Kom hier hier lekker ding...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Vertroeteld worden![]()
Ik ben niet ziek maar zie het ook wel zitten
Ik had toch liever dat ik vertroeteld werd door een dame Air. Was jij dat nou die er ettelijke klaar had liggen ergens?quote:
Uhm een relatie zit er van beiden kanten niet in. En dus is het allemaal gewoon afgelopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met MrCollega Cue?
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwensquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je, te weinig vrouwen die happen, poging bij de mannen?
Jij kent hem stukken stukken stukken beter. Maar daarom stelde ik dus de vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwens.
... of dat ik uberhaupt nadenk...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Litpho het volgende:
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwens.
Ook niet echt een compliment voor jezelf he?quote:
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet echt een compliment voor jezelf he?
Ik denk niet...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar dacht jij dta dievoor bedoeld was?
bij deze aangemeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
vertroeteld worden?
waar kan ik mij aanmelden en waar kan ik speciale verzoekjes indienen?
mooi zo, de ramen moeten nog gedaan worden aan de buitenkantquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze aangemeld.
en de mannen van Fok! komen vanavond nog bij je langs!![]()
voor wat "vertroetelen"
Had je het boek gelezen? De film wil te veel vertellen in een te korte tijd, daardoor komt niets echt heel goed uit de verf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou wat een deceptie zeg... net de ontdekking van de hemel gekeken... kon me niet echt boeien...
Neen nooit gelezen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je het boek gelezen? De film wil te veel vertellen in een te korte tijd, daardoor komt niets echt heel goed uit de verf.
wie de bal kaatstquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi zo, de ramen moeten nog gedaan worden aan de buitenkant
krijgt hem snoeihard terug in zijn gezichtquote:
Waarom heb je er geen last van dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:54 schreef ArTiC het volgende:
en nu ben ik vrolijk terwijl het hele kantoor rondom mij 1 grote chaos is![]()
stress
na 6 jaar in deze branche ben ik er wel aan gewendquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen last van dan?
Hehe, ja dat denk ik dan ook wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na 6 jaar in deze branche ben ik er wel aan gewend
hij is wel erg vaag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgende film die ik maar eens moet kijken..sin city... ik hoop toch wel dat die beter is dan de ontdekking van de hemel
Sin City is wel leuk ja. Wederom niet zo goed als het boekquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgende film die ik maar eens moet kijken..sin city... ik hoop toch wel dat die beter is dan de ontdekking van de hemel
ik dacht dat het een comic was...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sin City is wel leuk ja. Wederom niet zo goed als het boek
Graphic Novel is de juiste omschrijvingquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik dacht dat het een comic was...
Het is van Frank Miller, dus er zijn nog wel wat omschrijvingen te vinden die passen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Graphic Novel is de juiste omschrijving
Dat is waar. Frank heeft een hoop gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is van Frank Miller, dus er zijn nog wel wat omschrijvingen te vinden die passen.
Das niet zo mooi,quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. thuis
Alleen afstudeervoorstel niet geheel goedgekeurd. Die gast wil nu al heel veel weten wat je normaal gesproken in de eerste week doet..![]()
Waarom moet ik het altijd moeilijker krijgen dan m'n klasgenoten
Dank je.. Morgen maar eens voorleggen aan m'n begeleiderquote:
Dat kan niet de bedoeling zijn. Morgen een goed geprek hebben dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. Morgen maar eens voorleggen aan m'n begeleiderHeb er nu al geen zin meer in
Fijn om te horen Tijn. Ben blij voor je!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel vertroeteld worden.![]()
Maar ik ben blij.Vanaf februari heb ik tijdelijk werk.
![]()
Sterkte, wat een gezeur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. Morgen maar eens voorleggen aan m'n begeleiderHeb er nu al geen zin meer in
Dankjequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn om te horen Tijn. Ben blij voor je!
Achja.. moet maar.. blegh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kan niet de bedoeling zijn. Morgen een goed geprek hebben dus
Wen er maar aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. thuis
Alleen afstudeervoorstel niet geheel goedgekeurd. Die gast wil nu al heel veel weten wat je normaal gesproken in de eerste week doet..![]()
Probleem is bij ons voornamelijk dat er tijdens je opleiding haast geen eisen worden gesteld, totdat je gaat afstuderen en dan moet het ineens topniveau zijn. Echt stom!! hoe slecht kan een school zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wen er maar aan
Afstuderen hoort leuk te zijn, maar vanuit school is er geen ene reet aan, juist door die belachelijke regeltjes etc.
Ziet er leuk uit. Wat is het eigenlijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tijn!!
Is deze niks voor jou?
<---------
Nog precies 10quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje
Veel plezier in Brazilië. Hoeveel dagen nog?
Dat zeker. En morgen ermee aan de slagquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. moet maar.. blegh!
Jammer van de avond, maar in iedergeval goed dat ik nu bericht heb gehad..
Een hamster met een geweerquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Wat is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een hamster met een geweer
[ afbeelding ]
quote:
Die is wel tof inderdaad. Mag ik die als avater gaan gebruiken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een hamster met een geweer
[ afbeelding ]
kom jij me vertroetelen?quote:
Wat een gedoe! Ik heb nog geen reactie van bedrijf dus heb het ook nog niet als opdracht op school aangedragen voor goedkeuring. Ik begin over minder dan 2 wekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. thuis
Al je haar?quote:
Dat is toch duidelijk te zien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat geweer had ik er niet uitgehaald hahah
[..]
Tuurlijk, hij is niet van mij ofzo, kwam m een tijdje terug tegen en dacht nu ineens aan jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is wel tof inderdaad. Mag ik die als avater gaan gebruiken?
Tondeuze?quote:
Hoe kon ik het missen.. stom jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk te zien?
Dat is de M-249 van Captain Flint van GI Joe natuurlijk!
Oke, dan ga ik hem gebruiken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is niet van mij ofzo, kwam m een tijdje terug tegen en dacht nu ineens aan jou
Is dat een seksspeeltjes ofzo?quote:
Waarom fout, vind hem best mooiquote:
Ik dacht al, dat weet CG toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe kon ik het missen.. stom ja
Want ze heeft een vaginalolly?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom fout, vind hem best mooi
(Moest alleen om de een of andere vage reden aan duimelot denken
Ik heb je teleurgesteldquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat weet CG toch wel.
Welk kammetje? Ik altijd 2quote:
Dat maak je ongetwijfeld goed met mequote:
Ik ga m'n best doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maak je ongetwijfeld goed met me
Dan komt het goed dusquote:
Heerlijk altijd als je haar net gedaan isquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
4,5mm. Kammetje 1,5. 3mm was 1, 6mm 2.
Is dat een vagina lolly is Ava?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want ze heeft een vaginalolly?![]()
Ja, voelt lekker als het net geschoren is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk altijd als je haar net gedaan isStraks op vakantie heb ik ook mijn eigen kapper daar. 5 euro en hij wast, knipt, wast weer en scheert mijn nek en gezicht voor dat geld. Ik ga elke week als ik daar ben
Mijn moeder gaat eens per week daar naar de manicure, pedicure en kapper voor iets van 12 euro ofzo
Ik weet niet of ik dat kan hoor!quote:
Inderdaad dawgquote:
Ik scheer me wel tussendoor natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, voelt lekker als het net geschoren is.
En dat is niet duur. Ik zou 2x per week gaan, als ik een week niet zou gaan staat er een halve baard gok ik.
Dankjewel voor de leuke nieuwe ava.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Wat is het eigenlijk?
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjewel voor de leuke nieuwe ava.![]()
Ja, ik heb gewoon in Paint de afbeelding verkleint tot ava formaat. Eerst wist ik niet dat dit kon. Maar nu wel dus ik heb vandaag weer iets bijgeleerd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag gedaan
(je hebt m beter verkleind dan ik)
Goede middag. Q hoe is het met U.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Prima!quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag. Q hoe is het met U.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Geweldige siteHeb ik al ooit gezegd dat ik niet houd van de combinatie eten/sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?
Nou, bij deze dan
Zelfs dit vind ik niks
compact en kleverig.
Het ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gezegd dat ik niet houd van de combinatie eten/sex?
Nee?
Nou, bij deze dan
Zelfs dit vind ik niks
ach ja in de webwinkel is alleen een kleine piemol te verkijgen dus ook niet erg intressantquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gezegd dat ik niet houd van de combinatie eten/sex?
Nee?
Nou, bij deze dan
Zelfs dit vind ik niks
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja in de webwinkel is alleen een kleine piemol te verkijgen dus ook niet erg intressant
preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Size DOES matter!
Zeker als het gaat omchocolade
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Size DOES matter!
Zeker als het gaat omchocolade
En ik wilde net een choco lul voor je kopenquote:
Dan zal je hem niet snel inwendig inbrengenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja in de webwinkel is alleen een kleine piemol te verkijgen dus ook niet erg intressant
ik heb liever een echtequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En ik wilde net een choco lul voor je kopen
Dat valt nog wel te betwijfelenquote:
"Hey wat gaan we doen op onze eerste date?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Je kan ook een echte (grote) onder de chocola smeren
Net als de verfilming van De ondraaglijke lichtheid van het bestaan. Sommige boeken moeten gewoon niet worden verfilmd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou wat een deceptie zeg... net de ontdekking van de hemel gekeken... kon me niet echt boeien...
Hmmm... volgens mij is dat een turn-off, het plakt en volgens mij bijt t ook nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Je kan ook een echte (grote) onder de chocola smeren
Hoest met u? Nog contact gehad met de leuke dame?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef Feitosa het volgende:
Net als de verfilming van De ondraaglijke lichtheid van het bestaan. Sommige boeken moeten gewoon niet worden verfilmd.![]()
Goed. Ik heb namelijk tijdelijk werk van februariquote:
Je moet t er ook eerst aflikken danquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij is dat een turn-off, het plakt en volgens mij bijt t ook nog
Pff, irritant is dat ja. Maar misschien werpt het zn vruchten af.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. thuis
We zullen zien .. tis toch wel informatie wat ik moet weten, maar toch!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef vencodark het volgende:
Pff, irritant is dat ja. Maar misschien werpt het zn vruchten af.![]()
Btw, je hebt een nieuwe usericon, tof maar moet wel ff wennen. Geen koekiemonster meer.![]()
* vencodark moet eigenlijk leren maar heeft geen zin/energie/puf/concentratie ervoor.
Hey Nexie!quote:
Ja, net zoals een condoom met smaakje zeker ook lekker isquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet t er ook eerst aflikken dan
Dan ga je toch even ontspannen op Fok!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, irritant is dat ja. Maar misschien werpt het zn vruchten af.![]()
Btw, je hebt een nieuwe usericon, tof maar moet wel ff wennen. Geen koekiemonster meer.![]()
* vencodark moet eigenlijk leren maar heeft geen zin/energie/puf/concentratie ervoor.
Pauze kan je alleen nemen, als je al iets gedaan heb. Technisch gezien heb ik dus al pauze sinds half 12 vanmorgen, toen heb ik voor het laatst iets gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. dan neem je nu even pauze, en daarna ga je weer effe hard aan de slag
Dankje, enne...jij hebt ook al een nieuwe. Wat een veranderingen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch even ontspannen op Fok!![]()
![]()
Jouw usericon is wel erg mooi.
Je hebt ze in ieder geval wel dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Nexie!![]()
[..]
Ja, net zoals een condoom met smaakje zeker ook lekker is
(da's een verkapte post om aan te geven dat ik hier niet inga op mijn sexuele fantasieen)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je hebt ze in ieder geval wel dus.
Wat heb je dan in al die tussentijd gedaan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pauze kan je alleen nemen, als je al iets gedaan heb. Technisch gezien heb ik dus al pauze sinds half 12 vanmorgen, toen heb ik voor het laatst iets gedaan.
Deze usericon heb ik van JB gekregen en ik vind hem leuk dus houd ik deze maar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje, enne...jij hebt ook al een nieuwe. Wat een veranderingen.of
Hm...beetje zitten tekenen, gegeten...in de leesmap gebladerd, naar stage geweest voor beoodelingsgesprek (dus half 3 weg, gesprek half 4, bus van iets na 5 weer terug) en weer avond gegeten. En nu zit ik hier en zou ik nu eigenlijk moeten leren tot ik straks ga douchen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb je dan in al die tussentijd gedaan?
Iedereen heeft seksuele fantasiën. Het zou raar zijn als je die niet had.quote:
Help me ff wat een avatar is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze usericon heb ik van JB gekregen en ik vind hem leuk dus houd ik deze maar.![]()
Maar het is inderdaad lastig. Af en toe weet je niet meer wie nu wie is.
Misschien moeten wij hier met ze alle van avatars wisselen om het nog ingewikkelder te maken.![]()
Maar sommige zijn inderdaad best wel leuk. Nu moet alleen Cue nog een ultieme avatar vinden.
Goed gesprek gehad dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...beetje zitten tekenen, gegeten...in de leesmap gebladerd, naar stage geweest voor beoodelingsgesprek (dus half 3 weg, gesprek half 4, bus van iets na 5 weer terug) en weer avond gegeten. En nu zit ik hier en zou ik nu eigenlijk moeten leren tot ik straks ga douchen.
Je kunt ook nu gaan douchen en daarna nog even gaan leren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...beetje zitten tekenen, gegeten...in de leesmap gebladerd, naar stage geweest voor beoodelingsgesprek (dus half 3 weg, gesprek half 4, bus van iets na 5 weer terug) en weer avond gegeten. En nu zit ik hier en zou ik nu eigenlijk moeten leren tot ik straks ga douchen.
Dat plaatje dat ik veranderd hebquote:
Het zou raar zijn als jij die hadquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft seksuele fantasiën. Het zou raar zijn als je die niet had.
Usericon of te wel avatar.quote:
Dan ben ik maar raar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als jij die had
Heel goed gesprek. Ben goed bezig op mijn stage en alles is voldoende tot goed beoordeeld. Schijnt dat ik zo goed dingen kan opschrijven en verwoorden enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed gesprek gehad dan?
Weet niet hoe laat je gaat douchen, maar ander zeg je.. om 7 uur ga ik aan de slag.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Heel goed gesprek. Ben goed bezig op mijn stage en alles is voldoende tot goed beoordeeld. Schijnt dat ik zo goed dingen kan opschrijven en verwoorden enzo(nu wist ik dat stiekem wel een beetje, maar tof dat zij het iig ook vinden).
Enne, ik heb een vrij strakke planning altijd. Na het eten uurtje leren en dan douchen. Nooit andersom behalve als het erg druk is.En dat is nu toch ook weer niet. Maar ik voel me beetje schuldig omdat ik juist op stage vrij gevraagd heb omdat ik nog zoveel moest leren en nu ik tóch al denk dat ik het hele boek niet uitkrijg, ga ik niet eens al die uren erin steken en wil ik alleen de samenvatting doen.
Weet ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed bezig
Altijd goed om te horen! en mooie motivatie om door te gaan
Dan zal je je toch aan de plannign moeten houdenAch je bent lekker dagje vrij, zo kan je het ook bekijken en eventjes ervan genieten is niet erg. Het is een beetje afhankelijk van hoeveel je nog moet, hoeveel tijd en of je denkt dat je het gaat halen. Zo niet, dan moet je hard aan de slag
VencoDarkquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.Alleen gister heb ik ook vrij genomen ('s avonds dan) en straks, als ik naar beneden ga, neem ik wel mijn blaadjes mee en ga ik het gewoon eens overkijken. Dan zie ik het tenminste al staan en weet ik wat ik morgen echt ga leren.
![]()
Enne, ik leer altijd hard voor mijn tentamesmaar nu ff niet.
Ja kon natuurlijk niet achterblijven , pepequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedenavond!ook al een nieuwe avator/usericoon.
Kuddedier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kon natuurlijk niet achterblijven , pepe
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.
oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.![]()
Dan is het indd. maar goed dat die er niet is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
kuddedier
![]()
Blijf jij maar lekker jezelfniets mis mee, nou ja op wat kleine verbeterpuntjes na natuurlijk
![]()
Maar zag dat jij ook moet leren eigenlijk... Ja hier ook, ben gelukkig nog niet tegen bozige Duimelot tegen gekomen Die jaagt je dan weg![]()
![]()
* Laat weten dat hij groen-achtige ogen heeft *quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.
![]()
Een zachte knuffel misschienquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz als iedereen een nieuwe ava neemt moet ik dat ook maar doen
HELP Kz AAN EEN NIEUWE AVA
Ja. Alsquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz als iedereen een nieuwe ava neemt moet ik dat ook maar doen
Mijn nieuwe usericon is toch veel beter dan mijn vorige.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.
![]()
Weet niet, vond die andere beter bij jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nieuwe usericon is toch veel beter dan mijn vorige.
Die van jou is goed dus niet veranderen.
Ja, waarom heb je nog steeds dezelfdequote:
Litquote:
Welke dan? Die van Southpark of die van Dream Theater?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet niet, vond die andere beter bij jou.
Hamsterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan lijkt me Garfield indd. niet het meest geschikt.![]()
Btw, ik zie nu pas wat je plaatje is.
Van DTquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan? Die van Southpark of die van Dream Theater?
Ja, het duurde ff.quote:
Die was ook erg mooi. Misschien komt die ook wel terug. Help ik ben ook besmet met wissel de avatar virus.quote:
Kzie t nietquote:
Hamsters zijn inderdaad leuke beestjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff.![]()
Hamsters.mijn broertje heeft er met zn vriendin 1tje gekocht. Genaamd Timmy.
Wat zie je dan wel?quote:
Leuke avatar. Past goed bij je nickname.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik had vroeger een hamster Tarzan genaamd
Hoezo niet? Ik zie nu een knuffelbeertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
grom het wil niet lukken met ava veranderennu wel
Chick in bikini op MTV?quote:
Blijkbaarquote:
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zatquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
mrbox (wie weet lees je het nog een keer); hoe was je wiskunde gegaan of moet je dat nog krijgen?
Ooo oke, dankjequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zat
Een hamster met een speelgoedgeweer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Diepzinnigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.
Ja dit helpt. Thx!!!quote:
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Schele!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;Pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverd![]()
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;P
Ik vond die niet duidelijkgenoegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi. Misschien komt die ook wel terug. Help ik ben ook besmet met wissel de avatar virus.
Zijn zeker geen man en vrouw?quote:
good guessquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zijn zeker geen man en vrouw?
Welke die van Southpark of Dream Theater?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die niet duidelijkgenoeg
En ook niet bij je passen
de laatste, die van south park ging welquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke die van Southpark of Dream Theater?
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.quote:
Die van southpark is wel erg lelijk. En eigenlijk vind ik die niet bij mij passen. Jammer dat die van Dream Theater niet duidelijker is. Want dat past wel bij mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de laatste, die van south park ging wel
Daarnet paste die knuffel nog wel bij derquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.
I know. Zelf ooit 1tje gehad, Sammie genaamd. Werd op een dag slachtoffer van een kat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hamsters zijn inderdaad leuke beestjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jijzelf vindt hequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
Btw, wanneer past een usericon wél bij iemand?
Als ik straks met een naakte vrouw in beeld kom, past ie dan niet bij me? Of een schattig katje.
Of een duiveltje? Tattoo's? Een ruige biker?
Dat zeg ik. Hoe kunnen wij nu bedenken wat bij iemand past en hoe kan je zelf eigenlijk denken dat een plaatje niet-echt-jou-is. Je kiest een plaatje wat je mooi of leuk vind.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Zelf ooit 1tje gehad, Sammie genaamd. Werd op een dag slachtoffer van een kat.onze eerste hamster hier ook, nou ja zoiets, die is zich letterlijk dood geschrokken van de poes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tweede hamster staat dus op de kamer van mn dochtertje en daar is de poes verboden
Deze leeft nu al een tijdje![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
Er zijn genoeg DT-ava's anders, tijn.
[ afbeelding ]
Knuffel of sletjes die zoenen... tough choicequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarnet paste die knuffel nog wel bij der
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou tijntje zo'n beertje pas wel bij mijn naam maar niet bij mij
Doet me denken aan astrologiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
alleen tijn heeft een opmerking over mijn nieuwe ava gemaakt verder niemand
Hij is erg hippiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
Was de onze maar zo geschrokken...onze kat had hm vast en zat op zijn kopje te knabbelen. Mijn zus werd er 's nachts wakker van en heeft de kat af kunnen leiden. Sammie heeft een langzame, pijnlijke dood gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onze eerste hamster hier ook, nou ja zoiets, die is zich letterlijk dood geschrokken van de poes!
de tweede hamster staat dus op de kamer van mn dochtertje en daar is de poes verboden
Deze leeft nu al een tijdje
quote:
Heej verkracht mijn posts nietquote:
Wat stelt je avatar dan voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
Waarschijnlijk had de dierenarts ook niks meer kunnen doen voor je hamster. Maar het is geen prettig gezicht om zoiets te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was de onze maar zo geschrokken...onze kat had hm vast en zat op zijn kopje te knabbelen. Mijn zus werd er 's nachts wakker van en heeft de kat af kunnen leiden. Sammie heeft een langzame, pijnlijke dood gehad.
* vencodark voelt zich er nog een beetje schuldig over dat ze niet naar een dierenarts was gegaan.
Hoiquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef rudedeltadude het volgende:
toch een keertje gluurpost in dit topic
lurk hier al een tijdje mee... maar nu dan ook "Hoi" van mijn kant
Heb het niet gezien, ik hoorde het de volgende ochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had de dierenarts ook niks meer kunnen doen voor je hamster. Maar het is geen prettig gezicht om zoiets te zien.
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, ik hoorde het de volgende ochtend.
Hij is kleurrijk iig. Ja dat is 'iequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
Ja daar kan ik ook wel even naar staren inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef Nexie het volgende:
Met Knuffelzacht's nieuwe plaatje kan ik wel leren leven.
Te laatquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
jullie weten dat als je je pc swaffelt vanwege dit plaatje het nare vlekken achter kan laten op het scherm?
te laatquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
jullie weten dat als je je pc swaffelt vanwege dit plaatje het nare vlekken achter kan laten op het scherm?
Beterschap.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* mannen... maar deze tjikkie gaat offline.. voel me steeds bwuhder
doeiii
Ook beterschapquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* mannen... maar deze tjikkie gaat offline.. voel me steeds bwuhder
doeiii
Hmm, aan de andere kant hangen stelletjes weer veel om te kleffen enz.. lastig lastig...quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef dawg het volgende:
Singles hangen sowieso meer, op de bank of in bed, denk ik. Om maar eens wat ontopics te roepen.
Liggen, bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant hangen stelletjes weer veel om te kleffen enz.. lastig lastig...
39 en 25 geschat worden... Nee dat geloof ik niet helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
Ze is 14.
Edit: Ik? 39. Maar niemand schat me ouder dan 25. >_<
Serieus waar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
39 en 25 geschat worden... Nee dat geloof ik niet helemaal.
En van je dochterquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Wtf. Foto dan! Even kijken hoe ik je zou inschatten
Ik post liever geen pics op Fok.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Wtf. Foto dan! Even kijken hoe ik je zou inschatten
Ach, age is just a number.. ligt er ook maar aan hoe je je gedraagtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
39.
Ik dacht dat jij een jaar of 22 was ofzo, vraag me niet waarom.
Hè verdorie!quote:
Ja klopt. Maar toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, age is just a number.. ligt er ook maar aan hoe je je gedraagt
Wacht, zal je even toevoegen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie!
Wel in een PMbox op Fok?![]()
Hey hij lijkt op zn 39e op een 25 jarige, dus zij misschien op dr 14e op een 20 jarigequote:
What;s your secret?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, age is just a number.. ligt er ook maar aan hoe je je gedraagt
Nee, zo werkt dat niet meneer!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey hij lijkt op zn 39e op een 25 jarige, dus zij misschien op dr 14e op een 20 jarige
Ik zeg het, de rest denkt het...quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet meneer!
Gedraag je!![]()
Geen smoesjes verzinnenquote:
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die fotoquote:
Dan krijgen we zometeen de pedo-politie op ons dakquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die foto
Vooruit dan maar... Mag ik er wel op wijzen dat ik niet om pikante foto's vroegquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan krijgen we zometeen de pedo-politie op ons dak
Tuurlijk mag jij datquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... Mag ik er wel op wijzen dat ik niet om pikante foto's vroeg
Ja, je hebt een PM.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie!
Wel in een PMbox op Fok?![]()
Van mijn dochter? Die is - gelukkig - nog niet echt geinteresseerd in jongens. Wel single dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die foto
Same here, same here! Maar wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
39.
Ik dacht dat jij een jaar of 22 was ofzo, vraag me niet waarom.
Hij is op zoek naar jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik heb een kriebel op mijn rug!
Waar is mijn vriend nu om te krabben?
[subtiel ontopic!]
Wil je best even krabben hoor. Maar voor de rest, ik ben nog niet echt op zoek ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik heb een kriebel op mijn rug!
Waar is mijn vriend nu om te krabben?
[subtiel ontopic!]
Geen idee. Sex, Drugs & Rock&Roll denk ik.quote:
Nee, ik kon er net bij. Gelukkig maarquote:
298 299quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |