Dit gebeurt er dus als Piet er niet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
De lapo telt. Bovendien is de TT van IB's topic veel beter en kernachtigerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Pietje heeft ook nooit een lapo![]()
da's een fabeltjequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie..
toen jij dat zei had ik 'm al openquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Daarbij had ik vantevoren aangegeven dat ik 'm wel zou openen
Ik zet er toch een duimpie bij.quote:
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek johquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zet er toch een duimpie bij.
Vanavond open feest
Thema is bedacht door een jc, niet mijn schuld. De planning schijnt altijd zo te zijn, dat dit open feest kut valt qua tentamens.. Maar hé, niet iedereen heeft tentamens.. Ik heb bijvoorbeeld 2 weken vrij, juist terwijl iedereen tentamens heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek joh
doen wequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Mikkie het volgende:
Of we blijven hier zodanig veel posten dat ie meer posts heeft dan het topic van moblo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, zowel Yasha als CP zijn er niet hè
Wat een rotgrap Piet, de hele pagina werkt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check die eerste reactie trouwens.
Ik maak geen grapquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
Wat een rotgrap Piet, de hele pagina werkt niet
Haha dat begreep ik, maar ik bedoelde meer dat ik de eerste reactie ook niet kan zien omdat de pagina niet opentquote:
Dat heb ik dus ook gehad maar bij mij hebben ze meteen mn nagel aan de zijkant doodgemaakt zodat het niet meer kan groeien, mijnes is dus iets smaller.. Zo overdag heb je er weinig last van soms een beetje een trekkend gevoel.. (iig omdat ze bij mij ook echt een halve centimeter onder waar je nagel zit hebben gezeten) Maar vooral 's nachts met de dekens op je voet is kut en pijnlijk..quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ben weer terug van de dokter. Er moest een stuk van mn teennagel weggehaald worden, die ingegroeid was. De verdovingsvloeistof prikte behoorlijk, maar volgens de dokter deed ik 't heel goed. Het is vooral héél raar om de dokter met grote tangen enz. te zien mieren zonder er ook maar iets van te voelen.
Maar goed, ik heb 't overleefd. Nu maar hopen dat 't niet te veel pijn gaat doen straks. Lang leve de paracetamol.
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Sander het volgende:
Ik vond het al zo gek dat Obama zich versprak, maar dat kwam natuurlijk door die stomme rechter.
Thx. Zal het es printen (als ik weer inkt hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sander:
http://www.via-nova-architectura.org/files/magazine/Rees2.pdf
best interessant
Zenuwen? en waar lees je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.
Inderdaad ja. Ik was precies op tijd terug van Arnhem CS dus ik zag het hem net doen, had mijn jas nog aan. Toen vond ik het al stompzinnig, vooral omdat Obama helemaal niet nerveus leek, en die rechter juist wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.. Ik zat al te denken hoe het kan dat je het zo moeilijk hebt met een tekst die je waarschijnlijk van tevoren 100000x uit je hoofd hebt geleerd.
Het is maar een versprekingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik was precies op tijd terug van Arnhem CS dus ik zag het hem net doen, had mijn jas nog aan. Toen vond ik het al stompzinnig, vooral omdat Obama helemaal niet nerveus leek, en die rechter juist wel.
De zinnen staan vast, en die kerel begon al verkeerd en daarna gebruikte ie 't woord faithfully verkeerd in de zinquote:
Ja het komt gewoon erg knullig over, maar nu begrijp ik het wel.quote:
Nou ja, maar een versprekingquote:
Dat is 't wel, heel Amerika is uitgelopen om precies die woorden te horen. En niet alleen Amerika, zelfs in Afrika en Azië waren er hele volksfeesten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja kom op heHet is niet alsof het wereldschokkend is ofzo.
Nu het bekend is dat 't overgedaan is is maar de vraag of ie toen officieel president was, misschien zijn de besluiten juridisch wel ongeldig. Welkom in de wereld van politiekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het is niet alsof er mensen dood gaan als hij het niet goed uitspreekt en zo wordt nu wel gereageerd
Dat is wel enigszins hoopvol, want bij mij is 't dus met verdoving weggeknipt en dan ook nog niet eens zo'n groot stuk, niet helemaal onder de huid aan de teenbasis ofzo. Heb er nu ook nog helemaal geen last vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en:
[..]
Dat heb ik dus ook gehad maar bij mij hebben ze meteen mn nagel aan de zijkant doodgemaakt zodat het niet meer kan groeien, mijnes is dus iets smaller.. Zo overdag heb je er weinig last van soms een beetje een trekkend gevoel.. (iig omdat ze bij mij ook echt een halve centimeter onder waar je nagel zit hebben gezeten) Maar vooral 's nachts met de dekens op je voet is kut en pijnlijk..
Maar de dokter heeft bij mij ook een aantal keer groot stuk weggeknipt zonder verdoving en daar had ik totaal geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |