Dit gebeurt er dus als Piet er niet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
De lapo telt. Bovendien is de TT van IB's topic veel beter en kernachtigerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Pietje heeft ook nooit een lapo![]()
da's een fabeltjequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie..
toen jij dat zei had ik 'm al openquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Daarbij had ik vantevoren aangegeven dat ik 'm wel zou openen
Ik zet er toch een duimpie bij.quote:
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek johquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zet er toch een duimpie bij.
Vanavond open feest
Thema is bedacht door een jc, niet mijn schuld. De planning schijnt altijd zo te zijn, dat dit open feest kut valt qua tentamens.. Maar hé, niet iedereen heeft tentamens.. Ik heb bijvoorbeeld 2 weken vrij, juist terwijl iedereen tentamens heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek joh
doen wequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Mikkie het volgende:
Of we blijven hier zodanig veel posten dat ie meer posts heeft dan het topic van moblo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, zowel Yasha als CP zijn er niet hè
Wat een rotgrap Piet, de hele pagina werkt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check die eerste reactie trouwens.
Ik maak geen grapquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
Wat een rotgrap Piet, de hele pagina werkt niet
Haha dat begreep ik, maar ik bedoelde meer dat ik de eerste reactie ook niet kan zien omdat de pagina niet opentquote:
Dat heb ik dus ook gehad maar bij mij hebben ze meteen mn nagel aan de zijkant doodgemaakt zodat het niet meer kan groeien, mijnes is dus iets smaller.. Zo overdag heb je er weinig last van soms een beetje een trekkend gevoel.. (iig omdat ze bij mij ook echt een halve centimeter onder waar je nagel zit hebben gezeten) Maar vooral 's nachts met de dekens op je voet is kut en pijnlijk..quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ben weer terug van de dokter. Er moest een stuk van mn teennagel weggehaald worden, die ingegroeid was. De verdovingsvloeistof prikte behoorlijk, maar volgens de dokter deed ik 't heel goed. Het is vooral héél raar om de dokter met grote tangen enz. te zien mieren zonder er ook maar iets van te voelen.
Maar goed, ik heb 't overleefd. Nu maar hopen dat 't niet te veel pijn gaat doen straks. Lang leve de paracetamol.
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Sander het volgende:
Ik vond het al zo gek dat Obama zich versprak, maar dat kwam natuurlijk door die stomme rechter.
Thx. Zal het es printen (als ik weer inkt hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sander:
http://www.via-nova-architectura.org/files/magazine/Rees2.pdf
best interessant
Zenuwen? en waar lees je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.
Inderdaad ja. Ik was precies op tijd terug van Arnhem CS dus ik zag het hem net doen, had mijn jas nog aan. Toen vond ik het al stompzinnig, vooral omdat Obama helemaal niet nerveus leek, en die rechter juist wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.
Het is maar een versprekingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik was precies op tijd terug van Arnhem CS dus ik zag het hem net doen, had mijn jas nog aan. Toen vond ik het al stompzinnig, vooral omdat Obama helemaal niet nerveus leek, en die rechter juist wel.
De zinnen staan vast, en die kerel begon al verkeerd en daarna gebruikte ie 't woord faithfully verkeerd in de zinquote:
Ja het komt gewoon erg knullig over, maar nu begrijp ik het wel.quote:
Nou ja, maar een versprekingquote:
Dat is 't wel, heel Amerika is uitgelopen om precies die woorden te horen. En niet alleen Amerika, zelfs in Afrika en Azië waren er hele volksfeesten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja kom op heHet is niet alsof het wereldschokkend is ofzo.
Nu het bekend is dat 't overgedaan is is maar de vraag of ie toen officieel president was, misschien zijn de besluiten juridisch wel ongeldig. Welkom in de wereld van politiekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het is niet alsof er mensen dood gaan als hij het niet goed uitspreekt en zo wordt nu wel gereageerd
Dat is wel enigszins hoopvol, want bij mij is 't dus met verdoving weggeknipt en dan ook nog niet eens zo'n groot stuk, niet helemaal onder de huid aan de teenbasis ofzo. Heb er nu ook nog helemaal geen last vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en:
[..]
Dat heb ik dus ook gehad maar bij mij hebben ze meteen mn nagel aan de zijkant doodgemaakt zodat het niet meer kan groeien, mijnes is dus iets smaller.. Zo overdag heb je er weinig last van soms een beetje een trekkend gevoel.. (iig omdat ze bij mij ook echt een halve centimeter onder waar je nagel zit hebben gezeten) Maar vooral 's nachts met de dekens op je voet is kut en pijnlijk..
Maar de dokter heeft bij mij ook een aantal keer groot stuk weggeknipt zonder verdoving en daar had ik totaal geen last van.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
* kleffig doet *
Hehe ja, zoals moblo vtv al zei, inkoppertjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef Sander het volgende:
Meh, die gast vroeg gewoon DTD. Fucking DTD. Jezus, de jaren 70 herleven.
Zag je 't nieuws net, Biden die 't opnieuw moest doen van Obama, niet verwacht, "my memory is not so good", niet echt een vrolijke bedoeling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat een bullshit allemaal rondom die inauguratie zeg.
BEDOENING!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zag je 't nieuws net, Biden die 't opnieuw moest doen van Obama, niet verwacht, "my memory is not so good", niet echt een vrolijke bedoeling.
Inderdaad zeg, je zal het presidentschap van de US en de hele gang van zaken daar omheen eens serieus nemen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat een bullshit allemaal rondom die inauguratie zeg.
quote:
Het is niet bedoeling maar bedoening!quote:
Dank jequote:
Helaas niet gezien, zit op de uni zonder geluid op de flaptop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zag je 't nieuws net, Biden die 't opnieuw moest doen van Obama, niet verwacht, "my memory is not so good", niet echt een vrolijke bedoeling.
Prima allemaal, dat presidentschap van de US. Maar dat overdreven gedoe er omheen allemaal, dat vind ik nogal overdone. Het is niet dat het niet serieus genomen dient te worden, maar bijvoorbeeld die eed. Kom op, hij heeft alle woorden uitgesproken. So fucking wat dat één woord niet helemaal correct in de zin stondquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, je zal het presidentschap van de US en de hele gang van zaken daar omheen eens serieus nemen.
Valt mij ook op inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het is niet bedoeling maar bedoening!
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd gaan steeds meer mensen het fout doen
De zin klopte niet meer, vandaar. Er zit een subtiel semantisch verschil in wat ie nou gezworen heeft t.o.v. wat ie officieel hoort te zweren (wat nu dus ook gebeurd is).quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Mikkie het volgende:
So fucking wat dat één woord niet helemaal correct in de zin stond. Het gaat toch om de inhoud. Net alsof daardoor zijn kwaliteiten of tekortkomingen als president beïnvloed worden.
Hihi het spijt me, maar het komt echt omdat ik het inderdaad van jou niet verwacht hadquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik werd al zo keihard verbeterd.
Ik voel me geswarmeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nooit geweten, nu voel ik me een beetje swarmiaans.
Ja goed, dat snap ik ook wel. Maar al die heisa er omheen, mên. Oh noes... Obama heeft een woord verkeerd uitgesproken!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De zin klopte niet meer, vandaar. Er zit een subtiel semantisch verschil in wat ie nou gezworen heeft t.o.v. wat ie officieel hoort te zweren (wat nu dus ook gebeurd is).
Je bent nu gewoon aan het schoppen om niksquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, dat snap ik ook wel. Maar al die heisa er omheen, mên. Oh noes... Obama heeft een woord verkeerd uitgesproken!!!![]()
Bwehehehe dat zou toch wel de soap van de eeuw zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon aan het schoppen om niks![]()
Legaal is het ook belangrijk, als een rechter ooit besluit dat de eed fout uitgesproken niet geldig is, dan kan dat flinke gevolgen hebben voor alles wat Obama heeft gedaan. Wat Piet al zegt, ze weten nu niet eens of alles wat ie de eerste dag heeft gedaan al geldig is, kun je nagaan hoe dat zou zijn als ze het nooit opnieuw hadden gedaan.
Moet je zien hoe gehad ik het met mijn studie heb opt momentquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon aan het schoppen om niks![]()
Legaal is het ook belangrijk, als een rechter ooit besluit dat de eed fout uitgesproken niet geldig is, dan kan dat flinke gevolgen hebben voor alles wat Obama heeft gedaan. Wat Piet al zegt, ze weten nu niet eens of alles wat ie de eerste dag heeft gedaan al geldig is, kun je nagaan hoe dat zou zijn als ze het nooit opnieuw hadden gedaan.
Er na. Het is een bijlage, terwijl de bronvermelding deel uitmaakt van je primaire stuk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een idee of ik een bijlage bij een essay voor of na de bronvermelding/bibliografie moet zetten? I neem aan erna, maar weet 't niet zeker.
Ik ben blij als het vrijdag de 6e is. Dan ben ik even van al m'n tentamens af en hoef ik een week lang nergens aan te denken. Daarna begint het grote solliciteren voor stages en begint de hopeloosheid van het terugkrijgen van verneukte tentamens weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet je zien hoe gehad ik het met mijn studie heb opt momentDat zouden eigenlijk mijn woorden moeten zijn
Ik ben zo blij als het maandag is, dat laatste tentamen er ff uitknallen en dan meteen daarna onderhand het vliegtuig pakken en een weekje rustOm vervolgens weer fris te beginnen.
Ik heb er dan zes ofzo. Komt een druk semester aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik ben nu al 2 maanden bezig, heb het echt wel gehad nu
In Juni gelukkig pas weer tentamens en dan zijn het er maar 4
Ik ook, als ik eenmaal m'n stelling geformuleerd krijg. Daar ben ik nu echter al dagen mee bezig, het wil gewoon niet. Ik heb onderzoek gedaan en megaveel informatie, maar ik zie er gewoon echt geen nuttige/interessante stelling in, waarbij ik een heel verhaal kan schrijven.. Ik kom meer uit op gewoon een verhaal waarin ik de theorie uitleg, en das niet de bedoelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef Mikkie het volgende:
Owh ik vind leren juist altijd ruk, laat mij maar een essay schrijven. Die dingen schud ik altijd zo uit mijn mouw, no problem.
conquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden net trouwens college communicatie, van een vlotte 40er die zelf niet eens fatsoenlijk con communiceren
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden net trouwens college communicatie, van een vlotte 40er die zelf niet eens fatsoenlijk con communiceren
Dan krijg je inderdaad een saaie beschouwing. Doe eens een beknopt overzicht van je onderwerp en de informatie die je al hebt gevonden? Wie weet dat iemand hier nog op iets geniaals komt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, als ik eenmaal m'n stelling geformuleerd krijg. Daar ben ik nu echter al dagen mee bezig, het wil gewoon niet. Ik heb onderzoek gedaan en megaveel informatie, maar ik zie er gewoon echt geen nuttige/interessante stelling in, waarbij ik een heel verhaal kan schrijven.. Ik kom meer uit op gewoon een verhaal waarin ik de theorie uitleg, en das niet de bedoeling
Je hebt verschillende manieren om een nieuw merk te introduceren op de markt, en daar valt een hoop theorie onder. Deel van ons project was advies geven op dit gebied.. dus we hebben uiteindelijk één van de manieren gekozen en alle bijbehorende dingen die moeten gebeuren uitgeschreven. Maarja, al die info heb ik, alleen is dat een nogal saai verhaal en geen essay. Ik kom telkens uit op standaard dingen in de trant van "waarom kiezen wij voor deze strategie"quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad een saaie beschouwing. Doe eens een beknopt overzicht van je onderwerp en de informatie die je al hebt gevonden? Wie weet dat iemand hier nog op iets geniaals komt?.
Dacht het al ja, maar zou lullig zijn om de opdracht door zoiets net niet te halenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er na. Het is een bijlage, terwijl de bronvermelding deel uitmaakt van je primaire stuk.
En hebben jullie dan gekozen voor een relatief doorsnee strategie, of is er nog iets aparts uit gerold?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hebt verschillende manieren om een nieuw merk te introduceren op de markt, en daar valt een hoop theorie onder. Deel van ons project was advies geven op dit gebied.. dus we hebben uiteindelijk één van de manieren gekozen en alle bijbehorende dingen die moeten gebeuren uitgeschreven. Maarja, al die info heb ik, alleen is dat een nogal saai verhaal en geen essay. Ik kom telkens uit op standaard dingen in de trant van "waarom kiezen wij voor deze strategie"
Nee ze zijn allemaal vrij normaal haha.. das een beetje het probleem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hebben jullie dan gekozen voor een relatief doorsnee strategie, of is er nog iets aparts uit gerold?
Schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, leer je ook vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
ze had een heel onboeiend en onsamenhangend verhaal, de powerpoint zag er niet uit, zij zelf kwam ook niet al te sterk over en betrok de studenten niet bij dr verhaal waardoor t dus rumoerig etc werd
Maar als ze vrij normaal zijn kun je toch ook weinig schokkends schrijven, lijkt me?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal vrij normaal haha.. das een beetje het probleem.
Maarrrr goed ik ga toch nog maar wat artikelen lezen, misschien dat de inspiratie dan vanzelf komt
Thanks iig
Nee lerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ik ga maar eens richting uni, Moblo vervelen, en dan kickboksen
quote:talking someone out of a belief or an intended course of action
True, maar ik wil wel een interessante stelling anders lukt het me niet te schrijven. Ik ga nu wat eten maken en dan er écht weer voor zittenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als ze vrij normaal zijn kun je toch ook weinig schokkends schrijven, lijkt me?.
Juridisch heeft het een eigen betekenis:quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke ik voel me redelijk swarmistisch dat ik het hier moet vragen want heb het ook al een aantal keer gegoogled, maar heeft iemand een passende vertaling voor dissuasive.
Kan de context er wel bij zetten maar die is erg jargonistisch dus denk niet dat dat nut heeft
Is het iets met Afwijzend/afkeurend??
Dus ik denk ontmoedigen, overhalen niet te doen.quote:TO DISSUADE, crim. law. To induce a person not to do an act.
2. To dissuade a witness from giving evidence against a person indicted, is an indictable offence at common law. Hawk. B. 1, c. 2 1, s. 1 5. The mere attempt to stifle evidence, is also criminal, although the persuasion should not succeed, on the general principle that an incitement to commit a crime, is in itself criminal. 1 Russ. on Cr. 44; 6 East, R. 464; 2 East, R. 6, 21; 2 Str. 904; 2 Leach, 925. Vide To Persuade.
Juh die kon ik dus niet vinden, maar tnx..quote:
Ga toch krassenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kotshype is nog steeds niet over he, stelletje emo's.
[/zeikmodus]
Ja ik ga zo richting ouders want die zijn vandaag zoveel jaar getrouwd..quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Deprimerend kutweer ook buiten. En alleen maar lelijke vrouwen hier in de bieb. Anders had ik tenminste nog íets inspirerends.
Jeetje kun je nu al niet meer mee-eten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat ik me te laat bedacht dat ik wel mee wilde eten want nu krijg ik wel gewoon een normale maaltijd
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
natgeregend
maar, de motor van René rijdt weer....
Ze had het gister al gevraagd.. En ik belde om half 3 pas ofzo. Maar ze maakt varkenshaasjes ofzo en die had ze al gebakken (die gaan de oven nog in enzo) maar ze zei van naja ik gooi voor jou dan wel een schnitzel in de pan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jeetje kun je nu al niet meer mee-eten?
Ik kan eigenlijk altijd wel aanschuiven..
hebben ze t zo zwaar met de aanvallen op israelquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik ga zo richting ouders want die zijn vandaag zoveel jaar getrouwd..
Normaal gesproken gaan we dan uit eten maar aangezien de oorlog van afgelopen weekend hebben ze daar niet echt zin in ofzo.. Maar mama heeft wel "speciaal" gekookt.. Net meer moeite dan een normale maaltijd zeg maar.. Beetje jammer dat ik me te laat bedacht dat ik wel mee wilde eten want nu krijg ik wel gewoon een normale maaltijd
Gewoon de frituurpan aanslingerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik ga zo richting ouders want die zijn vandaag zoveel jaar getrouwd..
Normaal gesproken gaan we dan uit eten maar aangezien de oorlog van afgelopen weekend hebben ze daar niet echt zin in ofzo.. Maar mama heeft wel "speciaal" gekookt.. Net meer moeite dan een normale maaltijd zeg maar.. Beetje jammer dat ik me te laat bedacht dat ik wel mee wilde eten want nu krijg ik wel gewoon een normale maaltijd
Ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef LastRequest het volgende:
Jeetje kun je nu al niet meer mee-eten?
Ik kan eigenlijk altijd wel aanschuiven..
Als je dan een grap maakt over 't nieuws, volg 't nieuws dan wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef swarmahoer het volgende:
hebben ze t zo zwaar met de aanvallen op israel
Prima toch? Lekker jägersausje erbij, verse champignonnetjes, vers uitje, niks mis mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze had het gister al gevraagd.. En ik belde om half 3 pas ofzo. Maar ze maakt varkenshaasjes ofzo en die had ze al gebakken (die gaan de oven nog in enzo) maar ze zei van naja ik gooi voor jou dan wel een schnitzel in de pan.
Normaal gesproken ik dus ook, maar omdat ik gister zei dat ik hier at heeft ze nu geen rekening met me gehouden.quote:
Klok en klepel hè.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dan een grap maakt over 't nieuws, volg 't nieuws dan wel.
Samenvatting: er is inmiddels een staakt 't vurenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Mikkie het volgende:
Klok en klepel hè.. Ik ben er ook helemaal niet in thuis moet ik zeggen. Dat hele gedoe rondom die Gazastrook en de politieke invloeden is iets dat echt al maanden half langs me heen gaat. Meestal volg ik het nieuws nog wel een beetje, maar ik lijk een soort filter te hebben waardoor ik van die info echt amper iets mee krijg.
Heb je wel iets leuks voor ze gekocht voor hun huwelijk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik dus ook, maar omdat ik gister zei dat ik hier at heeft ze nu geen rekening met me gehouden.
Maar da's vaak ook een schijnafspraak toch? Meestal gaan bombardementen en aanvallen dan alsnog door? Of wordt het in dit geval ook echt gehandhaafd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Samenvatting: er is inmiddels een staakt 't vuren.
Neuh, eerst maar eens kijken of het uberhaupt stand houdt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel iets leuks voor ze gekocht voor hun huwelijk?
Ik heb het huwelijk van mn ouders dit jaar maar in m'n agenda gezet, was het al vier jaar ofzo vergeten. Net als de verjaardag van m'n peettante. Ik ga er dit jaar maar weer eens naartoe, denk ik.
Het is al een paar dagen vrij rustig, alle details ken ik ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Mikkie het volgende:
Maar da's vaak ook een schijnafspraak toch? Meestal gaan bombardementen en aanvallen dan alsnog door? Of wordt het in dit geval ook echt gehandhaafd?
Fuckin' hell, da's wel echt serieuze shitquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar eens kijken of het uberhaupt stand houdt.
Ik heb gisteren met een aantal andere HANers tijdens het eten zo fucking veel kutgrappen gemaakt over HBO-WO... dat de WO'ers boos waren en niet echt meer met ons wilden babbelenquote:
Ja, eigenlijk alles hè? Alleen huishoudelijke apparatuur weten ze soms nog wel te bedienen.quote:
Idd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Digitaal?
Met een beetje fantasiequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik dacht door moblo gezongen.
neuhquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik dacht door moblo gezongen.
Ik kom iig kijken, klinkt mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
later als ik student ben geworden, wil ik ook musicalspeelster worden, 'later'![]()
dank je
Nee niet eens. Die ene kookt haar aardappels altijd ruim 50 minuten en eet soep die al een week buiten de koeling bewaard isquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef IrishBastard het volgende:
Jij hebt echt zwaar falende huisgenoten hè?
Was dit die ene weer?
eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
je faalt gewoon zwaar als je in een (studenten, dus meestal verrotte) koekenpan met 2 druppels olie een stuk vlees/uberhaupt iets gaat bakken
ik ben vegetarisch... ik eet geen kip of een ander stuk vlees of vis... Ik zou ook echt niet weten hoe ik het zou moeten makenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan weet jij toch ook wel dat je een kipfilet niet zó moet bakken?
Nah, in dit geval was het een prima koekenpan, namelijk die van mij. Waarin ze vervolgens met een aardappelschilmesje d'r kip wilde gaan snijden. Ik heb 'r vervolgens haast met de snijplank voor d'r kop geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
je faalt gewoon zwaar als je in een (studenten, dus meestal verrotte) koekenpan met 2 druppels olie een stuk vlees/uberhaupt iets gaat bakken
je bent een plantje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben vegetarisch... ik eet geen kip of een ander stuk vlees of vis... Ik zou ook echt niet weten hoe ik het zou moeten maken![]()
Voor groente zou ik het ook nooit doen... Maar weet ik veel hoe dat met kip zit![]()
die had ik ook even flink voor d'r harses gemeptquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, in dit geval was het een prima koekenpan, namelijk die van mij. Waar ze vervolgens met een aardappelschilmesje d'r kip wilde gaan snijden. Ik heb 'r vervolgens haast met de snijplank voor d'r kop geslagen.
FAIL van mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent een plantje?
vegetariërs die zeggen dat ze 'vegetarisch' zijn
Volgens mij bedoelde hij in de panquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Californium het volgende:
ik zou ook niet weten wat het probleem is om kip met een aardappelschilmesje te snijden![]()
Uhuh. Ik snapte wel meteen hoe het kwam dat haar koekenpan er zo verrot uit zietquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die had ik ook even flink voor d'r harses gemept
IN de pan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Californium het volgende:
ik zou ook niet weten wat het probleem is om kip met een aardappelschilmesje te snijden![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij in de pan
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
IN de pan!
dat is 't probleem vooral.
en dan zit je ook nog op 't HBOquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Weet je waar ik ook niet zo goed tegen kan? Mensen die dingen schrijven als kipfilé, aardappelpurree, etc. Zelfde categorie als mensen die iets ergens op basseren, en die het niet zo'n leuke bedoeling vonden
En kut er was nog iets maar ben em kwijt.. O ja! De mooiste, een meisje dat ik ken heeft laatst kasuflé gegeten
Juist. De ideale manier om de anti-aanbaklaag van je pan om zeep te helpen binnen tien seconden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij in de pan
Hihi.. de meeste van die fouten kom ik echter tegen bij WO-ers (Ik noem een PietjePuk007), en de kipfilé en purree vooral in CUL.. weet niet welk niveau die mensen hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan zit je ook nog op 't HBO
Ik las Cali faliquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali fail, en nu ga ik eten halen.
Vooral ja. Maar een goed, scherp vleesmes is ook altijd fijn. Maar da's meer m'n eigen voorkeur, als anderen het graag met zo'n klein mesje snijden is dat ook primaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
IN de pan!
dat is 't probleem vooral.
Tranen in m'n ogenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Weet je waar ik ook niet zo goed tegen kan? Mensen die dingen schrijven als kipfilé, aardappelpurree, etc. Zelfde categorie als mensen die iets ergens op basseren, en die het niet zo'n leuke bedoeling vonden
En kut er was nog iets maar ben em kwijt.. O ja! De mooiste, een meisje dat ik ken heeft laatst kasuflé gegeten
Ik meen laatst gelezen te hebben dat de Xbox FAT32 nodig heeft, maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Nielez het volgende:
Iemand verstand van externe HD's aansluiten op xboxen?
Broer van een vriend van mij kon zijn HD (FAT32) wel op de xbox aansluiten en hij deed t gewoon.
Ik sloot net mijn NTFS er even op aan en hij pakte m niet..
Allebei USB externe HD's.
Ligt dat aan het typeverschil (FAT32/NTFS) of is er een ander verschil?
Niks geen vwo dus. Het is toch juist een vrije school zodat ze die niveaus niet meer hebben? Dan moeten ze er ook niet over beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:36 schreef LastRequest het volgende:
Kasuflé was overigens iemand die vwo zegt te doen, maar ik vertrouw het niet zo.. Ze zit op een vage soort vrije school.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Van ontroering? Omdat ik het zo goed weet?
Dat is toch ook afhankelijk van welke stijl je opleiding wil dat je gebruikt? Wij moeten APA gebruiken, wat betekent dat we niet met voetnoten mogen werken maar enkel met een referentielijst achterin (en in de tekst de naam en het jaar van de publicatie).quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik merk echt dat ik op de middelbare school weinig tot nooit gebruik heb hoeven maken van bronvermeldingen, vind het nu best lastig. Ik schrijf nu een stukje dat ik uit een boek van Riezebos haal, maar daarin benoemt hij een theorie van Collins. Wat ik zo via Google vind, is dat ik dan als bron in de voetnoot het boek van Riezebos moet zetten met dan wel het bladzijdenummer erbij... Maar dat vind ik raar, dan kan ik beter geen voetnoot neerzetten, en het boek van Riezebos in de bronvermelding aan het einde. Toch? Iemand die het beter weet want ik begrijp het even niet meer
Wij moeten dan op het eind inderdaad iets van 'Collins, 1974 in: Riezebos, 1992 ...'quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ja daar is niks over gezegd... ik zet maar gewoon Collins (1974; 1992) in de tekst dan, en Riezebos als bron aan het einde. Thanks iig
Zo te zien komt er niks. Even downloaden misschien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:14 schreef morgane het volgende:
Komt er nog een leuke film vanavond? kan wel in de tv-gids kijken, maar of het aanraders zijn weet ik dan nog niet.
Heb nog een stuk of 15 films op mn HD die ik nog moet kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo te zien komt er niks. Even downloaden misschien?
De tweede pas? Als je nou meteen de rest er achteraan plakt, heb je de hele avond kijkplezierquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb nog een stuk of 15 films op mn HD die ik nog moet kijkenzo eerst de tweede ep. van 24
Bekabelde netwerk en draadloos netwerk hebben allebei een eigen IP-adres, de snelste is de bekabelde maar voor downloaden van het internet maakt het niet uit tenzij je internetverbinding boven de 54MBps is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zowel een draadloze als een bedrade internetverbinding hebt, heb je 2 interne ip-adressen kwam ik net achter, hoe werkt dit praktisch? Snelste is degene waarmee ie gaat downen, of de eerste? Sla?
Wilde port forwarden voor 't downloaden met torrents en toen kwam ik erachter.
Goh, dat zei ik net nog tegen iemand op msnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef Mikkie het volgende:
Waarom begin ik altijd de avond voor mijn tentamen pas te balen dat ik te laat begonnen ben?.
Echt onvoorstelbaar. Elke keer de illusie hebben dat het wel lukt in twee dagen, en dan ook elke keer de desillusie de avond van tevoren dat je het op nog geen 20% van je kunnen bestudeerd hebt en dat je eigenlijk veel meer had kunnen/willen doen. En dat is enkel te wijten aan eigen lamstralerigheid, hoe zondequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goh, dat zei ik net nog tegen iemand op msn
Dan doe je nog zo'n 20% meer dan ik normaal doequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar. Elke keer de illusie hebben dat het wel lukt in twee dagen, en dan ook elke keer de desillusie de avond van tevoren dat je het op nog geen 20% van je kunnen bestudeerd hebt en dat je eigenlijk veel meer had kunnen/willen doen. En dat is enkel te wijten aan eigen lamstralerigheid, hoe zonde.
Meestal niet, maar dit keer wel. Vaak zit ik op nog geen uur leerwerkquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan doe je nog zo'n 20% meer dan ik normaal doe
Ik denk dat het een combinatie is van veel oppikken in je vrije tijd, logisch nadenken, enig IQ en een veel te makkelijke studie inderdaad. En dan is de grap, dat ik laatst heel hard op de uni zat te roepen dat die studie echt veel te fucking makkelijk is en eigenlijk 3x zo zwaar zou moeten zijn. Nou...je had al die vrouwen moeten zien kijken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog geen uur leeswerk, dude, doe een echte studie.
quote:
Dat ligt maar net aan het onderwerp. Het nadeel van de studie is ook dat ie zo massaal is, dat er alleen maar multiple gok tentamens gegeven worden. Dat maakt het niet leren en toch een voldoende halen alleen maar makkelijker, zonder dat de basiskennis van de stof voldoende beheerst wordt, want dat kan niet getoetst worden met MC-tentamens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], maar ff serieus, met een uur leeswerk kan je toch niet eens een 4 halen, laat staan een 5,5.
Een vak waar aanwezigheid op het tentamen een 6 was. Dat is het ergste wat ik meegemaakt hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef Mikkie het volgende:
Het ergste tot nu toe ooit voor mij is een vak waar ik twee keer een half college hebt gevolg (dus: anderhalf uur), en een uurtje bij het tentamen heb gezeten. Vijf studiepunten verdiend in 2,5 uur, terwijl er 140 uren voor staan.
Dat is funest voor de kwaliteit van je opleiding, vertel mij wat. Ik heb het ook in informele setting al gedropt bij meerdere docenten en hoger geplaatsten, en die spreken me allemaal niet tegen. Ze mogen niet zeggen dat ze het met me eens zijn, maar ik heb nog niemand horen beweren dat de kwaliteit van de opleiding hoog is. Ik heb ook het idee dat we hier pas in het derde jaar echt iets leren; de eerste twee jaar zijn veel te breed en algemeen. Er is hier nog zo veel te winnen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen maar mupltiplegok tentamens, en dan gaan ze mij uitlachen als ik roep zoek een echte studie. Alleen in 't eerste jaar zou al kut zijn, maar je hele studie. Daaaaamn
.
Wat zit er precies in en waar komt 't vandaanquote:
Tering! Dat is ook ernstig zeg. Dat kun je dus af met minder dan 2,5 uur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een vak waar aanwezigheid op het tentamen een 6 was. Dat is het ergste wat ik meegemaakt hebOhja, 6 ec...
Das geen telefoon, das een staplerquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zit er precies in en waar komt 't vandaan? Die gast aan de telefoon bijv
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering! Dat is ook ernstig zeg. Dat kun je dus af met minder dan 2,5 uur.. Maar ik ga er stiekem wel vanuit dat jullie daarvoor ook opdrachten enzo hadden moeten maken?
Kost veel geld, maar het gebeurt aan de EUR zeker wel. Dan moeten alle studentassistenten helpen nakijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Probleem is alleen dat de studie zo massaal is, dat het haast niet te doen is om open vragen te stellen. In het eerste jaar betekent dat 450x een tentamen van meerdere pagina's nakijken, daar willen ze hier niet eens aan beginnen.
Kijk, geld, daar heb je het al. De faculteit is hier jaren geleden bijna failliet gegaan is op dit moment schulden aan het wegwerken, dus geld is er nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kost veel geld, maar het gebeurt aan de EUR zeker wel. Dan moeten alle studentassistenten helpen nakijken.
Office Space!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn niet compleet retarded hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga Madagascar II kijken, moblo maakt de nieuwe wel ff.
jawel we, zijn afhankelijk van Pietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zijn niet compleet retarded hoor
Waarom kan dat bij rechten wel dan? Zelfde aantallen imo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is funest voor de kwaliteit van je opleiding, vertel mij wat. Ik heb het ook in informele setting al gedropt bij meerdere docenten en hoger geplaatsten, en die spreken me allemaal niet tegen. Ze mogen niet zeggen dat ze het met me eens zijn, maar ik heb nog niemand horen beweren dat de kwaliteit van de opleiding hoog is. Ik heb ook het idee dat we hier pas in het derde jaar echt iets leren; de eerste twee jaar zijn veel te breed en algemeen. Er is hier nog zo veel te winnen...
Probleem is alleen dat de studie zo massaal is, dat het haast niet te doen is om open vragen te stellen. In het eerste jaar betekent dat 450x een tentamen van meerdere pagina's nakijken, daar willen ze hier niet eens aan beginnen.
Hij hèt toch ook een telefoon aan zn oor onie dan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das geen telefoon, das een stapler
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawel we, zijn afhankelijk van Piet
Omdat de rechtenfaculteit niet zo arm is als de FSW en meer studentassistenten in dienst heeft. Ik zou willen dat ze dat hier ook hadden. Dat waren inmiddels geheid mensen uit mijn eerste jaar waarmee ik het goed kon vinden, waardoor mijn tentamenresultaten gegarandeerd goed zouden zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom kan dat bij rechten wel dan? Zelfde aantallen imo.
Ohja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij hèt toch ook een telefoon aan zn oor onie dan!
kom je uit brabant ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij hèt toch ook een telefoon aan zn oor onie dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |