quote:
Sterkte manquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
moe maar ik moet nog zoveel leren..
hehehehe. Dat gaat fout hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:06 schreef Devvie het volgende:
Boh tentamens zijn kut
Over 4.5uur zit ik mn bouwfysica te verneuken...
Nah, morgen weer proberen normaal te slapen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Sterkte manIk ga ook maar eens proberen te slapen
Tot de volgende nacht
![]()
![]()
Ja, niet omdat ik niet geslapen heb.. maar omdat ik er bar weinig van snap..quote:
Was hij een geliefd persoon ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb hem al heul lang niet gezien hier..
Anders ik welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Ik ben me klote chagrijnig!!!
kkhard gel0llerpwnd0rdzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Waarom zag je dat eerst niet dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Godver, en jij hebt ook al een goede redenquote:
Ja, nogalquote:
Ik heb echt de ballen verstand van witgoed, en ze zien er vrij nieuw uit. 2 en 6 jaar was geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zag je dat eerst niet dan?
Jij niet? Ik heb nog een reden om nog chagrijniger te worden. Twee redenen zelfsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godver, en jij hebt ook al een goede reden
En hoe ben je er nu achter gekomen dat ze toch zo oud zijn? En ga je nu geld terugeisen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal
[..]
Ik heb echt de ballen verstand van witgoed, en ze zien er vrij nieuw uit. 2 en 6 jaar was geloofwaardig
Ja, dag. Serieus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
skaff-a en ik sliepen vannacht bij de ananas
In de vaatwasser zat een kassabon uit '98quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En hoe ben je er nu achter gekomen dat ze toch zo oud zijn? En ga je nu geld terugeisen?
Bwhahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
skaff-a en ik sliepen vannacht bij de ananas
En, laat je nu ook een streepje op je arm tatoeeren ?quote:
Nee, hij had niksquote:
Beetje klagen héquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, hij had niks, wel kipschnitzel en skaf en ik hebben nog even een flinke joint opgestoken.
quote:
Je wil me wel pijpen, vuigerd.quote:
Een streepjespak.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En, laat je nu ook een streepje op je arm tatoeeren ?
Of is het inmiddels al een tribal geworden, zoveel streepjes ?
Haha, en dat noemt zich frituurkoning ±Dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maurits en geen frituursel in huis?
Als banaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAH, jij voelde het niet toen ik je aars likte.
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
BOSWACHTER, wanneer wordt ik mod?
Dan ben jij ook geen koning bef of baf als hij het niet heeft gevoeltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAH, jij voelde het niet toen ik je aars likte.
Wat kunnen nu redenen zijn dat jij stopt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.
En wanneer is dat? Of laat ik het anders vragen, wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat jij stopt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
BOSWACHTER, wanneer wordt ik mod?
Of ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Éven serieus, ik kan ook wel mod worden.
Die hou ik even voor mezelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:56 schreef Gupje het volgende:
Wat kunnen nu redenen zijn dat jij stopt?
HHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Éven serieus, ik kan ook wel mod worden.
Nee, maar ik ben wel mod geweest.quote:
Wanneer: Wanneer ik geen zin meer heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
En wanneer is dat? Of laat ik het anders vragen, wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat jij stopt?
Vraag maar aan de ananas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, me reet. Waar en wanneer? En waar was ik dan?
Ja leuk al die scheldende bagger userts omdat je hun topic sluit.quote:
Ben je vandaag niet meer depressief?quote:
Beweer je soms dat ik geen goede mod zou zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jullie zijn echt hilarisch met z'n tweeën
Sackboy heeft een ban, en hij heeft nu geen zin in een unban.quote:
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je vandaag niet meer depressief?
Waarom dat dan weerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy heeft een ban, en hij heeft nu geen zin in een unban.
Misschien ooit wel, of misschien helemaal nooit.
Ja, daarom vroeg ik het ook inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy heeft een ban, en hij heeft nu geen zin in een unban.
Misschien ooit wel, of misschien helemaal nooit.
Het is dat ik geen halve kan geven maar jij dan maar 1 kankersmilie:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef padlarf het volgende:
dat is dan toch echt 7 kankersmilies voor sackboy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al zouden ze kanker morgen weten te genezen, dan was dit nog steeds het beste nieuws van de week.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook inderdaad
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook inderdaad
Watjes.quote:
Hoho het zijn geen kankersteentjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is dat ik geen halve kan geven maar jij dan maar 1 kankersmilie:
Je Pwnd mequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoho het zijn geen kankersteentjes![]()
Meer kankersmilies is slechter
Dat is geen kankersmileyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoho het zijn geen kankersteentjes![]()
Meer kankersmilies is slechter
http://huillach.hyves.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is geen kankersmiley
het is......SARCASMEPOPPETJE!!![]()
Kijk maar http://sarcasmepoppetje.hyves.nl/![]()
Maar zij moeten zich niet zo aanstellen, dat was lang zo erg niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap nu eindelijk hoe de slachtoffers van orkaan Katrina zich moeten hebben gevoeld.
Ik ook, mên.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha die items
Ik wil dat dekbed wel
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar zij moeten zich niet zo aanstellen, dat was lang zo erg niet.
Moet je wel 1,5 uur wachtenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie, ik? Dat klinkt niet slecht.
Pics please.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar m'n sletje
Gaan we trouwens nog wel een keertje doen, met kali en skaff-a.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar m'n sletje
Tentamenweek, ik zou tentamen hebben over marketing, maar dat onderdeel heb ik met vlag en wimpel gehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pics please.
Moet de jeugd van tegenwoordig niet meer naar school etc.![]()
Ja, zekerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gaan we trouwens nog wel een keertje doen, met kali en skaff-a.![]()
Jawelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pics please.
Moet de jeugd van tegenwoordig niet meer naar school etc.![]()
Management & Organisatie op de HAVO ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tentamenweek, ik zou tentamen hebben over marketing, maar dat onderdeel heb ik met vlag en wimpel gehaald.
Nou, ik zat laatst zo'n boek in te bladeren van iemand anders, maar ik vond het best moeilijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef padlarf het volgende:
Ik zit lekker thuis, tentamens te leren
En nee, het is niet MBO electratechniek
En ik zal daar vandaag aan bijdragen.quote:
Nou. Ik denk dat elke dag van mezelf, en alsnog sta ik altijd in de top 50 bij de dagcijfersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:58 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik zal daar vandaag aan bijdragen.Ik ga niet meer zoveel posten als gisteren, heb ik me -wijselijk- voorgenomen.
Ik ben stront chagrijnig door die vaatwasser en droger, ik heb het stervensdruk op mn werk en wordt daar constant afgeleid door allerlij onzin en ik heb honger en geen koffiequote:
Ik wist niet dat depressies ook seksueel overdraagbaar waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben stront chagrijnig door die vaatwasser en droger, ik heb het stervensdruk op mn werk en wordt daar constant afgeleid door allerlij onzin en ik heb honger en geen koffie
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, LEKKER VOOR JE, AHAHAHAHA LKEKKER PUHHquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben stront chagrijnig door die vaatwasser en droger, ik heb het stervensdruk op mn werk en wordt daar constant afgeleid door allerlij onzin en ik heb honger en geen koffie
Daaruit blijkt dus dat ik wel met BT geneukt heb en jij nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat depressies ook seksueel overdraagbaar waren.aangezien BT gister zo'n bui had.
Stuk verdrietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, LEKKER VOOR JE, AHAHAHAHA LKEKKER PUHH
Ja, en? Moet ik dat erg vinden of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dus dat ik wel met BT geneukt heb en jij niet
JA!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en? Moet ik dat erg vinden of zo?
Man, bobbyb neukt met ondermeer Stephanie Sadorra en Keeley Hazell, kom jij met BT aankakkenquote:
In mn dromen neuk ik ook met de halve wereldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man, bobbyb neukt met ondermeer Stephanie Sadorra en Keeley Hazell, kom jij met BT aankakken_!
Als je maar niet te diep gaat, magma is nogal heet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In mn dromen neuk ik ook met de halve wereld
Ik neuk m'n eigen vriendin (ja, nu niet dan) en dat vind ik al meer dan genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man, bobbyb neukt met ondermeer Stephanie Sadorra en Keeley Hazell, kom jij met BT aankakken_!
stoot voor je smoel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ken je die mop van die oasis-fan die naar het concert van 19 januari ging?
Hij ging niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ken je die mop van die oasis-fan die naar het concert van 19 januari ging?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je maar niet te diep gaat, magma is nogal heet.
4,5 half uur maar? Ik heb er een keer 5 uur over gedaan om thuis te komen vanaf het werk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
dat hele kankerconcert verplaatst naar 4 feb. 4,5 uur in de trein gezeten om in dat kankerdusseldorf aan te komen
Maar waarom niet gewoon naar het concert in NL dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
dat hele kankerconcert verplaatst naar 4 feb. 4,5 uur in de trein gezeten om in dat kankerdusseldorf aan te komen
Waarom welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon naar het concert in NL dan?
Als er een concert is op plek A (2 km. van huis) en plek B (200 km. van huis), kies ik logischerwijs voor plek Aquote:
Omdat je dan niet 4,5 uur in een trein naar dat kankerdusseldorf hoeft te reizen?quote:
In de Philipshalle kunnen meer mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als er een concert is op plek A (2 km. van huis) en plek B (200 km. van huis), kies ik logischerwijs voor plek A
Je had beter in Dusseldorf kunnen blijven voor de grootse botenshow van Europaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de Philipshalle kunnen meer mensen.
dikke carequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je had beter in Dusseldorf kunnen blijven voor de grootse botenshow van Europa
Nee. Ik ken überhaupt geen WO'er die shag rookt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
Kennen jullie trouwens één WO'er die zware shag rookt?
Ja, 1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
Nee dat bedoel ik. Viel me laatst opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Ik ken überhaupt geen WO'er die shag rookt.
Kende, hij is nu gestopt met rokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
Economie & bedrijfskunde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk Lakitu
1 studie, maar je kan er beide kanten mee op. In het tweede jaar kies je je richting.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Twee studies? Of een major/minor constructie?
Ahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1 studie, maar je kan er beide kanten mee op. In het tweede jaar kies je je richting.
Dat is je bovenlipquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef reetveter het volgende:
omgggggg stinkt als de tering hierLijkt net of er ergens een kadaver ligt die ik nog moet ontdekken
Wat doe je dan ook achter de computer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En doei!
Ik moet om 13uur op school zijn maar dat haal ik nooit.
Ja, meerdere zelfs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dus dat ik wel met BT geneukt heb en jij niet
Ik ben tenminste nog versquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wou dat laatst ook doenquote:
HOAXquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wou dat laatst ook doenpuur om te kijken hoe kansloos het was, maar bleek dat je je email moest invullen dat ga ik natuurlijk niet doen
Doe nou maar niet alsof je het vergeten bentquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Ik ben tenminste nog vers
Gewoon vals mail-adres. http://www.mailinator.com/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wou dat laatst ook doenpuur om te kijken hoe kansloos het was, maar bleek dat je je email moest invullen dat ga ik natuurlijk niet doen
Dat kan volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Devvie het volgende:
[..]rondhobbelen op een paardje en bijltjes naar beestjes gooien..
Ervaring is belangrijk BT, VEEL ervaring.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Ik ben tenminste nog vers
Dan doen ze een WO-onwaardige studie.quote:
Dan ga ik even naar http://www.trywarcraft.com/index_nl.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon vals mail-adres. http://www.mailinator.com/
ik zie ze in mn klas altijd op een paardje rondrennenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet eensHet is toch alleen een beetje klikken of heb ik dat nou mis
?
Mensen die dat op school spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zie ze in mn klas altijd op een paardje rondrennen
Te veel ervaring en jij voelt er niets meer van gok ik zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ervaring is belangrijk BT, VEEL ervaring.![]()
Hmmm, geneeskunde bijv is WO onwaardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan doen ze een WO-onwaardige studie.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, geneeskunde bijv is WO onwaardig?
Geneeskundequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te veel ervaring en jij voelt er niets meer van gok ik zo!
[..]
Hmmm, geneeskunde bijv is WO onwaardig?
Misschien bedoelt ze pijprokende filosofenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan doen ze een WO-onwaardige studie.
Wel een jongen die sociologie doet die ook zware shag rookt, hij houdt wel van filosoferen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze pijprokende filosofen
Hij's groot zat!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te veel ervaring en jij voelt er niets meer van gok ik zo!
Ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een jongen die sociologie doet die ook zware shag rookt, hij houdt wel van filosoferen.
Als het telt als de shag in een joint zit ken ik er trouwens nog veel meer!
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie doet er hier nog meer MBO?
Deed ik het maar, ik ben helemaal klaar met dat kutgeleerquote:
Ja dan ken ik er ook ineens genoeg jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een jongen die sociologie doet die ook zware shag rookt, hij houdt wel van filosoferen.
Als het telt als de shag in een joint zit ken ik er trouwens nog veel meer!
MBO... Leren...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deed ik het maar, ik ben helemaal klaar met dat kutgeleer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deed ik het maar, ik ben helemaal klaar met dat kutgeleer
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
MBO... Leren...Ja daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op het WO moet ik veelteveel doen, daar heb ik helemaal geen zin in
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Wat is dat nou weer voor instelling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daarom
Nu op het WO moet ik veelteveel doen, daar heb ik helemaal geen zin in
Ik zie het hele nut er ook niet van inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor instelling.
Wie heeft er nou niet zin om dagenlang te leren![]()
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze al zover uitgelubbert is dat jij er niets van voelt
Dan doe je het toch nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie het hele nut er ook niet van in
Ik leer nu, om later geld te gaan verdienen, voor later als ik oud ben, zodat ik dan iig een mooie grafkist kan kopen
Waar de neuk slaat dit hele systeem eigenlijk op?
Dat is wel heel kort door de bochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie het hele nut er ook niet van in
Ik leer nu, om later geld te gaan verdienen, voor later als ik oud ben, zodat ik dan iig een mooie grafkist kan kopen
Waar de neuk slaat dit hele systeem eigenlijk op?
Ja, en ik bedoel dat dat door de grootte van mijn Harrie niks uitmaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze al zover uitgelubbert is dat jij er niets van voelt
Zelfs nadat ik blackzilla heb gehad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoel dat dat door de grootte van mijn Harrie niks uitmaakt
Is dat zo? Mwa nee daar ga ik het niet van winnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs nadat ik blackzilla heb gehad?
Wut?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aan het praten over hoe dik ik ben op msn.
Ja hij probeert me een complex aan te pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat zo? Mwa nee daar ga ik het niet van winnen denk ik.
[..]
Wut?
Over kiezen trekken heb ik nog wel een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Maargoed, straks toch maar weer doorgaan en daarna ook nog mn kiezen laten trekken
Het vergaren van kennis acht ik zeker niet nutteloos, echter tegenwoordig draait het lijkt het wel nergens anders meer omquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet? Het is jouw keuze, als jij het vergaren van kennis nutteloos acht moet je het ook vooral niet doen.. Als jij denkt meer voldoening te kunnen halen uit een simpele baan met een bijbehorend salaris moet je daar toch gewoon voor kiezen?
Bedrijvencomplex?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij probeert me een complex aan te praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |