Flash Gym - Den Boschquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Pompiedompie het volgende:
Weet er toevallig iemand een goede (bodybuilding) sportschool in Veghel/Uden (No-Bra) (of zeer directe omgeving) ?
Heb zowat alle sportscholen hier gebeld, maar bijna geen een heeft de mogelijkheid tot goede fullbody met vrije gewichten.. het is of met een smith, of met andere apparaten, en woorden als deadlift en standing press worden ze bang van. Ik wil serieus gaan werken aan m'n lichaam dmv het rippetoe schema, alleen ik kan geen geschikte sportschool vinden!
ja uiteraard met een barbell, tenzij jij dumbells hebt van 50 kg en hoger in je gymquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef Rigital het volgende:
Doe je dat met een barbell?
Zo ja: hou je die wel stabiel met een hand?
En met hoeveel gewicht doe je zo'n suitcase deadlift?
je kan droge tonijn toch ook gewoon ketchup of je eigen sausje op doen??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:24 schreef Fugie het volgende:
btw ik weet niet of het hier al voorbij gekomen was, maar voor mensen die droge tonijn niet zo aantrekkelijk vinden:
[ afbeelding ]
Tonijn stukjes in light mayonaise 160g
Energie: 1051kj/251kcal
Eiwitten: 31.2g
Koolhydraten: 4.5g
Vetten: 12g
Het fabeltje gaat wel dat er in je eigen sausje ook veel eiwitten zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:49 schreef Alessandro het volgende:
[..]
je kan droge tonijn toch ook gewoon ketchup of je eigen sausje op doen??
Netto schiet je daar niet veel mee op, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Het fabeltje gaat wel dat er in je eigen sausje ook veel eiwitten zitten
mensen die curlen in het squatrek als ik iets moet doen vraag ik altijd vriendelijk op te zouten, daar wacht ik niet op. En verder kan je er prima trainen, hoe vroeger hoe beter, of rond zessen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef no-look het volgende:
Straps, beetje jammer hoor
Heb eindelijk eens getraind bij UVT. Niet heel uitgebreid maar de eerste indruk is... tjah. Niet zo relaxed als mijn huidige gym, beter dan de gym waar ik eerder trainde. Er zijn halters en genoeg schijven en meer heeft een mens niet nodig. Maar het is wat druk en het curl-in-squatrek gehalte ligt hoog.
daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef Alessandro het volgende:
Heb ook zweethanden en zonder straps of handschoenen gaat echt niet werken., Mensen die geen last hebben van zweethanden hebben makkelijk praten.
wat was het oude niveau?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Leuk topic!
Ik train sinds 8 weken weer na een half jaar uit de roulatie te zijn geweest. 3 keer in de week aan de ijzers en 1 a 2 keer in de week kickboksen.
Valt me op dat het terugkomen op het oude niveau vrij rap gaat, maar ook met een hoop pijntjes en ongemakken. Komende weken maar eens aankijken of ik niet iets te hard ga.
Nou, tot schrijfs he?
En nu?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
89 KG
1.81m
vetpercentage rond de 12%
Was eind augustus 2008.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geen flauw benul... ik vergeet me steeds te wegen, en eerst durfde ik het niet
Raar, maar mischien ook omdat ik mij om de dag weeg en verwacht dat iedereen dat doetquote:
Ik normaal ook, maar ik kijk nu meer naar m'n vooruitgang qua kracht eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Raar, maar mischien ook omdat ik mij om de dag weeg en verwacht dat iedereen dat doet
Is het squat rack "stuk" of heb je een verkeerde sportschool uitgezocht?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef 1517 het volgende:
Bah, ik haat mijn sportschool. Ben de laatste tijd in een smith machine aan het squatten
Omdat ik weet dat het in het begin toch ff aankijken is. De dokter zal hoogstens pijnstilling voorschrijven en entueel fysiotherapie. 80% van de hernias gaan uit zichzelf weer over, gewoon goed blijven bewegen en niet teveel belasten.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:55 schreef Rigital het volgende:
Waarom niet direct naar de huisarts of fysiotherapeut?
Ik zit bij F4F (quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:31 schreef Rigital het volgende:
[..]
Is het squat rack "stuk" of heb je een verkeerde sportschool uitgezocht?
(welkom. btw)
F4Fquote:Op woensdag 1 april 2009 16:12 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik zit bij F4F (), er is geen squat rek. Er is 1 losse halter en die ligt bij het bankdrukken.
Ik squat in een smith machine omdat de halter vaak bezet is.
Er is nog iets wat ik wou vragen, als ik deadlift (wat ik veels te weinig doe) vind ik het zo raar om die halter weer naar de grond te brengen. Dit voelt zo vreemd
Ik wist van te voren al wel dat F4F niet de beste sportschool was. Voordat ik een dure sportschool uitkoos wou ik eerst zeker weten of fitness wel wat voor mij is.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef Rigital het volgende:
[..]
F4F![]()
![]()
Waar woon je? Dan kunnen we een echte gym adviseren.
In zo'n gym kun je echt niks.
M.b.t. deadlift: doe je dat nou met een dumbbell of met een barbell? Laat je het gewicht gecontroleerd, niet te snel zakken?
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef BoNi het volgende:
Het traplopen, uit bed stappen, in de auto stappen etc. etc. is weer een heerlijke opgave, gister de benen getraind
Tevens een tvp om hier eens mee te lezen.
aan het cutten van 96 naar 84?? Liep jij met 12 kg vet teveel rond dan? Massive. Misschien de volgende x in de bulk idd iets beter opletten?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Semargofni het volgende:
Hier maar weer eens een kijkje nemen.
Tijdje terug aan het cutten geweest van 96 terug naar zo'n 84, inmiddels bezig met een push pull benen schema en weer aan het bulken. Hoewel ik het nu rustiger aan doe kwa voeding.
wachten todat de barbell vrij komt en hacksquats doen, meteen deadlifts erna. Hacksquats zijn geweldig voor je grip.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:12 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik zit bij F4F (), er is geen squat rek. Er is 1 losse halter en die ligt bij het bankdrukken.
Ik squat in een smith machine omdat de halter vaak bezet is.
Er is nog iets wat ik wou vragen, als ik deadlift (wat ik veels te weinig doe) vind ik het zo raar om die halter weer naar de grond te brengen. Dit voelt zo vreemd
Alleen het staartje van mee gepakt. Lijkt me wel bijzonder kut als je dijbenen continu tegen elkaar wrijven...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:09 schreef Rigital het volgende:
vanavond op Nederland 3 om 20:25: Louis Theroux weird weekends
Merk je daar ook echt wat van? Ik ben sinds kort ook weer begonnen met trainen en denk er ook over na om het kwartiertje cardio op te nemen in het schema. Sommige zweren er echt bij namelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Fugie het volgende:
Ik loop tegenwoordig nog een kwartier hard na mijn training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |