Ik doe altijd 5 minuutjes fietsen met flinke weerstand (behalve als ik benen moet gaan trainen) en 5 minuutjes roeien.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef Vertibird het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met het kweken van wat spieren, niet alleen voor het visuele maar ook om sterkere armen te krijgen, ik merk namelijk vaak dat ik minder kracht in mijn armen heb dan dat ik zou willen. Maar nu ben ik erg benieuwd naar de effecten van alcohol, en vooral bier! Ik heb namelijk een normaal gewicht (80kg/192cm/18 jaar) en toch heb ik last van een bierbuik(je). Maar wat zijn de effecten van bier (en alcohol) nog meer? Remmen ze de spiergroei? Met alle informatie op internet kan ik door de bomen het bos niet meer zien
Het is wel behoorlijk inspannend, vooral omdat ik niet traag kan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.
Ik heb een groot deel gezien, echt niet normaal die vrouwenquote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is)
Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:00 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Als je gewoon goed eet, hard traint en goed je rust pakt, is het echt niet erg om in het weekend een biertje of 2 te pakken. Af en toe helemaal lamzuipen is ook niet schadelijk, zolang je het niet elk weekend doet. Bier heeft de eigenschap vocht vast te houden, en dat is voor serieuze bodybuilders niet fijn. Maar ja, Schwarzenegger stond er ook om bekend regelmatig bier te drinken NA zijn training.
Staat deze ook op het internet?quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...
(vette docu's overigens, die Theroux is)
Dat is zeker mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Vertibird het volgende:
[..]
Mwa, ik drink elk weekend wel 'iets' meer dan een biertje of twee. Misschien op 'normale' uitgaansavonden voortaan maar aan de cola/bitter lemon of Red Bull te gaan. Ben afgelopen zaterdag al een keer gaan stappen zonder al te veel te drinken en het had sowieso een goede invloed op de zondagochtend daarop, dus dat was sowieso voor herhaling vatbaar
Breekt creatine af?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:52 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Dat is zeker mooinog even een tip: Mocht je creatine gebruiken, vermijd dan bier, Red Bull, koffie, cola en de rest waar Cafeïne in zit. Dit breekt creatine alleen maar af.
Afbreken volgens mij ook niet. Omdat er minder vocht in het lichaam is, zal er dus minder vocht aan een creatine molecuul hangen.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Breekt creatine af?
Het is vochtafdrijvend en gaat daarom niet samen. Maar afbreken? Nooit van gehoord.
Dat weet ikquote:Op woensdag 15 april 2009 15:23 schreef devl1nsect het volgende:
Wat hij zegt is wel waar. Crea nooit in combi met vochtafdrijvende produkten ivm kramp en huiduitdroging
Tijdelijke profijt IMHO. Leuk om crea te gebruiken. Wanneer je het niet gebruikt, zul je het ook fysiek zien en merken aan je krachtinspanning.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik gebruik sowieso nauwelijks creatine meer, al kun je er zeker profijt van hebben.
Heb ik geen last van hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Tijdelijke profijt IMHO. Leuk om crea te gebruiken. Wanneer je het niet gebruikt, zul je het ook fysiek zien en merken aan je krachtinspanning.
Mwah, als je tegen een plafond aanzit kan het je wel helpen er door heen te komen. Het verschilt per persoon, maar er zijn er die er qua kracht en uithoudingsvermogen op vooruit gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Tijdelijke profijt IMHO. Leuk om crea te gebruiken. Wanneer je het niet gebruikt, zul je het ook fysiek zien en merken aan je krachtinspanning.
Ben het helemaal met je reactie eens. Hangt natuurlijk van de persoon af. Dan zal het een verschilletje kunnen maken. Wanneer je het niet constant gebrukt, zul je minder zwaar worden van het vocht.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah, als je tegen een plafond aanzit kan het je wel helpen er door heen te komen. Het verschilt per persoon, maar er zijn er die er qua kracht en uithoudingsvermogen op vooruit gaan.
Dat kan net het verschilletje maken natuurlijk.
Maar van constant gebruik zie ik het nut ook niet in eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |