Ik zit bij F4F (quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:31 schreef Rigital het volgende:
[..]
Is het squat rack "stuk" of heb je een verkeerde sportschool uitgezocht?
(welkom. btw)
F4Fquote:Op woensdag 1 april 2009 16:12 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik zit bij F4F (), er is geen squat rek. Er is 1 losse halter en die ligt bij het bankdrukken.
Ik squat in een smith machine omdat de halter vaak bezet is.
Er is nog iets wat ik wou vragen, als ik deadlift (wat ik veels te weinig doe) vind ik het zo raar om die halter weer naar de grond te brengen. Dit voelt zo vreemd
Ik wist van te voren al wel dat F4F niet de beste sportschool was. Voordat ik een dure sportschool uitkoos wou ik eerst zeker weten of fitness wel wat voor mij is.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef Rigital het volgende:
[..]
F4F![]()
![]()
Waar woon je? Dan kunnen we een echte gym adviseren.
In zo'n gym kun je echt niks.
M.b.t. deadlift: doe je dat nou met een dumbbell of met een barbell? Laat je het gewicht gecontroleerd, niet te snel zakken?
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef BoNi het volgende:
Het traplopen, uit bed stappen, in de auto stappen etc. etc. is weer een heerlijke opgave, gister de benen getraind
Tevens een tvp om hier eens mee te lezen.
aan het cutten van 96 naar 84?? Liep jij met 12 kg vet teveel rond dan? Massive. Misschien de volgende x in de bulk idd iets beter opletten?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Semargofni het volgende:
Hier maar weer eens een kijkje nemen.
Tijdje terug aan het cutten geweest van 96 terug naar zo'n 84, inmiddels bezig met een push pull benen schema en weer aan het bulken. Hoewel ik het nu rustiger aan doe kwa voeding.
wachten todat de barbell vrij komt en hacksquats doen, meteen deadlifts erna. Hacksquats zijn geweldig voor je grip.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:12 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik zit bij F4F (), er is geen squat rek. Er is 1 losse halter en die ligt bij het bankdrukken.
Ik squat in een smith machine omdat de halter vaak bezet is.
Er is nog iets wat ik wou vragen, als ik deadlift (wat ik veels te weinig doe) vind ik het zo raar om die halter weer naar de grond te brengen. Dit voelt zo vreemd
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:09 schreef Rigital het volgende:
vanavond op Nederland 3 om 20:25: Louis Theroux weird weekends
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Fugie het volgende:
Ik loop tegenwoordig nog een kwartier hard na mijn training.
Ik doe altijd 5 minuutjes fietsen met flinke weerstand (behalve als ik benen moet gaan trainen) en 5 minuutjes roeien.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef Vertibird het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met het kweken van wat spieren, niet alleen voor het visuele maar ook om sterkere armen te krijgen, ik merk namelijk vaak dat ik minder kracht in mijn armen heb dan dat ik zou willen. Maar nu ben ik erg benieuwd naar de effecten van alcohol, en vooral bier! Ik heb namelijk een normaal gewicht (80kg/192cm/18 jaar) en toch heb ik last van een bierbuik(je). Maar wat zijn de effecten van bier (en alcohol) nog meer? Remmen ze de spiergroei? Met alle informatie op internet kan ik door de bomen het bos niet meer zien
Het is wel behoorlijk inspannend, vooral omdat ik niet traag kan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Ik heb een groot deel gezien, echt niet normaal die vrouwenquote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is)
Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:00 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.
Staat deze ook op het internet?quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is)
Dat is zeker mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Vertibird het volgende:
[..]
Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |