Was de onze maar zo geschrokken...onze kat had hm vast en zat op zijn kopje te knabbelen. Mijn zus werd er 's nachts wakker van en heeft de kat af kunnen leiden. Sammie heeft een langzame, pijnlijke dood gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onze eerste hamster hier ook, nou ja zoiets, die is zich letterlijk dood geschrokken van de poes!
de tweede hamster staat dus op de kamer van mn dochtertje en daar is de poes verboden
Deze leeft nu al een tijdje
quote:
Heej verkracht mijn posts nietquote:
Wat stelt je avatar dan voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
alleen tijn heeft een opmerking over mijn nieuwe ava gemaakt verder niemand
Waarschijnlijk had de dierenarts ook niks meer kunnen doen voor je hamster. Maar het is geen prettig gezicht om zoiets te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was de onze maar zo geschrokken...onze kat had hm vast en zat op zijn kopje te knabbelen. Mijn zus werd er 's nachts wakker van en heeft de kat af kunnen leiden. Sammie heeft een langzame, pijnlijke dood gehad.
* vencodark voelt zich er nog een beetje schuldig over dat ze niet naar een dierenarts was gegaan.
Hoiquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef rudedeltadude het volgende:
toch een keertje gluurpost in dit topic
lurk hier al een tijdje mee... maar nu dan ook "Hoi" van mijn kant
Heb het niet gezien, ik hoorde het de volgende ochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had de dierenarts ook niks meer kunnen doen voor je hamster. Maar het is geen prettig gezicht om zoiets te zien.
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, ik hoorde het de volgende ochtend.
Hij is kleurrijk iig. Ja dat is 'iequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
alleen tijn heeft een opmerking over mijn nieuwe ava gemaakt verder niemand
Ja daar kan ik ook wel even naar staren inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef Nexie het volgende:
Met Knuffelzacht's nieuwe plaatje kan ik wel leren leven.
Te laatquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
jullie weten dat als je je pc swaffelt vanwege dit plaatje het nare vlekken achter kan laten op het scherm?
te laatquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
jullie weten dat als je je pc swaffelt vanwege dit plaatje het nare vlekken achter kan laten op het scherm?
Beterschap.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* mannen... maar deze tjikkie gaat offline.. voel me steeds bwuhder
doeiii
Ook beterschapquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* mannen... maar deze tjikkie gaat offline.. voel me steeds bwuhder
doeiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |