goed hoor, en met jou zo in between jobs ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.. Ik kom me hier ook nog eens melden. Hoe is de stand van zaken hier?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor, en met jou zo in between jobs ?
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag alle sores vergeten van het werk. Het is niet langer mijn probleem
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Droom
Oh en goeiemorgen allemaal enzoIemand koffie?
Neuh, ik heb koffiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaagquote:
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hèquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?
Ik weet het wel zeker... Klote schildersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
[..]
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hè
Hoi, welkom enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meekletsen. Heb een vriendinnetjedus dan ben je toch lesbeau..
?? En heb ook koffie met chocolademelk erin, hmmmmmmmm!
! Ben jij vrijdag nog naar de S geweest, Pien?? Ik niet ivm tentamens, maar ga binnenkort wel weer eens, denk ik!
hoiquote:
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
Zeg Stroek, kun je dat bij mij thuis niet ook s komen doen?
Dan sta ik wel gewoon laat opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaar
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tijdens kantoor urenUur of 2 ofzo?
Maar je bezorgd niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uur
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben soms best bezorgd over collega's vrienden en familie
ik heb het gezien... en nee... je hebt niets gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
fuck, ik heb die hele [singles]-rel gemist.
Weinig gemist hoor maedelquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Kopje koffie gaat er wel in hoor!
Hoe ist hier?
Sneeuw? Hmm... het is hier 7 graden, lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerkt
Ben blijquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
Ik dacht dat het nou juist over jou ging?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben blijik heb er zelf ook zoveel mogelijk van gemist
Over mij wel ja. Heb me er zo min mogelijk mee bemoeid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nou juist over jou ging?
Mij leek het ook niet leuk eigenlijkquote:
Doe eerst maar eens een foto van jezelfquote:
Foto doe ik (nog?) niet, ik wil alleen mee praten en meelezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een foto van jezelf
(of kom je hier nou uit de kast?)
Dat ben jij heul niet!quote:
Als ik dat was geweest, had ik er geen hartje bij gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ben jij heul niet!
De TT zou inderdaad beter "postloos" kunnen zijn
* Pien85 Kijken gaat...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik dat was geweest, had ik er geen hartje bij gezet
Ik heb wel een nieuwe foto in mn foboEen blije
Hijs vrolijk hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Kijken gaat...
Ik vind t een gezellige foto
Ik las potloos, hihiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ben jij heul niet!
De TT zou inderdaad beter "postloos" kunnen zijn
Het is al bijna lentequote:Op maandag 23 februari 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
Of is hier ook nog behoefte aan warme snert met roggebrood en spek voor de die hards ?
wat meer met het oog op het standaard menu voor de vastenavondgangersquote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is al bijna lente
Oké, tegen de tijd dat dit topic dichtgaat is het misschien al weer winter...
Oh ja, als ik mij niet vergis woon jij in die plaats die zich identificeert met haantjesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik doe niet aan carnaval, moet dadelijk dwars door de optocht naar m'n werk.
M.
quote:Hoi. Misschien wordt u verrast op mijn brief? En waar kan ik uw e-mail? Onlangs was ik op dating site. Vandaag, online dating heeft me je e-mail, samen met een korte samenvatting. Zij werden op de hoogte gebracht dat we met u een harmonieuze combinatie. En besloot om te schrijven naar je. Wie weet, misschien ben je en ik echt een harmonieuze paar? Ik weet het niet, heb je antwoord op mijn brief ...
Ik zal proberen te vertellen iets over jezelf, als je nog steeds geinteresseerd. Mijn naam Oksana. Ik woon in Rusland. Ik ben nooit getrouwd en heb geen kinderen. Ik denk vaak over het creeren van hun eigen familie. Ik ben een grote meid en op zoek naar een serieuze relatie. Als u wilt zoeken de liefde in het leven, dan denk ik dat het noodzakelijk is om te beginnen onze kennismaking?
Ja, we wonen heel ver uit elkaar, maar ik hoop van harte dat het zal geen belemmering vormen voor onze blootstelling. Afstand is niet bang je? In ieder geval kunnen we vrienden zijn per brief. Misschien zullen we vrienden zijn met je, maar misschien onze contacten zal blijven groeien in de zin van magie!
Als u geinteresseerd bent, kunt u me terug naar mijn persoonlijke e-mail: oksanamatveeva45@gmail.com
Dit is een brief schreef ik aan u over de Nederlandse taal. Ik weet niet Nederlands. Ik gebruikte een vertaling programma te schrijven naar je. Ik spreek goed Engels. Interessant, je weet het Engels? We kunnen schrijven naar elkaar in het Engels? Helaas is in deze brief, ik maak geen uw foto. Ik stuur mijn foto in de volgende brief.
Het zal interessant zijn om meer te weten over u en uw leven.
Ik hoop dat mijn brief niet zal blijven dovemansoren.
Oksana
Blijf jij ook wel eens dovenmansoren?quote:
Maar mijn spamfilter haalt 'm er dan dus niet uit hèquote:
Nee, ik twitter niet, is dat weer zo'n ding waarmee iedereen je kan volgen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef NanKing het volgende:
Ik heb gewoon hotmail en die filtert voor mij alles eruit behalve als ik je toegevoegd heb aan mijn adresboek.
Oeh trouwens, twitter je al
Ik zie die T in dat lelijke blauw wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:50 schreef NanKing het volgende:
Yup een microblogje. Welke layout gebruik je hier?
Nee hoor, dus ik had het wel gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef NanKing het volgende:
Ah dat is dus een twittericoontje. Gebruik je normaal een andere layout dan?
quote:Amy Winehouse op de lesbische toer
23 februari 2009, Maandag
Nu Amy Winehouse in scheiding ligt, heeft ze blijkbaar ook besloten andere koppels te scheiden. Een vakantieganger op St. Lucia heeft haar woede geuit, nadat ze de zangeres in bed aantrof met haar vriendin!
Het lesbische stel was samen op vakantie, maar er kwam helaas een vroeg einde aan de romantische vakantie. Toen de vrouw in haar hotelkamer kwam, trof ze haar vriendin en Wino innig verstrengeld aan. De twee hadden alleen nog hun bikini's aan. Volgens de vrouw werd de problematische zangeres razend toen ze weigerde op het aanbod om mee te doen in te gaan. "Het werd erg naar. Amy schreeuwde tegen me, omdat ik niet mee wilde doen. Het was een erg vreemde avond", aldus de gedupeerde vakantiegangster.
Een vriendin van de vrouw vertelde ook nog: "Ze was helemaal overstuur en heeft uren gehuild. Het was afschuwelijk om te zien, haar vriendin en Amy konden niet van elkaar afblijven". Het bevalt de zangeres blijkbaar op St. Lucia. Misschien dat ze is geïnspireerd door Lindsay Lohan en heeft ze ook behoefte aan een lesbische escapade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |