Ik vond die niet duidelijkgenoegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi. Misschien komt die ook wel terug. Help ik ben ook besmet met wissel de avatar virus.
Zijn zeker geen man en vrouw?quote:
good guessquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zijn zeker geen man en vrouw?
Welke die van Southpark of Dream Theater?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die niet duidelijkgenoeg
En ook niet bij je passen
de laatste, die van south park ging welquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke die van Southpark of Dream Theater?
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.quote:
Die van southpark is wel erg lelijk. En eigenlijk vind ik die niet bij mij passen. Jammer dat die van Dream Theater niet duidelijker is. Want dat past wel bij mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de laatste, die van south park ging wel
Daarnet paste die knuffel nog wel bij derquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond dat beertje leuker. Maar die past niet echt bij jou. Deze past beter ben jou.
I know. Zelf ooit 1tje gehad, Sammie genaamd. Werd op een dag slachtoffer van een kat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hamsters zijn inderdaad leuke beestjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jijzelf vindt hequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
Btw, wanneer past een usericon wél bij iemand?
Als ik straks met een naakte vrouw in beeld kom, past ie dan niet bij me? Of een schattig katje.
Of een duiveltje? Tattoo's? Een ruige biker?
Dat zeg ik. Hoe kunnen wij nu bedenken wat bij iemand past en hoe kan je zelf eigenlijk denken dat een plaatje niet-echt-jou-is. Je kiest een plaatje wat je mooi of leuk vind.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Zelf ooit 1tje gehad, Sammie genaamd. Werd op een dag slachtoffer van een kat.onze eerste hamster hier ook, nou ja zoiets, die is zich letterlijk dood geschrokken van de poes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tweede hamster staat dus op de kamer van mn dochtertje en daar is de poes verboden
Deze leeft nu al een tijdje![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
Er zijn genoeg DT-ava's anders, tijn.
[ afbeelding ]
Knuffel of sletjes die zoenen... tough choicequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarnet paste die knuffel nog wel bij der
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou tijntje zo'n beertje pas wel bij mijn naam maar niet bij mij
Doet me denken aan astrologiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
alleen tijn heeft een opmerking over mijn nieuwe ava gemaakt verder niemand
Hij is erg hippiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
alleen tijn heeft een opmerking over mijn nieuwe ava gemaakt verder niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |