goed hoor, en met jou zo in between jobs ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.. Ik kom me hier ook nog eens melden. Hoe is de stand van zaken hier?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor, en met jou zo in between jobs ?
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag alle sores vergeten van het werk. Het is niet langer mijn probleem
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij loop je nu een stuk rechter zo zonder die last op je schouders ?
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Droom
Oh en goeiemorgen allemaal enzoIemand koffie?
Neuh, ik heb koffiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee dank je, ik schud hier wel een zakje café amaretto in een mok. Nog iemand?
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel. Ang3l zal binnenkort wel terug kunnen naar de fysio, zijn last is verdubbeld nu... *meelij heeft*
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaagquote:
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hčquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom heeft hij toch juist die gewichten gekocht om thuis oefeningen te doen?
Ik weet het wel zeker... Klote schildersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij daar liters van nodig hebben vandaag
[..]
Er zijn grenzen aan wat dat tere lijf kan dragen hč
Hoi, welkom enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meekletsen. Heb een vriendinnetjedus dan ben je toch lesbeau..
?? En heb ook koffie met chocolademelk erin, hmmmmmmmm!
! Ben jij vrijdag nog naar de S geweest, Pien?? Ik niet ivm tentamens, maar ga binnenkort wel weer eens, denk ik!
hoiquote:
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
Zeg Stroek, kun je dat bij mij thuis niet ook s komen doen?
Dan sta ik wel gewoon laat opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bovenstaande service is alleen tijdens kantooruren beschikbaar
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tijdens kantoor urenUur of 2 ofzo?
Maar je bezorgd niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn servicewindow is van 8.30 tot 17.30 uur
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben soms best bezorgd over collega's vrienden en familie
ik heb het gezien... en nee... je hebt niets gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
fuck, ik heb die hele [singles]-rel gemist.
Weinig gemist hoor maedelquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Kopje koffie gaat er wel in hoor!
Hoe ist hier?
Sneeuw? Hmm... het is hier 7 graden, lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed hoor, maar van de beloofde sneeuw heb ik nog niets gemerkt
Ben blijquote:Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef maedel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |