quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jepquote:Op maandag 19 januari 2009 21:31 schreef Nizno het volgende:
Ontslag nemen....
Heb je wel al wat anders dan Pien?
Kijk dat is een goed bericht dusquote:
Zélfs al had ik niks anders gehad was t goed bericht geweest, ik was het zó zat!quote:
herkenbaar... had ik een jaar geleden ook... toen een half jaar ook geen klap uitgevoerd..... en daarna weer hard aan het werk....quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zélfs al had ik niks anders gehad was t goed bericht geweest, ik was het zó zat!
Nja, ben niet iemand die thuis kan zitten, dus hoop eigenlijk al voor 1 februari te kunnen beginnen, morgen maar s bellen...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar... had ik een jaar geleden ook... toen een half jaar ook geen klap uitgevoerd..... en daarna weer hard aan het werk....
quote:
Oh, heb jij het ook?quote:
er is voorraad genoeg, en straks zet ik gewoon een nieuwe warme pot voor jullie klaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that. Nu is me koffie koud![]()
*Nieuw bakkie bij Stroek haalt
Ja de naweën van een verschrikkelijk virusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, heb jij het ook?
Ik werd vanmorgen met een dikke keel en een snotneus wakker
Sowwyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that. Nu is me koffie koud![]()
*Nieuw bakkie bij Stroek haalt
Een warme potquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is voorraad genoeg, en straks zet ik gewoon een nieuwe warme pot voor jullie klaar
Schiet ik niks mee op...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:58 schreef NanKing het volgende:
Ik had ze nu ongeveer wel over de balie heen getrokken?
ik niet.. snotter al vanaf half december... maar gooi het nog steeds op het temperatuursverschil tussen t zuiden en hierquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef BlueMage het volgende:
Iedereen is ziek of verkouden hier, behalve ik, ik krijg 't waarschijnlijk als iedereen weer beter is.
M.
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Overigens is het hele BCC verhaal opgelost
Auw dat doet pijn, ik weet 't.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef soapie het volgende:
Moguh, doe mij maar wat vitamientjes Stroek. Geveld door voorhoofdsholteontsteking....
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef maedel het volgende:
* maedel nog steeds verkouden is, en stijve nek heeft
dan heb je volgens mij nog meer behoefte aan cranberry sap in plaats van jus ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef soapie het volgende:
Moguh, doe mij maar wat vitamientjes Stroek. Geveld door voorhoofdsholteontsteking....
Dank je, doet idd erg pijn, vanmiddag ff langs huisarts....quote:Op maandag 26 januari 2009 11:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Auw dat doet pijn, ik weet 't.Beterschap.
![]()
![]()
M.
Als dat helpt, graag!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je volgens mij nog meer behoefte aan cranberry sap in plaats van jus ?
Het lijkt wel haarlemmeroliequote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef maedel het volgende:
helpt dat daar ook tegen dan?
Wondermiddel!
ik vind me dat toch smerig!quote:
Echt?quote:
Zo ben ik er ook ooit eens aangekomen, blaasontsteking, en van de huisarts t advies krijgen om ook maar s cranberrysap te gaan drinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:00 schreef maedel het volgende:
Ik neem het ook wel eens, tegen de blaasontsteking, maar ik leng het flink aan met spa-rood of zelfs 7up
Dat zijn toch die ouwe antidepressiva waar je allerlei dingen zoals grapefruitsap niet meer mag drinken? Dacht dat ze altijd probeerden te voorkomen om dat nog voor te schrijven.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo ben ik er ook ooit eens aangekomen, blaasontsteking, en van de huisarts t advies krijgen om ook maar s cranberrysap te gaan drinken
Had vorig jaar een tijd medicijnen waarbij ik geen cranberrysap enzo mocht drinken... ben blij dat ik daar weer vanaf ben!
Jep, oude antidepressiva inderdaad, heb ik nu niet meerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat zijn toch die ouwe antidepressiva waar je allerlei dingen zoals grapefruitsap niet meer mag drinken? Dacht dat ze altijd probeerden te voorkomen om dat nog voor te schrijven.![]()
Enneh cranberrysap helpt idd om de urinewegen goed schoon te houden maar ik geloof niet dat 't helpt als je voorhoofdsholteonsteking hebt maar ach als je 't lekker vindt kan 't natuurlijk geen kwaad.En mij dokter zegt altijd dat ik 't moet uitzieken, ik ga niet meer naar d'r toe voor zoiets als voorhoofdsholteonsteking. Volgens mij moet ik echt aan 't sterven zijn dan zal ze misschien iets voorschrijven.
M.
En nog vrouw ook... Zal IJsland dan toch voorlopen op ons?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:31 schreef maedel het volgende:
Van nu.nl:
IJsland krijgt eerste homoseksuele premier
Uitgegeven: 28 januari 2009 09:21
Laatst gewijzigd: 28 januari 2009 09:21
REYKJAVIK - IJsland wordt zo goed als zeker het eerste land ter wereld met een openlijk homoseksueel regeringshoofd. Johanna Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap.
Het parlement moet officieel nog akkoord gaan met haar benoeming, maar dat is een formaliteit. De Sociaal-Democratische Alliantie en Links-Groen vormen vermoedelijk een minderheidsregering met de gedoogsteun van de liberale Progressieve Partij.
Op 9 mei worden vervroegde verkiezingen gehouden.
De vorige premier, Geir Haarde, diende maandag het ontslag van zijn regering in. Haarde lag door het uitbreken van de kredietcrisis en het instorten van de IJslandse bankensector zwaar onder vuur. Het land is nagenoeg bankroet.
Te laatquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef NanKing het volgende:
Hey ik kwam hier naar toe om dat nieuws te spammen
IJsland loopt zeker voor. Die hebben 't homohuwelijk als eerste gelegaliseerd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nog vrouw ook... Zal IJsland dan toch voorlopen op ons?
Momenteel even niet, ze zijn al 2 en halve week op, en ik mag geen nieuwe halen want ben verhuisd, had nog geen nieuwe psycholoog, nu eindelijk nieuw verwijsbriefje, afspraak proberen te maken, maar dat kan op z'n vroegst volgende week een afspraak maken... Maar dan zal het waarschijnlijk weer 6 weken duren ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
IJsland loopt zeker voor. Die hebben 't homohuwelijk als eerste gelegaliseerd.
En Pien neem je nog steeds medicijnen?
Ben nooit nieuwsgierig ofzo.![]()
M.
Nie echt lekker... Als het goed was gegaan was ik er ook niet meer aan begonnen hoor, maar begin steeds meer te merken dat ik t nu zonder medicijnen doe en dat het daardoor weer slechter met me gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef BlueMage het volgende:
Hoe gaat 't zonder medicijnen? (als dat wel ok gaat, zou ik persoonlijk denk ik d'r niet weer aan beginnen)
M.
Awww sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nie echt lekker... Als het goed was gegaan was ik er ook niet meer aan begonnen hoor, maar begin steeds meer te merken dat ik t nu zonder medicijnen doe en dat het daardoor weer slechter met me gaat
Wachtlijst valt redelijk mee, ik kan alleen niet praten met vrouwen, en de mannelijke psychologen zijn nogal ondervertegenwoordigd hier... Maar goed een van de weinige mannen is as dinsdag aanwezig, dus waarschijnlijk hoor ik dan wat, én kan ik die zelfde week nog een afspraak maken enzo... Maar goed, wordt waarschijnlijk alsnog een vijfjarenplanquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Awww sorryhoop dat je snel hulp kunt krijgen dan. (wachtlijsten urgh
) Ok kruisverhoor is voorbij.
![]()
M.
* Pien85 zegt iets over achterlijke christenen enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Nizno het volgende:
School mag lesbische meisjes weigeren
De rechter in Californië heeft besloten dat een Christelijke hogeschool leerlingen mag weigeren op basis van hun seksuele geaardheid. Meisjes die wel eens een tortilla maken zijn dus niet langer welkom. De Lutheraanse School vond dat ze hier recht op had als privé-organisatie.
Tegen de school was een rechtszaak aangespannen door twee meisjes die in 2005 waren weggestuurd door de school. Scholen zijn echter niet hetzelfde als bedrijven en hoeven zich daarom ook niet aan dezelfde regelgeving te houden, aldus de rechter.
Een soortgelijke school in Ontario kwam in 2005 ook in opspraak toen ze een 14-jarige leerlinge naar huis stuurde omdat haar biologische moeder lesbiënne was. Volgens het schoolregelement mocht tenminste één van de ouders niet betrokken zijn bij 'immorele praktijken die tegen de positieve christelijke levensstijl inging, zoals ongehuwd samenwonen of een homoseksuele relatie.'
Denk dat dat voornamelijk een beslissing van de ouders is... Helaas...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef BlueMage het volgende:
Ja wie wil d'r ook naar zo'n school?
M.
goed hoor, en met jou zo in between jobs ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.. Ik kom me hier ook nog eens melden. Hoe is de stand van zaken hier?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor, en met jou zo in between jobs ?
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag alle sores vergeten van het werk. Het is niet langer mijn probleem
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Droom
Oh en goeiemorgen allemaal enzoIemand koffie?
Neuh, ik heb koffiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaagquote:
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hèquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?
Ik weet het wel zeker... Klote schildersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
[..]
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hè
Hoi, welkom enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meekletsen. Heb een vriendinnetjedus dan ben je toch lesbeau..
?? En heb ook koffie met chocolademelk erin, hmmmmmmmm!
! Ben jij vrijdag nog naar de S geweest, Pien?? Ik niet ivm tentamens, maar ga binnenkort wel weer eens, denk ik!
hoiquote:
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
Zeg Stroek, kun je dat bij mij thuis niet ook s komen doen?
Dan sta ik wel gewoon laat opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaar
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tijdens kantoor urenUur of 2 ofzo?
Maar je bezorgd niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uur
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben soms best bezorgd over collega's vrienden en familie
ik heb het gezien... en nee... je hebt niets gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
fuck, ik heb die hele [singles]-rel gemist.
Weinig gemist hoor maedelquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Kopje koffie gaat er wel in hoor!
Hoe ist hier?
Sneeuw? Hmm... het is hier 7 graden, lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerkt
Ben blijquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
Ik dacht dat het nou juist over jou ging?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben blijik heb er zelf ook zoveel mogelijk van gemist
Over mij wel ja. Heb me er zo min mogelijk mee bemoeid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nou juist over jou ging?
Mij leek het ook niet leuk eigenlijkquote:
Doe eerst maar eens een foto van jezelfquote:
Foto doe ik (nog?) niet, ik wil alleen mee praten en meelezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een foto van jezelf
(of kom je hier nou uit de kast?)
Dat ben jij heul niet!quote:
Als ik dat was geweest, had ik er geen hartje bij gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ben jij heul niet!
De TT zou inderdaad beter "postloos" kunnen zijn
* Pien85 Kijken gaat...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik dat was geweest, had ik er geen hartje bij gezet
Ik heb wel een nieuwe foto in mn foboEen blije
Hijs vrolijk hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Kijken gaat...
Ik vind t een gezellige foto
Ik las potloos, hihiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ben jij heul niet!
De TT zou inderdaad beter "postloos" kunnen zijn
Het is al bijna lentequote:Op maandag 23 februari 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
Of is hier ook nog behoefte aan warme snert met roggebrood en spek voor de die hards ?
wat meer met het oog op het standaard menu voor de vastenavondgangersquote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is al bijna lente
Oké, tegen de tijd dat dit topic dichtgaat is het misschien al weer winter...
Oh ja, als ik mij niet vergis woon jij in die plaats die zich identificeert met haantjesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik doe niet aan carnaval, moet dadelijk dwars door de optocht naar m'n werk.
M.
quote:Hoi. Misschien wordt u verrast op mijn brief? En waar kan ik uw e-mail? Onlangs was ik op dating site. Vandaag, online dating heeft me je e-mail, samen met een korte samenvatting. Zij werden op de hoogte gebracht dat we met u een harmonieuze combinatie. En besloot om te schrijven naar je. Wie weet, misschien ben je en ik echt een harmonieuze paar? Ik weet het niet, heb je antwoord op mijn brief ...
Ik zal proberen te vertellen iets over jezelf, als je nog steeds geinteresseerd. Mijn naam Oksana. Ik woon in Rusland. Ik ben nooit getrouwd en heb geen kinderen. Ik denk vaak over het creeren van hun eigen familie. Ik ben een grote meid en op zoek naar een serieuze relatie. Als u wilt zoeken de liefde in het leven, dan denk ik dat het noodzakelijk is om te beginnen onze kennismaking?
Ja, we wonen heel ver uit elkaar, maar ik hoop van harte dat het zal geen belemmering vormen voor onze blootstelling. Afstand is niet bang je? In ieder geval kunnen we vrienden zijn per brief. Misschien zullen we vrienden zijn met je, maar misschien onze contacten zal blijven groeien in de zin van magie!
Als u geinteresseerd bent, kunt u me terug naar mijn persoonlijke e-mail: oksanamatveeva45@gmail.com
Dit is een brief schreef ik aan u over de Nederlandse taal. Ik weet niet Nederlands. Ik gebruikte een vertaling programma te schrijven naar je. Ik spreek goed Engels. Interessant, je weet het Engels? We kunnen schrijven naar elkaar in het Engels? Helaas is in deze brief, ik maak geen uw foto. Ik stuur mijn foto in de volgende brief.
Het zal interessant zijn om meer te weten over u en uw leven.
Ik hoop dat mijn brief niet zal blijven dovemansoren.
Oksana
Blijf jij ook wel eens dovenmansoren?quote:
Maar mijn spamfilter haalt 'm er dan dus niet uit hèquote:
Nee, ik twitter niet, is dat weer zo'n ding waarmee iedereen je kan volgen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef NanKing het volgende:
Ik heb gewoon hotmail en die filtert voor mij alles eruit behalve als ik je toegevoegd heb aan mijn adresboek.
Oeh trouwens, twitter je al
Ik zie die T in dat lelijke blauw wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:50 schreef NanKing het volgende:
Yup een microblogje. Welke layout gebruik je hier?
Nee hoor, dus ik had het wel gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef NanKing het volgende:
Ah dat is dus een twittericoontje. Gebruik je normaal een andere layout dan?
quote:Amy Winehouse op de lesbische toer
23 februari 2009, Maandag
Nu Amy Winehouse in scheiding ligt, heeft ze blijkbaar ook besloten andere koppels te scheiden. Een vakantieganger op St. Lucia heeft haar woede geuit, nadat ze de zangeres in bed aantrof met haar vriendin!
Het lesbische stel was samen op vakantie, maar er kwam helaas een vroeg einde aan de romantische vakantie. Toen de vrouw in haar hotelkamer kwam, trof ze haar vriendin en Wino innig verstrengeld aan. De twee hadden alleen nog hun bikini's aan. Volgens de vrouw werd de problematische zangeres razend toen ze weigerde op het aanbod om mee te doen in te gaan. "Het werd erg naar. Amy schreeuwde tegen me, omdat ik niet mee wilde doen. Het was een erg vreemde avond", aldus de gedupeerde vakantiegangster.
Een vriendin van de vrouw vertelde ook nog: "Ze was helemaal overstuur en heeft uren gehuild. Het was afschuwelijk om te zien, haar vriendin en Amy konden niet van elkaar afblijven". Het bevalt de zangeres blijkbaar op St. Lucia. Misschien dat ze is geïnspireerd door Lindsay Lohan en heeft ze ook behoefte aan een lesbische escapade.
Thanksquote:
Ow, kut zegquote:
geen parade?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Gaat er iemand naar de Roze Zaterdag dit jaar?
Ik las dat ze de boel uitkleden.
http://www.rozezaterdag.com/
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen parade?
blijft er dan wel voldoende over om mensen te lokken
BoZ was ik ook, en vond ik best wel leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.
Hoewel in BoZ zijn wij nog even in die vrouwensalonachtig toestand geweest, en dat was eigenlijk best leuk.
DIe parade, daar erger ik me soms ook wel aan.
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ja, toen ik wegging bij mijn ex ben ik ook weggegaan ook.
Die urenlange jankgesprekken, dat doe ik niet meer hoor.
Maar wil jij nog verder?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*
M.
Dank je, ik spel zelfs verward.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..]je op je geconfusieerde toestand.
Thnxquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb cappuccino
Ook lekker
en ik zag een heel mooi meisje in de trein
Was onder de indruk, bleke huid, rode krullen![]()
Hele mooie kaaklijn en jukbeenderen
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik las het net. Wat een verschrikkelijke familie is dat. Heb je die docu van Theroux gezien?
Nou laat maar komen die luiquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.
Compleet geschift die lui
Eigenlijk om te janken als je dat ziet, dat die mensen dat gewoon willen/kunnen/mogen zeggen.
Ik doe meequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou laat maar komen die lui
Zullen we ze op Schiphol wel eens een warm welkom geven
En eieren!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we nu alvast de tomaten gaan bewaren BUITEN de koelkast ?
Denk niet dat dat mag op Schipholquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef BlueMage het volgende:
'n Paar lawinepijlen wil ook wel 'ns helpen.Oh wacht misschien is dat wel strafbaar.
M.
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te stekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ja, zo sta ik er ook in denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te steken
Zo wel dan neem ik daar wel een dagje verlof voor
Zou je heus denken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag op Schiphol
Ik denk t inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou je heus denken?![]()
![]()
Ergens 'n tikje jammer natuurlijk![]()
M.
Lijkt me leuk, alleen zijn er al zoveel protesten tegen ze geweest en vinden ze die aandacht blijkbaar leuk, dus het zal van weinig nut zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
Ja ik ben altijd wel in voor 'n relquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
En ik was al op kantoor ookquote:Op maandag 2 maart 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
Jeumig lezzer jou dag begint echt bij het krieken in de ochtend
Ja hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 09:54 schreef Pien85 het volgende:
Doe mij 's een bak koffie![]()
Alles goed hier?
Nou, zeg dat wel. Je bent het nu weer echt te merken, dat de dagen lengen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is wel weer leuk om s ochtens met daglicht weer op kantoor te arriveren
gaat wel erg gelijk op met nummer 1 en 3quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef lezzer het volgende:
Effe met z'n allen op Barbara stemmen svp!
(De onderste natuurlijk...)
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152&results=17#poll17
Barbaraquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef lezzer het volgende:
Effe met z'n allen op Barbara stemmen svp!
(De onderste natuurlijk...)
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152&results=17#poll17
Geen idee, hoorde het vannacht van iemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef lezzer het volgende:
Ik zit er te ver van weg, om nu nog te gaan. Zijn ze gesignaleerd eigenlijk?
Die zat er ooit inquote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef Noodly het volgende:
Ik zapte net 'per ongeluk' langs GTST en toen vroeg ik me af waarom er niet één homo of lesbiënne in zit.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef NanKing het volgende:
Ik niet, ik ga geen energie verspillen aan mensen die zoveel haat in zich hebben.
Oh.... My.... God....quote:'Homoseksualiteit niet in passagiersgegevens'
Uitgegeven: 11 maart 2009 13:27
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 14:21
DEN HAAG - Bij het verzamelen van persoonsgegevens van passagiers die van en naar de Europese Unie vliegen, wordt iemands seksuele geaardheid straks niet geregistreerd.
In individuele gevallen kan dit uit andere gegevens wel worden afgeleid. Maar de autoriteiten moeten daar dan zeer behoedzaam mee omgaan.
Dat zei minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie woensdag in een overleg met de Tweede Kamer. Diverse fracties wilden weten of het de bedoeling is dat homoseksualiteit wordt geregisteerd. Volgens de minister is dat niet het geval.
Passagiersgegevens
De EU-landen willen van de luchtvaartmaatschappijen tientallen passagiersgegevens, om die vervolgens dertien jaar te bewaren. Aanvankelijk was het systeem, waaraan nog wordt gewerkt, bedoeld om terrorisme te bestrijden.
Inmiddels zijn de plannen uitgebreid en worden de gegevens ook verzameld om zware criminaliteit, zoals mensenhandel, kindersmokkel en drugshandel, tegen te gaan.
In elk geval het CDA en de VVD steunen de plannen van Brussel. Regeringspartij PvdA en oppositiepartijen als SP, GroenLinks en D66 zijn er nog altijd niet van overtuigd dat het systeem er moet komen.
Bezwaren
Volgens hen kleven er te veel bezwaren aan, bijvoorbeeld als het gaat om de bescherming van persoonsgegevens en de rechtsbescherming van passagiers.
SP-Kamerlid Jan de Wit noemde het wel een stap vooruit dat de oorspronkelijke tekst van het voorstel fundamenteel is veranderd en verduidelijkt.
Toezichthouder
Hij neemt pas een definitief standpunt over de kwestie in nadat de Europese toezichthouder voor gegevensbescherming, Peter Hustinx, zich over het nieuwe voorstel heeft uitgesproken.
Hirsch Ballin benadrukte dat de bescherming van persoonsgegevens ook voor hem van groot belang is.
Hoeveel het systeem van gegevensverzameling gaat kosten, kon de minister nog niet zeggen. Hij zal de Tweede Kamer daarover later informeren.
Ja belachelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh.... My.... God....
WTF is dat nou?
Deze onzin stopt pas als die amerikanen normaal gaan doen en we zorgen dat al die uitwassen uitgeroeid zijn.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja belachelijk
straks willen ze ook nog van mannen weten of ze links dan wel rechtsdragend zijn
en van yoghurteters of ze links dan wel rechtsdraaiende yoghurt eten
Waar stopt deze waanzin ?
yeah!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Als je een beetje gevoelig bent voor conspiracytheorieën.... dat is precies wat de overheid wilquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef BlueMage het volgende:
Ach privacy is 'n illusie, ik heb me er maar bij neergelegd dat iedereen alles over me weet, scheelt 'n hoop woede en ergernis.
M.
helaasch doe ik alleen aan drankjes in de ochtendquote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef Pien85 het volgende:
Ah lekker StroekIk lust wel een bakkie koffie, heb je ook croissantjes?
Zal ik dan zo vriendelijk zijn om de broodjes en dergelijken voor mijn rekening te nemen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaasch doe ik alleen aan drankjes in de ochtend
we moeten eens op zoek naar iemand voor de afdeling broodjes in de ochtend
goed planquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal ik dan zo vriendelijk zijn om de broodjes en dergelijken voor mijn rekening te nemen?
Weet je al een nieuwe ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Pien85 het volgende:
Hey topic bijna volBeetje doorposten mensen
Zijn we eindelijk van mijn achterlijke TT af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |