kunnen maken. Wanneer je het niet constant gebrukt, zul je minder zwaar worden van het vocht.

Minder zwaar in lichaamsgewicht betekent dat je dus minder kilo's drukt of trekt. Tenzij je 24/7 met trainen en voeding bezig bent. Dan geldt het niet IMHO.

Kortom, alle vormen van creatine zijn leuk. Heeft een tijdelijke werking wanneer je er mee (moet) stoppen.
pi_68071960
Velen beweren dat je er niet mee hoeft te stoppen(geen schadelijke gevolgen).
pi_68075063
Dat heeft het waarschijnlijk ook niet, al zou het kunnen zijn dat je lichaam het verleert om zelf creatine aan te maken, maar het effect van creatine neemt naar verloop van tijd af (las ik onlangs in de Muscle & Fitness).
pi_68079843
In principe zou creatine altijd moeten blijven werken. Het is immers een lichaamseigen stof, waarvan je van nature eigenlijk altijd wat te weinig binnen krijgt (of je moet 3 kg biefstuk op een dag eten ), om je 'lichaam er mee vol te laden'.

Grootste probleem om serieus aan m'n figuur te werken is toch wel de bierconsumptie. Meestal toch wel 30 tot 60 bier per weekend. Maar met 80 kg bij 1m91 is dat nog niet zo'n groot probleem gelukkig . Alleen vetpercentage ligt wel te hoog, kan alleen m'n bovenste blokjes zien. Heb je dan iets van 20%, of valt daar zo niks over te zeggen?!

Hoeveel sets doen jullie eigenlijk per oefening? Las namelijk dat het weinig zin heeft om meer dan 2 sets (1 warm up 50% van je max, 10-15 reps, en daarna 1 waarbij je kapot gaat in 8-12 reps) te doen. Ik probeer dat nu zelf in ieder geval ook het aantal sets zo laag mogelijk te houden (en het gewicht dus zo hoog mogelijk). Scheelt in ieder geval weer wat tijd en maakt het wat leuker, omdat je zo makkelijker aan meer verschillende oefeningen toekomt per training.
  donderdag 16 april 2009 @ 21:18:15 #222
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_68086921
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

Grootste probleem om serieus aan m'n figuur te werken is toch wel de bierconsumptie. Meestal toch wel 30 tot 60 bier per weekend.
WTF 30 tot 60 biertjes per weekend??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_68092683
VerrekteZakHooi, partybier mag ik hopen?
pi_68101357
quote:
In principe zou creatine altijd moeten blijven werken. Het is immers een lichaamseigen stof, waarvan je van nature eigenlijk altijd wat te weinig binnen krijgt (of je moet 3 kg biefstuk op een dag eten ), om je 'lichaam er mee vol te laden'.

Grootste probleem om serieus aan m'n figuur te werken is toch wel de bierconsumptie. Meestal toch wel 30 tot 60 bier per weekend. Maar met 80 kg bij 1m91 is dat nog niet zo'n groot probleem gelukkig . Alleen vetpercentage ligt wel te hoog, kan alleen m'n bovenste blokjes zien. Heb je dan iets van 20%, of valt daar zo niks over te zeggen?!

Hoeveel sets doen jullie eigenlijk per oefening? Las namelijk dat het weinig zin heeft om meer dan 2 sets (1 warm up 50% van je max, 10-15 reps, en daarna 1 waarbij je kapot gaat in 8-12 reps) te doen. Ik probeer dat nu zelf in ieder geval ook het aantal sets zo laag mogelijk te houden (en het gewicht dus zo hoog mogelijk). Scheelt in ieder geval weer wat tijd en maakt het wat leuker, omdat je zo makkelijker aan meer verschillende oefeningen toekomt per training.
30 tot 60 bier! !!!! Dat drink ik nog niet in een maand
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:58:26 #225
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68102626
quote:
Ik ben wel even benieuwd naar waar je dit gelezen hebt en de onderbouwing van deze conclusie. Heb je een linkje naar het artikel?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')