Kzie t nietquote:
Hamsters zijn inderdaad leuke beestjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff.![]()
Hamsters.mijn broertje heeft er met zn vriendin 1tje gekocht. Genaamd Timmy.
Wat zie je dan wel?quote:
Leuke avatar. Past goed bij je nickname.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik had vroeger een hamster Tarzan genaamd
Hoezo niet? Ik zie nu een knuffelbeertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
grom het wil niet lukken met ava veranderennu wel
Chick in bikini op MTV?quote:
Blijkbaarquote:
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zatquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
mrbox (wie weet lees je het nog een keer); hoe was je wiskunde gegaan of moet je dat nog krijgen?
Ooo oke, dankjequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie vrijdag nog tentamen had waar veel lastig wiskunde in zat
Een hamster met een speelgoedgeweer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar ik zie nog steeds niet wat t moet zijn
Diepzinnigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Een hamster met een machinegeweertje tussen zijn poten, met een hand eronder.
Ja dit helpt. Thx!!!quote:
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Schele!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepzinnig![]()
De hamster en de hand zie ik nu (eindelijk), maar ik ben toch echt te scheel om daar een machinegeweer in te zien.
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;Pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het bewijs dat je van masturberen blind wordt is geleverd![]()
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar doof van werd? ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |