quote:
Sterkte manquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
moe maar ik moet nog zoveel leren..
hehehehe. Dat gaat fout hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:06 schreef Devvie het volgende:
Boh tentamens zijn kut
Over 4.5uur zit ik mn bouwfysica te verneuken...
Nah, morgen weer proberen normaal te slapen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Sterkte manIk ga ook maar eens proberen te slapen
Tot de volgende nacht
![]()
![]()
Ja, niet omdat ik niet geslapen heb.. maar omdat ik er bar weinig van snap..quote:
Was hij een geliefd persoon ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb hem al heul lang niet gezien hier..
Anders ik welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Ik ben me klote chagrijnig!!!
kkhard gel0llerpwnd0rdzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Waarom zag je dat eerst niet dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik gister een tweedehands vaatwasser en droger gekocht van respectievelijk 2 en 6 jaar oud. Kom ik er thuis achter dat die dingen beide iets van 10 jaar oud zijn
Godver, en jij hebt ook al een goede redenquote:
Ja, nogalquote:
Ik heb echt de ballen verstand van witgoed, en ze zien er vrij nieuw uit. 2 en 6 jaar was geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zag je dat eerst niet dan?
Jij niet? Ik heb nog een reden om nog chagrijniger te worden. Twee redenen zelfsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godver, en jij hebt ook al een goede reden
En hoe ben je er nu achter gekomen dat ze toch zo oud zijn? En ga je nu geld terugeisen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal
[..]
Ik heb echt de ballen verstand van witgoed, en ze zien er vrij nieuw uit. 2 en 6 jaar was geloofwaardig
Ja, dag. Serieus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
skaff-a en ik sliepen vannacht bij de ananas
In de vaatwasser zat een kassabon uit '98quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En hoe ben je er nu achter gekomen dat ze toch zo oud zijn? En ga je nu geld terugeisen?
Bwhahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
skaff-a en ik sliepen vannacht bij de ananas
En, laat je nu ook een streepje op je arm tatoeeren ?quote:
Nee, hij had niksquote:
Beetje klagen héquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, hij had niks, wel kipschnitzel en skaf en ik hebben nog even een flinke joint opgestoken.
quote:
Je wil me wel pijpen, vuigerd.quote:
Een streepjespak.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En, laat je nu ook een streepje op je arm tatoeeren ?
Of is het inmiddels al een tribal geworden, zoveel streepjes ?
Haha, en dat noemt zich frituurkoning ±Dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maurits en geen frituursel in huis?
Als banaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAH, jij voelde het niet toen ik je aars likte.
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
BOSWACHTER, wanneer wordt ik mod?
Dan ben jij ook geen koning bef of baf als hij het niet heeft gevoeltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAH, jij voelde het niet toen ik je aars likte.
Wat kunnen nu redenen zijn dat jij stopt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.
En wanneer is dat? Of laat ik het anders vragen, wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat jij stopt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je voordragen wanneer ik ermee stop.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
BOSWACHTER, wanneer wordt ik mod?
Of ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Éven serieus, ik kan ook wel mod worden.
Die hou ik even voor mezelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:56 schreef Gupje het volgende:
Wat kunnen nu redenen zijn dat jij stopt?
HHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Éven serieus, ik kan ook wel mod worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |