Weet ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed bezig
Altijd goed om te horen! en mooie motivatie om door te gaan
Dan zal je je toch aan de plannign moeten houdenAch je bent lekker dagje vrij, zo kan je het ook bekijken en eventjes ervan genieten is niet erg. Het is een beetje afhankelijk van hoeveel je nog moet, hoeveel tijd en of je denkt dat je het gaat halen. Zo niet, dan moet je hard aan de slag
VencoDarkquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.Alleen gister heb ik ook vrij genomen ('s avonds dan) en straks, als ik naar beneden ga, neem ik wel mijn blaadjes mee en ga ik het gewoon eens overkijken. Dan zie ik het tenminste al staan en weet ik wat ik morgen echt ga leren.
![]()
Enne, ik leer altijd hard voor mijn tentamesmaar nu ff niet.
Ja kon natuurlijk niet achterblijven , pepequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedenavond!ook al een nieuwe avator/usericoon.
Kuddedier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kon natuurlijk niet achterblijven , pepe
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.
oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.![]()
Dan is het indd. maar goed dat die er niet is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
kuddedier
![]()
Blijf jij maar lekker jezelfniets mis mee, nou ja op wat kleine verbeterpuntjes na natuurlijk
![]()
Maar zag dat jij ook moet leren eigenlijk... Ja hier ook, ben gelukkig nog niet tegen bozige Duimelot tegen gekomen Die jaagt je dan weg![]()
![]()
* Laat weten dat hij groen-achtige ogen heeft *quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.
![]()
Een zachte knuffel misschienquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz als iedereen een nieuwe ava neemt moet ik dat ook maar doen
HELP Kz AAN EEN NIEUWE AVA
Ja. Alsquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz als iedereen een nieuwe ava neemt moet ik dat ook maar doen
Mijn nieuwe usericon is toch veel beter dan mijn vorige.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kuddedier.![]()
* vencodark blijft lekker zichzelf, inclusief usericon van geweldige film met mooie vrouw met rood haar.oh en mooie man met mooie groen achtige ogen.
![]()
Weet niet, vond die andere beter bij jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nieuwe usericon is toch veel beter dan mijn vorige.
Die van jou is goed dus niet veranderen.
Ja, waarom heb je nog steeds dezelfdequote:
Litquote:
Welke dan? Die van Southpark of die van Dream Theater?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet niet, vond die andere beter bij jou.
Hamsterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan lijkt me Garfield indd. niet het meest geschikt.![]()
Btw, ik zie nu pas wat je plaatje is.
Van DTquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan? Die van Southpark of die van Dream Theater?
Ja, het duurde ff.quote:
Die was ook erg mooi. Misschien komt die ook wel terug. Help ik ben ook besmet met wissel de avatar virus.quote:
Kzie t nietquote:
Hamsters zijn inderdaad leuke beestjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff.![]()
Hamsters.mijn broertje heeft er met zn vriendin 1tje gekocht. Genaamd Timmy.
Wat zie je dan wel?quote:
Leuke avatar. Past goed bij je nickname.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik had vroeger een hamster Tarzan genaamd
Hoezo niet? Ik zie nu een knuffelbeertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
grom het wil niet lukken met ava veranderennu wel
Chick in bikini op MTV?quote:
Blijkbaarquote:
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zatquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
mrbox (wie weet lees je het nog een keer); hoe was je wiskunde gegaan of moet je dat nog krijgen?
Ooo oke, dankjequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zat
Een hamster met een speelgoedgeweer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Diepzinnigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.
Ja dit helpt. Thx!!!quote:
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Schele!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;Pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverd![]()
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |