Nee, zo werkt dat niet meneer!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey hij lijkt op zn 39e op een 25 jarige, dus zij misschien op dr 14e op een 20 jarige
Ik zeg het, de rest denkt het...quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet meneer!
Gedraag je!![]()
Geen smoesjes verzinnenquote:
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die fotoquote:
Dan krijgen we zometeen de pedo-politie op ons dakquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die foto
Vooruit dan maar... Mag ik er wel op wijzen dat ik niet om pikante foto's vroegquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan krijgen we zometeen de pedo-politie op ons dak
Tuurlijk mag jij datquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... Mag ik er wel op wijzen dat ik niet om pikante foto's vroeg
Ja, je hebt een PM.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Hè verdorie!
Wel in een PMbox op Fok?![]()
Van mijn dochter? Die is - gelukkig - nog niet echt geinteresseerd in jongens. Wel single dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
Smoesje???? Ik wacht nog steeds op die foto
Same here, same here! Maar wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
39.
Ik dacht dat jij een jaar of 22 was ofzo, vraag me niet waarom.
Hij is op zoek naar jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik heb een kriebel op mijn rug!
Waar is mijn vriend nu om te krabben?
[subtiel ontopic!]
Wil je best even krabben hoor. Maar voor de rest, ik ben nog niet echt op zoek ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik heb een kriebel op mijn rug!
Waar is mijn vriend nu om te krabben?
[subtiel ontopic!]
Geen idee. Sex, Drugs & Rock&Roll denk ik.quote:
Nee, ik kon er net bij. Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |