quote:
Sterkte manquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
moe maar ik moet nog zoveel leren..
hehehehe. Dat gaat fout hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:06 schreef Devvie het volgende:
Boh tentamens zijn kut
Over 4.5uur zit ik mn bouwfysica te verneuken...
Nah, morgen weer proberen normaal te slapen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Sterkte manIk ga ook maar eens proberen te slapen
Tot de volgende nacht
![]()
![]()
Ja, niet omdat ik niet geslapen heb.. maar omdat ik er bar weinig van snap..quote:
Was hij een geliefd persoon ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb hem al heul lang niet gezien hier..
Anders ik welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Ik ben me klote chagrijnig!!!
kkhard gel0llerpwnd0rdzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Waarom zag je dat eerst niet dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Godver, en jij hebt ook al een goede redenquote:
Ja, nogalquote:
Ik heb echt de ballen verstand van witgoed, en ze zien er vrij nieuw uit. 2 en 6 jaar was geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zag je dat eerst niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |