Leuke avatar. Past goed bij je nickname.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik had vroeger een hamster Tarzan genaamd
Hoezo niet? Ik zie nu een knuffelbeertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
grom het wil niet lukken met ava veranderennu wel
Chick in bikini op MTV?quote:
Blijkbaarquote:
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zatquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
mrbox (wie weet lees je het nog een keer); hoe was je wiskunde gegaan of moet je dat nog krijgen?
Ooo oke, dankjequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zat
Een hamster met een speelgoedgeweer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Diepzinnigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.
Ja dit helpt. Thx!!!quote:
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Schele!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;Pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverd![]()
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;P
Ik vond die niet duidelijkgenoegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi. Misschien komt die ook wel terug. Help ik ben ook besmet met wissel de avatar virus.
Zijn zeker geen man en vrouw?quote:
good guessquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zijn zeker geen man en vrouw?
Welke die van Southpark of Dream Theater?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die niet duidelijkgenoeg
En ook niet bij je passen
de laatste, die van south park ging welquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke die van Southpark of Dream Theater?
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.quote:
Die van southpark is wel erg lelijk. En eigenlijk vind ik die niet bij mij passen. Jammer dat die van Dream Theater niet duidelijker is. Want dat past wel bij mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de laatste, die van south park ging wel
Daarnet paste die knuffel nog wel bij derquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |